Koffie consumeer je dan ook niet via je mutsquote:
quote:
iedereen heeft recht op een hobbyquote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:06 schreef DaMart het volgende:
* DaMart zwaait vanuit de bosjes tegenover het theemutsenhuisje![]()
.
quote:
Het stond er goed.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:06 schreef MaleDuck het volgende:
[..]pheno heeft geen opmerkingen over de inhoud van de wiki!
Dus dan heb ik het zowaar een keer goed gedaan!
Nu kan mn weekend al niet meer stukquote:
quote:
duidelijkquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:13 schreef OA het volgende:
werkwerkwkrwekrwekrkwerkwerkwerkwerkwekrkwrkwekrwrkwerk
Morgen en overmorgen jaquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:13 schreef OA het volgende:
werkwerkwkrwekrwekrkwerkwerkwerkwerkwekrkwrkwekrwrkwerk
quote:
Ga je dood of zo?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:20 schreef Pheno het volgende:
Zou dit mijn laatst gemaakte KSCtopic zijn?
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:20 schreef Pheno het volgende:
Zou dit mijn laatst gemaakte KSCtopic zijn?
Ooit wel.quote:
Idd... ben ik die titel eindelijk kwijtquote:
Auch... *kusje op je voorhoofd*quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:28 schreef Fha het volgende:
helluh
Wat een rot manier om wakker te worden. Ik lag de hele nacht al heel erg te dromen en ik word net wakker omdat ik uit bed val en keihard met mijn kop tegen de grond knal
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:28 schreef Fha het volgende:
helluh
Wat een rot manier om wakker te worden. Ik lag de hele nacht al heel erg te dromen en ik word net wakker omdat ik uit bed val en keihard met mijn kop tegen de grond knal
He bah, Fha toch!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:28 schreef Fha het volgende:
helluh
Das idd rotquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:28 schreef Fha het volgende:
helluh
Je voordeur staat openquote:
Het tocht hierquote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:28 schreef Fha het volgende:
helluh
Dankuquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Auch... *kusje op je voorhoofd*hoi trouwens!
Wel effectiefquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
fha
das wel heel rot wakker worden
Dat was het eerste wat ik toen maar ging doenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:31 schreef MPG het volgende:
[..]
He bah, Fha toch!
*geeft Fha een grote kop thee.
Kusje terug!quote:
Flessiepesquote:
straks is zn poep verkoudenquote:
quote:Man bijt leraar die dochter hand geeft
KOPENHAGEN - In Kopenhagen heeft een Palestijnse man een leraar in elkaar geslagen en in zijn oor gebeten, omdat die zijn dochter een hand had gegeven.
De 47-jarige leraar met een Marokkaanse achtergrond had de 33-jarige man en zijn dochter eergisteren uitgenodigd voor een ontmoeting op de basisschool in het plaatsje Vollsmose.
De leraar zit nu thuis na een behandeling in het ziekenhuis, en de vader wordt aangeklaagd wegens het aanvallen van een ambtenaar. De vader, die volgens de politie geen fundamentalist is, zei dat de leraar "te ver was gegaan en zijn eer had bezoedeld"
Terugsturen naar land van herkomst, zonder dochter uiteraardquote:
Het is dat die wilders in veel dingen doorslaat, anders zou ik op hem stemmenquote:
quote:
Nijnsquote:
Volgens mij stem je gewoon stiekum op wildersquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het is dat die wilders in veel dingen doorslaat, anders zou ik op hem stemmen
dus jij blijft je eigen normen en waarden hanteren als je emigreert?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]![]()
weer een vervolg op de discussie van gister... integratie vs eigen normen en waarden
[..]
Nijnsstiekum meegluren?
je kan rustig op hem stemmen hoor.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het is dat die wilders in veel dingen doorslaat, anders zou ik op hem stemmen
Dan heb je gister niet goed genoeg geluisterdquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dus jij blijft je eigen normen en waarden hanteren als je emigreert?
succes in panama dan
dankquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |