Daarna nog even doorgedramd wannéér dat dan op de site komt te staan aangezien de actie morgen al is.quote:Geachte mevrouw,
De voorwaarden van de actie verschijnen nog op onze website.
Daarin zal duidelijk vermeld staan wat de actie precies in houd en
of er eventueel met 15 euro korting besteld kan worden.
Hoogachtend
Floor
Thuisbezorgd.NL
Toch netjes dat ze zo snel reageren!quote:Geachte mevrouw,
De actievoorwaarden komen morgen online te staan.
Er kan niet met 15 euro korting besteld worden. Wel kan iemand een bestelling plaatsen voor 15 euro (incl. bezorgkosten) en daarna een aparte bestelling plaatsen voor de resterende gerechten.
Met vriendelijke groet,
Gerard
Thuisbezorgd.NL
Ik denk dat je daar morgen kunt lezen dat als je voor meer dan ca ¤ 30 besteld, je alles wat daarboven komt, tot maximaal ¤ 15 gratis krijgtquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:14 schreef Greys het volgende:
Ik moest me er uiteraard weer even tegenaan bemoeien en heb een mail gestuurd.
Hoe dat werkt als je meer dan 15 euro wilt bestellen, dat ze dat wel duidelijk op de site moeten zetten omdat het anders eerder slechte reclame is dan goede reclame, als blijkt dat die mensen aan de deur gewoon alles moeten betalen.
Hier het eerste antwoord:
[..]
Daarna nog even doorgedramd wannéér dat dan op de site komt te staan aangezien de actie morgen al is.
Toen ging Gerard zich er mee bemoeien:
[..]
Toch netjes dat ze zo snel reageren!![]()
Dan is het maar duidelijk.
Nou ja, dát hebben ze gewoon al beloofd. Ook in deze mailtjes hierboven.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar morgen kunt lezen dat als je voor meer dan ca ¤ 30 besteld, je alles wat daarboven komt, tot maximaal ¤ 15 gratis krijgt![]()
Ik geloof er geen bal van dat ze zomaar voor ¤ 15 gratis eten weggeven. Voor niets gaat de zon op. Doen ze nooit!!
Nee, dan ga je ervan uit dat de eerste 15 euro gratis zijn. In mijn idee zou je eerst voor, pak hem beet, 30 euro moeten betalen voor je die gratis 15 euro krijgt.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ja, dát hebben ze gewoon al beloofd. Ook in deze mailtjes hierboven.
Een bestelling van 15 euro incl. bezorgen is gewoon gratis tussen 19.00 en 19.09 uur.
Alles wat je er boven wilt bestellen moet dus idd via een aparte bestelling. Alleen dat kan je dan wegens drukte pas drie kwartier later bestellen en dan eet iedereen in het gezin apart
Je hebt de mogelijkheid een bestelling TOT 15 euro gratis te bestellen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, dan ga je ervan uit dat de eerste 15 euro gratis zijn. In mijn idee zou je eerst voor, pak hem beet, 30 euro moeten betalen voor je die gratis 15 euro krijgt.
Okay, ik vind het gewoon moeilijk te geloven dat het echt is zoals ze het laten klinken. Maar dat zal mijn achterdochtige karakter wel zijn.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt de mogelijkheid een bestelling TOT 15 euro gratis te bestellen.
Dat staat al zwart op wit. Maar als je méér wilt dan dat ene, dus als je met meer mensen thuis bent, dan moet je de rest in een aparte bestelling plaatsen.
Dat van jou zou logischer zijn inderdaad, maar zo is het dus juist niet
Is voorbeeld.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:39 schreef Sorella het volgende:
Thuisbezorgd bestaat binnenkort 9 jaar en daarom gaat de site 9 minuten lang volledig gratis pizza uitdelen via thuisbezorgd.nl.
Via de site kan iedereen op dinsdag 27 oktober tussen 19.00 en 19.09 gratis pizza, shoarma chinees of sushi bestellen.
Ik kan me vlaai wel vergeten denk als het alleen maar pizza, shoarma chinees of sushi is:'(
Hoe weet jij dat?quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:57 schreef Keukenrol het volgende:
[..]
Is voorbeeld.Want er komt gewoon een knopje GRATIS te staan.
Niet zo veel vragen.quote:
Zie voorwaarden:quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:24 schreef mazaru het volgende:
Er staat nog steeds niets op de site. Mijn achterdocht groeit.
Vaste klanten zullen ook niet het doel zijn van de actie.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:24 schreef mazaru het volgende:
Er staat nog steeds niets op de site. Mijn achterdocht groeit.
Die laatste 4 maken dat ze alle kanten ermee op kunnen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:37 schreef Langlearn het volgende:
[..]
Vaste klanten zullen ook niet het doel zijn van de actie.
Verder heb ik het addertje ook niet kunnen vinden, al vermoed ik dat alleen de verwerkte bestellingen onder GRATIS zullen vallen. Kortom, alle bestellingen die tussen 19.00 en 19.09 wordt verwerkt/ doorgegeven aan de horecazaken.
Ach, who cares. Ik bestel just for the fun vanavond. Mooi meegenomen als het lukt, als het niet luk, zal er niet wakker van liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |