Koffie consumeer je dan ook niet via je mutsquote:
quote:
iedereen heeft recht op een hobbyquote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:06 schreef DaMart het volgende:
* DaMart zwaait vanuit de bosjes tegenover het theemutsenhuisje![]()
.
quote:
Het stond er goed.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:06 schreef MaleDuck het volgende:
[..]pheno heeft geen opmerkingen over de inhoud van de wiki!
Dus dan heb ik het zowaar een keer goed gedaan!
Nu kan mn weekend al niet meer stukquote:
quote:
duidelijkquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:13 schreef OA het volgende:
werkwerkwkrwekrwekrkwerkwerkwerkwerkwekrkwrkwekrwrkwerk
Morgen en overmorgen jaquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:13 schreef OA het volgende:
werkwerkwkrwekrwekrkwerkwerkwerkwerkwekrkwrkwekrwrkwerk
quote:
Ga je dood of zo?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:20 schreef Pheno het volgende:
Zou dit mijn laatst gemaakte KSCtopic zijn?
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:20 schreef Pheno het volgende:
Zou dit mijn laatst gemaakte KSCtopic zijn?
Ooit wel.quote:
Idd... ben ik die titel eindelijk kwijtquote:
Auch... *kusje op je voorhoofd*quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:28 schreef Fha het volgende:
helluh
Wat een rot manier om wakker te worden. Ik lag de hele nacht al heel erg te dromen en ik word net wakker omdat ik uit bed val en keihard met mijn kop tegen de grond knal
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:28 schreef Fha het volgende:
helluh
Wat een rot manier om wakker te worden. Ik lag de hele nacht al heel erg te dromen en ik word net wakker omdat ik uit bed val en keihard met mijn kop tegen de grond knal
He bah, Fha toch!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:28 schreef Fha het volgende:
helluh
Das idd rotquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:28 schreef Fha het volgende:
helluh
Je voordeur staat openquote:
Het tocht hierquote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:28 schreef Fha het volgende:
helluh
Dankuquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Auch... *kusje op je voorhoofd*hoi trouwens!
Wel effectiefquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
fha
das wel heel rot wakker worden
Dat was het eerste wat ik toen maar ging doenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:31 schreef MPG het volgende:
[..]
He bah, Fha toch!
*geeft Fha een grote kop thee.
Kusje terug!quote:
Flessiepesquote:
straks is zn poep verkoudenquote:
quote:Man bijt leraar die dochter hand geeft
KOPENHAGEN - In Kopenhagen heeft een Palestijnse man een leraar in elkaar geslagen en in zijn oor gebeten, omdat die zijn dochter een hand had gegeven.
De 47-jarige leraar met een Marokkaanse achtergrond had de 33-jarige man en zijn dochter eergisteren uitgenodigd voor een ontmoeting op de basisschool in het plaatsje Vollsmose.
De leraar zit nu thuis na een behandeling in het ziekenhuis, en de vader wordt aangeklaagd wegens het aanvallen van een ambtenaar. De vader, die volgens de politie geen fundamentalist is, zei dat de leraar "te ver was gegaan en zijn eer had bezoedeld"
Terugsturen naar land van herkomst, zonder dochter uiteraardquote:
Het is dat die wilders in veel dingen doorslaat, anders zou ik op hem stemmenquote:
quote:
Nijnsquote:
Volgens mij stem je gewoon stiekum op wildersquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het is dat die wilders in veel dingen doorslaat, anders zou ik op hem stemmen
dus jij blijft je eigen normen en waarden hanteren als je emigreert?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]![]()
weer een vervolg op de discussie van gister... integratie vs eigen normen en waarden
[..]
Nijnsstiekum meegluren?
je kan rustig op hem stemmen hoor.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het is dat die wilders in veel dingen doorslaat, anders zou ik op hem stemmen
Dan heb je gister niet goed genoeg geluisterdquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dus jij blijft je eigen normen en waarden hanteren als je emigreert?
succes in panama dan
dankquote:
jaja, weer tijd voor turkse pizza vandaagquote:
brood met kaasquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
jaja, weer tijd voor turkse pizza vandaag
Dan krijg je een nog waardelozer kabinet als er nu zit.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je kan rustig op hem stemmen hoor.
hij zal nooit alleen de regering kunnen vormen dus hij moet samen met een andere partij.
doordat hij zo extreem is en de andere niet ver genoeg gaan kom je precies goed uit.
nja sorrie maar ik heb een sterke mening daaroverquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan heb je gister niet goed genoeg geluisterd
Ik denk dat je er een goede balans in moet vinden.
Dan eet ik even mn laatste boterham met ham/kaas op.. (is wel een bijzondere: achterham met komijnkaas)quote:
helaas stem ik met mn verstand ipv mn hartquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:47 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Volgens mij stem je gewoon stiekum op wilders
quote:
ga je naar Panama? Definitief?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Dan heb je gister niet goed genoeg geluisterd
Ik denk dat je er een goede balans in moet vinden.
Dat weet ik en dat moet je zelf wetenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nja sorrie maar ik heb een sterke mening daarover
Al een nieuwe job nijn?quote:
Nee, dat zijn nog steeds vage plannen, maar de kans is wel iets groter gewordenquote:
jammer dat je hart en je verstand niet met elkaar op 1 lijn liggenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
helaas stem ik met mn verstand ipv mn hart
Hm, spannend!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:57 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nee, dat zijn nog steeds vage plannen, maar de kans is wel iets groter gewordenEn dat is toch pas in 2011
Die gaat mee! en de kleine ook! Als we in 2014 terugkomen is ze net leerplichtig dus kan ze mooi hier naar de basisschoolquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:00 schreef Nijns het volgende:
[..]
Hm, spannend!Wat vindt je vrouw er van?
Nee, nog geen nieuwe baan, maar druk aan het solliciteren
Ah, komt mooi uit dusquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:01 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Die gaat mee! en de kleine ook! Als we in 2014 terugkomen is ze net leerplichtig dus kan ze mooi hier naar de basisschool
Maar al concrete jobs waar je kans maakt of niet?
Tijd voor mosterdsoepquote:
Apen daarquote:Oplichtende hesjes voor donkere asielzoekers
Uitgegeven: 23 oktober 2009 12:03
Laatst gewijzigd: 23 oktober 2009 12:03
AMSTERDAM - Asielzoekers met een donkere huidskleur moeten in het Limburgse Tienray in de avonduren een reflecterend hesje aan.
Bewoners schrikken anders van de asielzoekers, die in het donker niet opvallen. Dit is een maatregel van een bewonersvereniging, schrijft De Limburger.
Mooi, dat je er veel verstuurd heb, maar is het ook echt wat je zoekt of eigenlijk meer tijdelijke banen?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:04 schreef Nijns het volgende:
[..]
Ah, komt mooi uit dus
Wel veel sollicitaties verstuurd maar nog weinig gesprekken gehad. Ook pas sinds gisteren weer echt actief op zoek (na alle verhuis-stress ed)..
LL hier ook een voorstander van of niet?quote:
Heeej, lekker uitgeslapen?quote:
Vanalles door elkaarquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mooi, dat je er veel verstuurd heb, maar is het ook echt wat je zoekt of eigenlijk meer tijdelijke banen?
OMG, geef ze dan gewoon een gele ster, dat is nog duidelijkerquote:
er is een verschil tussen discriminatie en integratiequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
LL hier ook een voorstander van of niet?![]()
gELUKKIG HEEFT IEDEREEN HIER EEN EEN hekel aan vergaderen, dus dat gebeurt zo weinig mogelijk.quote:
Ah, mooi, ik hoop dat je snel weer aan de slag kunt!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:14 schreef Nijns het volgende:
[..]
Vanalles door elkaarik zit niet stil
quote je altijd jezelf zonder wat toe te voegen? Dat is meer een antiOA-iaanse quotequote:
Echt ik weet niet waar ik zit met mn hoofdquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah, mooi, ik hoop dat je snel weer aan de slag kunt!
[..]
quote je altijd jezelf zonder wat toe te voegen? Dat is meer een antiOA-iaanse quote![]()
Ik wou zeggen, wat doen ze met lokaaltjes in een donkere jas?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:15 schreef Ladylike het volgende:
OMG, geef ze dan gewoon een gele ster, dat is nog duidelijker![]()
Nee daar schreeuwen ze tegen elkaar... dat is lekker opbeurendquote:
Ja maar door die blonde haren van ons Ubermenschen, is dat niet nodigquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wou zeggen, wat doen ze met lokaaltjes in een donkere jas?kakdom volk daar ook weer. Tienray.
Ik hoop wel aan de goede kant van het beeldscherm...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Echt ik weet niet waar ik zit met mn hoofd
Wel achter gesloten deurenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nee daar schreeuwen ze tegen elkaar... dat is lekker opbeurend
Dat is dan wel een pluspunt!quote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja maar door die blonde haren van ons Ubermenschen, is dat niet nodig
uitgeslapen nog niet.quote:
Niets meer gedaanquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik hoop wel aan de goede kant van het beeldscherm...
Of bij het werk thuis? Nog veel kunnen doen gister?
Toch? iedere Nederlander is toch blond met blauwe ogen?quote:
Whehe. HAd schoonOA die verlofaanvragen maar af moeten keurenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:16 schreef OA het volgende:
[..]
gELUKKIG HEEFT IEDEREEN HIER EEN EEN hekel aan vergaderen, dus dat gebeurt zo weinig mogelijk.
Het is gewoon druk
Oh je ogen heb ik niet op gelet. Ik weet nog wel dat dat dolfijntje blauw isquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:22 schreef Ladylike het volgende:
en nou niet miepen dat die van mij bruin zijn![]()
Succes.quote:
En hij verandert niet van kleur onder warm water...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh je ogen heb ik niet op gelet. Ik weet nog wel dat dat dolfijntje blauw is
alweer gedaanquote:
gelukkig nietquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
En hij verandert niet van kleur onder warm water...
*mist ineens die autotojes van vroeger
Om dat te beoordelen, hebben we foto's nodigquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:36 schreef Nijns het volgende:
Ik ben niet blond en heb geen blauwe ogen, ben ik nu geen Nederlander?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |