ik ook! maar kon 10 min later wel weer spelen gek genoeg..quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:54 schreef PierreTT het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:52 schreef Wells.p het volgende:
Ik heb het spel gister gekocht alleen geen tijd om te spelen wou ik hem vandaag gaan spelen krijg ik een RROD
Ook al
Die moet je gewoon bestellen volgens mij, als ze al niet op zijnquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:01 schreef trance_fan het volgende:
Weet iemand of er in Zeeland ergens een winkel is die de Fanatec stuurtjes verkopen. Na 3 dagen forza spelen is mijn MS wheel een beetje gaar aan et worden. Het gaat dus om deze stuurtjes
Kan je ook gewoon in quickplay doen of hotlapquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:29 schreef FJD het volgende:
Via t leaderboard kun je een drag race doen zonder dat je lvl10 bent. Foutje gok ik
Is dat niet de LE die je oa. bij play.com kreeg?quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:15 schreef DJ_ het volgende:
Paint skills, jammer dat het niet op de 5.2 versie past =(
[ afbeelding ]
en van boven
[ afbeelding ]
Nee manquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:36 schreef existenz het volgende:
[..]
Is dat niet de LE die je oa. bij play.com kreeg?
Welke is dat dan?quote:
dat is dezequote:Op zondag 25 oktober 2009 21:36 schreef existenz het volgende:
[..]
Is dat niet de LE die je oa. bij play.com kreeg?
Goed planquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:39 schreef existenz het volgende:
gamertag is exiss voor als ik hem heb. En ik ga me weer sterk maken voor een FOK! compo
Dat is leukerquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:54 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Goed planOf toernooien, elke week een race met verschillende voorwaarden
Ik wil best even een opzetje maken voor zo'n toernooi, opzich is dat wel leukquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:19 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dat is leuker
Trouwens, zodra ik 400,000 heb koop ik een Aston Martin, die blauw met oranjeWat een ding
quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:21 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik wil best even een opzetje maken voor zo'n toernooi, opzich is dat wel leuk
Die blauw met oranje? Welke is dat?
Zolang jij weer met een trage dikke volvo gaat racen vind ik het bestquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:39 schreef existenz het volgende:
gamertag is exiss voor als ik hem heb. En ik ga me weer sterk maken voor een FOK! compo
Flashbackquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:23 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Zolang jij weer met een trage dikke volvo gaat racen vind ik het best
quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:24 schreef Wii-Style het volgende:
Forza bowling:
Aanloop
[ afbeelding ]
Strike? Of misschien een spare
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |