zeg maar LLquote:
nou ben ik in de war.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zeg maar LL
nee, een goede huisvrouw bewaart stof, ritsen, knopen en dat soort rommel
Gewoon wachten tot Hamer en Beitel weer in is. Maar misschien komt het Muurverven eerst.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
shit, loop ik weer achter met mijn hamer en beitel
Mezelfquote:
ik kom er in ieder geval op tijd achter. wou net dit weekend die wijnvlek uit de muur bikken.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:25 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Gewoon wachten tot Hamer en Beitel weer in is. Maar misschien komt het Muurverven eerst.
Kwelbellen? wat ben jij een lul zegquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:28 schreef Muck het volgende:
mehehe, ik had net een stokdove bejaarde aan de telefoon
"goedemiddag, muckie verzekeringen, met muck"
- he?
"goedemiddag, muckie verzekeringen, met muck!!!"
- u moet echt duidelijker praten hoor....
"GOEDEMIDDAG, MUCKIE VERZEKERINGEN, MET MUHUUUCK!!!!!"
/MAD
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik kom er in ieder geval op tijd achter. wou net dit weekend die wijnvlek uit de muur bikken.
gelukkig moet ook de uitlaat van de auto vervangen worden dus ik verveel me niet.
Ll, uitlaat, auto, vieze handjes![]()
Muck is geen lul...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:30 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Kwelbellen? wat ben jij een lul zegMoet je een Callcenter bellen en vragen over HUN pensioenregeling
Scold hem ook niet uit.. t is meer van dat dat echt flauw was (ook een beetje verlagend, maar dat zeg ik nietquote:
dat is zóóóó 503 B.C.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
shit, loop ik weer achter met mijn hamer en beitel
Jij woont zeker aan de smogkust, dat je hersenen zijn aangetast.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:31 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Scold hem ook niet uit.. t is meer van dat dat echt flauw was (ook een beetje verlagend, maar dat zeg ik niet)
Hem?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:31 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Scold hem ook niet uit.. t is meer van dat dat echt flauw was (ook een beetje verlagend, maar dat zeg ik niet)
Mode is Tijdloos.quote:
ok Haar, sorry wissikniequote:
Mag koeiestront ook?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:33 schreef Gluurvrouw het volgende:
[..]
Jij woont zeker aan de smogkust, dat je hersenen zijn aangetast.
ben je wel helemaal lekker?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:30 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Kwelbellen? wat ben jij een lul zegMoet je een Callcenter bellen en vragen over HUN pensioenregeling
*kijkt in broekquote:
ik heb verdorie een roze, fluffy UI, cup F en hele fijne heupen, en dan nog is het niet duidelijk?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:31 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Ga wegquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:31 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Jezus ik had toch gezegd dat ik dat niet wist, MEVROUW.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:36 schreef Muck het volgende:
[..]
ben je wel helemaal lekker?![]()
[..]
*kijkt in broek
nee, nog altijd niet
[..]
ik heb verdorie een roze, fluffy UI, cup F en hele fijne heupen, en dan nog is het niet duidelijk?
En zij belde mij hoor
Met roze bedoel je de Cheermuckers in je ava?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:36 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb verdorie een roze, fluffy UI, cup F en hele fijne heupen, en dan nog is het niet duidelijk?
is, niet heeftquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:36 schreef Muck het volgende:
[..]
ben je wel helemaal lekker?![]()
[..]
*kijkt in broek
nee, nog altijd niet
[..]
quote:ik heb verdorie een roze, fluffy UI, cup F en hele fijne heupen, en dan nog is het niet duidelijk?
En zij belde mij hoor
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:37 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Jezus ik had toch gezegd dat ik dat niet wist, MEVROUW.ik zeg een ding en meteen 4 reacties.
vermoeiend.
Je weet dat je je op een forum bevindt? Daar is het gebruikelijk dat als jij iets zegt, andere mensen daar op reageren.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:37 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Jezus ik had toch gezegd dat ik dat niet wist, MEVROUW.ik zeg een ding en meteen 4 reacties.
vermoeiend.
Vooral als je binnen komt struinen en meteen de lompe boerenkaffer komt uithangenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je weet dat je je op een forum bevindt? Daar is het gebruikelijk dat als jij iets zegt, andere mensen daar op reageren.
Had die bejaarde doorverbonden met je moederquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:28 schreef Muck het volgende:
mehehe, ik had net een stokdove bejaarde aan de telefoon
"goedemiddag, muckie verzekeringen, met muck"
- he?
"goedemiddag, muckie verzekeringen, met muck!!!"
- u moet echt duidelijker praten hoor....
"GOEDEMIDDAG, MUCKIE VERZEKERINGEN, MET MUHUUUCK!!!!!"
/MAD
Die is niet van mijquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
En je hoeveelste kloon is dit, MPG?
Ik ben dan misschien niet goed bij mijn hoofd, maar een boer ben k niet.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vooral als je binnen komt struinen en meteen de lompe boerenkaffer komt uithangen
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met roze bedoel je de Cheermuckers in je ava?
van twijfelachtige alooi hoor, ik kijk F1 en klim in bomenquote:
quote:
ga weg, is dat echt zo?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je weet dat je je op een forum bevindt? Daar is het gebruikelijk dat als jij iets zegt, andere mensen daar op reageren.
en ik heb zin om een kloonscan uit te voerenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:39 schreef FFSletop het volgende:
Ik heb nu echt zit om die hele topic vol te schelden, doe ik maar niet
Mocht ik willen.quote:
Precies. Stel je op zijn minst eerst even voor en beantwoord wat levensvragen. Wie ben je, wat doe je, wat is je favoriete theesmaak en heb je stroopwafels voor ons?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vooral als je binnen komt struinen en meteen de lompe boerenkaffer komt uithangen
Lijkt me verstandig.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:39 schreef FFSletop het volgende:
Ik heb nu echt zit om die hele topic vol te schelden, doe ik maar niet
Dan ben jij vast vriendelijk genoeg om nog loemper te reagerenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies.quote:
kloonscan?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:42 schreef Muck het volgende:
en ik heb zin om een kloonscan uit te voeren
Ja, dan was er geen enkel probleem geweestquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Had die bejaarde doorverbonden met je moeder....
[..]
nee, maar wel lompquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:41 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Ik ben dan misschien niet goed bij mijn hoofd, maar een boer ben k niet.
Ik ben ... (sorry mijn naam geef ik liever niet op Internet), ik ben scholier van 14, mijn favo theesmaak is Earl Grey, en nee ik heb geen stroopwafels.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies. Stel je op zijn minst eerst even voor en beantwoord wat levensvragen. Wie ben je, wat doe je, wat is je favoriete theesmaak en heb je stroopwafels voor ons?
ik bedoelde: wat is een kloonscan?quote:
Als je nu ook nog een hekel aan voetbal hebt doe ik je een aanzoek.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:42 schreef Muck het volgende:
[..]
van twijfelachtige alooi hoor, ik kijk F1 en klim in bomen
[..]
![]()
Geen stroopwafels? Dat kan echt niet hoor...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:44 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Ik ben ... (sorry mijn naam geef ik liever niet op Internet), ik ben scholier van 14, mijn favo theesmaak is Earl Grey, en nee ik heb geen stroopwafels.
Net zoiets als een anale visitatie, maar dan digitaal.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:45 schreef FFSletop het volgende:
[..]
ik bedoelde: wat is een kloonscan?
Doenquote:
Een tribunaal waarbij zonder vorm van proces wordt bepaald of je mag blijven bestaan of dat je digitaal geëxecuteerd en vernietigd wordtquote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Net zoiets als een anale visitatie, maar dan digitaal.
Hoor es, ik heb ze zelf al opgegeten, niemand verteld mij zoietsquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geen stroopwafels? Dat kan echt niet hoor....
Nieuwe users in de KSC trakteren standaard op stroopwafels.
klinkt uitnodigend. Ik heb een zomerhuisje dat zo heet.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een tribunaal waarbij zonder vorm van proces wordt bepaald of je mag blijven bestaan of dat je digitaal geëxecuteerd en vernietigd wordt
Vooruit, je mag ze even snel afleveren bij de volgende KSC-meet. We laten nog weten wanneer en waar hij gepland wordtquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:47 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Hoor es, ik heb ze zelf al opgegeten, niemand verteld mij zoietsen dan nog. Waar moet ik ze bezorgen
![]()
mrja k fiets wel ff langs de C1000 (praat over eten doet eten)
dat plannen lukt nog welquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vooruit, je mag ze even snel afleveren bij de volgende KSC-meet. We laten nog weten wanneer en waar hij gepland wordt.
Laat me raden. Gewoon hier, in GC en morgen. Zoals elke dag. mrgoed, ik ga dr achter aanquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vooruit, je mag ze even snel afleveren bij de volgende KSC-meet. We laten nog weten wanneer en waar hij gepland wordt.
Je moest eens weten.quote:
Daarbij ben ik niet zo nieuw in KSC... (zacht stemmetje) al 2 dagen hoor.............quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik weet het,daarom is dat dus ook mijn conclusie.quote:
ah, kijk.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:45 schreef FFSletop het volgende:
[..]
ik bedoelde: wat is een kloonscan?
ik heb een hekel aan voetbalquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Als je nu ook nog een hekel aan voetbal hebt doe ik je een aanzoek.
op zijn minst ja!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
ze haat voetbalquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:54 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb een hekel aan voetbal
(nee, echt!)
Muck is anti-verrariquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ze haat voetbalik kijk zelfs de ek,wk en weet ik wat ze nog meer verzinnen niet
Muck*kijkt om zich heen of mpg in de buurt is*
wil jij met mij zondag op de bank F1 kijken ?![]()
als ze nou maar geen Ferrari fan is
Het enige leuke aan F1, zijn de crashesquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
muck, we hebben toestemmingquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Muck is anti-verrari.
En jullie gaan je gang maar.
Hit it, casanovaquote:
VAN MPG JAHquote:
Zit ik alweer lekker in 4 Gymnasium, kan me dat kutkantoortje waar ik strax inzit al voorstellenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:10 schreef Ladylike het volgende:
Voetbal
Autosport
Stroopwafels
Bijna naar huis, al heb ik het vermoeden dat het overwerken wordt
kut directeur..
"zet jij de mail ff klaar"
welke fucking mail?
en voordat ik dat gevraagd had was ie al weer weg
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
VAN MPG JAH
wij gaan potverdorie over 3 weken trouwen en je hebt nu al genoeg van me?
Dan had je maar het goede vakkenpakket moeten kiezenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:11 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Zit ik alweer lekker in 4 Gymnasium, kan me dat kutkantoortje waar ik strax inzit al voorstellen
schoolquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:11 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Zit ik alweer lekker in 4 Gymnasium, kan me dat kutkantoortje waar ik strax inzit al voorstellen
zeg het maar niet tegen zn IRL vrouwquote:
hebben wij geen open aanstaande relatie dan?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
VAN MPG JAH
Met hoeveel mensen ga jij wel niet trouwen?!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
VAN MPG JAH
Natuurkunde, Bio, Scheikunde, AK + Latijn. Zó dom ben ik ook weer nietquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan had je maar het goede vakkenpakket moeten kiezen.
als ik met Ll trouw en jij bent al met haar getrouwd, wat worden wij dan van elkaar?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:14 schreef Fha het volgende:
[..]
Met hoeveel mensen ga jij wel niet trouwen?!
Vijanden die vechten om aandacht?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als ik met Ll trouw en jij bent al met haar getrouwd, wat worden wij dan van elkaar?
I.i.g. familie. je zou zeggen: "1/3 e Helft van het trouwboek"quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als ik met Ll trouw en jij bent al met haar getrouwd, wat worden wij dan van elkaar?
Neukertjesquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
quote:
met fubar kunnen we wel klaverjassen.quote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat dusquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Muck is anti-verrari.
En jullie gaan je gang maar.
ja, ho, te laat, ik heb dat aanzoek al gehadquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:10 schreef Ladylike het volgende:
Voetbal
Autosport
Stroopwafels
Bijna naar huis, al heb ik het vermoeden dat het overwerken wordt
kut directeur..
"zet jij de mail ff klaar"
welke fucking mail?
en voordat ik dat gevraagd had was ie al weer weg
ah, goed pakketquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:14 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Natuurkunde, Bio, Scheikunde, AK + Latijn. Zó dom ben ik ook weer niet
Valt me dan weer van je meequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:14 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Natuurkunde, Bio, Scheikunde, AK + Latijn. Zó dom ben ik ook weer niet
Hoije.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:27 schreef wel.o.k het volgende:
zo, werk bijna klaar, rest kan maandag.
Do svidaniya
prettig weekend
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Net zoiets als een anale visitatie, maar dan digitaal.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een tribunaal waarbij zonder vorm van proces wordt bepaald of je mag blijven bestaan of dat je digitaal geëxecuteerd en vernietigd wordt
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:26 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
dat dus
ferrair![]()
![]()
![]()
[..]
ja, ho, te laat, ik heb dat aanzoek al gehad
WOKquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:27 schreef wel.o.k het volgende:
zo, werk bijna klaar, rest kan maandag.
Do svidaniya
prettig weekend
ik ook nietquote:
quote:
dan niet hoor. Maar het is wel zo.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gymn 4 @age 14? Ik geloof er niks van
pasta met tonijnquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:34 schreef Fha het volgende:
[..]
![]()
Het word of noedel soep of pasta met tonijn. Meer heb ik niet in huis en ik ben te lui om me nu nog aan te kleden en naar de super te sjokken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |