Ik ben de mede-oprichter van VOL.nl, Post vanaf BB1 op FOK, en reaguur me de tandjes op GSquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:02 schreef Jian het volgende:
Eigenlijk is Huub ook een Fokker, Claire niet, die is anti-Fok !![]()
Al die mensen die nu voor Claire zijn laten hun Fok-Broeder vallen !Verraders !
Laat 'm is, ik vind 'm grappig.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hoezo? Ben jij opeens de baas hier? Donder op man!
Nee ik ben (nog) niet de baas hier!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hoezo? Ben jij opeens de baas hier? Donder op man!
Huubquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:04 schreef judge666 het volgende:
[..]
mag ik vragen voor de statistieken of je pro huub bent?
anti Huub?
pro claire?
of anti claire?
Ik vermoed anti huub en pro claire?
Dat dus!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik blijf toch deze reeks met verbazing lezen. De nuance in de richting van Huub vind ik zo ontzettend ongepast, dat ik er met m'n hoofd niet bij kan.
Hoe fout die pa van Claire ook is, want dat vind ik hem, hoe dommig en naïef Claire ook mag zijn, want zo lijkt ze mij, je blijft met je vingers van vrouwen af en daar valt ook intimidatie onder wat mij betreft.
Claire lijkt mij trouwens helemaal geen golddigger, daarvoor is ze veel teveel een gevoelsmens. Ze ging dan ook tegen het advies van haar vader om met Huub in DGK.
dank je.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huub![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Claire![]()
![]()
![]()
Claire's familie![]()
![]()
Team Ianquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wederom komt NMNS met de meest zinnige post in het hele topique.
mag ik vragen voor de statistieken of je pro Huub bent?quote:
Correct genoteerd, waarvoor dankquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:08 schreef judge666 het volgende:
[..]
dank je.
Heb het als volgt genoteerd:
anti Huub en anti Recourt maar Claire neutraal!
Ik ben meestal al Team NMNSquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Team Ian![]()
VB kan aansluiten
Zeggen ze van Pablo Escobar ook, dat ie een gevoelsmens wasquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
I
Claire lijkt mij trouwens helemaal geen golddigger, daarvoor is ze veel teveel een gevoelsmens. Ze ging dan ook tegen het advies van haar vader om met Huub in DGK.
Natasia doet nu niet mee, het is tussen Huub en Claire, laten we het niet extra moeilijk gaan maken.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:57 schreef judge666 het volgende:
Tussenstand tot dusver:
Jian anti Recourt, desnoods maar pro Huub.
Versabommie anti Huub, pro Recourt???
Thunderbitch pro Natasia
Jeetjuh anti Recourt, pro Huub???
Judge 666 pro Huub, en pro Claire???
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:05 schreef judge666 het volgende:
[..]
Nee ik ben (nog) niet de baas hier!
Ja, en het was Brian die in huize Ballegooy-Recourt de deuren ingetrapt heeft. Sure.quote:Maar het was Amanda die met hete drank aan het gooien was.
Ik heb de feiten graag duidelijk, het is hier namelijk al onvolgbaar haast.
Godver, het is niet de bedoeling dat je mijn teksten onderuit gaat halenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Zeggen ze van Pablo Escobar ook, dat ie een gevoelsmens was
en huub's familie dan?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huub![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Claire![]()
![]()
![]()
Claire's familie![]()
![]()
Het werd zelfs over Huub gezegd, maar ik denk wel dat Claire moreel aangepaster is dan Huub.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Zeggen ze van Pablo Escobar ook, dat ie een gevoelsmens was
dat mag zeker!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:11 schreef sunny16947 het volgende:
Ik ben pro de waarheid, maar weet nog niet waar die ligt. Mag dat ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |