Ik denk dat je het concept van de site niet helemaal snaptquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:30 schreef Matteüs het volgende:
Je kunt maar 1x gebruik maken van de actie, tot 15 euro max.
1. Nu wil ik gewoon een pizza van deze actie. Dat ding kost 9 euro. Kep verder geen zin in andere zaken.
Qua inkoop is dat voor thuisbezorgd.nl een euro of 4-5.
2. Jij besteld een pasta wat 14,95 kost. Dat kost ze inkoop 9-10 euro.
Gast ga gewoon lekker weg, je snapt geen flikker van wat Thuisbezorgd nou eigenlijk doet. Die verkopen zelf geen vreten, ze bieden je gewoon een portal met vele restaurants. Die restaurants betalen om op TB te staan of TB krijgt een percentage per bestelling (of een combi). Het boeit TB echt niet wat de marges of inkoopprijzen van al die gerechten zijnquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:40 schreef Matteüs het volgende:
[..]
![]()
Prachtig. Waren er maar meer onnozelen zoals jij. Dan konden bedrijven de meeste bedonderen... moment, dat gebeurd al
heb ik al voor gezorgdquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:03 schreef Stali het volgende:
Heb net die voorwaarden gelezen..
Guys, zorg vanavond allemaal wel dat je eten in huis hebt.
Ik ga zo boodschappen doen, moet nog verzinnen wat ik ga koken.quote:
Dit lijkt me vrij verstandig inderdaad!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:03 schreef Stali het volgende:
Heb net die voorwaarden gelezen..
Guys, zorg vanavond allemaal wel dat je eten in huis hebt.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:06 schreef Cordoba het volgende:
[ afbeelding ]
Lol, bastards. Ze hadden zeker niet verwacht dat ik alvast een screenshot van mijn bestelling zou makenShoarma speciaal is 1 euro duurder.
Kan het nog debieler?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:30 schreef Matteüs het volgende:
[..]
Mijn hemel... denk toch eens na man. Scheelt hoop geleuter.
Voorbeeld:
Je kunt maar 1x gebruik maken van de actie, tot 15 euro max.
1. Nu wil ik gewoon een pizza van deze actie. Dat ding kost 9 euro. Kep verder geen zin in andere zaken.
Qua inkoop is dat voor thuisbezorgd.nl een euro of 4-5.
2. Jij besteld een pasta wat 14,95 kost. Dat kost ze inkoop 9-10 euro.
Uiteraard besteld menigeen zich te pletter tot exact 15 euro of er net tegenaan. Ook al bestellen ze anders veel minder. Das de hebbergheid van de mens.
Nu probeert thuisbezorgd.nl hier en daar onder die orders uit te komen zodat ze niet alles uit hoeven te leveren wat ze klauwen vol geld kost.
Dat betekent dat ze her en der bestellingen tijdens het bestelproces gaan lastig vallen met meldingen dat de server overbelast is. Dat kun je makkelijk automatiseren.
Wat denk je? Zullen ze die van mij met zon nepmelding lastigvallen, of die duurdere van jou?
En denk je werkelijk dat thuisbezorgd.nl, internetbedrijf ten voeten uit, hier niet aan gedacht heeft? Dat ze dit zo eerlijk mogelijk willen laten verlopen en met veel geld willen gooien?
Media-aandacht hebben ze al gehad. Nu is het enkel nog damage control.
Daarom zeg ik: een handjevol goedkopere bestellingen krijgen hun zin, de rest wordt met een excuus eruit gemept.
Tis zo simpel. Ook simpel uit te voeren. En past helemaal in de strategie van grotere bedrijven.
Ik geloof er nog steeds geen bal van. Ik eet vanavond stoofpeertjes met aardappelen en een schouderkarbonade..... zelf gemaaktquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:49 schreef Marble het volgende:
Voelen jullie ook die typische Pakjesavond-anticipatie/spanning/voorpret?.
oe wat sneaky!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:06 schreef Cordoba het volgende:
[ afbeelding ]
Lol, bastards. Ze hadden zeker niet verwacht dat ik alvast een screenshot van mijn bestelling zou makenShoarma speciaal is 1 euro duurder.
Dat kan niet, dus je hebt inderdaad pech...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:06 schreef sc00p het volgende:
Ik kan maar bij 1 turk bestellen hier, voor de rest is er nietsNu komt het: het minimum bestelbedrag daar is 15eu en de bezorging bedraagt 3 eu, heb ik dus pech? of kan ik wel meer dan 15eu bestellen en dan gewoon de rest zelf betalen?
Altijd hequote:
Ik moet ook nog kiezen... hier eveneens aardig wat keuze.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:29 schreef maok het volgende:
Ik zit nog te twijfelen wat ik wil (teveel keuze in Groningen):
Keuze 1: LAMB CHOP
lamskotelet met Mexicaanse kruiden, met gepofte aardappel of frites, salsa en knoflooksaus.
bij Casa Mexico.
Keuze 2: LAMS BHUNA
India, zacht lamsvlees bereid met knoflook, gember, verse chili, paprika en uien, met Pilaw rijst
MIX PAKORA
een assortiment van verse groenten, gecombineerd met zuid-Indiase specerijen
Bij India express
Keuze 3: MIX GRILL VOOR 1 PERSOON
Shoarma, kip, kebab en lamskoteletjes, met aardappels en salade
Bij Buon Gusto
Keuze 4: SPARERIBS MENU
1/2 kilo gemarineerde spare ribs met huisgemaakte sauzen (knoflook en rode) met gepofte aardappel room & spekjes, frites en een groene salade .
Bij Hapjes@home (al lijkt die gesloten vandaag, dus misschien ook wel geen keuze)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
je kan ook gewoon dit topic lezen...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:00 schreef Apekoek het volgende:
Hoe zit het nou, komt er tegen die tijd een soort "gratis" knop of staat er na de bestelling 0 euro op het factuur?
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:00 schreef Apekoek het volgende:
Hoe zit het nou, komt er tegen die tijd een soort "gratis" knop of staat er na de bestelling 0 euro op het factuur?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |