Jezus ik had toch gezegd dat ik dat niet wist, MEVROUW.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:36 schreef Muck het volgende:
[..]
ben je wel helemaal lekker?![]()
[..]
*kijkt in broek
nee, nog altijd niet
[..]
ik heb verdorie een roze, fluffy UI, cup F en hele fijne heupen, en dan nog is het niet duidelijk?
En zij belde mij hoor
Met roze bedoel je de Cheermuckers in je ava?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:36 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb verdorie een roze, fluffy UI, cup F en hele fijne heupen, en dan nog is het niet duidelijk?
is, niet heeftquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:36 schreef Muck het volgende:
[..]
ben je wel helemaal lekker?![]()
[..]
*kijkt in broek
nee, nog altijd niet
[..]
quote:ik heb verdorie een roze, fluffy UI, cup F en hele fijne heupen, en dan nog is het niet duidelijk?
En zij belde mij hoor
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:37 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Jezus ik had toch gezegd dat ik dat niet wist, MEVROUW.ik zeg een ding en meteen 4 reacties.
vermoeiend.
Je weet dat je je op een forum bevindt? Daar is het gebruikelijk dat als jij iets zegt, andere mensen daar op reageren.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:37 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Jezus ik had toch gezegd dat ik dat niet wist, MEVROUW.ik zeg een ding en meteen 4 reacties.
vermoeiend.
Vooral als je binnen komt struinen en meteen de lompe boerenkaffer komt uithangenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je weet dat je je op een forum bevindt? Daar is het gebruikelijk dat als jij iets zegt, andere mensen daar op reageren.
Had die bejaarde doorverbonden met je moederquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:28 schreef Muck het volgende:
mehehe, ik had net een stokdove bejaarde aan de telefoon
"goedemiddag, muckie verzekeringen, met muck"
- he?
"goedemiddag, muckie verzekeringen, met muck!!!"
- u moet echt duidelijker praten hoor....
"GOEDEMIDDAG, MUCKIE VERZEKERINGEN, MET MUHUUUCK!!!!!"
/MAD
Die is niet van mijquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
En je hoeveelste kloon is dit, MPG?
Ik ben dan misschien niet goed bij mijn hoofd, maar een boer ben k niet.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vooral als je binnen komt struinen en meteen de lompe boerenkaffer komt uithangen
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met roze bedoel je de Cheermuckers in je ava?
van twijfelachtige alooi hoor, ik kijk F1 en klim in bomenquote:
quote:
ga weg, is dat echt zo?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je weet dat je je op een forum bevindt? Daar is het gebruikelijk dat als jij iets zegt, andere mensen daar op reageren.
en ik heb zin om een kloonscan uit te voerenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:39 schreef FFSletop het volgende:
Ik heb nu echt zit om die hele topic vol te schelden, doe ik maar niet
Mocht ik willen.quote:
Precies. Stel je op zijn minst eerst even voor en beantwoord wat levensvragen. Wie ben je, wat doe je, wat is je favoriete theesmaak en heb je stroopwafels voor ons?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vooral als je binnen komt struinen en meteen de lompe boerenkaffer komt uithangen
Lijkt me verstandig.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:39 schreef FFSletop het volgende:
Ik heb nu echt zit om die hele topic vol te schelden, doe ik maar niet
Dan ben jij vast vriendelijk genoeg om nog loemper te reagerenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies.quote:
kloonscan?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:42 schreef Muck het volgende:
en ik heb zin om een kloonscan uit te voeren
Ja, dan was er geen enkel probleem geweestquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Had die bejaarde doorverbonden met je moeder....
[..]
nee, maar wel lompquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:41 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Ik ben dan misschien niet goed bij mijn hoofd, maar een boer ben k niet.
Ik ben ... (sorry mijn naam geef ik liever niet op Internet), ik ben scholier van 14, mijn favo theesmaak is Earl Grey, en nee ik heb geen stroopwafels.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Precies. Stel je op zijn minst eerst even voor en beantwoord wat levensvragen. Wie ben je, wat doe je, wat is je favoriete theesmaak en heb je stroopwafels voor ons?
ik bedoelde: wat is een kloonscan?quote:
Als je nu ook nog een hekel aan voetbal hebt doe ik je een aanzoek.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:42 schreef Muck het volgende:
[..]
van twijfelachtige alooi hoor, ik kijk F1 en klim in bomen
[..]
![]()
Geen stroopwafels? Dat kan echt niet hoor...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:44 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Ik ben ... (sorry mijn naam geef ik liever niet op Internet), ik ben scholier van 14, mijn favo theesmaak is Earl Grey, en nee ik heb geen stroopwafels.
Net zoiets als een anale visitatie, maar dan digitaal.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:45 schreef FFSletop het volgende:
[..]
ik bedoelde: wat is een kloonscan?
Doenquote:
Een tribunaal waarbij zonder vorm van proces wordt bepaald of je mag blijven bestaan of dat je digitaal geëxecuteerd en vernietigd wordtquote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Net zoiets als een anale visitatie, maar dan digitaal.
Hoor es, ik heb ze zelf al opgegeten, niemand verteld mij zoietsquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geen stroopwafels? Dat kan echt niet hoor....
Nieuwe users in de KSC trakteren standaard op stroopwafels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |