klinkt uitnodigend. Ik heb een zomerhuisje dat zo heet.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een tribunaal waarbij zonder vorm van proces wordt bepaald of je mag blijven bestaan of dat je digitaal geëxecuteerd en vernietigd wordt

Vooruit, je mag ze even snel afleveren bij de volgende KSC-meet. We laten nog weten wanneer en waar hij gepland wordtquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:47 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Hoor es, ik heb ze zelf al opgegeten, niemand verteld mij zoietsen dan nog. Waar moet ik ze bezorgen
![]()
mrja k fiets wel ff langs de C1000 (praat over eten doet eten)

dat plannen lukt nog welquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vooruit, je mag ze even snel afleveren bij de volgende KSC-meet. We laten nog weten wanneer en waar hij gepland wordt.

Laat me raden. Gewoon hier, in GC en morgen. Zoals elke dag. mrgoed, ik ga dr achter aanquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vooruit, je mag ze even snel afleveren bij de volgende KSC-meet. We laten nog weten wanneer en waar hij gepland wordt.

Je moest eens weten.quote:

Daarbij ben ik niet zo nieuw in KSC... (zacht stemmetje) al 2 dagen hoor.............quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geen stroopwafels? Dat kan echt niet hoor....
Nieuwe users in de KSC trakteren standaard op stroopwafels.

Ik weet het,daarom is dat dus ook mijn conclusie.quote:

ah, kijk.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:45 schreef FFSletop het volgende:
[..]
ik bedoelde: wat is een kloonscan?
ik heb een hekel aan voetbalquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Als je nu ook nog een hekel aan voetbal hebt doe ik je een aanzoek.
op zijn minst ja!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Geen stroopwafels? Dat kan echt niet hoor....
Nieuwe users in de KSC trakteren standaard op stroopwafels.

ze haat voetbalquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:54 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb een hekel aan voetbal
(nee, echt!)

Muck is anti-verrariquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ze haat voetbalik kijk zelfs de ek,wk en weet ik wat ze nog meer verzinnen niet
Muck*kijkt om zich heen of mpg in de buurt is*
wil jij met mij zondag op de bank F1 kijken ?![]()
als ze nou maar geen Ferrari fan is

Het enige leuke aan F1, zijn de crashesquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:01 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ze haat voetbalik kijk zelfs de ek,wk en weet ik wat ze nog meer verzinnen niet
Muck*kijkt om zich heen of mpg in de buurt is*
wil jij met mij zondag op de bank F1 kijken ?![]()
als ze nou maar geen Ferrari fan is

muck, we hebben toestemmingquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Muck is anti-verrari.
En jullie gaan je gang maar.

Hit it, casanovaquote:

VAN MPG JAHquote:

Zit ik alweer lekker in 4 Gymnasium, kan me dat kutkantoortje waar ik strax inzit al voorstellenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:10 schreef Ladylike het volgende:
Voetbal
Autosport
Stroopwafels
Bijna naar huis, al heb ik het vermoeden dat het overwerken wordt
kut directeur..
"zet jij de mail ff klaar"
welke fucking mail?
en voordat ik dat gevraagd had was ie al weer weg

Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
VAN MPG JAH
wij gaan potverdorie over 3 weken trouwen en je hebt nu al genoeg van me?

Dan had je maar het goede vakkenpakket moeten kiezenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:11 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Zit ik alweer lekker in 4 Gymnasium, kan me dat kutkantoortje waar ik strax inzit al voorstellen

schoolquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:11 schreef FFSletop het volgende:
[..]
Zit ik alweer lekker in 4 Gymnasium, kan me dat kutkantoortje waar ik strax inzit al voorstellen
zeg het maar niet tegen zn IRL vrouwquote:

hebben wij geen open aanstaande relatie dan?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
VAN MPG JAH

Met hoeveel mensen ga jij wel niet trouwen?!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
VAN MPG JAH

Natuurkunde, Bio, Scheikunde, AK + Latijn. Zó dom ben ik ook weer nietquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan had je maar het goede vakkenpakket moeten kiezen.

als ik met Ll trouw en jij bent al met haar getrouwd, wat worden wij dan van elkaar?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:14 schreef Fha het volgende:
[..]
Met hoeveel mensen ga jij wel niet trouwen?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |