Antwoord stond al in vorig topicquote:
Wat lul je, ik geef gewoon antwoord op een reactie van Gert. Niet dom gaan lopen zeiken nu.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:23 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Antwoord stond al in vorig topic![]()
Ik zei, je zeurt nog over 2 zgn onterechte bannen van je,
moet je niet bij users zijn, maar bij jezelf kijken, of met een mod bespreken![]()
niet in blijven hangen,
en het is Wijnneus
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:18 schreef ThunderBitch het volgende:
komt er nog iets? Wijsneus, ik wacht.
We gaan verder
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:17 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Je melkt over 2 onterechte bannen, toch....
Keurig onderbouwde reactie. Beetje irritatie? En komt een beetje agressief bij me overquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:28 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat lul je, ik geef gewoon antwoord op een reactie van Gert. Niet dom gaan lopen zeiken nu.
Dit is dus niet op zijn plaats hequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:28 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat lul je, ik geef gewoon antwoord op een reactie van Gert. Niet dom gaan lopen zeiken nu.
Je bent wel wat gewend neem ik aan.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:31 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Keurig onderbouwde reactie. Beetje irritatie? En komt een beetje agressief bij me over
Excuus, ik was net zelf iets aan het posten en heb het dus net gemist.quote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:35 schreef Wijnneus het volgende:
EN je had over mijn post heen gelezen om 14.17, en je vroeg om antwoord op 14.18,
dat antwoord stond eral, dus niks lullen, dat doe ik wel met mn mannetje
Bedoel daarmee iets van een splinter en een balk in een oog. Weet je wel!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:35 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je bent wel wat gewend neem ik aan.
okequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:36 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Excuus, ik was net zelf iets aan het posten en heb het dus net gemist.
Ik heb je daar ondertussen ook al antwoord op gegeven.
Nee, ik heb het nu weer over een spiegel. Maar zullen we hiermee ophouden, gaat nergens meer over.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:37 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Bedoel daarmee iets van een splinter en een balk in een oog. Weet je wel!
Dan kunnen we het gejank over 'je verdedigt Huub want ze heeft het zelf verdiend' achterwege latenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Wie roept er hier dan "steeds" dat Huub zo geweldig is en dat hij hun idool is?
Ik zie maar een páár mensen die er voetstoots vanuit gaan dat hem (nauwelijks) blaam treft.
Verder zie ik een grote groep die er al helemaal vanuit gaat dat-ie Claire in elkaar beuken als hobby had.
Beide meningen zijn m.i. slecht gefundeerd. Maar vaak wel vermakelijk hoor.
En je hebt ook een een paar users die stellen dat Claire het deels aan zichzelf te wijten heeft. Omdat er genoeg signalen waren dat Huub agressief kan worden, zeker met een slok op.
Maar dat constateren, wil natuurlijk helemaal niet zeggen dat je het dús goedpraat als Huub haar in elkaar geslagen heeft.
Een wat extremer voorbeeld: als je als lekker wijf in je lingerie in een achterbuurt gaat lopen 's nachts, vraag je om moeilijkheden. Vind ik. Praat ik daarmee de de dader schoon? Nee, die moeten ze ophangen aan z'n ballen.
K3-jurkje om indruk te maken op de rechter (hij heeft immers een dochter).quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:42 schreef versabommie het volgende:
Ik vraag me af wat Huub aan zal gaan doen op het dak van het gemeentehuis, een batman, superman, of kabouterplop pak...
Ik denk een kikkerpak. En Dennis wordt gecharterd om er omheen te springenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:42 schreef versabommie het volgende:
Ik vraag me af wat Huub aan zal gaan doen op het dak van het gemeentehuis, een batman, superman, of kabouterplop pak...
Aangezien jij wel aardig up to date bent, die hamsterbek en kikker zijn nog bij elkaar?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:45 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Ik denk een kikkerpak. En Dennis wordt gecharterd om er omheen te springen
Ik vond de uitvoering van Jaap wel leuker.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:45 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Ik denk een kikkerpak. En Dennis wordt gecharterd om er omheen te springen
Zou het niet weten. Zijn saai, nooit in het nieuws, dus niet belangrijk om te volgen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
Aangezien jij wel aardig up to date bent, die hamsterbek en kikker zijn nog bij elkaar?
Goedzo! Zeg het ze!quote:
OMG hebben we nog meer kikkers?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
Aangezien jij wel aardig up to date bent, die hamsterbek en kikker zijn nog bij elkaar?
't Gaat al weer goed.quote:
Ik snel naar mijn emmer en dweil.....quote:
Ja toch, ging toch wel goed, even elkaar tot de orde roepen, werkt ook wel.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:53 schreef Gert het volgende:
[..]
't Gaat al weer goed.
Ze zitten gewoon een beetje te zelfreguleren hier.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:54 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja toch, ging toch wel goed, even elkaar tot de orde roepen, werk ook wel.
None of the above, ik wacht het nieuws hier maar altijd af, kost me anders teveel energie en tijd, die ik hier al ruimschoots verbruik.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:58 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
Maar het wordt wél tijd voor weer wat nieuws. De Party, met óngetwijfeld Claire's verhaal, ligt woensdag pas weer in de schappen.
Zit er nog iemand twitters en hyvessen af te luisteren?![]()
Komop mensen niet zo verwend. Er is net naar buiten gekomen dat het OM onderzoek doet naar Huub die Claire de tandjes heeft geslagen. Dat moet voldoende zijn voor een paar dagen discussiequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:10 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
None of the above, ik wacht het nieuws hier maar altijd af, kost me anders teveel energie en tijd, die ik hier al ruimschoots verbruik.
Maar ja, iets nieuws zou wel weer leuk zijn.
Welnee, gewoon om klandiziequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Een wat extremer voorbeeld: als je als lekker wijf in je lingerie in een achterbuurt gaat lopen 's nachts, vraag je om moeilijkheden.
HEIR HEIR!quote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:38 schreef versabommie het volgende:
TVP! Alle Huubhaters stinken, Claire verdiende pijn en geweld!
Underdogmode![]()
Ik vraag het nog maar een keer..... is mooi uitgebreid, zoals de vorige, zeg maar.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:28 schreef ThunderBitch het volgende:
Wie heeft de OP zo mooi bijgewerkt?
Ik volg het wel gewoon via de streamsquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:32 schreef judge666 het volgende:
Ja eigenlijk hebben we nu genoeg stof tot nadenken.
Vermeend huiselijk gweld is niet niks.
Ik hoop ook dat de zitting openbaar is, want dan ga ik er zeker heen!
Ach die paar corrigerende tikken in de maagstreek.. het is 2009 mensen, niet zo ouderwets doen hoor!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:32 schreef judge666 het volgende:
Ja eigenlijk hebben we nu genoeg stof tot nadenken.
Vermeend huiselijk gweld is niet niks.
Ik hoop ook dat de zitting openbaar is, want dan ga ik er zeker heen!
Ja, dat lijkt me wel grappig om te zien wie er liegt.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:35 schreef judge666 het volgende:
Kan iemand mij een lijstje geven van users die pro huub zijn en users die anti huub zijn?
En users die pro Claire zijn, en anti Claire??
Dan kan ik een beter beeld krijgen van alles posts ed.
Waar ligt dan de grens volgens jou?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ach die paar corrigerende tikken in de maagstreek.. het is 2009 mensen, niet zo ouderwets doen hoor!
Team Natasiaquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:35 schreef judge666 het volgende:
Kan iemand mij een lijstje geven van users die pro huub zijn en users die anti huub zijn?
Ik was tijdens DGK pro-Huub, en ben in de tijd erna middels Twitter en FOK! onvoorwaardelijk anti gewordenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:35 schreef judge666 het volgende:
Aan de leugen detector test!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:36 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me wel grappig om te zien wie er liegt.
1 2 3 | Gert, heb jij de OP aangepast? ?> |
Als je eerdere postings van me had gelezen dan had je het sarcasme wel kunen zienquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:36 schreef judge666 het volgende:
[..]
Waar ligt dan de grens volgens jou?
Als je uberhaupt grenzen hebt???
Anti Recourt Eenheidquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:35 schreef judge666 het volgende:
ok. duidelijk.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik was tijdens DGK pro-Huub, en ben in de tijd erna middels Twitter en FOK! onvoorwaardelijk anti gewordenMaar dat is meer door mijn kijk op zijn mentaliteit en zijn karakter!
Kijk, dat noem ik nou een echte serieuze betrouwbare ex-Huubfan.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik was tijdens DGK pro-Huub, en ben in de tijd erna middels Twitter en FOK! onvoorwaardelijk anti gewordenMaar dat is meer door mijn kijk op zijn mentaliteit en zijn karakter!
Dat had ik idd. al gelezen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als je eerdere postings van me had gelezen dan had je het sarcasme wel kunen zien![]()
Ik laat nog liever m'n handen eraf hakken dan dat ik een vrouw sla. Vrouwen, dieren, kinderen je blijft er gewoon met je grafpoten vanaf!
quote:
quote:
1 2 3 | nee dat zou je dan kunnen zien. Mylene heeft wat toegevoegd ?> |
De 1e show van Jaap op vlemmix-tv. Beide aan de leugendetector.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:36 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me wel grappig om te zien wie er liegt.
Hahaha mooie aandacht afleidendoet-manouvre!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:40 schreef sunny16947 het volgende:
Ging even googlen. Nou een extra interview is niet nodig hoor. Ik geloof dat alle nieuws en roddel en achterklap, forums het breed uitgemeten hebben.
Grappig dat als je Claire doet aangifte intikt je dan ook daar tussendoor krijgt Huub doet aangifte van baby.
Wel vond ik nog een schattig filmpje met allemaal babyfoto's. Huub die zo heerlijk rustig met Sophie op zijn buik ligt te slapen. (vermoeid van het slaan denk ik). Maar zie wel dat hij op 1 foto een geschonden lip heeft. Hoe zou hij daar aan komen? Oh en de deur die ik nog zie ziet er heel erg ongeschonden uit.
Ow sorryquote:
Waarschijnlijk ja.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:39 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Kijk, dat noem ik nou een echte serieuze betrouwbare ex-Huubfan.
Als je eerst fan van Huub bent en in staat bent om ex-fan te worden, dan moet je wel heeeeeeeeeeeeeel sterk in je schoenen staan en een goed stel hersens hebben.
Hier dit fimpje bedoelde ik waar je kots misselijk van werd.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar daar komt paps met de goede raad.
Kom maar weer lekker bij pappa wonen hoor liefje.
Die kleine dronken trol is niets voor jou. Pappa heeft het toch al vanaf het begin gezegd?
Pappa weet het het best.
[ afbeelding ]
JAAAAA PAPPAAAAAAAAAAA
Neutraal dus.quote:
Pro of tegen, ben nooit fan geweest van een rlsoapie. Zoals je al zegd, ze doen niets bijzonders. Je hebt wel je voorkeur voor bepaalde personen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:44 schreef judge666 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ja.
Maar fan zijn van mensen die in een tv programma eigenlijk niks bijzonders doen, vind ik persoonlijk al een beetje vreemd!
Dus is het vrij makkelijk om na dat programma weer fan af te worden, en beter ook ja!
Dat moet nog bewezen worden!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als je eerdere postings van me had gelezen dan had je het sarcasme wel kunen zien![]()
Ik laat nog liever m'n handen eraf hakken dan dat ik een vrouw sla. Vrouwen, dieren, kinderen je blijft er gewoon met je grafpoten vanaf!
ja die lip heeft Huub van Claire tijdens de bevalling opgelopen....quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hahaha mooie aandacht afleidendoet-manouvre!![]()
Ach, fan is ook maar een woord, daar zit ik niet zo mee, ik ben ook fan van mijn slager. hoor, maar dat komt omdat hij mij de beste stukjes vlees geeft, (grapje).quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:44 schreef judge666 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ja.
Maar fan zijn van mensen die in een tv programma eigenlijk niks bijzonders doen, vind ik persoonlijk al een beetje vreemd!
Dus is het vrij makkelijk om na dat programma weer fan af te worden, en beter ook ja!
Jij hebt helemaal een klap van de molen gehad geloof ik... Ik had al de nodige confrontaties met Huub voor ik Twitter ging gebruiken. Doe eerst ff lezen voor je zo stom gaat lopen wijzen svp.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:47 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Dat moet nog bewezen worden!
Jij bent alleen maar anti geworden omdat je een twitterstrijd had.
filmpje is idd om te kotsen ja.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:45 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Hier dit fimpje bedoelde ik waar je kots misselijk van werd.
Anti Recourt kliek.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:35 schreef judge666 het volgende:
Dan kan ik een beter beeld krijgen van alle posts ed.
Dus er is eigenlijk een vete bezig tussen jou en Huub?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij hebt helemaal een klap van de molen gehad geloof ik... Ik had al de nodige confrontaties met Huub voor ik Twitter ging gebruiken. Doe eerst ff lezen voor je zo stom gaat lopen wijzen svp.
Als ik pro Huub moet zijn om die jongen te redden uit de klauwen van die aasgieren uit Tilburg, so be itquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:42 schreef judge666 het volgende:
[..]
Ok dank.
Maar ook anti huub?
Of neutraal in deze?
Zou best kunnen met al die molens hier in de omgeving.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jij hebt helemaal een klap van de molen gehad geloof ik... Ik had al de nodige confrontaties met Huub voor ik Twitter ging gebruiken. Doe eerst ff lezen voor je zo stom gaat lopen wijzen svp.
Maar dan ook niet zeuren als Huub je slaat, hè? Dat kon je van tevoren weten.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Als ik pro Huub moet zijn om die jongen te redden uit de klauwen van die aasgieren uit Tilburg, so be it
judge komt uit de grotten van Maastricht waar ik Huub aan het zoeken was,quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Wie is judge666? Waar komt die nu opeens weer vandaan?
Je hebt goed opgelet. Heb niet zoveel tegen Claire eigenlijk, behalve dat ik haar erg naief vind en ook dom, wil het niet snel over iemand zeggen, want ja, wie bepaalt wanneer iemand dom is, maar wat ze gedaan heeft, is wel erg not-done (en dan bedoel ik, zich met Huub inlaten, nadat ze heeft kunnen zien hoe hij vrouwen behandelt).quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:45 schreef judge666 het volgende:
[..]
Neutraal dus.
Hoewel ik jou automatisch al in het rijtje anti huub (en anti claire) had geplaatst.
Excuse me if iam wrong.
zo voel ik het ook eigenlijk.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Als ik pro Huub moet zijn om die jongen te redden uit de klauwen van die aasgieren uit Tilburg, so be it
Hallo Theoquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:52 schreef judge666 het volgende:
[..]
judge komt uit de grotten van Maastricht waar ik Huub aan het zoeken was,
helaas was de vogel al gevlogen
Soms wel maar dat heeft weinig met DGK meer te makenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:49 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Dus er is eigenlijk een vete bezig tussen jou en Huub?
Als Huub mij slaat dan zal ik het er wel naar gemaakt hebbenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar dan ook niet zeuren als Huub je slaat, hè? Dat kon je van tevoren weten.
mag ik vragen voor de statistieken of je pro huub bent?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:54 schreef jeweltje het volgende:
Ik vind het hier nou echt gezellig! Kan er niets aan doen, moest ik even kwijt.
Nee, dat gaat anders in het werk:quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Als Huub mij slaat dan zal ik het er wel naar gemaakt hebben
Wel goed terug slaan dan he?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Als Huub mij slaat dan zal ik het er wel naar gemaakt hebben
Sorry maar dat was Amanda hoor die met hete drank ging gooien, niet Huubquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, dat gaat anders in het werk:
Huub slaat jouw zonder aanleiding zo hard mogelijk in je gezicht. Terwijl jij nog verbijsterd bent over wat er gebeurd is zegt Huub dat het hem spijt. Als jij dan toch nog aan hem vraagt waarom hij dat dan deed krijg je een kop gloeiendhete koffie in je gezicht omdat jij maar door bleef zeuren terwijl Huub al lang gezegd had dat het hem speet.
Dit is wel even handig zeg, dankjewel.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:57 schreef judge666 het volgende:
Tussenstand tot dusver:
Jian anti Recourt, desnoods maar pro Huub.
Versabommie anti Huub, pro Recourt???
Thunderbitch pro Natasia
Jeetjuh anti Recourt, pro Huub???
Judge 666 pro Huub, en pro Claire???
mag ik vragen voor de statistieken of je pro huub bent?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dit is wel even handig zeg, dankjewel.
Dit vind ik wel een goeie.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoe fout die pa van Claire ook is, want dat vind ik hem, hoe dommig en naïef Claire ook mag zijn, want zo lijkt ze mij, je blijft met je vingers van vrouwen af en daar valt ook intimidatie onder wat mij betreft.
Hoezo? Ben jij opeens de baas hier? Donder op man!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:01 schreef judge666 het volgende:
[..]
Sorry maar dat was Amanda hoor die met hete drank ging gooien, niet Huub
Wel blijven opletten!
En gaarne relevante info.
mag ik vragen voor de statistieken of je pro huub bent?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik blijf toch deze reeks met verbazing lezen. De nuance in de richting van Huub vind ik zo ontzettend ongepast, dat ik er met m'n hoofd niet bij kan.
Hoe fout die pa van Claire ook is, want dat vind ik hem, hoe dommig en naïef Claire ook mag zijn, want zo lijkt ze mij, je blijft met je vingers van vrouwen af en daar valt ook intimidatie onder wat mij betreft.
Claire lijkt mij trouwens helemaal geen golddigger, daarvoor is ze veel teveel een gevoelsmens. Ze ging dan ook tegen het advies van haar vader om met Huub in DGK.
Ja als je het zo schets begrijp ik natuurlijk wel waarom Huub zo boos werdquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, dat gaat anders in het werk:
Huub slaat jouw zonder aanleiding zo hard mogelijk in je gezicht. Terwijl jij nog verbijsterd bent over wat er gebeurd is zegt Huub dat het hem spijt. Als jij dan toch nog aan hem vraagt waarom hij dat dan deed krijg je een kop gloeiendhete koffie in je gezicht omdat jij maar door bleef zeuren terwijl Huub al lang gezegd had dat het hem speet.
Ik ben anti-Huub en anti-Claire.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:02 schreef judge666 het volgende:
[..]
mag ik vragen voor de statistieken of je pro huub bent?
anti Huub?
pro claire?
of anti claire?
Ik ben de mede-oprichter van VOL.nl, Post vanaf BB1 op FOK, en reaguur me de tandjes op GSquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:02 schreef Jian het volgende:
Eigenlijk is Huub ook een Fokker, Claire niet, die is anti-Fok !![]()
Al die mensen die nu voor Claire zijn laten hun Fok-Broeder vallen !Verraders !
Laat 'm is, ik vind 'm grappig.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hoezo? Ben jij opeens de baas hier? Donder op man!
Nee ik ben (nog) niet de baas hier!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hoezo? Ben jij opeens de baas hier? Donder op man!
Huubquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:04 schreef judge666 het volgende:
[..]
mag ik vragen voor de statistieken of je pro huub bent?
anti Huub?
pro claire?
of anti claire?
Ik vermoed anti huub en pro claire?
Dat dus!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik blijf toch deze reeks met verbazing lezen. De nuance in de richting van Huub vind ik zo ontzettend ongepast, dat ik er met m'n hoofd niet bij kan.
Claire lijkt mij trouwens helemaal geen golddigger, daarvoor is ze veel teveel een gevoelsmens. Ze ging dan ook tegen het advies van haar vader om met Huub in DGK.
dank je.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huub![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Claire![]()
![]()
![]()
Claire's familie![]()
![]()
Team Ianquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wederom komt NMNS met de meest zinnige post in het hele topique.
mag ik vragen voor de statistieken of je pro Huub bent?quote:
Correct genoteerd, waarvoor dankquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:08 schreef judge666 het volgende:
[..]
dank je.
Heb het als volgt genoteerd:
anti Huub en anti Recourt maar Claire neutraal!
Ik ben meestal al Team NMNSquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Team Ian![]()
VB kan aansluiten
Zeggen ze van Pablo Escobar ook, dat ie een gevoelsmens wasquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
I
Natasia doet nu niet mee, het is tussen Huub en Claire, laten we het niet extra moeilijk gaan maken.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:57 schreef judge666 het volgende:
Tussenstand tot dusver:
Thunderbitch pro Natasia
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:05 schreef judge666 het volgende:
[..]
Nee ik ben (nog) niet de baas hier!
Ja, en het was Brian die in huize Ballegooy-Recourt de deuren ingetrapt heeft. Sure.quote:Maar het was Amanda die met hete drank aan het gooien was.
Ik heb de feiten graag duidelijk, het is hier namelijk al onvolgbaar haast.
Godver, het is niet de bedoeling dat je mijn teksten onderuit gaat halenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Zeggen ze van Pablo Escobar ook, dat ie een gevoelsmens was
en huub's familie dan?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huub![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Claire![]()
![]()
![]()
Claire's familie![]()
![]()
Het werd zelfs over Huub gezegd, maar ik denk wel dat Claire moreel aangepaster is dan Huub.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Zeggen ze van Pablo Escobar ook, dat ie een gevoelsmens was
dat mag zeker!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:11 schreef sunny16947 het volgende:
Ik ben pro de waarheid, maar weet nog niet waar die ligt. Mag dat ook?
Nee, want dat is vervalsing van de waarheid.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:11 schreef sunny16947 het volgende:
Ik ben pro de waarheid, maar weet nog niet waar die ligt. Mag dat ook?
He he, gelukkig, eindelijk een lijstje, weet ik ook waar ik aan toe ben en wie voor wie isquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:57 schreef judge666 het volgende:
Tussenstand tot dusver:
Thunderbitch pro Natasia
Dus hoe mag ik u in de stastieken neerzetten?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:11 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Natasia doet nu niet mee, het is tussen Huub en Claire, laten we het niet extra moeilijk gaan maken.
Natuurlijk wordt het genoemd, maar het hoort in dit geheel niet in een overzicht thuis, lijkt me, want dan wordt mijn lijstje toch wel uitgebreid.
Ja duh, alsof mensen die niet zo politiek correct zijn, bij voorbaat niet voor de waarheid zijn.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:13 schreef judge666 het volgende:
[..]
dat mag zeker!
Hetzelfde als mij!
Gedachtengang:quote:
Ik wil niet in de statistieken, want statistieken kunnen het grote verhaal verdoezelen en een schijnsituatie Dogma suggereren.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:14 schreef judge666 het volgende:
[..]
Dus hoe mag ik u in de stastieken neerzetten?
Ja, godver, als jullie grootmuilen dan ook allemaal gaan samenklitten pro Claire en anti Huub, dan kruipen alle pro-Huuberts van schrik weg en dan is het einde discussiequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Godver, het is niet de bedoeling dat je mijn teksten onderuit gaat halen![]()
Huub heeft ook iets gemeen met zijn broer, valt ook op oudere vrouwen, daar waar hij jonge meisjes alleen kan misbruiken.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gedachtengang:
Z'n moeder een verlopen alcoholiste (zal door Huub's pa komen, hij zal het wel niet van een vreemde hebben?)
Z'n (stief)zus heeft dezelfde man genomen als haar moeder? (dochters nemen vaak een man die op pa ljikt), is mishandeld en zit/zat in een blijf van muh lijf huis (it's all in the family nietwaar?)
Z'n broer, dat lijkt mij de enige normale, maar had die niet een andere moeder of vader?
Die hele van Ballengooy clan is een ratjetoe en een zooitje
Ik heb niet veel kwaads in Claire gezien, integendeel, alleen maar dat fucking "ik begrijp het wel" en zachtheid. Nu is ze rancuneus, vermoedelijk ook aangezwengeld door d'r moeder, vanwege het feit dat Huub de gore moed heeft al voordat de scheiding is uitgesproken om met een chick in dat restaurant te gaan eten waar zij goede herinneringen aan heeft. De eerste fase van verwerking, boosheid en rancune, logisch wel!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:12 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het werd zelfs over Huub gezegd, maar ik denk wel dat Claire moreel aangepaster is dan Huub.
Nee joh, die komen dan juist hun held redden.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, godver, als jullie grootmuilen dan ook allemaal gaan samenklitten pro Claire en anti Huub, dan kruipen alle pro-Huuberts van schrik weg en dan is het einde discussie![]()
Huub "Semper Fi" jongen
Hetgeen ik helemaal niet vreemd vind, iedere zichzelf respecterende moeder zou gehakt van Huub gemaakt hebben.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb niet veel kwaads in Claire gezien, integendeel, alleen maar dat fucking "ik begrijp het wel" en zachtheid. Nu is ze rancuneus, vermoedelijk ook aangezwengeld door d'r moeder, vanwege het feit dat Huub de gore moed heeft al voordat de scheiding is uitgesproken om met een chick in dat restaurant te gaan eten waar zij goede herinneringen aan heeft. De eerste fase van verwerking, boosheid en rancune, logisch wel!
Beetje generaliserend. Huub was vrouwonvriendelijk tegen de vrouwen die dat verdiende. Zeg maar de lower class die nogal makkelijk met de beentjes wijd gingen en verder weinig presteerde.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
om de redenen die ik al gegeven heb (vrouwonvriendelijk).
Denk het wel jaquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:19 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hetgeen ik helemaal niet vreemd vind, iedere zichzelf respecterende moeder zou gehakt van Huub gemaakt hebben.
Jammergenoeg was het niet heet, en Huub had het verdiend.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:05 schreef judge666 het volgende:
[..]
Nee ik ben (nog) niet de baas hier!
Maar het was Amanda die met hete drank aan het gooien was.
Ik heb de feiten graag duidelijk, het is hier namelijk al onvolgbaar haast.
Nah, zowel Lieke als Claire zijn echt geen lower class.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:21 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Beetje generaliserend. Huub was vrouwonvriendelijk tegen de vrouwen die dat verdiende. Zeg maar de lower class die nogal makkelijk met de beentjes wijd gingen en verder weinig presteerde.
Ik ben benieuwd in welke categorie je zijn dochter schaart. Die komt er dan niet best vanaf met de genen van Claire, zoals je redeneert.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:21 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Beetje generaliserend. Huub was vrouwonvriendelijk tegen de vrouwen die dat verdiende. Zeg maar de lower class die nogal makkelijk met de beentjes wijd gingen en verder weinig presteerde.
mag ik vragen voor de statistieken of je pro Huub bent?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
He he, gelukkig, eindelijk een lijstje, weet ik ook waar ik aan toe ben en wie voor wie is
nou nou nou, kwaads wil ik niet zeggen maar ze kon behoorlijk cynisch uit de hoek komen. En gaf toch zelf aan dat ze IRL wel wat minder lief was.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb niet veel kwaads in Claire gezien, integendeel, alleen maar dat fucking "ik begrijp het wel" en zachtheid.
dat is weer een ander feit!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:23 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Jammergenoeg was het niet heet, en Huub had het verdiend.
Dus terecht dat Huub Huiselijk geweld toepaste?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:25 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
nou nou nou, kwaads wil ik niet zeggen maar ze kon behoorlijk cynisch uit de hoek komen. En gaf toch zelf aan dat ze IRL wel wat minder lief was.
Ze kon helemaal NIET uit de hoek komenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:25 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
nou nou nou, kwaads wil ik niet zeggen maar ze kon behoorlijk cynisch uit de hoek komen. En gaf toch zelf aan dat ze IRL wel wat minder lief was.
Yep, want Brian zat ook altijd verkeerd als het tot een confrontatie kwam tussen hem en Huub.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ja, en het was Brian die in huize Ballegooy-Recourt de deuren ingetrapt heeft. Sure.
ok. ik kan dit even niet meer volgen allemaal!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gedachtengang:
Z'n moeder een verlopen alcoholiste (zal door Huub's pa komen, hij zal het wel niet van een vreemde hebben?)
Z'n (stief)zus heeft dezelfde man genomen als haar moeder? (dochters nemen vaak een man die op pa ljikt), is mishandeld en zit/zat in een blijf van muh lijf huis (it's all in the family nietwaar?)
Z'n broer, dat lijkt mij de enige normale, maar had die niet een andere moeder of vader?
En daarom wordt ze meteen gebombardeerd tot Bitch.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:25 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Hij heeft het toch vrij duidelijk uiteengezet.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:28 schreef judge666 het volgende:
[..]
ok. ik kan dit even niet meer volgen allemaal!
Sjesus wat een zooitje....!
Claire is een naief verwend meisje, die kost wat kost haar barby-dromen wil verwezenlijken, zelfs toen dat betekende dat ze, als gevolg van het Meester-marketing-plan van Pa Recourt, moest worden uitgehuwelijkt aan Huub, de hoerenloper van de Gouden Kooi.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb niet veel kwaads in Claire gezien, integendeel, alleen maar dat fucking "ik begrijp het wel" en zachtheid. Nu is ze rancuneus, vermoedelijk ook aangezwengeld door d'r moeder, vanwege het feit dat Huub de gore moed heeft al voordat de scheiding is uitgesproken om met een chick in dat restaurant te gaan eten waar zij goede herinneringen aan heeft. De eerste fase van verwerking, boosheid en rancune, logisch wel!
Ik schat pro Huub-light.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:24 schreef judge666 het volgende:
[..]
mag ik vragen voor de statistieken of je pro Huub bent?
anti Huub?
pro Recourt?
of anti Recourt?
of pro Claire?
of anti Claire?
of neutraal?
Ik denk neutraal?
Jij trekt het weer over de top. Maar ik denk dat Claire zich echt niet als een zielig vogeltje laat slaan.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dus terecht dat Huub Huiselijk geweld toepaste?
Er is nog een broer hoorquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gedachtengang:
Klopt, die mocht ik wel. Hij trok zich niets aan van die scheidslijnen daar en ging gewoon met iedereen om.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:31 schreef Suikeroom het volgende:
die oudste broer van Huub was wel tof, die deed mee met de terror op het huwelijk, die was de enige van de familie die dat huwelijk toen al niet serieus nam
Hoe kom je daar nu toch bijquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Claire is een naief verwend meisje, die kost wat kost haar barby-dromen wil verwezenlijken, zelfs toen dat betekende dat ze, als gevolg van het Meester-marketing-plan van Pa Recourt, moest worden uitgehuwelijkt aan Huub, de hoerenloper van de Gouden Kooi.
Dat blijft tot op heden slechts een aanname ! Als ik die brede schouders en grote handen van Claire zie en ik kijk naar dat kleine aandoenlijke mannetje dan denk ik , och ..quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dus terecht dat Huub Huiselijk geweld toepaste?
ja goed gedacht, zo neutraal maar als dat mogelijk is.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:24 schreef judge666 het volgende:
[..]
mag ik vragen voor de statistieken of je pro Huub bent?
anti Huub?
pro Recourt?
of anti Recourt?
of pro Claire?
of anti Claire?
of neutraal?
Ik denk neutraal?
ik heb het niet over een bitch. Maar denk wel dat Claire haar mondje beter kon roeren dan de indruk die vele van haar in dgk kregen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:29 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
En daarom wordt ze meteen gebombardeerd tot Bitch.![]()
Dat heeft hij inderdaad gedaan, maar Claire was verliefd he, en alles voor pappa's meidje.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nu toch bijPa Recourt kwam zelfs persoonlijk langs om haar met zoveel woorden te vertellen dat ze Huub absoluut links moest laten liggen. Dat staat vast nog wel ergens op beeld.
Dat is correct, als het dan haar keus was, dan moest ze het maar doen, als ze maar gelukkig was! Dat was waar het later op uitdraaide.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:34 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat heeft hij inderdaad gedaan, maar Claire was verliefd he, en alles voor pappa's meidje.
Ik heb nog een filmpje geplaatst hier, onlangs.
Claire werd onder druk gezet om nog meer tegengas te geven, en zelfs dan lukte het niet. Huub vond het zelfs riskant om voor haar te kiezen omdat ze nogal zwak stond.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:34 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
ik heb het niet over een bitch. Maar denk wel dat Claire haar mondje beter kon roeren dan de indruk die vele van haar in dgk kregen.
claire heeft het er niet over gehad dat ze geslagen werd, die meneer van de voice over die maakte er wat van, iets met meppen enzo.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:31 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Jij trekt het weer over de top. Maar ik denk dat Claire zich echt niet als een zielig vogeltje laat slaan.
Wat ik er nog aan wil toevoegen is dat haar vader nog duidelijk heeft gevraagd aan Huub (toen Huub telefonisch om haar hand vroeg aan paps) om het geen tv-momentje te laten zijn, en als hij het allemaal meende, dat hij zijn zegen gaf (zoiets) Heb het op band, dus no problemo, hij staat zo hier.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is correct, als het dan haar keus was, dan moest ze het maar doen, als ze maar gelukkig was! Dat was waar het later op uitdraaide.
Dat vond jij natuurlijk niet. Jij vond het geweldig wat die deden. Eerlijk.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:37 schreef sunny16947 het volgende:
Doet me trouwens weer denken aan de irritatie van Pa Recourt toen Jaap, Amanda en Brian de huwelijksvoltrekking verstoorde van ziijn kleine meisje.
Ze heeft wel meer moraal dan Huub, dus misschien is dat eerder het probleem gebleken.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:38 schreef Toverheks het volgende:
claire ach, wijntje drinken peukje roken en op haar doos blijven zitten, dat staat me nog bij van DGK
zat al niet veel in, laat staan in haar relatie met Huub, misschien kon hij wel met haar lachen maar echt diepe gesprekken lijkt me niet, ze is gewoon een heel naief meisje en luistert nog steeds naar haar ouders denk ik.
Ja ongeveer net zoals de Nuon die elke dag op televisie lopen te verkondigen dat je zuinig moet doen met energie omdat ze het milieu zo belangrijk vinden .... Come on NMNS !quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nu toch bijPa Recourt kwam zelfs persoonlijk langs om haar met zoveel woorden te vertellen dat ze Huub absoluut links moest laten liggen. Dat staat vast nog wel ergens op beeld.
De Nuon, dat is wel een idee. Laten ze Hupert met z'n ballen aan de 220 groene stroom leggenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja ongeveer net zoals de Nuon die elke dag op televisie lopen te verkondigen dat je zuinig moet doen met energie omdat ze het milieu zo belangrijk vinden .... Come on NMNS !
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:38 schreef judge666 het volgende:
[quote]Op zaterdag 24 oktober 2009 16:36 schreef judge666 het volgende:
Hier de samenvatting to dusver:
Versabommie anti Huub, neutraal Claire, anti Recourt.
Thunderbitch anti Huub
Jeetjuh anti Recourt, pro Huub
Judge 666 neutraal Huub, neutraal Claire, anti Recourt (fam. heeft in deze niks van doen).
Neemmijnietseriues anti Huub, anti Recourt, en Claire neutraal.
toverheks neutraal in alles.
sunny 16947 neutraal in alles.
De zus dezelfdde man?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gedachtengang:
Dus nu heeft pa Recourt met de zweep geslagenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:40 schreef Toverheks het volgende:
ach niemand kan me wijsmaken, toen claire de kooi inging van wat er verwacht werd van haar, ook zal er bij de voorbesprekingen toen pa recourt wel alles op schrift hebben laten stellen, nee die man is een zakenman en kent de klappen van de zweep.
Nee vond die blik van Pa Recourt geweldig. Een geweldig tv moment.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:38 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat vond jij natuurlijk niet. Jij vond het geweldig wat die deden. Eerlijk.
We zijn met het laatste nieuws bezig. Brainstormen zeg maar..............quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:41 schreef Laysa het volgende:
dr is dus gewoon écht geen nieuws meer he
Soortgelijkquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:41 schreef judge666 het volgende:
[..]
De zus dezelfdde man?
dat is toch incest?
Of bedoel je een soortgelijke man als moeder had/heeft?
En ik moet dat geloven?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:42 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Nee vond die blik van Pa Recourt geweldig. Een geweldig tv moment.
En hé alle commotie voor het huwelijk. De ruzie met ma, de hummer van oom Toine en het artikel groot in de telegraaf dat Claire was gebrainwashed leverde wel veel kijkers op.
Script schrijven dusquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:42 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
We zijn met het laatste nieuws bezig. Brainstormen zeg maar..............
Klopt, maar dat wil nog niet zeggen dat hij zijn dochter aan de goden heeft overgeleverd. Daarvoor houdt hij teveel van haar, dat kan niemand ontkennen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:40 schreef Toverheks het volgende:
ach niemand kan me wijsmaken, toen claire de kooi inging van wat er verwacht werd van haar, ook zal er bij de voorbesprekingen toen pa recourt wel alles op schrift hebben laten stellen, nee die man is een zakenman en kent de klappen van de zweep.
Je vergeet broer Bram nog met zijn BB ervaring en mediabedrijfje.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:40 schreef Toverheks het volgende:
Nee..... het script ontrafelen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
Script schrijven dus....lekker vertrouwd
Moraal wordt ontleend aan normen en we weten allemaal welke normen Claire van Papa en Mama Recourt heeft meegekregenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:39 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze heeft wel meer moraal dan Huub, dus misschien is dat eerder het probleem gebleken.
weet niet of ze meer moraal heeft, maar dit huwelijk was gedoemd te mislukken, wat hebben we niet allemaal gezien, claire is geen meisje voor Huub, er is veel geacteert in de kooi en veel geschreven qua script, maar denk dat claire toen ze de streams ging volgen dacht, ja hij heeft wat ik denk dat ik maar in het grote avontuur stap, terwijl ze dondersgoed wist het gaat toch niet werken, welke normale gezonde hollandse meid zegt haar ja woord tegen iemand die heerlijk op streams nog heeft liggen vosen daarvoor met een ander.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:39 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze heeft wel meer moraal dan Huub, dus misschien is dat eerder het probleem gebleken.
Die ken ik niet, eerlijk gezegd. Het enige waar ik mijn bedenkingen bij heb is waarom zijn in godsnaam hebben ingestemd met een deelname van Claire aan DGK, vooral toen Huub haar ook wilde penetreren.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Moraal wordt ontleend aan normen en we weten allemaal welke normen Claire van Papa en Mama Recourt heeft meegekregen
Niks moet alles mag. Maar laten we het niet over het geloof gaan hebben want dan wordt het helemaal een zootje.quote:
Ik geloof niet, dus dat komt in ieder geval van pas hier.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:47 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Niks moet alles mag. Maar laten we het niet over het geloof gaan hebben want dan wordt het helemaal een zootje.
ach thunderb. ook pa recourt is genoeg zakenman om te weten wat er gebeuren zal in de kooi, echt als hij echt een vader was geweest, had hij haar aan haar haren uitgesleept, en zeg niet ze was volwassen enzo, want was het mijn dochter geweest had ze allang buiten die poort gelegen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:44 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Klopt, maar dat wil nog niet zeggen dat hij zijn dochter aan de goden heeft overgeleverd. Daarvoor houdt hij teveel van haar, dat kan niemand ontkennen.
Uhm in beiden families schijnt een en ander goed mis te zijn....!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach thunderb. ook pa recourt is genoeg zakenman om te weten wat er gebeuren zal in de kooi, echt als hij echt een vader was geweest, had hij haar aan haar haren uitgesleept, en zeg niet ze was volwassen enzo, want was het mijn dochter geweest had ze allang buiten die poort gelegen.
nee er is iets goed fout in die familie dat moet je met me eens zijn.
Misschien moest ze ontmaagd worden en wilde paps dat het niet te pijnlijk voor haar zou zijn. Klein menneke Klein piemeltjequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:47 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Die ken ik niet, eerlijk gezegd. Het enige waar ik mijn bedenkingen bij heb is waarom zijn in godsnaam hebben ingestemd met een deelname van Claire aan DGK, vooral toen Huub haar ook wilde penetreren.
Want, eenmaal gepenetreerd door Huub, ben je nog niet jarig.
Voor een groot deel ben ik het met je eens, echter ik denk dat in het echte leven dit ook veel voorkomt.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
weet niet of ze meer moraal heeft, maar dit huwelijk was gedoemd te mislukken, wat hebben we niet allemaal gezien, claire is geen meisje voor Huub, er is veel geacteert in de kooi en veel geschreven qua script, maar denk dat claire toen ze de streams ging volgen dacht, ja hij heeft wat ik denk dat ik maar in het grote avontuur stap, terwijl ze dondersgoed wist het gaat toch niet werken, welke normale gezonde hollandse meid zegt haar ja woord tegen iemand die heerlijk op streams nog heeft liggen vosen daarvoor met een ander.
nee ook claire is gewoon heel dom geweest, en heeft er hopelijk iets van geleerd.
stap nooit in een avontuur maar bedenk 10 keer voordat je je jawoord geeft.
mag ik vragen of u pro huub bent?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:49 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Misschien moest ze ontmaagd worden en wilde paps dat het niet te pijnlijk voor haar zou zijn.[iklein piemeltje][/i]![]()
Hij heeft zijn dochter, met haar medeweten en instemming, aan Huub overgeleverd met het oogmerk financieel gewin. "Je moet offers brengen in de zakenwereld"quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:44 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Klopt, maar dat wil nog niet zeggen dat hij zijn dochter aan de goden heeft overgeleverd. Daarvoor houdt hij teveel van haar, dat kan niemand ontkennen.
Dat geloof ik nou ook weer niet. Volgens mij was ze al aardig in de juiste vorm opgerekt, zo de verhalen die er geweest zijn.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:49 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Misschien moest ze ontmaagd worden en wilde paps dat het niet te pijnlijk voor haar zou zijn. Klein menneke Klein piemeltje![]()
Nee hoor dan was je met de makers gaan praten en die hadden dan het getekende contract onder je neus gehouden en je heeeeeeeel misschien wat centjes gegeven om je te laten zwijgen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach thunderb. ook pa recourt is genoeg zakenman om te weten wat er gebeuren zal in de kooi, echt als hij echt een vader was geweest, had hij haar aan haar haren uitgesleept, en zeg niet ze was volwassen enzo, want was het mijn dochter geweest had ze allang buiten die poort gelegen.
nee er is iets goed fout in die familie dat moet je met me eens zijn.
maar met het verschil, poste het gister ook al, dat huub zijn vader niet gaat lopen uitdagen op twitter, en tweety-ron juist wel.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:49 schreef judge666 het volgende:
[..]
Uhm in beiden families schijnt een en ander goed mis te zijn....!
ze werd toch het tilburgse matras genoemt, zoiets staat me nog bij.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:52 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat geloof ik nou ook weer niet. Volgens mij was ze al aardig in de juiste vorm opgerekt, zo de verhalen die er geweest zijn.
Daar gaan we vanuit, maar we weten nooit zeker of hij dit gewild heeft. Ik denk het niet. Denk niet dat hij dit willens en wetens zou doorzetten, als hij wist wat het zijn dochter zou kosten. Ik denk dat niet.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij heeft zijn dochter, met haar medeweten en instemming, aan Huub overgeleverd met het oogmerk financieel gewin. "Je moet offers brengen in de zakenwereld"
Dat is wel duidelijk, anders verzet je je met hand en tand tegen het exploiteren van je kroost in DGK en kom je al helemaal niet langs voor een bezoekje.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:49 schreef judge666 het volgende:
[..]
Uhm in beiden families schijnt een en ander goed mis te zijn....!
Jezus TB, kijk naar het tijdstip van haar intreding in de Kooi. De situatie met Lieke en haar vertrek. Ik heb het al gezegd; Claire is als aanstaande bruid de Kooi ingestapt, vooropgezet en gecalculeerd !quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:47 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Die ken ik niet, eerlijk gezegd. Het enige waar ik mijn bedenkingen bij heb is waarom zijn in godsnaam hebben ingestemd met een deelname van Claire aan DGK, vooral toen Huub haar ook wilde penetreren.
Want, eenmaal gepenetreerd door Huub, ben je nog niet jarig.
ik heb je antwoord niet gezien!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:53 schreef Ian_Nick het volgende:
Waarom ben ik niet in het lijstje opgenomen!?
hoe weet jij nou of huub een kleintje heeft, heb je wel eens naar zijn voeten gekeken, je kent het gezegde he, mannen met grote voeten kunnen hard schoppenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:49 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Misschien moest ze ontmaagd worden en wilde paps dat het niet te pijnlijk voor haar zou zijn. Klein menneke Klein piemeltje![]()
of iets in die geest!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is wel duidelijk, anders verzet je je met hand en tand tegen het exploiteren van je kroost in DGK en kom je al helemaal niet langs voor een bezoekje.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij heeft zijn dochter, met haar medeweten en instemming, aan Huub overgeleverd met het oogmerk financieel gewin. "Je moet offers brengen in de zakenwereld"
Ik niet,voelde me behoorlijk ongemakkelijk.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:50 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Voor een groot deel ben ik het met je eens, echter ik denk dat in het echte leven dit ook veel voorkomt.
We doen nu net of Claire een uitzondering is, maar er zijn er genoeg die met een man trouwen die al meerdere relaties achter de rug heeft, en deze man beweert dat het aan die vrouwen lag.
Kijk, ik trap er niet in, maar hoeveel soppershebben met kwijlend achter de buis gezeten bij de trouwerij.
nou sunny, niemand had me kunnen laten zwijgen, was zo naar de krant gestapt of had het 1 en ander laten uitlekken.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:52 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Nee hoor dan was je met de makers gaan praten en die hadden dan het getekende contract onder je neus gehouden en je heeeeeeeel misschien wat centjes gegeven om je te laten zwijgen.
Daar heb je ook gelijk in. Het zaakje stonk behoorlijk, en daar heb ik ook op gereageerd toen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Jezus TB, kijk naar het tijdstip van haar intreding in de Kooi. De situatie met Lieke en haar vertrek. Ik heb het al gezegd; Claire is als aanstaande bruid de Kooi ingestapt, vooropgezet en gecalculeerd !
Had zij trouwens ook al niet eerder iets met een BNer gehad?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze werd toch het tilburgse matras genoemt, zoiets staat me nog bij.
Dat laatste heb ik al geschreven in een vorige topic,was ook maar een geintjequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hoe weet jij nou of huub een kleintje heeft, heb je wel eens naar zijn voeten gekeken, je kent het gezegde he, mannen met grote voeten kunnen hard schoppen
Ik dank u vriendelijk.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:57 schreef judge666 het volgende:
[..]
sorry die was me ontschoten.
2x anti staat genoteerd1
dat weet ik niet, misschien iemand anders die de vraag van sunny kan beantwoorden???quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:57 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Had zij trouwens ook al niet eerder iets met een BNer gehad?
Een uitzondering bevestigt de regel.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hoe weet jij nou of huub een kleintje heeft, heb je wel eens naar zijn voeten gekeken, je kent het gezegde he, mannen met grote voeten kunnen hard schoppen
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:57 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik al geschreven in een vorige topic,was ook maar een geintje
Nee, en het interesseert me geen donder, vooral niet achteraf. Zo bijzonder is toen niet gebleken.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat weet ik niet, misschien iemand anders die de vraag van sunny kan beantwoorden???
Kan me vaag daarover iets herinneren, maar dat de naam niet genoemd mocht worden.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat weet ik niet, misschien iemand anders die de vraag van sunny kan beantwoorden???
Ik denk dat Huub zich hier prima in kan vindenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:55 schreef versabommie het volgende:
Dus even een resumé:
Claire is de tyfus geslagen door Huub en dat komt door: de Mol, Tapa, Claire, de vader van Claire, de familie van Claire, de vader en moeder van Huub, Brian en Amanda en Lieke, het gat in de ozonlaag, Mugabe en Willem Alexander.
Huub kan er niets aan doen!
zoiets?
nou niet zo kattig doen hoor, het gaat om een gewone vraag van sunny, had je ook alleen nee kunnen typen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:59 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee, en het interesseert me geen donder, vooral niet achteraf. Zo bijzonder is toen niet gebleken.
ja het leven is echt oneerlijk hequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:01 schreef versabommie het volgende:
Overigens vind ik het nog wel kut dat Natasia en Brian in een hotel mochten blijven toen ze geplaagd werden!
Sorry, is inderdaad een beetje te kattig, waar niet nodig, I got carried away again........quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou niet zo kattig doen hoor, het gaat om een gewone vraag van sunny, had je ook alleen nee kunnen typen.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:00 schreef ThunderBitch het volgende:
Ga weer naar mijn huisklusje....
Ze hadden Huub eruit moeten trappen toen, hij luisterde niet, dus dat is schenden van de regels.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:01 schreef versabommie het volgende:
Overigens vind ik het nog wel kut dat Natasia en Brian in een hotel mochten blijven toen ze geplaagd werden!
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:02 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Sorry, is inderdaad een beetje te kattig, waar niet nodig, I got carried away again........
Ik tik me het schompus, en dan gaat er weleens iets mis.![]()
Tisda nou weer voor aanname.. Ik mot die hele Claire niet en die familie van haar al helemaal niet! Ik heb alleen heel extreem iets tegen al dan niet vermeende wife-beaters..en de verschrikkelijke vrouwonvriendelijkheid die Huub vaak tentoon stelde.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:01 schreef judge666 het volgende:
[quote]Op zaterdag 24 oktober 2009 1701 schreef judge666 het volgende:
Thunderbitch anti Huub, en light pro Huub
Judge 666 neutraal Huub, neutraal Claire, anti Recourt. .
Ian nick anti huub en anti claire
mooiiii pro Huub,light anti Claire en anti recourt???
Nee, Nadia was van de BN'ers. Althans dat wilde ze ons doen geloven, de heren in kwestie wisten van niets.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:57 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Had zij trouwens ook al niet eerder iets met een BNer gehad?
Niet soft worden, nu.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:02 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Sorry, is inderdaad een beetje te kattig, waar niet nodig, I got carried away again........
Ik tik me het schompus, en dan gaat er weleens iets mis.![]()
En Brian hadden ze standrechterlijk moeten executeren!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:02 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze hadden Huub eruit moeten trappen toen, hij luisterde niet, dus dat is schenden van de regels.
ben het helemaal met je eens, Huub aan de schandpaal, onbewoond eiland, of een contract onder zijn neus douwen dat hij de finale zou winnen als hij Natasia als bruid had gekozenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:02 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze hadden Huub eruit moeten trappen toen, hij luisterde niet, dus dat is schenden van de regels.
Ik kijk het even na...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tisda nou weer voor aanname.. Ik mot die hele Claire niet en die familie van haar al helemaal niet! Ik heb alleen heel extreem iets tegen al dan niet vermeende wife-beaters..en de verschrikkelijke vrouwonvriendelijkheid die Huub vaak tentoon stelde.
Sorry VB, je bent overduidelijk neutraal Claire, gedraag je er naar.quote:Versabommie anti Huub, neutraal Claire, anti Recourt.
Nimmerrrrrrrr! Ik laat me niet zomaar zonder toestemming vooraf in een hokje plaatsen!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik kijk het even na...
[..]
Sorry VB, je bent overduidelijk neutraal Claire, gedraag je er naar.
"Voeren" ???? nu ben ik geschoktquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]je "voert" wel erg opzichtig
Hé hé héquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:01 schreef judge666 het volgende:
Ik doe niet mee,als"familie" zijndequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:01 schreef judge666 het volgende:
Dat vond ik ook zo oneerlijk.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:01 schreef versabommie het volgende:
Maar...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nimmerrrrrrrr! Ik laat me niet zomaar zonder toestemming vooraf in een hokje plaatsen!
Claire is een hoerrrrrrrrr!
ZO!
Je bent alleen maar Pro Huub omdat ie dol was op oorlogen en een paar feitjes kendequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hé hé hé
Ik ben: team Huub
pro AmandaEn Bommie moet eens flink uitgewoond worden door een grote negert
Zeg hela, zou u wel ontopic willen blijven posten?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:06 schreef yvonne het volgende:
En Bommie moet eens flink uitgewoond worden door een grote negert
is al aangepast!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar...
Dit zou betekenen dat De Lijst niet klopt!?
Oh, mijn, god... Ragnarok!
Lul eens niet zo als een kip znder kop. Je bent gewoon zwaar gefrustreerd omdat je niet in mijn broekje mag ondanks je rode kleurtje!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hé hé hé
Ik ben: team Huub
pro AmandaEn Bommie moet eens flink uitgewoond worden door een grote negert
Dat is te simpel.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:06 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ik doe niet mee,als"familie" zijnde
Ik heb gewoon een gezonde hekel aan mensen, en Yvonne is alleen maar puberaal tegendraads!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:07 schreef judge666 het volgende:
.
Versabommie anti Huub, anti Claire, anti Recourt, kortom alles anti of toch ergens neutraal????
yvonne pro huub, overig anti????
Welnee, want ik ben eik een grote negertquote:
Huh, wat heb jij in je broekje wat een ander niet heeft?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lul eens niet zo als een kip znder kop. Je bent gewoon zwaar gefrustreerd omdat je niet in mijn broekje mag ondanks je rode kleurtje!![]()
Afijn in de krant : Versabommie heeft zich doorgereden.. op een dikke negerinquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welnee, want ik ben eik een grote negert
Mehehe, win.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welnee, want ik ben eik een grote negert
Huubs advokaat heeft me geadviseerd te zwijgenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:10 schreef judge666 het volgende:
[..]
Dat is te simpel.
Ook familie moet kleur bekennen!
van wie bent U famile?
in welke graad?
For the love of satanquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:11 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Huubs advokaat heeft me geadviseerd te zwijgen
Das mooiiiiiii vervelend als je op een forum aan het posten bent.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:11 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
ok dus pro huub,quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:11 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
u werkt mijn werkzaamheden hier behoorlijk tegen met dat gezwijg!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:12 schreef judge666 het volgende:
[..]
ok dus pro huub,
claire neutraal en anti recourt?
Advocaat Huub pro deo?
of Moskowitz?
Lieve Zouzou.. Het Openbare Ministerie doet geen onderzoek voor niets.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:13 schreef zouzou het volgende:
Veel personen zien hier alleen de Huub van DGK, jullie zien niet de charmante, lieve Huub die de heel zwangerschap buik van Claire gemassereert heeft ! hij werkt tot s'avond danaar gaat hij gezellig koken met kars etc...etc...etc...Ik weet het vn intimes vriends vn Claire zelfds, en Claire blijjft vak bose en commando,commandos geven! Zij is echt niet makkelijk in omgaan, Huub heeft zeker niet agressif tegen haar gedaan, zij wil gewoon naar Tillburg, "zij heeft nu een kind"dat is voor haar genoeg ! Jullie moeten de mensen in hun waard laten, Ik weet veel dingen dat niemand weet hier ! Voila !
Pro Huub alleen als ie lief isquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:12 schreef judge666 het volgende:
[..]
ok dus pro huub,
claire neutraal en anti recourt?
Advocaat Huub pro deo?
of Moskowitz?
vertel vertel...!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:13 schreef zouzou het volgende:
Veel personen zien hier alleen de Huub van DGK, jullie zien niet de charmante, lieve Huub die de heel zwangerschap buik van Claire gemassereert heeft ! hij werkt tot s'avond danaar gaat hij gezellig koken met kars etc...etc...etc...Ik weet het vn intimes vriends vn Claire zelfds, en Claire blijjft vak bose en commando,commandos geven! Zij is echt niet makkelijk in omgaan, Huub heeft zeker niet agressif tegen haar gedaan, zij wil gewoon naar Tillburg, "zij heeft nu een kind"dat is voor haar genoeg ! Jullie moeten de mensen in hun waard laten, Ik weet veel dingen dat niemand weet hier ! Voila !
drankorgel!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:14 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Pro Huub alleen als ie lief is
en mijn advokaat is een gele met een d
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:13 schreef zouzou het volgende:
Je kunt toch lezen? of nouja .. ik geef toe deze is moeilijk maar Zouzou is pro Huub , anti claire en anti recourdingusquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:15 schreef judge666 het volgende:
[..]
vertel vertel...!
En bent u pro Huub, anti huub of neutraal?
en Pro claire, anti claire of neutraal?
en fam Recourt pro anti of neutraal?
ok die man!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:14 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Pro Huub alleen als ie lief is
en mijn advokaat is een gele met een d
Juistem, daar gaat het topic dan ook over.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:13 schreef zouzou het volgende:
Veel personen zien hier alleen de Huub van DGK,
Echt? Serieus? Die man verdiend een lintje godverdomme! Dat doet geen enkele vent voor zijn vrouwtje! Wát een held!quote:jullie zien niet de charmante, lieve Huub die de heel zwangerschap buik van Claire gemassereert heeft !
Ook nog, rot op met Obama, hier is Huub!quote:hij werkt tot s'avond danaar gaat hij gezellig koken met kars etc...etc...etc...
Da's wel grappig want ik had die "intimes vriends" net aan de telefoon en tegen mij zei hij dat Huub vaak te veel dronk en dan verbaal agressief werd tegen iedereen, geen uitzondering voor Claire.quote:Ik weet het vn intimes vriends vn Claire zelfds, en Claire blijjft vak bose en commando,commandos geven! Zij is echt niet makkelijk in omgaan, Huub heeft zeker niet agressif tegen haar gedaan, zij wil gewoon naar Tillburg, "zij heeft nu een kind"dat is voor haar genoeg !
Jammer dat "spelling controle" daar nou net buiten valt. Alaaf!quote:Jullie moeten de mensen in hun waard laten, Ik weet veel dingen dat niemand weet hier ! Voila !
ja dank.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je kunt toch lezen? of nouja .. ik geef toe deze is moeilijk maar Zouzou is pro Huub , anti claire en anti recourdingus
je ne comprends pas, maar zo ging hetquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:13 schreef zouzou het volgende:
Op de één of andere manier vertrouw ik je tekst niet helemaal.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:13 schreef zouzou het volgende:
Hey komop nou jongens, geen kansenjongeren plagen om hun "slang" !quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Op de één of andere manier vertrouw ik je tekst niet helemaal.
Daarom sprak ik ook heel bewust over de tekst, niet over de schrijver m/vquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hey komop nou jongens, geen kansenjongeren plagen om hun "slang" !
Ook nog verborgen ziektes geconstateerd? Hoe lang leeft ze nog?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:23 schreef Jian het volgende:
Een vriendin van mij is iriscopie-specialiste en die heeft zojuist het filmpje van Claire met de beschuldigingen richting Huub geanalyseerd en het is duidelijk; Claire liegt ! Toch handig dat dat zo maar kan, zijn we daar tenminste uit
Claire is scheel dus telt niet!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:23 schreef Jian het volgende:
Een vriendin van mij is iriscopie-specialiste en die heeft zojuist het filmpje van Claire met de beschuldigingen richting Huub geanalyseerd en het is duidelijk; Claire liegt ! Toch handig dat dat zo maar kan, zijn we daar tenminste uit
Jeroen toch?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoe heette die mafdaai, die gestoorde in de Bunker die een Franse vriendin had?
Huub is gewoon een ADHD keffertje. Er komt een hoop herrie uit, maar bijten doet die niet.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Claire is scheel dus telt niet!
Huub is een dronken koffielaaf met het geduld zo groot als hijzelf is dus de kans dat hij doorgeslagen is, is 10 keer zo groot als hijzelf is.
Over my dead body. Hij had 5 minuten alleen met Huub mogen hebben. Wat doe je als een kabouter probeert je wijf te neuken? Reik je dan de sigaretten aan?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
En Brian hadden ze standrechterlijk moeten executeren!
Da's niet helemaal duidelijk te stellen, die nieuwe schoonvader van Huub schijnt een Joegoslaaf te zijn en dat beïnvloedt enigzins de juistheid van de readingquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ook nog verborgen ziektes geconstateerd? Hoe lang leeft ze nog?
tenzij het vrouwtje weerloos blijkt, dan slaan die types toe!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Huub is gewoon een ADHD keffertje. Er komt een hoop herrie uit, maar bijten doet die niet.
Precies.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Huub is gewoon een ADHD keffertje. Er komt een hoop herrie uit, maar bijten doet die niet.
Hij zou het wel willen, maar hij kan het niet.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, btw bon schrijven van 150 euro zou ik als eerste doenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:26 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Over my dead body. Hij had 5 minuten alleen met Huub mogen hebben. Wat doe je als een kabouter probeert je wijf te neuken? Reik je dan de sigaretten aan?
Nee, dan ram je haar voluit op de bek en je dreigt daarna met zelfmoordquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:26 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Over my dead body. Hij had 5 minuten alleen met Huub mogen hebben. Wat doe je als een kabouter probeert je wijf te neuken? Reik je dan de sigaretten aan?
Wehehe!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:26 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik geloof er helemaal niks van.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
tenzij het vrouwtje weerloos blijkt, dan slaan die types toe!
Dus jij doet beweren dat Amanda sex doet voor geld?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, btw bon schrijven van 150 euro zou ik als eerste doen
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Huub een advocaat kiest die Bram heet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |