Ik had je toch even ge-ownedquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:07 schreef Desunoto het volgende:
Ik heb trouwens helemaal geen auto voor drag. Vind er geen hol aan eerlijk gezegd. Voor 90% procent ligt het aan je auto plus afstelling... pas als de auto's gelijk zijn gaat het om de start en het schakelen. Maar dan is het nog steeds saai. Eventjes rechtdoor en klaar.![]()
Circuitsliefst echte circuits
Dankje, wellicht gooi ik hem op storefrontquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:10 schreef Reintji het volgende:
[ afbeelding ]
Snap die vinylgroups nu een beetje. Startnummer dingetje is te vinden op mijn storefront.
Die hema racer is geniaal trouwens ;-)
Ik ben er weer bij, maar alleen met de Drag Queenquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:13 schreef DutchErrorist het volgende:
Iemand zin in een wedstrijdje dragracen... We pakken 1 bepaalde goedkope auto en tunen hem tot een maximaal aantal punten(iedereen dezelfde auto)
Bij mij werkt kutten met de versnellingen het beste...veel testenquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:22 schreef Nero22 het volgende:
Hoe kun je het best een auto optimaal afstellen tot een dragracer dan?
Ik heb ze allemaal op artistic gezet, mooie achtergronden erbijquote:
Hoe kan je bv. die smiley importeren? Via usb ofzo?quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:23 schreef PierreTT het volgende:
Helaas is de eerste doorzichtig, maar het gaat om het idee...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
DE heeft die voor me gemaaktquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:27 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Hoe kan je bv. die smiley importeren? Via usb ofzo?
Ik heb gister namelijk 2uur zitten kutten op mn logo. (die fukking simpel is enzo)
Welk logo, misschien kan ik hem wel voor je makenquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:27 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Hoe kan je bv. die smiley importeren? Via usb ofzo?
Ik heb gister namelijk 2uur zitten kutten op mn logo. (die fukking simpel is enzo)
is goed , al moet ik zo wel eten kokenquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:13 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik had je toch even ge-ownedDaar ben ik ook heel trots op
o
[..]
Dankje, wellicht gooi ik hem op storefront
Iemand zin in een wedstrijdje dragracen... We pakken 1 bepaalde goedkope auto en tunen hem tot een maximaal aantal punten(iedereen dezelfde auto)
logo van mn bedrijf. maar das helemaal goed gekomen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:30 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Welk logo, misschien kan ik hem wel voor je maken
SPOILER: spoiler voor degenen die willen dat het een verrassing blijftOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
E class upgraden tot S ?quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:32 schreef PierreTT het volgende:
21.00 vanavond dragrace 1/2 mile, E-klasse tot maximaal S-klasse?
Je hebt gelijk, E tot C dan doen? 1/2 mile?quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:35 schreef DJ_ het volgende:
[..]
E class upgraden tot S ?
met de lagere klass rijden is juist leuker, die ouwe barrels helemaal tunen dat ze tering snel zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |