Ja dat Fok! logo van de auto in de FP is van mij, ik zal straks eens kijken of ik op Storefront kan komen. Op dit moment krijg ik steeds een error over Parental Settings ofzo.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:49 schreef DutchErrorist het volgende:
Iemand moet het fok logo op storefront zetten
Oh minder want hij past wel op mijn mooie silvia emo.gifquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:26 schreef Justinn het volgende:
[..]
Ja dat Fok! logo van de auto in de FP is van mij, ik zal morgen eens kijken of ik op StoreFront kan komen. Op dit moment krijg ik steeds een error over Parental Settings ofzo.!
Baasquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:33 schreef Justinn het volgende:
Fok! logo staat voor 1000 credits op Storefront. Even zoeken op "fok" en je hebt hem.
Hoe weet je dat jouw auto die je hebt gebruikt voor die tijd even snel is als die gast die op #2 staat? En, trouwens, wat betekent dat icoon onder 'Auto'? Je gaat me toch niet vertellen dat je die tijd hebt neergezet zonder zelf te schakelen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:33 schreef DJ_ het volgende:
kleine verbetering , nu kan ik er nog van genieten totdat de rest van de wereld ook het spel heeft
[ afbeelding ]
Trouwens, is die smiley op jouw auto ook ergens te downloaden vanaf Storefront?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:32 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Oh minder want hij past wel op mijn mooie silvia emo.gif
[ afbeelding ]
Nog niet want hij is niet helemaal netjes gedaan, gewoon snelquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:39 schreef Justinn het volgende:
[..]
Trouwens, is die smiley op jouw auto ook ergens te downloaden vanaf Storefront?
aan het getal naast de A , dat is A600 en dus het max voordat je auto onder de S klasse valtquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:36 schreef Wii-Style het volgende:
Ik kijk filmpjes op youtube, en wat heeft dit spel toch een uitstekende presentatie. Cockpit view ziet er echt niet uit, maar hoodcam is gelukkig wel mooi.
[..]
Hoe weet je dat jouw auto die je hebt gebruikt voor die tijd even snel is als die gast die op #2 staat? En, trouwens, wat betekent dat icoon onder 'Auto'? Je gaat me toch niet vertellen dat je die tijd hebt neergezet zonder zelf te schakelen.
Af laten koelen, morgen opnieuw proberen.quote:
Gezien ie al na een minuut ermee ophield valt er niet zo veel af te koelenquote:Op zondag 25 oktober 2009 00:29 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Af laten koelen, morgen opnieuw proberen.
die 2de foto is erg cool!!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:44 schreef DutchErrorist het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
!
Bastard, PierreTT, nog iemand en ik(sorry naam vergeten)
Waarom gaan er de afgelopen 24 uur zoveel kapotquote:
dat is een beste roll geweestquote:Op zondag 25 oktober 2009 06:59 schreef Klonk het volgende:
ik haalde de 400 net niet, maar na een paar runs op het circuit van LeMans was deze Veyron wel toe aan een nieuw laklaagje
[ afbeelding ]
Hup ga maar snel naar het topic van bumpercarsimulator 5quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:20 schreef Nero22 het volgende:
Best een faalspel. Die coureur schakelt niet eens.
In dat spel heb je ook geen schakel animatie volgens mij.quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:39 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Hup ga maar snel naar het topic van bumpercarsimulator 5
Jawelquote:Op zondag 25 oktober 2009 11:43 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
In dat spel heb je ook geen schakel animatie volgens mij.
Ik rijd graag in cockpitview en het viel me ineens op. In PGR had je namelijk wel een animatie.quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:39 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Hup ga maar snel naar het topic van bumpercarsimulator 5
Het viel je pas op na een tijdje? dat zegt me genoeg. Overigens haat ik zo'n vertraagde schakel animatie bij handmatig schakelenquote:Op zondag 25 oktober 2009 12:31 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ik rijd graag in cockpitview en het viel me ineens op. In PGR had je namelijk wel een animatie.
Ik speel nu pas een paar uur hè.quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:39 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Het viel je pas op na een tijdje? dat zegt me genoeg. Overigens haat ik zo'n vertraagde schakel animatie bij handmatig schakelen
Het is dus ook niet echt nuttig. Aangezien ze in spellen toch altijd te laat schakelenquote:Op zondag 25 oktober 2009 12:42 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ik speel nu pas een paar uur hè.![]()
Ik lette er niet echt op eigenlijk, moest de ogen op de weg houden...
ken blockquote:Op zondag 25 oktober 2009 12:51 schreef Mr.Incredible het volgende:
Na het kopen van de Subaru Impreza deze meteen maar een paint job gegeven:
[ afbeelding ]
Gamertag: InstaKill 83
Cool!quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:51 schreef Mr.Incredible het volgende:
[ afbeelding ]
Bij manual gearbox is het ook gewoon niet te animeren. Iedereen schakelt anders en dus op een ander moment. Het voorspellen van dat moment is nodig omdat de beweging naar de pook al een halve tel duurt. Bij automatic gearbox zou het wel mogelijk moeten zijn.quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:44 schreef DutchErrorist het volgende:
Het is dus ook niet echt nuttig. Aangezien ze in spellen toch altijd te laat schakelen
Top!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:33 schreef Justinn het volgende:
Fok! logo staat voor 1000 credits op Storefront. Even zoeken op "fok" en je hebt hem.
Nice!quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:51 schreef Mr.Incredible het volgende:
Presentquote:Op zondag 25 oktober 2009 13:02 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ken block
zit hier trouwens een thom2289 op t forum ? ( ik accepteer nooit zo maar iemand )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |