JA MAN!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:05 schreef Repeat het volgende:
Ik zet het in m'n agenda! Fucking mooi!
Waarom denk je dat?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:07 schreef mazaru het volgende:
En je hebt natuurlijk geen poot om op te staan als je gewoon moet betalen bij aflevering.
Je kan op de site met iDeal betalen, die 9 minuten zal je daar wel gewoon langs kunnen zonder de betaalstap gok ikquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:14 schreef Schenkstroop het volgende:
maar hoe gaat dat, moet je eerst betalen en dan met de bon declaereren? neh.. dat geeft tevelpapierwerk.. ik snap het niet ;'(
Het eerste is een goede vraag, het tweede is gewoon bij aflevering niet betalen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:15 schreef hierissieweer het volgende:
Vraag me ook af hoe hun het gaan betalen, staan nu opties in zoals thuis bij aflevering betalen en ideal, Staat er voor dan ook de optie tussen om het gratis te krijgen? Hoe gaan ze het regelen???
Maar ik ga het wel doen!!
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:15 schreef hierissieweer het volgende:
Vraag me ook af hoe hun het gaan betalen, staan nu opties in zoals thuis bij aflevering betalen en ideal, Staat er voor dan ook de optie tussen om het gratis te krijgen? Hoe gaan ze het regelen???
quote:Geachte George Clooney
Nee. Op de plaats waar u normaal gesproken kunt kiezen hoe u wilt betalen, staat nu dat de bestelling gratis is. U hoeft dus verder niets te regelen. Let wel op: De 15 euro is inclusief bezorgkosten.
Kies voor contant betalen en hou je honkbalknuppel gereed voor het geval je moet betalen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:15 schreef hierissieweer het volgende:
dat verandert dan wel je ip-adres maar niet je huisadres he slimmerd.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:25 schreef Asgard het volgende:
VPN verbinding + ipv6 tunnel dus 3x gratis eten
ja pcies slimmerd.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:36 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
dat verandert dan wel je ip-adres maar niet je huisadres he slimmerd.
Maar je kunt maar gedurende 9 minuten gratis bestellen he.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:10 schreef Stali het volgende:
[..]
Waarom denk je dat?
Dan kunnen ze die handel in de meeste gevallen gewoon mee terugnemen + een bereslechte naam.
Dus dat zullen ze niet doen.
Ik denk alleen dat ze heel naief zijn met die geschatte 75.000 euro.
Gaylords. Steek die 75k dan godnondeju in je landelijke dekking ipv in een of andere lamme actiequote:Helaas, Thuisbezorgd.NL heeft nog geen aanbod bij u in de wijk
daar helpt dit ook aan mee, nml naamsbekendheid en daardoor meer restaurants die met hen mee willen doen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:00 schreef vosss het volgende:
[..]
Gaylords. Steek die 75k dan godnondeju in je landelijke dekking ipv in een of andere lamme actie
15 euro staat er tochquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:06 schreef Karina het volgende:
TVP, zou er een maximum zijn aan wat je kunt bestellen? Anders gooi ik een zooi in de vriezer
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:55 schreef koemleit het volgende:
die site gaat het echt niet trekken joh.
Hollanderquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat zag ik niet, was te gulzigEn nog wel in de eerste regel
![]()
Zal niet gaan lukken dan.quote:Bestellen
U kunt nog niet bestellen. Indonesia hanteert een minimum bestelbedrag van ¤ 27,00.
Ik neem aan als je met 2 personen of meer bent en je bestelt bv voor 27 euro, dat je die 15 euro dan in mindering krijgt op je bestelling?quote:
Dat neem ik ook aan, maar zo staat het nergens vermeld.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik neem aan als je met 2 personen of meer bent en je bestelt bv voor 27 euro, dat je die 15 euro dan in mindering krijgt op je bestelling?
Daar heb je gelijk in.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:37 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat neem ik ook aan, maar zo staat het nergens vermeld.
Hoe hard faalt je woonplaats danquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:39 schreef hello_moto1992 het volgende:
Sjonge jonge, hier in de buurt zit niks via thuisbezorgd.nl
Wat een positieve instelling!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:49 schreef Karina het volgende:
Ik kan niet kiezen, er zijn er zoveel hier in de buurt
Maar ik ga het natuurlijk vergeten, of ik kom er niet door of ik ben te laat.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:06 schreef Whiskey_Tango het volgende:
En aan de andere kant van de wereld hebben ze niet eens eten.
Tot daar bezorgen ze toch niet eens.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:06 schreef Whiskey_Tango het volgende:
En aan de andere kant van de wereld hebben ze niet eens eten.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:22 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Tot daar bezorgen ze toch niet eens.
Verras je oma dan ofzo met een lekkere portie Kebabquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:39 schreef hello_moto1992 het volgende:
Sjonge jonge, hier in de buurt zit niks via thuisbezorgd.nl
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:27 schreef misteriks het volgende:
stormlooptopic
en die reacties hier!
only in holland
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:36 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
dat verandert dan wel je ip-adres maar niet je huisadres he slimmerd.
max. 15 euro en das inclusief bezorgkosten, al heeft elk restaurant weer andere bezorgkosten. je kan natuurlijk ook nog die brommert een fooi geven voor het bezorgen, dat doen ze niet voor je.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:40 schreef Qunix het volgende:
Tot hoever gratis? Zijn er toch nog stiekeme kosten?
En dat dus.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:35 schreef LoggedIn het volgende:
Ik ga het zeker proberen, maar iets zegt me dat de server er gewoon een kwartier uit ligt
Het lijkt mij ook zo verschrikkelijk sterk dat ze echt voor 15 euro per adres gratis eten geven. Daar moet een addertje onder het gras zitten.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:35 schreef LoggedIn het volgende:
Ik ga het zeker proberen, maar iets zegt me dat de server er gewoon een kwartier uit ligt
Ik kan me wel indenken dat het ze naast die kosten ook wel wat extra inkomsten gaat opleveren. In je eentje kun je natuurlijk voor 15 incl. bezorgkosten wel lekker gratis eten, maar met meerdere personen wordt dat lastiger. Als bij die verviervoudiging van de klanten ook een flink aantal bestellingen zit dat die 15 euro overschrijdt, dan levert dat wel weer extra inkomsten op die deels de kosten dekken.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:05 schreef Stali het volgende:
En dat bedrijf denkt dat die hele grap maar 75.000 euro gaat kosten?
Ben benieuwd, maar ik schat het bedrag vele malen hoger in.
quote:
Het is maar 9 minuten hoor, waarschijnlijk ligt die site toch al binnen 5 minuten plat.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:10 schreef Stali het volgende:
[..]
Waarom denk je dat?
Dan kunnen ze die handel in de meeste gevallen gewoon mee terugnemen + een bereslechte naam.
Dus dat zullen ze niet doen.
Ik denk alleen dat ze heel naief zijn met die geschatte 75.000 euro.
Inderdaad jaquote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:22 schreef thingamajig het volgende:
jezus, wat wonen jullie toch allemaal in kutdorpen dat ze daar maar telkens niet bezorgen
Als jij poept, halveer je je intelligentie..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:08 schreef AlligatorNL het volgende:
Het zal waarschijnlijk een faalactie worden i.c.m. de wintertijd die komend weekend ingaat en dat iedereen die tussen 19:00 en 19:09 bestelt te horen krijgt dat ze vergeten waren het systeem een uur terug te zetten
Troll lekker ergens anders kutnewbie. ONZ zal een betere plek voor je zijn.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:51 schreef Borstenmannetje het volgende:
[..]
Als jij poept, halveer je je intelligentie..
wonen wij in dezelfde straat?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:06 schreef AlligatorNL het volgende:
Zit een New York pizza 100 meter verderopmaar ik ga denk ik toch voor de turk
Ik denk dat er meer dan 5000 mensen een bestelling gaan plaatsen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het is maar 9 minuten hoor, waarschijnlijk ligt die site toch al binnen 5 minuten plat.
Tuurlijk, het zal zeker ook wel geld opleveren, dat geloof ik ook wel.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik kan me wel indenken dat het ze naast die kosten ook wel wat extra inkomsten gaat opleveren. In je eentje kun je natuurlijk voor 15 incl. bezorgkosten wel lekker gratis eten, maar met meerdere personen wordt dat lastiger. Als bij die verviervoudiging van de klanten ook een flink aantal bestellingen zit dat die 15 euro overschrijdt, dan levert dat wel weer extra inkomsten op die deels de kosten dekken.
Met 2 personen kom je al wel over de 15 euro heen. Het blijft natuurlijk koffiedik kijken, maar 75.000 aan kosten lijkt me zeker geen onredelijke veronderstelling. Het is nou ook weer niet zo dat dit prominent in alle media is verschenen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:54 schreef Stali het volgende:
[..]
Tuurlijk, het zal zeker ook wel geld opleveren, dat geloof ik ook wel.
Maar de trekpleister is niet dat hele gezelschappen toevallig die avond willen bestellen dus ik schat toch wel dat het bedrag hoger uit zal vallen.
Misschien dacht ik ook veel te ver door trouwens, maar als volgt:quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Met 2 personen kom je al wel over de 15 euro heen. Het blijft natuurlijk koffiedik kijken, maar 75.000 aan kosten lijkt me zeker geen onredelijke veronderstelling. Het is nou ook weer niet zo dat dit prominent in alle media is verschenen.
Ik heb overigens een tijdje voor een bedrijf gewerkt dat in hetzelfde bedrijvenpand zat als thuisbezorgd.nl en als ik sommige werknemers mocht geloven, dan hebben ze wel een redelijke financiële buffer.![]()
Het lijkt me op z'n zachtst gezegd heel erg sterk dat ze geen rekening hebben gehouden met studenten.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:47 schreef Stali het volgende:
Zodoende dacht ik dus dat ze weleens een flinke misrekening zouden hebben kunnen gemaakt door de studenten niet mee te tellen.
Moet wel kunnen. Bij de Appie ligt er ook genoeg aan gebak in de vriezer.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:37 schreef Sorella het volgende:
Zou je een multivlaai vlaai ook in de diepvriezer kunnen douwen ?
Hoef ik geen vlaai te kopen met mijn zoon zijn verjaardag en schakel ik mijn broer ook even in
Het aantal mensen dat hier eventueel gebruik van zou willen maken is uiteraard veel groter. Ze moeten echter wel op de hoogte zijn van deze actie, het niet erg vinden om voor Nederlandse begrippen vrij laat te eten én tijd hebben en er aan denken om precies tussen 19:00 en 19:09 even online eten te bestellen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:57 schreef Stali het volgende:
Dan kom ik sowieso niet op maar 5000 bestellingen.
Maar goed, ik kan er helemaal naast zitten maar ben wel benieuwd dinsdag.
5 Turkse pizza's van 3 euro a piece heb je voor vijf man te eten voor ¤15,-quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Met 2 personen kom je al wel over de 15 euro heen. Het blijft natuurlijk koffiedik kijken, maar 75.000 aan kosten lijkt me zeker geen onredelijke veronderstelling. Het is nou ook weer niet zo dat dit prominent in alle media is verschenen.
Ik heb overigens een tijdje voor een bedrijf gewerkt dat in hetzelfde bedrijvenpand zat als thuisbezorgd.nl en als ik sommige werknemers mocht geloven, dan hebben ze wel een redelijke financiële buffer.![]()
Ze kunnen toch zo in hun database kijken wanneer het meest besteld wordt?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:50 schreef Monolith het volgende:
Het lijkt me op z'n zachtst gezegd heel erg sterk dat ze geen rekening hebben gehouden met studenten.
Lijkt me sterk dat ze geen rekening gehouden hebben met studenten, het lijkt mij dat de groep studenten hun grootste doelgroep is. Waardoor ze die heus niet vergetenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:47 schreef Stali het volgende:
[..]
Misschien dacht ik ook veel te ver door trouwens, maar als volgt:
Wij eten hier altijd laat, gisteren bv. pas om 20:30 uur. Ik doe graag rond 18:00 uur boodschappen omdat onze supermarkt op wat eenpersoonshuishoudens na de winkel leeg is. Nederland zit aan tafel.
Eigenlijk dacht ik dus dat het bedrijf er vanuit was gegaan dat het grootste deel van Nederland wel gegeten zal hebben en dus die paar mensen die ik bij de AH met een stoommaaltijd in hun mandje tegenkom hun doelgroep is en er na de piek vanaf 19:00 uur besteld kan worden en je pas om 20:00 uur gegeten hebt.
Zodoende dacht ik dus dat ze weleens een flinke misrekening zouden hebben kunnen gemaakt door de studenten niet mee te tellen.
ga je in de tuin staan bij iemand waar wel sushi wordt bezorgdquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:21 schreef maok het volgende:
Ik wil eigenlijk wel sushi, maar ze hebben nergens sushi in Groningen nij thuisbezorgd, de enige tent die er bij staat is dicht ivm brand.
Dan heb je niet goed gezocht: http://www.thuisbezorgd.nl/smile-sushi-groningenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:21 schreef maok het volgende:
Ik wil eigenlijk wel sushi, maar ze hebben nergens sushi in Groningen nij thuisbezorgd, de enige tent die er bij staat is dicht ivm brand.
Hej, die kon ik niet vindenquote:Op zondag 25 oktober 2009 18:30 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed gezocht: http://www.thuisbezorgd.nl/smile-sushi-groningen
Bij jou bezorgen ze tenminste nog in de stadquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:21 schreef maok het volgende:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:44 schreef Apekoek het volgende:
Super, ff een tvptje, maar dinsdag avond de atoom-klok er dus op na slaan? Straks betaal je alsnog als je net buiten die paar minuten valt wegens verwerking oid.
Dit klopt; als je voor meer dan 15 euro bestelt, kun je niet kiezen voor de 'gratis optie'quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:36 schreef Greys het volgende:
Ik kan echt nergens vinden of je nou ook gewoon over de 15 euro mag bestellen en de rest dan bij mag betalen. Of dat ze dan roepen 'Neeee, u mocht tot MAXIMAAL 15 euro, stond in de aankondiging, dus nu moet je gewoon alles betalen'. Niet dat ik er dood van ga (ik ga niet eens bestellen morgen denk ik, er is heel weinig aanbod in het durp hier) maar ik ben benieuwd of daar het addertje zit.
Bron: http://twinklemagazine.nl/nieuws.aspx?id=27736quote:De weggeefactie van dinsdag geldt alleen voor bestellingen op de website en dus niet voor orders via de televisie of de iPhone-applicatie van Thuisbezorgd.nl. Per adres kan voor maximaal 15 euro aan gratis eten worden besteld. Groen: ‘De standaard geselecteerde betaalmethode gedurende die negen minuten is “gratis”. Wie voor meer dan 15 euro bestelt, moet een andere optie selecteren en wel gewoon betalen.’
Het addertje zal wel zijn dat die 75.000 euro net op was toen jij besteldequote:Op maandag 26 oktober 2009 13:22 schreef mazaru het volgende:
Heeft iemand het addertje onder het gras al gevonden?
Dan gaan ze gegarandeerd over het geplande budget heen. Dit is gewoon een actie waarover je gelezen moet hebben in de nieuwsberichtenquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:42 schreef Biancavia het volgende:
Waarom staat er niets over op de site?
Ja pcies. alleen voor de hardwerkende mensen die elke ochtend trouw de metro lezen in het OV. En de uitkeringstrekkers die thuis de hele dag op fok zittenquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:32 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dan gaan ze gegarandeerd over het geplande budget heen. Dit is gewoon een actie waarover je gelezen moet hebben in de nieuwsberichten
Misschien kun je wel 2 aparte bestellingen maken; eentje van =/< ¤15 en een van 5, 20 of 50 euro erbij...quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:44 schreef Tim86 het volgende:
Dus je kan geen 15euro korting krijgen? Alleen alles gratis of niets? Dat is wel krom..lopen ze ook vanzelf omzet mis van de extra bedragen..
Greys, dan plaats je toch gewoon twee bestellingen?quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:50 schreef Greys het volgende:
Nah, dat is wel heel krom zeg.
Dus alleen de mensen die alles gratis willen komen in aanmerking voor de 'gratis' 15 euro.
Dom van ze ook.
En doe je die 2e bestelling bij je buren laten bezorgen....quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:13 schreef Stali het volgende:
[..]
Greys, dan plaats je toch gewoon twee bestellingen?
Ja of betalen wat ze eerder aangaf te willen doen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
En doe je die 2e bestelling bij je buren laten bezorgen....
Oh ik geloof dat ik zelf niet eens ga bestellen hoor, morgen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:13 schreef Stali het volgende:
[..]
Greys, dan plaats je toch gewoon twee bestellingen?
Daarna nog even doorgedramd wannéér dat dan op de site komt te staan aangezien de actie morgen al is.quote:Geachte mevrouw,
De voorwaarden van de actie verschijnen nog op onze website.
Daarin zal duidelijk vermeld staan wat de actie precies in houd en
of er eventueel met 15 euro korting besteld kan worden.
Hoogachtend
Floor
Thuisbezorgd.NL
Toch netjes dat ze zo snel reageren!quote:Geachte mevrouw,
De actievoorwaarden komen morgen online te staan.
Er kan niet met 15 euro korting besteld worden. Wel kan iemand een bestelling plaatsen voor 15 euro (incl. bezorgkosten) en daarna een aparte bestelling plaatsen voor de resterende gerechten.
Met vriendelijke groet,
Gerard
Thuisbezorgd.NL
Ik denk dat je daar morgen kunt lezen dat als je voor meer dan ca ¤ 30 besteld, je alles wat daarboven komt, tot maximaal ¤ 15 gratis krijgtquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:14 schreef Greys het volgende:
Ik moest me er uiteraard weer even tegenaan bemoeien en heb een mail gestuurd.
Hoe dat werkt als je meer dan 15 euro wilt bestellen, dat ze dat wel duidelijk op de site moeten zetten omdat het anders eerder slechte reclame is dan goede reclame, als blijkt dat die mensen aan de deur gewoon alles moeten betalen.
Hier het eerste antwoord:
[..]
Daarna nog even doorgedramd wannéér dat dan op de site komt te staan aangezien de actie morgen al is.
Toen ging Gerard zich er mee bemoeien:
[..]
Toch netjes dat ze zo snel reageren!![]()
Dan is het maar duidelijk.
Nou ja, dát hebben ze gewoon al beloofd. Ook in deze mailtjes hierboven.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar morgen kunt lezen dat als je voor meer dan ca ¤ 30 besteld, je alles wat daarboven komt, tot maximaal ¤ 15 gratis krijgt![]()
Ik geloof er geen bal van dat ze zomaar voor ¤ 15 gratis eten weggeven. Voor niets gaat de zon op. Doen ze nooit!!
Nee, dan ga je ervan uit dat de eerste 15 euro gratis zijn. In mijn idee zou je eerst voor, pak hem beet, 30 euro moeten betalen voor je die gratis 15 euro krijgt.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ja, dát hebben ze gewoon al beloofd. Ook in deze mailtjes hierboven.
Een bestelling van 15 euro incl. bezorgen is gewoon gratis tussen 19.00 en 19.09 uur.
Alles wat je er boven wilt bestellen moet dus idd via een aparte bestelling. Alleen dat kan je dan wegens drukte pas drie kwartier later bestellen en dan eet iedereen in het gezin apart
Je hebt de mogelijkheid een bestelling TOT 15 euro gratis te bestellen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, dan ga je ervan uit dat de eerste 15 euro gratis zijn. In mijn idee zou je eerst voor, pak hem beet, 30 euro moeten betalen voor je die gratis 15 euro krijgt.
Okay, ik vind het gewoon moeilijk te geloven dat het echt is zoals ze het laten klinken. Maar dat zal mijn achterdochtige karakter wel zijn.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt de mogelijkheid een bestelling TOT 15 euro gratis te bestellen.
Dat staat al zwart op wit. Maar als je méér wilt dan dat ene, dus als je met meer mensen thuis bent, dan moet je de rest in een aparte bestelling plaatsen.
Dat van jou zou logischer zijn inderdaad, maar zo is het dus juist niet
Is voorbeeld.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:39 schreef Sorella het volgende:
Thuisbezorgd bestaat binnenkort 9 jaar en daarom gaat de site 9 minuten lang volledig gratis pizza uitdelen via thuisbezorgd.nl.
Via de site kan iedereen op dinsdag 27 oktober tussen 19.00 en 19.09 gratis pizza, shoarma chinees of sushi bestellen.
Ik kan me vlaai wel vergeten denk als het alleen maar pizza, shoarma chinees of sushi is:'(
Hoe weet jij dat?quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:57 schreef Keukenrol het volgende:
[..]
Is voorbeeld.Want er komt gewoon een knopje GRATIS te staan.
Niet zo veel vragen.quote:
Zie voorwaarden:quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:24 schreef mazaru het volgende:
Er staat nog steeds niets op de site. Mijn achterdocht groeit.
Vaste klanten zullen ook niet het doel zijn van de actie.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:24 schreef mazaru het volgende:
Er staat nog steeds niets op de site. Mijn achterdocht groeit.
Die laatste 4 maken dat ze alle kanten ermee op kunnen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:37 schreef Langlearn het volgende:
[..]
Vaste klanten zullen ook niet het doel zijn van de actie.
Verder heb ik het addertje ook niet kunnen vinden, al vermoed ik dat alleen de verwerkte bestellingen onder GRATIS zullen vallen. Kortom, alle bestellingen die tussen 19.00 en 19.09 wordt verwerkt/ doorgegeven aan de horecazaken.
Ach, who cares. Ik bestel just for the fun vanavond. Mooi meegenomen als het lukt, als het niet luk, zal er niet wakker van liggen.
Als ze pech (of geluk) hebben, gaat een grote site als Geenstijl ermee aan de haal, en knalt de site eraf...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 00:12 schreef SigmundFreud het volgende:
Ik heb gehoord dat vlaai ook mag. Wordt de volgende dag (gratis) bezorgd. Maar wedden dat de site om 7 uur overbelast is.
Lijken me hele normale voorwaarden voor zo'n actie...quote:
Niks raars aan hoor, beetje standaardvoorwaarden voor zo'n actiequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:39 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Die laatste 4 maken dat ze alle kanten ermee op kunnen.
# Thuisbezorgd.NL aanvaardt tijdens de Gratis-Pizza-Actie geen enkele aansprakelijkheid voor het al dan niet functioneren van haar websites en/of servers en/of andere technische applicaties, en alle gevolgen die hieruit voortvloeien.
# Thuisbezorgd.NL aanvaardt geen aansprakelijkheid voor de levertijden van restaurants. Het is mogelijk dat uw bestelling gedaan in de actieperiode later dan gebruikelijk aankomt, aangezien de actie voor grote drukte bij restaurants kan zorgen. Wij vragen hiervoor uw begrip.
# Thuisbezorgd.NL houdt zich het recht voor om de actie ten allen tijde tussentijds te kunnen beëindigen, ongeacht de reden hiervoor.
# Thuisbezorgd.NL houdt zich het recht voor bestellingen gedaan tijdens deze actieperiode te annuleren, indien zij hiertoe redenen ziet.
M.a.w. fluit er maar naar.
Oh, zal best.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:41 schreef Hephaistos. het volgende:
Lijken me hele normale voorwaarden voor zo'n actie...
Ahhh, dank je welquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie voorwaarden:
http://www.thuisbezorgd.nl/gratispizzaactie/
Wat zit je nou te baselen. Je hebt nergens recht op ofzo hoorquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:47 schreef Keukenrol het volgende:
Agja, ze geven het zelf al toe:
# Thuisbezorgd.NL aanvaardt tijdens de Gratis-Pizza-Actie geen enkele aansprakelijkheid voor het al dan niet functioneren van haar websites en/of servers en/of andere technische applicaties, en alle gevolgen die hieruit voortvloeien.
Maar als het niet goed gaat, dan verwacht ik wel dat ze 10.000 boze reactie gaan krijgen, mede door ons.
Maar als het goed gaat: Dag, dag Thuisbezorgd.nl
Da's toch logisch dat ze dat er op zetten? Zo raar vind ik dat niet hoorquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:47 schreef Keukenrol het volgende:
Agja, ze geven het zelf al toe:
Maar als het niet goed gaat, dan verwacht ik wel dat ze 10.000 boze reactie gaan krijgen, mede door ons.
Maar als het goed gaat: Dag, dag Thuisbezorgd.nl
Daarmee bedoel ik dat ik dan voor 15 euro gratis eten heb.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:54 schreef Greys het volgende:
[..]
En als het wel goed gaat, hoezo dan 'Dag dag, Thuisbezorgd'?
Dan kan niet, want bij het bestellen op internet krijg je bij de betaalopties 'gratis' of helemaal geen betaalopties. Dus de bezorger weet niet beter of je hebt het vooruit betaald via de sitequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:56 schreef Pisces29 het volgende:
Ik wil zo graag bestellen vanavond, maar ben zo bang dat de bezorger helemaal niet op de hoogte is van de actie en dat ik dan alsnog moet betalen
Dan kost het je hooguit 15 euroquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:56 schreef Pisces29 het volgende:
Ik wil zo graag bestellen vanavond, maar ben zo bang dat de bezorger helemaal niet op de hoogte is van de actie en dat ik dan alsnog moet betalen
Nee, want het geldt alleen voor restaurants die de optie hebben om online te betalen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:56 schreef Pisces29 het volgende:
En jij denkt dat die website geen scripts heeft draaien die de goedkoopte pizza's eruit vist en de rest wegmoffelt om de kosten laag te houden?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat zit je nou te baselen. Je hebt nergens recht op ofzo hoorHet is gewoon een gratis actie, als het lukt leuk, als het niet leukt pech. Je hebt niks op te eisen of recht van klagen ofzo
![]()
Sowieso heeft die eigenaar volgens mij een miljoenen-kapitaal, dus die gaat écht niet failliet van die actie
Je krijgt pas bij de betaalopties de keuze voor gratisquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:02 schreef Matteüs het volgende:
[..]
En jij denkt dat die website geen scripts heeft draaien die de goedkoopte pizza's eruit vist en de rest wegmoffelt om de kosten laag te houden?
Hoe naïef![]()
Bedrijven smullen van goedgelovige klanten zoals jij.
Ah okequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan kan niet, want bij het bestellen op internet krijg je bij de betaalopties 'gratis' of helemaal geen betaalopties. Dus de bezorger weet niet beter of je hebt het vooruit betaald via de site
Je hebt in de voorwaarden gelezen dat die bestelling b.v. geannuleerd kan worden door thuisbezorgd?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je krijgt pas bij de betaalopties de keuze voor gratisDus ze zouden zichzelf in de vingers snijden, want dan konden ook betalende klanten geen dure pizza's bestellen.
Ja en?quote:En sowieso 15 euri = 15 euri, of het nou uitgegeven word aan 1 dure pizza of 3 goedkope![]()
Beetje zielig dit.quote:Mén ga jij ff snel naar BNW, straks zit hier de Illumnati nog achter
Wat bedoel je nou? Dat ze achteraf alle gratis bestellingen gaan annuleren omdat het dure pizza's zijn?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:14 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Je hebt in de voorwaarden gelezen dat die bestelling b.v. geannuleerd kan worden door thuisbezorgd?
[..]
Ja en?
[..]
Beetje zielig dit.
Dan doe ik toch in de vriezer...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:25 schreef Keukenrol het volgende:
[..]
En als het bezorgd word, is het gesmolten?
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat bedoel je nou? Dat ze achteraf alle gratis bestellingen gaan annuleren omdat het dure pizza's zijn?![]()
En jij beweert dat ze vast een script hebben die de dure gerechten filtert, dat zou nergens op slaan want het gaat om een bepaald bedrag aan eten gratis. Niet een x aantal gerechten. Bij het laatste zou het kunnen, nu is 15 euro gewoon de max, of je voor dat geld nou 1 of 10 gerechten koopt
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:30 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Mijn hemel... denk toch eens na man. Scheelt hoop geleuter.
Voorbeeld:
Je kunt maar 1x gebruik maken van de actie, tot 15 euro max.
1. Nu wil ik gewoon een pizza van deze actie. Dat ding kost 9 euro. Kep verder geen zin in andere zaken.
Qua inkoop is dat voor thuisbezorgd.nl een euro of 4-5.
2. Jij besteld een pasta wat 14,95 kost. Dat kost ze inkoop 9-10 euro.
Uiteraard besteld menigeen zich te pletter tot exact 15 euro of er net tegenaan. Ook al bestellen ze anders veel minder. Das de hebbergheid van de mens.
Nu probeert thuisbezorgd.nl hier en daar onder die orders uit te komen zodat ze niet alles uit hoeven te leveren wat ze klauwen vol geld kost.
Dat betekent dat ze her en der bestellingen tijdens het bestelproces gaan lastig vallen met meldingen dat de server overbelast is. Dat kun je makkelijk automatiseren.
Wat denk je? Zullen ze die van mij met zon nepmelding lastigvallen, of die duurdere van jou?
En denk je werkelijk dat thuisbezorgd.nl, internetbedrijf ten voeten uit, hier niet aan gedacht heeft? Dat ze dit zo eerlijk mogelijk willen laten verlopen en met veel geld willen gooien?
Media-aandacht hebben ze al gehad. Nu is het enkel nog damage control.
Daarom zeg ik: een handjevol goedkopere bestellingen krijgen hun zin, de rest wordt met een excuus eruit gemept.
Tis zo simpel. Ook simpel uit te voeren. En past helemaal in de strategie van grotere bedrijven.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:38 schreef Loveless85 het volgende:
Het kost al meer geld dat hele bestelproces aan te passen zodat dure orders wél een bericht krijgen en goedkope niet.
Ik denk dat je het concept van de site niet helemaal snaptquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:30 schreef Matteüs het volgende:
1. Nu wil ik gewoon een pizza van deze actie. Dat ding kost 9 euro. Kep verder geen zin in andere zaken.
Gast ga gewoon lekker weg, je snapt geen flikker van wat Thuisbezorgd nou eigenlijk doet. Die verkopen zelf geen vreten, ze bieden je gewoon een portal met vele restaurants. Die restaurants betalen om op TB te staan of TB krijgt een percentage per bestelling (of een combi). Het boeit TB echt niet wat de marges of inkoopprijzen van al die gerechten zijnquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:40 schreef Matteüs het volgende:
[..]
![]()
Prachtig. Waren er maar meer onnozelen zoals jij. Dan konden bedrijven de meeste bedonderen... moment, dat gebeurd al
heb ik al voor gezorgdquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:03 schreef Stali het volgende:
Heb net die voorwaarden gelezen..
Guys, zorg vanavond allemaal wel dat je eten in huis hebt.
Ik ga zo boodschappen doen, moet nog verzinnen wat ik ga koken.quote:
Dit lijkt me vrij verstandig inderdaad!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:03 schreef Stali het volgende:
Heb net die voorwaarden gelezen..
Guys, zorg vanavond allemaal wel dat je eten in huis hebt.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:06 schreef Cordoba het volgende:
[ afbeelding ]
Lol, bastards. Ze hadden zeker niet verwacht dat ik alvast een screenshot van mijn bestelling zou makenShoarma speciaal is 1 euro duurder.
Kan het nog debieler?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:30 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Mijn hemel... denk toch eens na man. Scheelt hoop geleuter.
Voorbeeld:
Uiteraard besteld menigeen zich te pletter tot exact 15 euro of er net tegenaan. Ook al bestellen ze anders veel minder. Das de hebbergheid van de mens.
Nu probeert thuisbezorgd.nl hier en daar onder die orders uit te komen zodat ze niet alles uit hoeven te leveren wat ze klauwen vol geld kost.
Dat betekent dat ze her en der bestellingen tijdens het bestelproces gaan lastig vallen met meldingen dat de server overbelast is. Dat kun je makkelijk automatiseren.
Wat denk je? Zullen ze die van mij met zon nepmelding lastigvallen, of die duurdere van jou?
En denk je werkelijk dat thuisbezorgd.nl, internetbedrijf ten voeten uit, hier niet aan gedacht heeft? Dat ze dit zo eerlijk mogelijk willen laten verlopen en met veel geld willen gooien?
Media-aandacht hebben ze al gehad. Nu is het enkel nog damage control.
Daarom zeg ik: een handjevol goedkopere bestellingen krijgen hun zin, de rest wordt met een excuus eruit gemept.
Tis zo simpel. Ook simpel uit te voeren. En past helemaal in de strategie van grotere bedrijven.
Ik geloof er nog steeds geen bal van. Ik eet vanavond stoofpeertjes met aardappelen en een schouderkarbonade..... zelf gemaaktquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:49 schreef Marble het volgende:
Voelen jullie ook die typische Pakjesavond-anticipatie/spanning/voorpret?.
oe wat sneaky!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:06 schreef Cordoba het volgende:
[ afbeelding ]
Lol, bastards. Ze hadden zeker niet verwacht dat ik alvast een screenshot van mijn bestelling zou makenShoarma speciaal is 1 euro duurder.
Dat kan niet, dus je hebt inderdaad pech...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:06 schreef sc00p het volgende:
Ik kan maar bij 1 turk bestellen hier, voor de rest is er nietsNu komt het: het minimum bestelbedrag daar is 15eu en de bezorging bedraagt 3 eu, heb ik dus pech? of kan ik wel meer dan 15eu bestellen en dan gewoon de rest zelf betalen?
Altijd hequote:
Ik moet ook nog kiezen... hier eveneens aardig wat keuze.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:29 schreef maok het volgende:
Ik zit nog te twijfelen wat ik wil (teveel keuze in Groningen):
Keuze 1: LAMB CHOP
lamskotelet met Mexicaanse kruiden, met gepofte aardappel of frites, salsa en knoflooksaus.
bij Casa Mexico.
Keuze 2: LAMS BHUNA
India, zacht lamsvlees bereid met knoflook, gember, verse chili, paprika en uien, met Pilaw rijst
MIX PAKORA
een assortiment van verse groenten, gecombineerd met zuid-Indiase specerijen
Bij India express
Keuze 3: MIX GRILL VOOR 1 PERSOON
Shoarma, kip, kebab en lamskoteletjes, met aardappels en salade
Bij Buon Gusto
Keuze 4: SPARERIBS MENU
1/2 kilo gemarineerde spare ribs met huisgemaakte sauzen (knoflook en rode) met gepofte aardappel room & spekjes, frites en een groene salade .
Bij Hapjes@home (al lijkt die gesloten vandaag, dus misschien ook wel geen keuze)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
je kan ook gewoon dit topic lezen...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:00 schreef Apekoek het volgende:
Hoe zit het nou, komt er tegen die tijd een soort "gratis" knop of staat er na de bestelling 0 euro op het factuur?
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:00 schreef Apekoek het volgende:
Hoe zit het nou, komt er tegen die tijd een soort "gratis" knop of staat er na de bestelling 0 euro op het factuur?
hmm, ben ik ook wel beniuewd naar, heb het niet gevonden hier zo snel iigquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
je kan ook gewoon dit topic lezen...
Uw bestellingquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:07 schreef Ticootje het volgende:
Uw bestelling
1x500 ml chocolate fudge brownie ¤6,50
1x150 ml strawberry cheesecake ¤3,50
1x150 ml caramel chew chew ¤3,50
1xFernandes rood ¤1,50
Bezorging:GRATIS
Totaal prijs:¤15,00
Normaal gesproken kan je kiezen tussen opties zoals 'contant', 'ideal' en 'creditcard'. Gedurende de 9 minuten komt er een optie bij te staan; 'gratis' mits je winkelwagen niet voor meer dan 15 euro, incl. evt. verzendkosten, is gevuld.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:00 schreef Apekoek het volgende:
oh, da's wel lastig ja.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:11 schreef Tim86 het volgende:
iemand hier had een mail gestuurd en de reactie was dat er een knop zou komen. Stond 1 a 2 pagina's terug. Je kan daardoor alleen max 15e bestellen en niet extra tegen bijbetaling, dat moet apart. wel irritant aangezien we hier gewoon 2 pizza's van 8e wilden bestellen
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:12 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh, da's wel lastig ja.
dan moet je iets anders uitzoeken
Hoop niet dat ik straks een boze bezorger aan de deur heb straksquote:Uw bestelling
1x
Schotel lamsshoarma
¤
11,50
1x
Broodje hamburger
¤
3,00
Bezorging:
GRATIS
Ik geef normaal de bezorger alleen fooi als ze heel snel zijn. Maar door deze actie verwacht ik dat het overal lekker druk zal worden en zal het wel niet zo snel zijn. Maar wie weet ben ik toch vrolijk genoeg en heeft de bezorger gelukquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:28 schreef Ayca het volgende:
Het is natuurlijk wel zo aardig om de bezorger wat fooi te geven
Nee. Er wordt voor je betaald. Voor het restaurant is het een 'gewone bestelling'.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:24 schreef hierissieweer het volgende:
Nog een vraagje: er zijn veel bestel restaurants die boven een bepaalt bedrag gratis leveren. Stel ik bestel iets ter waarde van 14 euro, boven de 8 euro is het bezorgen gratis. Maar nu betaal ik dus in weze niets voor de bestelling. Zullen ze dan de bezorgkosten rekenen?
Dan hebben ze bij mij pech, dan krijgen ze sowieso geen fooi.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:33 schreef Loveless85 het volgende:
Al denk ik wel dat er veel bezorgers zijn die proberen te sjoemelen en roepen dat er toch wel bezorgkosten moeten worden betaald en alleen het eten gratis is.
En die bezorgkosten dan in eigen zak verdwijnen uiteraard
Mwa, zo lang je je eigen factuur op de computer bewaard met gratis/0 euro als totaal, lijkt me dat niet iets om zorgen over te maken.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:33 schreef Loveless85 het volgende:
Al denk ik wel dat er veel bezorgers zijn die proberen te sjoemelen en roepen dat er toch wel bezorgkosten moeten worden betaald en alleen het eten gratis is.
Niet als er standaard gewoon geen bezorgkosten zijn, wat bij veel tentjes zo is.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:33 schreef Loveless85 het volgende:
ik bestel ijsquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:39 schreef FANN het volgende:
ik moet die rotzooi niet, ik ga zelf koken
dat dusquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:28 schreef Ayca het volgende:
Het is natuurlijk wel zo aardig om de bezorger wat fooi te geven
Die bezorger krijgt echt wel betaald.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:40 schreef Thomas B. het volgende:
Als jullie maar niet vergeten netjes die arme bezorger een fooitje te geven.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:39 schreef FANN het volgende:
ik moet die rotzooi niet, ik ga zelf koken
Ja 4 euro per uur. Die gasten moeten het hebben van de fooi.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:41 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Die bezorger krijgt echt wel betaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |