En weet je wat de grap is?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:56 schreef wel.o.k het volgende:
restore zit bij ons een sla van 2 dagen op.
quote:
whehehequote:
Doe us ff danquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die heb ik net naar een tape gezet. Was al 5 jaar niet meer gebruikt. Er staat wel ergens een formulier waarmee je kunt aanvragen dat die documenten teruggezet worden vanaf de tape. Ergens.
hihiquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En weet je wat de grap is?
User moet de oorspronkelijke lokatie kunnen aangeven![]()
Maar dat is altijd bij een tape-restore. De orginele locatie van het bestand is cruciaalquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En weet je wat de grap is?
User moet de oorspronkelijke lokatie kunnen aangeven![]()
Sla van 2 dagen gaat bij ons de container inquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Hoe heet het? Waar stond het? En wanneer stond het daar voor het laatst? Als je snel bent is het dinsdag terugquote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Sla van 2 dagen gaat bij ons de container in
Ja precies. Maar aangezien LL dat in dat gevan niet weet, gaat het sowieso niet werkenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:01 schreef Sjowhan het volgende:
Maar dat is altijd bij een tape-restore.
Tof!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:55 schreef Muck het volgende:
Ik heb een Pheno gehaakt
Okee, hij moet nog ogen krijgen, maar dat komt nog
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
het moet er nog staan, maar ik kan het gewoon niet vinden?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe heet het? Waar stond het? En wanneer stond het daar voor het laatst? Als je snel bent is het dinsdag terug
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja precies. Maar aangezien LL dat in dat gevan niet weet, gaat het sowieso niet werken
Sorteren opquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
het moet er nog staan, maar ik kan het gewoon niet vinden?
het zijn niet mijn bestanden dus naam weet ik ook al nietquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sorteren op
Naam/type/datum/grootte/whatever
"laat maar zien waar die staat" zeggen tegen de opdrachtgever.quote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Tof!dat heb ik nog vrij vlot onder de knie gekregen he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet ik een Pheno voor je haken dan?It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
"dat weet (naam collega die op vakantie is) wel"quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
"laat maar zien waar die staat" zeggen tegen de opdrachtgever.
of afschepen met "ik heb geen rechten op die locatie"
Da's een behoorlijk korte periode danquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Jazeker, dat doe je goedquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:09 schreef Muck het volgende:
[..]
dat heb ik nog vrij vlot onder de knie gekregen he?
Jaquote:Moet ik een Pheno voor je haken dan?
?quote:
Truequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe. HAd schoonOA die verlofaanvragen maar af moeten keuren.
de papieren versie schatquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
?
Dan kan je toch via menu Bestand > Eigenschappen? Daar staat de lokatie.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:16 schreef Pheno het volgende:
wouzers, ik word me opeens een partijtje misselijk. Pijn onder mijn onderste rib
Trek m eruit, wordt vanzelf een vrouwquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:16 schreef Pheno het volgende:
wouzers, ik word me opeens een partijtje misselijk. Pijn onder mijn onderste rib
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |