quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:44 schreef Apekoek het volgende:
Super, ff een tvptje, maar dinsdag avond de atoom-klok er dus op na slaan? Straks betaal je alsnog als je net buiten die paar minuten valt wegens verwerking oid.
Dit klopt; als je voor meer dan 15 euro bestelt, kun je niet kiezen voor de 'gratis optie'quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:36 schreef Greys het volgende:
Ik kan echt nergens vinden of je nou ook gewoon over de 15 euro mag bestellen en de rest dan bij mag betalen. Of dat ze dan roepen 'Neeee, u mocht tot MAXIMAAL 15 euro, stond in de aankondiging, dus nu moet je gewoon alles betalen'. Niet dat ik er dood van ga (ik ga niet eens bestellen morgen denk ik, er is heel weinig aanbod in het durp hier) maar ik ben benieuwd of daar het addertje zit.
Bron: http://twinklemagazine.nl/nieuws.aspx?id=27736quote:De weggeefactie van dinsdag geldt alleen voor bestellingen op de website en dus niet voor orders via de televisie of de iPhone-applicatie van Thuisbezorgd.nl. Per adres kan voor maximaal 15 euro aan gratis eten worden besteld. Groen: ‘De standaard geselecteerde betaalmethode gedurende die negen minuten is “gratis”. Wie voor meer dan 15 euro bestelt, moet een andere optie selecteren en wel gewoon betalen.’
Het addertje zal wel zijn dat die 75.000 euro net op was toen jij besteldequote:Op maandag 26 oktober 2009 13:22 schreef mazaru het volgende:
Heeft iemand het addertje onder het gras al gevonden?
Dan gaan ze gegarandeerd over het geplande budget heen. Dit is gewoon een actie waarover je gelezen moet hebben in de nieuwsberichtenquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:42 schreef Biancavia het volgende:
Waarom staat er niets over op de site?
Ja pcies. alleen voor de hardwerkende mensen die elke ochtend trouw de metro lezen in het OV. En de uitkeringstrekkers die thuis de hele dag op fok zittenquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:32 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dan gaan ze gegarandeerd over het geplande budget heen. Dit is gewoon een actie waarover je gelezen moet hebben in de nieuwsberichten
Misschien kun je wel 2 aparte bestellingen maken; eentje van =/< ¤15 en een van 5, 20 of 50 euro erbij...quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:44 schreef Tim86 het volgende:
Dus je kan geen 15euro korting krijgen? Alleen alles gratis of niets? Dat is wel krom..lopen ze ook vanzelf omzet mis van de extra bedragen..
Greys, dan plaats je toch gewoon twee bestellingen?quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:50 schreef Greys het volgende:
Nah, dat is wel heel krom zeg.
Dus alleen de mensen die alles gratis willen komen in aanmerking voor de 'gratis' 15 euro.
Dom van ze ook.
En doe je die 2e bestelling bij je buren laten bezorgen....quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:13 schreef Stali het volgende:
[..]
Greys, dan plaats je toch gewoon twee bestellingen?
Ja of betalen wat ze eerder aangaf te willen doen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
En doe je die 2e bestelling bij je buren laten bezorgen....
Oh ik geloof dat ik zelf niet eens ga bestellen hoor, morgen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:13 schreef Stali het volgende:
[..]
Greys, dan plaats je toch gewoon twee bestellingen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |