Ik vraag het nog maar een keer..... is mooi uitgebreid, zoals de vorige, zeg maar.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:28 schreef ThunderBitch het volgende:
Wie heeft de OP zo mooi bijgewerkt?
Ik volg het wel gewoon via de streamsquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:32 schreef judge666 het volgende:
Ja eigenlijk hebben we nu genoeg stof tot nadenken.
Vermeend huiselijk gweld is niet niks.
Ik hoop ook dat de zitting openbaar is, want dan ga ik er zeker heen!
Ach die paar corrigerende tikken in de maagstreek.. het is 2009 mensen, niet zo ouderwets doen hoor!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:32 schreef judge666 het volgende:
Ja eigenlijk hebben we nu genoeg stof tot nadenken.
Vermeend huiselijk gweld is niet niks.
Ik hoop ook dat de zitting openbaar is, want dan ga ik er zeker heen!
Ja, dat lijkt me wel grappig om te zien wie er liegt.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:35 schreef judge666 het volgende:
Kan iemand mij een lijstje geven van users die pro huub zijn en users die anti huub zijn?
En users die pro Claire zijn, en anti Claire??
Dan kan ik een beter beeld krijgen van alles posts ed.
Waar ligt dan de grens volgens jou?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ach die paar corrigerende tikken in de maagstreek.. het is 2009 mensen, niet zo ouderwets doen hoor!
Team Natasiaquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:35 schreef judge666 het volgende:
Kan iemand mij een lijstje geven van users die pro huub zijn en users die anti huub zijn?
Ik was tijdens DGK pro-Huub, en ben in de tijd erna middels Twitter en FOK! onvoorwaardelijk anti gewordenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:35 schreef judge666 het volgende:
Aan de leugen detector test!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:36 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me wel grappig om te zien wie er liegt.
1 2 3 | Gert, heb jij de OP aangepast? ?> |
Als je eerdere postings van me had gelezen dan had je het sarcasme wel kunen zienquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:36 schreef judge666 het volgende:
[..]
Waar ligt dan de grens volgens jou?
Als je uberhaupt grenzen hebt???
Anti Recourt Eenheidquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:35 schreef judge666 het volgende:
ok. duidelijk.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik was tijdens DGK pro-Huub, en ben in de tijd erna middels Twitter en FOK! onvoorwaardelijk anti gewordenMaar dat is meer door mijn kijk op zijn mentaliteit en zijn karakter!
Kijk, dat noem ik nou een echte serieuze betrouwbare ex-Huubfan.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik was tijdens DGK pro-Huub, en ben in de tijd erna middels Twitter en FOK! onvoorwaardelijk anti gewordenMaar dat is meer door mijn kijk op zijn mentaliteit en zijn karakter!
Dat had ik idd. al gelezen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als je eerdere postings van me had gelezen dan had je het sarcasme wel kunen zien![]()
Ik laat nog liever m'n handen eraf hakken dan dat ik een vrouw sla. Vrouwen, dieren, kinderen je blijft er gewoon met je grafpoten vanaf!
quote:
quote:
1 2 3 | nee dat zou je dan kunnen zien. Mylene heeft wat toegevoegd ?> |
De 1e show van Jaap op vlemmix-tv. Beide aan de leugendetector.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:36 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me wel grappig om te zien wie er liegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |