Koffie consumeer je dan ook niet via je mutsquote:
quote:
iedereen heeft recht op een hobbyquote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:06 schreef DaMart het volgende:
* DaMart zwaait vanuit de bosjes tegenover het theemutsenhuisje![]()
.
quote:
Het stond er goed.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:06 schreef MaleDuck het volgende:
[..]pheno heeft geen opmerkingen over de inhoud van de wiki!
Dus dan heb ik het zowaar een keer goed gedaan!
Nu kan mn weekend al niet meer stukquote:
quote:
duidelijkquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:13 schreef OA het volgende:
werkwerkwkrwekrwekrkwerkwerkwerkwerkwekrkwrkwekrwrkwerk
Morgen en overmorgen jaquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:13 schreef OA het volgende:
werkwerkwkrwekrwekrkwerkwerkwerkwerkwekrkwrkwekrwrkwerk
quote:
Ga je dood of zo?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:20 schreef Pheno het volgende:
Zou dit mijn laatst gemaakte KSCtopic zijn?
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:20 schreef Pheno het volgende:
Zou dit mijn laatst gemaakte KSCtopic zijn?
Ooit wel.quote:
Idd... ben ik die titel eindelijk kwijtquote:
Auch... *kusje op je voorhoofd*quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:28 schreef Fha het volgende:
helluh
Wat een rot manier om wakker te worden. Ik lag de hele nacht al heel erg te dromen en ik word net wakker omdat ik uit bed val en keihard met mijn kop tegen de grond knal
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:28 schreef Fha het volgende:
helluh
Wat een rot manier om wakker te worden. Ik lag de hele nacht al heel erg te dromen en ik word net wakker omdat ik uit bed val en keihard met mijn kop tegen de grond knal
He bah, Fha toch!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:28 schreef Fha het volgende:
helluh
Das idd rotquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:28 schreef Fha het volgende:
helluh
Je voordeur staat openquote:
Het tocht hierquote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:28 schreef Fha het volgende:
helluh
Dankuquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Auch... *kusje op je voorhoofd*hoi trouwens!
Wel effectiefquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
fha
das wel heel rot wakker worden
Dat was het eerste wat ik toen maar ging doenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:31 schreef MPG het volgende:
[..]
He bah, Fha toch!
*geeft Fha een grote kop thee.
Kusje terug!quote:
Flessiepesquote:
straks is zn poep verkoudenquote:
quote:Man bijt leraar die dochter hand geeft
KOPENHAGEN - In Kopenhagen heeft een Palestijnse man een leraar in elkaar geslagen en in zijn oor gebeten, omdat die zijn dochter een hand had gegeven.
De 47-jarige leraar met een Marokkaanse achtergrond had de 33-jarige man en zijn dochter eergisteren uitgenodigd voor een ontmoeting op de basisschool in het plaatsje Vollsmose.
De leraar zit nu thuis na een behandeling in het ziekenhuis, en de vader wordt aangeklaagd wegens het aanvallen van een ambtenaar. De vader, die volgens de politie geen fundamentalist is, zei dat de leraar "te ver was gegaan en zijn eer had bezoedeld"
Terugsturen naar land van herkomst, zonder dochter uiteraardquote:
Het is dat die wilders in veel dingen doorslaat, anders zou ik op hem stemmenquote:
quote:
Nijnsquote:
Volgens mij stem je gewoon stiekum op wildersquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het is dat die wilders in veel dingen doorslaat, anders zou ik op hem stemmen
dus jij blijft je eigen normen en waarden hanteren als je emigreert?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]![]()
weer een vervolg op de discussie van gister... integratie vs eigen normen en waarden
[..]
Nijnsstiekum meegluren?
je kan rustig op hem stemmen hoor.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het is dat die wilders in veel dingen doorslaat, anders zou ik op hem stemmen
Dan heb je gister niet goed genoeg geluisterdquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dus jij blijft je eigen normen en waarden hanteren als je emigreert?
succes in panama dan
dankquote:
jaja, weer tijd voor turkse pizza vandaagquote:
brood met kaasquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
jaja, weer tijd voor turkse pizza vandaag
Dan krijg je een nog waardelozer kabinet als er nu zit.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je kan rustig op hem stemmen hoor.
hij zal nooit alleen de regering kunnen vormen dus hij moet samen met een andere partij.
doordat hij zo extreem is en de andere niet ver genoeg gaan kom je precies goed uit.
nja sorrie maar ik heb een sterke mening daaroverquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan heb je gister niet goed genoeg geluisterd
Ik denk dat je er een goede balans in moet vinden.
Dan eet ik even mn laatste boterham met ham/kaas op.. (is wel een bijzondere: achterham met komijnkaas)quote:
helaas stem ik met mn verstand ipv mn hartquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:47 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Volgens mij stem je gewoon stiekum op wilders
quote:
ga je naar Panama? Definitief?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan heb je gister niet goed genoeg geluisterd
Ik denk dat je er een goede balans in moet vinden.
Dat weet ik en dat moet je zelf wetenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nja sorrie maar ik heb een sterke mening daarover
Al een nieuwe job nijn?quote:
Nee, dat zijn nog steeds vage plannen, maar de kans is wel iets groter gewordenquote:
jammer dat je hart en je verstand niet met elkaar op 1 lijn liggenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
helaas stem ik met mn verstand ipv mn hart
Hm, spannend!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nee, dat zijn nog steeds vage plannen, maar de kans is wel iets groter gewordenEn dat is toch pas in 2011
Die gaat mee! en de kleine ook! Als we in 2014 terugkomen is ze net leerplichtig dus kan ze mooi hier naar de basisschoolquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:00 schreef Nijns het volgende:
[..]
Hm, spannend!Wat vindt je vrouw er van?
Nee, nog geen nieuwe baan, maar druk aan het solliciteren
Ah, komt mooi uit dusquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:01 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Die gaat mee! en de kleine ook! Als we in 2014 terugkomen is ze net leerplichtig dus kan ze mooi hier naar de basisschool
Maar al concrete jobs waar je kans maakt of niet?
Tijd voor mosterdsoepquote:
Apen daarquote:Oplichtende hesjes voor donkere asielzoekers
Uitgegeven: 23 oktober 2009 12:03
Laatst gewijzigd: 23 oktober 2009 12:03
AMSTERDAM - Asielzoekers met een donkere huidskleur moeten in het Limburgse Tienray in de avonduren een reflecterend hesje aan.
Bewoners schrikken anders van de asielzoekers, die in het donker niet opvallen. Dit is een maatregel van een bewonersvereniging, schrijft De Limburger.
Mooi, dat je er veel verstuurd heb, maar is het ook echt wat je zoekt of eigenlijk meer tijdelijke banen?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:04 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ah, komt mooi uit dus
Wel veel sollicitaties verstuurd maar nog weinig gesprekken gehad. Ook pas sinds gisteren weer echt actief op zoek (na alle verhuis-stress ed)..
LL hier ook een voorstander van of niet?quote:
Heeej, lekker uitgeslapen?quote:
Vanalles door elkaarquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mooi, dat je er veel verstuurd heb, maar is het ook echt wat je zoekt of eigenlijk meer tijdelijke banen?
OMG, geef ze dan gewoon een gele ster, dat is nog duidelijkerquote:
er is een verschil tussen discriminatie en integratiequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
LL hier ook een voorstander van of niet?![]()
gELUKKIG HEEFT IEDEREEN HIER EEN EEN hekel aan vergaderen, dus dat gebeurt zo weinig mogelijk.quote:
Ah, mooi, ik hoop dat je snel weer aan de slag kunt!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:14 schreef Nijns het volgende:
[..]
Vanalles door elkaarik zit niet stil
quote je altijd jezelf zonder wat toe te voegen? Dat is meer een antiOA-iaanse quotequote:
Echt ik weet niet waar ik zit met mn hoofdquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah, mooi, ik hoop dat je snel weer aan de slag kunt!
[..]
quote je altijd jezelf zonder wat toe te voegen? Dat is meer een antiOA-iaanse quote![]()
Ik wou zeggen, wat doen ze met lokaaltjes in een donkere jas?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:15 schreef Ladylike het volgende:
OMG, geef ze dan gewoon een gele ster, dat is nog duidelijker![]()
Nee daar schreeuwen ze tegen elkaar... dat is lekker opbeurendquote:
Ja maar door die blonde haren van ons Ubermenschen, is dat niet nodigquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wou zeggen, wat doen ze met lokaaltjes in een donkere jas?kakdom volk daar ook weer. Tienray.
Ik hoop wel aan de goede kant van het beeldscherm...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Echt ik weet niet waar ik zit met mn hoofd
Wel achter gesloten deurenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nee daar schreeuwen ze tegen elkaar... dat is lekker opbeurend
Dat is dan wel een pluspunt!quote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja maar door die blonde haren van ons Ubermenschen, is dat niet nodig
uitgeslapen nog niet.quote:
Niets meer gedaanquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik hoop wel aan de goede kant van het beeldscherm...
Of bij het werk thuis? Nog veel kunnen doen gister?
Toch? iedere Nederlander is toch blond met blauwe ogen?quote:
Whehe. HAd schoonOA die verlofaanvragen maar af moeten keurenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:16 schreef OA het volgende:
[..]
gELUKKIG HEEFT IEDEREEN HIER EEN EEN hekel aan vergaderen, dus dat gebeurt zo weinig mogelijk.
Het is gewoon druk
Oh je ogen heb ik niet op gelet. Ik weet nog wel dat dat dolfijntje blauw isquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:22 schreef Ladylike het volgende:
en nou niet miepen dat die van mij bruin zijn![]()
Succes.quote:
En hij verandert niet van kleur onder warm water...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh je ogen heb ik niet op gelet. Ik weet nog wel dat dat dolfijntje blauw is
alweer gedaanquote:
gelukkig nietquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
En hij verandert niet van kleur onder warm water...
*mist ineens die autotojes van vroeger
Om dat te beoordelen, hebben we foto's nodigquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:36 schreef Nijns het volgende:
Ik ben niet blond en heb geen blauwe ogen, ben ik nu geen Nederlander?
Ik heb je post even gecorrigeerdquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Om dat te beoordelen, hebben we naaktfoto's nodig.
Zou wel gaaf zijnquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
alweer gedaan![]()
[..]
gelukkig niet
LL is ook niet blond met blauwe ogenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:36 schreef Nijns het volgende:
Nee. Zonder hesje niet de straat op. En achter het prikkeldraad blijven.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:36 schreef Nijns het volgende:
loop je in de zomer met een rode dolfijn en in de winter met een blauwe dolfijnquote:
nope, zal ook nog wel ff durenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
en LL bijna klaar met je huisje?
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:49 schreef Dr_Flash het volgende:
http://hln.be/hln/nl/959/(...)emeente-binnen.dhtml
Marc shoarma eten de komende tijd
dat is wel zo gemakkelijk als je aan het poetsen bentquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nope, zal ook nog wel ff duren
maar vloer zit erin
quote:
en Pinguin ookquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:53 schreef Fha het volgende:
Huisje van vis is ook weer schoon. Dus nu kan Bolle hem weer goed zien. Beetje jammer
Vis? Die heb ik helemaal nog niet gezienquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:53 schreef Fha het volgende:
Huisje van vis is ook weer schoon. Dus nu kan Bolle hem weer goed zien. Beetje jammer
Pas op dat Bolle niet in je staart bijt!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:57 schreef Pheno het volgende:
Sorry, ik was even weg, naar een vis aan het kijken.
Dat kan kloppen, hij is nogal gesteld op zijn privacyquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Vis? Die heb ik helemaal nog niet gezien!
quote:
dus al die limburgers moeten een gele sterquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
OMG, geef ze dan gewoon een gele ster, dat is nog duidelijker![]()
quote:
quote:
quote:
die zit ook weer met d'r mond volquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Echt ik weet niet waar ik zit met mn hoofd
quote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Toch? iedere Nederlander is toch blond met blauwe ogen?
en nou niet miepen dat die van mij bruin zijn![]()
* trek handschoen aan om dat te regelen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:36 schreef Nijns het volgende:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:57 schreef Pheno het volgende:
Sorry, ik was even weg, naar een vis aan het kijken.
met die vis zekerquote:
Blub blubquote:
met knoflook saus?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:11 schreef MaleDuck het volgende:
Zo turkse pizza was heerlijk! Nu maar weer wat doen...
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:11 schreef MaleDuck het volgende:
Zo turkse pizza was heerlijk! Nu maar weer wat doen...
zijn collega's vergassenquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Zo probeert ie onder het vergaderen uit te komenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
stinkende luie collega pestende eend
Muckquote:
Wel gerokenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:58 schreef MPG het volgende:
Vis? Die heb ik helemaal nog niet gezien!
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Trouwens, wel raar dat asielzoekers dat nu pas krijgen. Clarence Seedorf heeft dat al jaren.
[ afbeelding ]
dat was een dolfijnquote:
Die heb ik net naar een tape gezet. Was al 5 jaar niet meer gebruikt. Er staat wel ergens een formulier waarmee je kunt aanvragen dat die documenten teruggezet worden vanaf de tape. Ergens.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:53 schreef Ladylike het volgende:
waarom moet alles af als de secretaresse er niet is?
moet documenten aanpassen, waar ik niet eens de locatie op de schijf van weet
restore zit bij ons een sla van 2 dagen op.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die heb ik net naar een tape gezet. Was al 5 jaar niet meer gebruikt. Er staat wel ergens een formulier waarmee je kunt aanvragen dat die documenten teruggezet worden vanaf de tape. Ergens.
pheno is populairquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:55 schreef Muck het volgende:
Ik heb een Pheno gehaakt
Okee, hij moet nog ogen krijgen, maar dat komt nog
[ afbeelding ]
En weet je wat de grap is?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:56 schreef wel.o.k het volgende:
restore zit bij ons een sla van 2 dagen op.
quote:
whehehequote:
Doe us ff danquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die heb ik net naar een tape gezet. Was al 5 jaar niet meer gebruikt. Er staat wel ergens een formulier waarmee je kunt aanvragen dat die documenten teruggezet worden vanaf de tape. Ergens.
hihiquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En weet je wat de grap is?
User moet de oorspronkelijke lokatie kunnen aangeven![]()
Maar dat is altijd bij een tape-restore. De orginele locatie van het bestand is cruciaalquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En weet je wat de grap is?
User moet de oorspronkelijke lokatie kunnen aangeven![]()
Sla van 2 dagen gaat bij ons de container inquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Hoe heet het? Waar stond het? En wanneer stond het daar voor het laatst? Als je snel bent is het dinsdag terugquote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Sla van 2 dagen gaat bij ons de container in
Ja precies. Maar aangezien LL dat in dat gevan niet weet, gaat het sowieso niet werkenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:01 schreef Sjowhan het volgende:
Maar dat is altijd bij een tape-restore.
Tof!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:55 schreef Muck het volgende:
Ik heb een Pheno gehaakt
Okee, hij moet nog ogen krijgen, maar dat komt nog
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
het moet er nog staan, maar ik kan het gewoon niet vinden?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe heet het? Waar stond het? En wanneer stond het daar voor het laatst? Als je snel bent is het dinsdag terug
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja precies. Maar aangezien LL dat in dat gevan niet weet, gaat het sowieso niet werken
Sorteren opquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
het moet er nog staan, maar ik kan het gewoon niet vinden?
het zijn niet mijn bestanden dus naam weet ik ook al nietquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sorteren op
Naam/type/datum/grootte/whatever
"laat maar zien waar die staat" zeggen tegen de opdrachtgever.quote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Tof!dat heb ik nog vrij vlot onder de knie gekregen he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet ik een Pheno voor je haken dan?It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
"dat weet (naam collega die op vakantie is) wel"quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
"laat maar zien waar die staat" zeggen tegen de opdrachtgever.
of afschepen met "ik heb geen rechten op die locatie"
Da's een behoorlijk korte periode danquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Jazeker, dat doe je goedquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:09 schreef Muck het volgende:
[..]
dat heb ik nog vrij vlot onder de knie gekregen he?
Jaquote:Moet ik een Pheno voor je haken dan?
?quote:
Truequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe. HAd schoonOA die verlofaanvragen maar af moeten keuren.
de papieren versie schatquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
?
Dan kan je toch via menu Bestand > Eigenschappen? Daar staat de lokatie.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:16 schreef Pheno het volgende:
wouzers, ik word me opeens een partijtje misselijk. Pijn onder mijn onderste rib
Trek m eruit, wordt vanzelf een vrouwquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:16 schreef Pheno het volgende:
wouzers, ik word me opeens een partijtje misselijk. Pijn onder mijn onderste rib
Papier is zooo 1967quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
de papieren versie schat
met de aanpassingen in pen
1963quote:
Dan moet je zelf het podium maar opquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
krijg net een mail dat de show's voor volgende week niet doorgaan
De meid in kwestie was over een banaan uitgegleden?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:27 schreef goldfinger1963 het volgende:![]()
quote:
quote:
was dat maarquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
De meid in kwestie was over een banaan uitgegleden?
quote:
wat doe jij met die vrouwen? laatst was een vrouw voor de GB ook al uitgevallen.quote:
ik moet nog wel ergens oogjes regelen hoorquote:
dat is heel mooiquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:53 schreef wel.o.k het volgende:
zo, net gesprek gehad om contract te verlengen tot juli 2010, wel bij een andere partij en in een andere plaats maar hetzelfde werk.
ziet er naar uit dat het gaat lukken.
De slaaf wil weer niet?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
Er hangen hier nog wat aardbeien aan de planten, heb je daar wat aan? Of maak je geen Pheno met rode ogen?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:58 schreef Muck het volgende:
[..]
ik moet nog wel ergens oogjes regelen hoor
zeg dat tegen de goedkeuringscommissiequote:
OK, ik heb geduldquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:58 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar potten met knopenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:58 schreef Muck het volgende:
[..]
pien verzameld knopen?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb nog een paar potten met knopen
Goedkeuringscommissies zijn zoooo 1548quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:06 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zeg dat tegen de goedkeuringscommissie
Je hebt gelijk, Perkament is het nu helemaal!quote:
dat gaat schimmelen johquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er hangen hier nog wat aardbeien aan de planten, heb je daar wat aan? Of maak je geen Pheno met rode ogen?
en ganzenveerquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:12 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, Perkament is het nu helemaal!
zeg maar LLquote:
nou ben ik in de war.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zeg maar LL
nee, een goede huisvrouw bewaart stof, ritsen, knopen en dat soort rommel
Gewoon wachten tot Hamer en Beitel weer in is. Maar misschien komt het Muurverven eerst.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
shit, loop ik weer achter met mijn hamer en beitel
Mezelfquote:
ik kom er in ieder geval op tijd achter. wou net dit weekend die wijnvlek uit de muur bikken.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:25 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Gewoon wachten tot Hamer en Beitel weer in is. Maar misschien komt het Muurverven eerst.
Kwelbellen? wat ben jij een lul zegquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:28 schreef Muck het volgende:
mehehe, ik had net een stokdove bejaarde aan de telefoon
"goedemiddag, muckie verzekeringen, met muck"
- he?
"goedemiddag, muckie verzekeringen, met muck!!!"
- u moet echt duidelijker praten hoor....
"GOEDEMIDDAG, MUCKIE VERZEKERINGEN, MET MUHUUUCK!!!!!"
/MAD
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik kom er in ieder geval op tijd achter. wou net dit weekend die wijnvlek uit de muur bikken.
gelukkig moet ook de uitlaat van de auto vervangen worden dus ik verveel me niet.
Ll, uitlaat, auto, vieze handjes![]()
Muck is geen lul...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:30 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Kwelbellen? wat ben jij een lul zegMoet je een Callcenter bellen en vragen over HUN pensioenregeling
Scold hem ook niet uit.. t is meer van dat dat echt flauw was (ook een beetje verlagend, maar dat zeg ik nietquote:
dat is zķķķķ 503 B.C.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
shit, loop ik weer achter met mijn hamer en beitel
Jij woont zeker aan de smogkust, dat je hersenen zijn aangetast.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:31 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Scold hem ook niet uit.. t is meer van dat dat echt flauw was (ook een beetje verlagend, maar dat zeg ik niet)
Hem?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:31 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Scold hem ook niet uit.. t is meer van dat dat echt flauw was (ook een beetje verlagend, maar dat zeg ik niet)
Mode is Tijdloos.quote:
ok Haar, sorry wissikniequote:
Mag koeiestront ook?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:33 schreef Gluurvrouw het volgende:
[..]
Jij woont zeker aan de smogkust, dat je hersenen zijn aangetast.
ben je wel helemaal lekker?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:30 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Kwelbellen? wat ben jij een lul zegMoet je een Callcenter bellen en vragen over HUN pensioenregeling
*kijkt in broekquote:
ik heb verdorie een roze, fluffy UI, cup F en hele fijne heupen, en dan nog is het niet duidelijk?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:31 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Ga wegquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:31 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Jezus ik had toch gezegd dat ik dat niet wist, MEVROUW.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:36 schreef Muck het volgende:
[..]
ben je wel helemaal lekker?![]()
[..]
*kijkt in broek
nee, nog altijd niet
[..]
ik heb verdorie een roze, fluffy UI, cup F en hele fijne heupen, en dan nog is het niet duidelijk?
En zij belde mij hoor
Met roze bedoel je de Cheermuckers in je ava?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:36 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb verdorie een roze, fluffy UI, cup F en hele fijne heupen, en dan nog is het niet duidelijk?
is, niet heeftquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:36 schreef Muck het volgende:
[..]
ben je wel helemaal lekker?![]()
[..]
*kijkt in broek
nee, nog altijd niet
[..]
quote:ik heb verdorie een roze, fluffy UI, cup F en hele fijne heupen, en dan nog is het niet duidelijk?
En zij belde mij hoor
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:37 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Jezus ik had toch gezegd dat ik dat niet wist, MEVROUW.ik zeg een ding en meteen 4 reacties.
vermoeiend.
Je weet dat je je op een forum bevindt? Daar is het gebruikelijk dat als jij iets zegt, andere mensen daar op reageren.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:37 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Jezus ik had toch gezegd dat ik dat niet wist, MEVROUW.ik zeg een ding en meteen 4 reacties.
vermoeiend.
Vooral als je binnen komt struinen en meteen de lompe boerenkaffer komt uithangenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je weet dat je je op een forum bevindt? Daar is het gebruikelijk dat als jij iets zegt, andere mensen daar op reageren.
Had die bejaarde doorverbonden met je moederquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:28 schreef Muck het volgende:
mehehe, ik had net een stokdove bejaarde aan de telefoon
"goedemiddag, muckie verzekeringen, met muck"
- he?
"goedemiddag, muckie verzekeringen, met muck!!!"
- u moet echt duidelijker praten hoor....
"GOEDEMIDDAG, MUCKIE VERZEKERINGEN, MET MUHUUUCK!!!!!"
/MAD
Die is niet van mijquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
En je hoeveelste kloon is dit, MPG?
Ik ben dan misschien niet goed bij mijn hoofd, maar een boer ben k niet.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vooral als je binnen komt struinen en meteen de lompe boerenkaffer komt uithangen
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met roze bedoel je de Cheermuckers in je ava?
van twijfelachtige alooi hoor, ik kijk F1 en klim in bomenquote:
quote:
ga weg, is dat echt zo?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je weet dat je je op een forum bevindt? Daar is het gebruikelijk dat als jij iets zegt, andere mensen daar op reageren.
en ik heb zin om een kloonscan uit te voerenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:39 schreef FFSletop het volgende:
Ik heb nu echt zit om die hele topic vol te schelden, doe ik maar niet
Mocht ik willen.quote:
Precies. Stel je op zijn minst eerst even voor en beantwoord wat levensvragen. Wie ben je, wat doe je, wat is je favoriete theesmaak en heb je stroopwafels voor ons?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vooral als je binnen komt struinen en meteen de lompe boerenkaffer komt uithangen
Lijkt me verstandig.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:39 schreef FFSletop het volgende:
Ik heb nu echt zit om die hele topic vol te schelden, doe ik maar niet
Dan ben jij vast vriendelijk genoeg om nog loemper te reagerenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies.quote:
kloonscan?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:42 schreef Muck het volgende:
en ik heb zin om een kloonscan uit te voeren
Ja, dan was er geen enkel probleem geweestquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Had die bejaarde doorverbonden met je moeder....
[..]
nee, maar wel lompquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:41 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Ik ben dan misschien niet goed bij mijn hoofd, maar een boer ben k niet.
Ik ben ... (sorry mijn naam geef ik liever niet op Internet), ik ben scholier van 14, mijn favo theesmaak is Earl Grey, en nee ik heb geen stroopwafels.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies. Stel je op zijn minst eerst even voor en beantwoord wat levensvragen. Wie ben je, wat doe je, wat is je favoriete theesmaak en heb je stroopwafels voor ons?
ik bedoelde: wat is een kloonscan?quote:
Als je nu ook nog een hekel aan voetbal hebt doe ik je een aanzoek.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:42 schreef Muck het volgende:
[..]
van twijfelachtige alooi hoor, ik kijk F1 en klim in bomen
[..]
![]()
Geen stroopwafels? Dat kan echt niet hoor...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:44 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Ik ben ... (sorry mijn naam geef ik liever niet op Internet), ik ben scholier van 14, mijn favo theesmaak is Earl Grey, en nee ik heb geen stroopwafels.
Net zoiets als een anale visitatie, maar dan digitaal.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:45 schreef FFSletop het volgende:
[..]
ik bedoelde: wat is een kloonscan?
Een tribunaal waarbij zonder vorm van proces wordt bepaald of je mag blijven bestaan of dat je digitaal geëxecuteerd en vernietigd wordtquote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Net zoiets als een anale visitatie, maar dan digitaal.
Hoor es, ik heb ze zelf al opgegeten, niemand verteld mij zoietsquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geen stroopwafels? Dat kan echt niet hoor....
Nieuwe users in de KSC trakteren standaard op stroopwafels.
klinkt uitnodigend. Ik heb een zomerhuisje dat zo heet.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een tribunaal waarbij zonder vorm van proces wordt bepaald of je mag blijven bestaan of dat je digitaal geëxecuteerd en vernietigd wordt
Vooruit, je mag ze even snel afleveren bij de volgende KSC-meet. We laten nog weten wanneer en waar hij gepland wordtquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:47 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Hoor es, ik heb ze zelf al opgegeten, niemand verteld mij zoietsen dan nog. Waar moet ik ze bezorgen
![]()
mrja k fiets wel ff langs de C1000 (praat over eten doet eten)
dat plannen lukt nog welquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vooruit, je mag ze even snel afleveren bij de volgende KSC-meet. We laten nog weten wanneer en waar hij gepland wordt.
Laat me raden. Gewoon hier, in GC en morgen. Zoals elke dag. mrgoed, ik ga dr achter aanquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vooruit, je mag ze even snel afleveren bij de volgende KSC-meet. We laten nog weten wanneer en waar hij gepland wordt.
Je moest eens weten.quote:
Daarbij ben ik niet zo nieuw in KSC... (zacht stemmetje) al 2 dagen hoor.............quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik weet het,daarom is dat dus ook mijn conclusie.quote:
ah, kijk.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:45 schreef FFSletop het volgende:
[..]
ik bedoelde: wat is een kloonscan?
ik heb een hekel aan voetbalquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Als je nu ook nog een hekel aan voetbal hebt doe ik je een aanzoek.
op zijn minst ja!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
ze haat voetbalquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:54 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb een hekel aan voetbal
(nee, echt!)
Muck is anti-verrariquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ze haat voetbalik kijk zelfs de ek,wk en weet ik wat ze nog meer verzinnen niet
Muck*kijkt om zich heen of mpg in de buurt is*
wil jij met mij zondag op de bank F1 kijken ?![]()
als ze nou maar geen Ferrari fan is
Het enige leuke aan F1, zijn de crashesquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
muck, we hebben toestemmingquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Muck is anti-verrari.
En jullie gaan je gang maar.
Hit it, casanovaquote:
VAN MPG JAHquote:
Zit ik alweer lekker in 4 Gymnasium, kan me dat kutkantoortje waar ik strax inzit al voorstellenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:10 schreef Ladylike het volgende:
Voetbal
Autosport
Stroopwafels
Bijna naar huis, al heb ik het vermoeden dat het overwerken wordt
kut directeur..
"zet jij de mail ff klaar"
welke fucking mail?
en voordat ik dat gevraagd had was ie al weer weg
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
VAN MPG JAH
wij gaan potverdorie over 3 weken trouwen en je hebt nu al genoeg van me?
Dan had je maar het goede vakkenpakket moeten kiezenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:11 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Zit ik alweer lekker in 4 Gymnasium, kan me dat kutkantoortje waar ik strax inzit al voorstellen
schoolquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:11 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Zit ik alweer lekker in 4 Gymnasium, kan me dat kutkantoortje waar ik strax inzit al voorstellen
zeg het maar niet tegen zn IRL vrouwquote:
hebben wij geen open aanstaande relatie dan?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
VAN MPG JAH
Met hoeveel mensen ga jij wel niet trouwen?!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
VAN MPG JAH
Natuurkunde, Bio, Scheikunde, AK + Latijn. Zķ dom ben ik ook weer nietquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan had je maar het goede vakkenpakket moeten kiezen.
als ik met Ll trouw en jij bent al met haar getrouwd, wat worden wij dan van elkaar?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:14 schreef Fha het volgende:
[..]
Met hoeveel mensen ga jij wel niet trouwen?!
Vijanden die vechten om aandacht?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als ik met Ll trouw en jij bent al met haar getrouwd, wat worden wij dan van elkaar?
I.i.g. familie. je zou zeggen: "1/3 e Helft van het trouwboek"quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als ik met Ll trouw en jij bent al met haar getrouwd, wat worden wij dan van elkaar?
Neukertjesquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
quote:
met fubar kunnen we wel klaverjassen.quote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat dusquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Muck is anti-verrari.
En jullie gaan je gang maar.
ja, ho, te laat, ik heb dat aanzoek al gehadquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:10 schreef Ladylike het volgende:
Voetbal
Autosport
Stroopwafels
Bijna naar huis, al heb ik het vermoeden dat het overwerken wordt
kut directeur..
"zet jij de mail ff klaar"
welke fucking mail?
en voordat ik dat gevraagd had was ie al weer weg
ah, goed pakketquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:14 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Natuurkunde, Bio, Scheikunde, AK + Latijn. Zķ dom ben ik ook weer niet
Valt me dan weer van je meequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:14 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Natuurkunde, Bio, Scheikunde, AK + Latijn. Zķ dom ben ik ook weer niet
Hoije.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:27 schreef wel.o.k het volgende:
zo, werk bijna klaar, rest kan maandag.
Do svidaniya
prettig weekend
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Net zoiets als een anale visitatie, maar dan digitaal.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een tribunaal waarbij zonder vorm van proces wordt bepaald of je mag blijven bestaan of dat je digitaal geëxecuteerd en vernietigd wordt
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:26 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
dat dus
ferrair![]()
![]()
![]()
[..]
ja, ho, te laat, ik heb dat aanzoek al gehad
WOKquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:27 schreef wel.o.k het volgende:
zo, werk bijna klaar, rest kan maandag.
Do svidaniya
prettig weekend
ik ook nietquote:
quote:
dan niet hoor. Maar het is wel zo.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gymn 4 @age 14? Ik geloof er niks van
pasta met tonijnquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:34 schreef Fha het volgende:
[..]
![]()
Het word of noedel soep of pasta met tonijn. Meer heb ik niet in huis en ik ben te lui om me nu nog aan te kleden en naar de super te sjokken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |