zeg maar LLquote:
nou ben ik in de war.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zeg maar LL
nee, een goede huisvrouw bewaart stof, ritsen, knopen en dat soort rommel
Gewoon wachten tot Hamer en Beitel weer in is. Maar misschien komt het Muurverven eerst.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
shit, loop ik weer achter met mijn hamer en beitel
Mezelfquote:
ik kom er in ieder geval op tijd achter. wou net dit weekend die wijnvlek uit de muur bikken.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:25 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Gewoon wachten tot Hamer en Beitel weer in is. Maar misschien komt het Muurverven eerst.
Kwelbellen? wat ben jij een lul zegquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:28 schreef Muck het volgende:
mehehe, ik had net een stokdove bejaarde aan de telefoon
"goedemiddag, muckie verzekeringen, met muck"
- he?
"goedemiddag, muckie verzekeringen, met muck!!!"
- u moet echt duidelijker praten hoor....
"GOEDEMIDDAG, MUCKIE VERZEKERINGEN, MET MUHUUUCK!!!!!"
/MAD
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik kom er in ieder geval op tijd achter. wou net dit weekend die wijnvlek uit de muur bikken.
gelukkig moet ook de uitlaat van de auto vervangen worden dus ik verveel me niet.
Ll, uitlaat, auto, vieze handjes![]()
Muck is geen lul...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:30 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Kwelbellen? wat ben jij een lul zegMoet je een Callcenter bellen en vragen over HUN pensioenregeling
Scold hem ook niet uit.. t is meer van dat dat echt flauw was (ook een beetje verlagend, maar dat zeg ik nietquote:
dat is zóóóó 503 B.C.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
shit, loop ik weer achter met mijn hamer en beitel
Jij woont zeker aan de smogkust, dat je hersenen zijn aangetast.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:31 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Scold hem ook niet uit.. t is meer van dat dat echt flauw was (ook een beetje verlagend, maar dat zeg ik niet)
Hem?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:31 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Scold hem ook niet uit.. t is meer van dat dat echt flauw was (ook een beetje verlagend, maar dat zeg ik niet)
Mode is Tijdloos.quote:
ok Haar, sorry wissikniequote:
Mag koeiestront ook?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:33 schreef Gluurvrouw het volgende:
[..]
Jij woont zeker aan de smogkust, dat je hersenen zijn aangetast.
ben je wel helemaal lekker?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:30 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Kwelbellen? wat ben jij een lul zegMoet je een Callcenter bellen en vragen over HUN pensioenregeling
*kijkt in broekquote:
ik heb verdorie een roze, fluffy UI, cup F en hele fijne heupen, en dan nog is het niet duidelijk?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:31 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Ga wegquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:31 schreef FFSletop het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |