Inderdaad. Dus Pheno, dat wordt met de gordijnen dicht zitten volgende weekquote:
prrrrrrquote:
Oeh, dus ik moet gaan oppassen...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:43 schreef Ladylike het volgende:
Ja maar een naakte man, dat is echt eng hoor
helemaal mee eens.. het is toch triest
Niet voor mijquote:
Ja,ja, maar het scheelt, die 2000 dollar is omgerekend toch maar 1333,33 euroquote:
Dat is een ander stokje. De fokstok bv. Even zoeken.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je hebt je stokje al doorgegeven dus geen probleem
popoquote:
ja natuurlijk, misschien waren er wel kinderen in huis.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Een jaar cel omdat je IN JE EIGEN HUIS in je blote kont loopt.
De vraag is, hoe weet de NSB'er het? Was die aan het gluren?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja natuurlijk, misschien waren er wel kinderen in huis.
denk je eens in zeg dat die een blote man zien lopen.
Ja, ik denk dat haar bijnaam gluurvrouw was..quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
De vraag is, hoe weet de NSB'er het? Was die aan het gluren?
doet me denken aan dezequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is een ander stokje. De fokstok bv. Even zoeken.
[ afbeelding ]
FOK! Stok door NL-spel #73: Oosterhörn
per ongeluk zag ze het en haar zoontje ook nadat ze de koffie kop uit haar hand liet vallen die voor haar mond sloeg en met de andere hand wijzend naar de naakte buurman in zijn eigen huis 50 meter verderop gillend "o my god, a naked man"quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
De vraag is, hoe weet de NSB'er het? Was die aan het gluren?
Pheno knuffelt met je dochterquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
doet me denken aan deze
[ afbeelding ]
dat is de knuffel van mijn dochter.
quote:[..]
per ongeluk zag ze het en haar zoontje ook nadat ze de koffie kop uit haar hand liet vallen die voor haar mond sloeg en met de andere hand wijzend naar de naakte buurman in zijn eigen huis 50 meter verderop gillend "o my god, a naked man"
Ja, dat is wel schokkend... pheno als knufffelbeerpinguin..quote:
Nee, de dochter knuffelt met mij.quote:
Misschien weet deze user er meer van:quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, dat is wel schokkend... pheno als knufffelbeerpinguin..
quote:
Die is al geband. Met de maker ervan op dit moment ook. De crewbasherquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Misschien weet deze user er meer van:
Phedo
Dat zegt mijn vrouw ook altijdquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ze neemt hem overal mee naar toe, ze kan niet slapen zonder.
popo is amerikaanse slang voor Policequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
popo![]()
je bedoelt de smeris, de wouten, de juten, de zwaantjes (voor gf) de peuken
Dat weet jij dan weer hequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:23 schreef Ladylike het volgende:
popo is amerikaanse slang voor Police![]()
Ik weet dat omdat ik zo ontzettend stoer ben en mijn vorig leven in de ghetto (watts) heb gewoond
Die *kijkt om zich heen* zwarten roepen dat toch allemaalquote:
tuurlijk, Smokey, Bacon Battalion, Pigs, Flat Foot, Harness Bulls, Evil Kenievel (motorpolitie), The Fuzz, Heat, Black and Whites, Bears, Stars, Pork Patrol.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
popo is amerikaanse slang voor Police![]()
Ik weet dat omdat ik zo ontzettend stoer ben en mijn vorig leven in de ghetto (watts) heb gewoond
[/wazigheidmode]
alleen amerikaanse of mag ik nou ook met de britse beginnen?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tuurlijk, Smokey, Bacon Battalion, Pigs, Flat Foot, Harness Bulls, Evil Kenievel (motorpolitie), The Fuzz, Heat, Black and Whites, Bears, Stars, Pork Patrol.
wie weet er nog meer?
Bel je ook voor vrouwen?quote:
Slop, maar dat is Engels. Verbastering van het omgedraaide van Police > Ecilop > /Slop/quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tuurlijk, Smokey, Bacon Battalion, Pigs, Flat Foot, Harness Bulls, Evil Kenievel (motorpolitie), The Fuzz, Heat, Black and Whites, Bears, Stars, Pork Patrol.
wie weet er nog meer?
brits mag van mij ook.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
alleen amerikaanse of mag ik nou ook met de britse beginnen?
quote:
Toch is het slang voor policequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Scum is gewoon iets als "Uitschot"![]()
Zo kan ik ook wel duuzend Nederlandse termen voor politie bedenken: Eikels, klootzakken, pennelikkers etc.
Maar dat slaat niet specifiek op de politie natuurlijk
geen ideequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:46 schreef Dr_Flash het volgende:
En waarom zit er in Google Earth nog STEEDS geen functie "my favorite layers"??
nou heb ik het opgezocht ookquote:
quote:Scum, used across Britain, as an insult to say that the police are lower than the criminals.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:54 schreef wel.o.k het volgende:
over treffende trap
ow daar is mn bronSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:54 schreef wel.o.k het volgende:
over treffende trap
Kom, gaan we deze allemaal quoten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
er staan idd een hoop die ik niet wistquote:
Te laat.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |