Om dat te beoordelen, hebben we foto's nodigquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:36 schreef Nijns het volgende:
Ik ben niet blond en heb geen blauwe ogen, ben ik nu geen Nederlander?
Ik heb je post even gecorrigeerdquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Om dat te beoordelen, hebben we naaktfoto's nodig.
Zou wel gaaf zijnquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
alweer gedaan![]()
[..]
gelukkig niet
LL is ook niet blond met blauwe ogenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:36 schreef Nijns het volgende:
Nee. Zonder hesje niet de straat op. En achter het prikkeldraad blijven.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:36 schreef Nijns het volgende:
loop je in de zomer met een rode dolfijn en in de winter met een blauwe dolfijnquote:
nope, zal ook nog wel ff durenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
en LL bijna klaar met je huisje?
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:49 schreef Dr_Flash het volgende:
http://hln.be/hln/nl/959/(...)emeente-binnen.dhtml
Marc shoarma eten de komende tijd
Ga dat eens snel doen danquote:
dat is wel zo gemakkelijk als je aan het poetsen bentquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nope, zal ook nog wel ff duren
maar vloer zit erin
quote:
en Pinguin ookquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:53 schreef Fha het volgende:
Huisje van vis is ook weer schoon. Dus nu kan Bolle hem weer goed zien. Beetje jammer
Vis? Die heb ik helemaal nog niet gezienquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:53 schreef Fha het volgende:
Huisje van vis is ook weer schoon. Dus nu kan Bolle hem weer goed zien. Beetje jammer
Pas op dat Bolle niet in je staart bijt!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:57 schreef Pheno het volgende:
Sorry, ik was even weg, naar een vis aan het kijken.
Dat kan kloppen, hij is nogal gesteld op zijn privacyquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Vis? Die heb ik helemaal nog niet gezien!
quote:
dus al die limburgers moeten een gele sterquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:15 schreef Ladylike het volgende:
[..]
OMG, geef ze dan gewoon een gele ster, dat is nog duidelijker![]()
quote:
quote:
quote:
die zit ook weer met d'r mond volquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Echt ik weet niet waar ik zit met mn hoofd
quote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:22 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Toch? iedere Nederlander is toch blond met blauwe ogen?
en nou niet miepen dat die van mij bruin zijn![]()
* trek handschoen aan om dat te regelen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:36 schreef Nijns het volgende:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:57 schreef Pheno het volgende:
Sorry, ik was even weg, naar een vis aan het kijken.
met die vis zekerquote:
Blub blubquote:
met knoflook saus?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:11 schreef MaleDuck het volgende:
Zo turkse pizza was heerlijk! Nu maar weer wat doen...
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:11 schreef MaleDuck het volgende:
Zo turkse pizza was heerlijk! Nu maar weer wat doen...
zijn collega's vergassenquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Zo probeert ie onder het vergaderen uit te komenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
stinkende luie collega pestende eend
Muckquote:
Wel gerokenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:58 schreef MPG het volgende:
Vis? Die heb ik helemaal nog niet gezien!
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Trouwens, wel raar dat asielzoekers dat nu pas krijgen. Clarence Seedorf heeft dat al jaren.
[ afbeelding ]
dat was een dolfijnquote:
Die heb ik net naar een tape gezet. Was al 5 jaar niet meer gebruikt. Er staat wel ergens een formulier waarmee je kunt aanvragen dat die documenten teruggezet worden vanaf de tape. Ergens.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:53 schreef Ladylike het volgende:
waarom moet alles af als de secretaresse er niet is?
moet documenten aanpassen, waar ik niet eens de locatie op de schijf van weet
restore zit bij ons een sla van 2 dagen op.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die heb ik net naar een tape gezet. Was al 5 jaar niet meer gebruikt. Er staat wel ergens een formulier waarmee je kunt aanvragen dat die documenten teruggezet worden vanaf de tape. Ergens.
pheno is populairquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:55 schreef Muck het volgende:
Ik heb een Pheno gehaakt
Okee, hij moet nog ogen krijgen, maar dat komt nog
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |