(ff quoten met afbeelding, sorry)quote:
| 1 |
Nee, ik kan gewoon inloggen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:09 schreef _GdR_ het volgende:
Als iemand op aanmelding klikt bij www.xbox.nl krijgen jullie dan ook de volgende mooie melding?
[ code verwijderd ]
Blijft natuurlijk microsoft
gebruik je firefox? Daarmee kan ik niet inloggen. In safari werk het gewoon wel.quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:16 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nee, ik kan gewoon inloggen.
Als ik echter bij ForzaMotorsport.net inlog, en dan klik op 'my forza', dan krijg ik wel een timeout
Kies de eerste bijna vierkante layout (volgens mij D)quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:30 schreef Cryothic het volgende:
[..]
(ff quoten met afbeelding, sorry)
Hoe krijg je die auto daar?
Ik zag volgens mij alleen maar betonnen barriers richting die loodsen.
Wat mij opzich nog wel vet had geleken, was zo'n photomode als in GT4... dat er gewoon een aantal non-race locaties waren, waar je je auto neer kan zetten.
quote:
Wanneer ben je weer vrijquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]
HIj wordt nog veel mooier, binnenkort meer
Oh tof kunnen we straks nog racenquote:
Je hebt een PM betreffende de Drag Queenquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:12 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Oh tof kunnen we straks nog racenIk ga zo even season play doen en wellicht designen en dan nog wat racen
Hihi, de oudste had vorige week herfstvakantie bij onsquote:
Thanks, nu voel ik me weer jongquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:46 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Hihi, de oudste had vorige week herfstvakantie bij ons
Zo, voel ik me ook weer eens oud
Nee, dragracen en driften zit ook in Season Play. Drift kan je aanzetten door op je D-Pad naar links te drukken geloof ik, voor dragracen moet je even de events doorkijken, staan ergens rechtsquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:55 schreef Metalfreak het volgende:
Dat dragracen en driften is dat nu alleen maar beschikbaar als je online racet? Heb nooit zo'n zin om een xbox live abo te nemen... Ben het in elk geval nog niet tegengekomen in de season play en ik zit nu op driver level 14 of zo. Ik vind de AI op sommige momenten wel vrij irritant, zelden een race gehad waarbij ik niet minimaal 1 auto aantikte...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |