Ik neem de moeite niet eens.. maar ze zijn er wel streng op meen ik hoor, ze doen er wel wat tegen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:01 schreef Cryothic het volgende:
Hoe doen jullie dat met die nazi-vinyl groups?
ik heb er inmiddels 1 ge-report... maar volgens mij is het dwijlen met de kraan open
Ik ga zo even kijken, ik moet hier thuis nog even wat dingen regelen en dan gaan we ff racen!quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:58 schreef DutchErrorist het volgende:
Hey PierreTT zie mijn storefrontHij is niet helemaal netjes dus misschien moet je er even een donkergeel vierkantje achter gooien als je snapt wat ik bedoel
Nog niet tegengekomen eigenlijk?quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:01 schreef Cryothic het volgende:
Hoe doen jullie dat met die nazi-vinyl groups?
ik heb er inmiddels 1 ge-report... maar volgens mij is het dwijlen met de kraan open
ik mocht ook geen foto uploaden met de naam "crap" dat was offensivequote:Op maandag 26 oktober 2009 15:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik neem de moeite niet eens.. maar ze zijn er wel streng op meen ik hoor, ze doen er wel wat tegen.
Ik 1 vinyl met de naam homo, en hema, beiden mochten nietquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:23 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik mocht ook geen foto uploaden met de naam "crap" dat was offensive
hahah staan daar 4 geile chineesjes bij en jij begint over de velgen..quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:19 schreef Bastard het volgende:
Mooie kleur ookVlgs mij hebben we in Forza niet van die velgen waar alleen een gedeelte gepaint kan worden toch?
The gaydar is strong with this onequote:Op maandag 26 oktober 2009 16:26 schreef ErwinEHVNL het volgende:
hahah staan daar 4 geile chineesjes bij en jij begint over de velgen..
Die oranje valt ook meer op en die scheurt ook harderquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:26 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
hahah staan daar 4 geile chineesjes bij en jij begint over de velgen..
quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:14 schreef Strolie75 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:37 schreef DutchErrorist het volgende:
Voor een japanner is ze best geil...
Nee anders stonden we er niet inquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:01 schreef Slein83 het volgende:
Mensen problemen als ik iedereen uit de OP toevoeg?
Klopt, maar beter effe vragenquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:06 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee anders stonden we er niet in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |