JA MAN!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:05 schreef Repeat het volgende:
Ik zet het in m'n agenda! Fucking mooi!
Waarom denk je dat?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:07 schreef mazaru het volgende:
En je hebt natuurlijk geen poot om op te staan als je gewoon moet betalen bij aflevering.
Je kan op de site met iDeal betalen, die 9 minuten zal je daar wel gewoon langs kunnen zonder de betaalstap gok ikquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:14 schreef Schenkstroop het volgende:
maar hoe gaat dat, moet je eerst betalen en dan met de bon declaereren? neh.. dat geeft tevelpapierwerk.. ik snap het niet ;'(
Het eerste is een goede vraag, het tweede is gewoon bij aflevering niet betalen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:15 schreef hierissieweer het volgende:
Vraag me ook af hoe hun het gaan betalen, staan nu opties in zoals thuis bij aflevering betalen en ideal, Staat er voor dan ook de optie tussen om het gratis te krijgen? Hoe gaan ze het regelen???
Maar ik ga het wel doen!!
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:15 schreef hierissieweer het volgende:
Vraag me ook af hoe hun het gaan betalen, staan nu opties in zoals thuis bij aflevering betalen en ideal, Staat er voor dan ook de optie tussen om het gratis te krijgen? Hoe gaan ze het regelen???
quote:Geachte George Clooney
Nee. Op de plaats waar u normaal gesproken kunt kiezen hoe u wilt betalen, staat nu dat de bestelling gratis is. U hoeft dus verder niets te regelen. Let wel op: De 15 euro is inclusief bezorgkosten.
Kies voor contant betalen en hou je honkbalknuppel gereed voor het geval je moet betalen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:15 schreef hierissieweer het volgende:
dat verandert dan wel je ip-adres maar niet je huisadres he slimmerd.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:25 schreef Asgard het volgende:
VPN verbinding + ipv6 tunnel dus 3x gratis eten
ja pcies slimmerd.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:36 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
dat verandert dan wel je ip-adres maar niet je huisadres he slimmerd.
Maar je kunt maar gedurende 9 minuten gratis bestellen he.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:10 schreef Stali het volgende:
[..]
Waarom denk je dat?
Dan kunnen ze die handel in de meeste gevallen gewoon mee terugnemen + een bereslechte naam.
Dus dat zullen ze niet doen.
Ik denk alleen dat ze heel naief zijn met die geschatte 75.000 euro.
Gaylords. Steek die 75k dan godnondeju in je landelijke dekking ipv in een of andere lamme actiequote:Helaas, Thuisbezorgd.NL heeft nog geen aanbod bij u in de wijk
daar helpt dit ook aan mee, nml naamsbekendheid en daardoor meer restaurants die met hen mee willen doen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:00 schreef vosss het volgende:
[..]
Gaylords. Steek die 75k dan godnondeju in je landelijke dekking ipv in een of andere lamme actie
15 euro staat er tochquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:06 schreef Karina het volgende:
TVP, zou er een maximum zijn aan wat je kunt bestellen? Anders gooi ik een zooi in de vriezer
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:55 schreef koemleit het volgende:
die site gaat het echt niet trekken joh.
Hollanderquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat zag ik niet, was te gulzigEn nog wel in de eerste regel
![]()
Zal niet gaan lukken dan.quote:Bestellen
U kunt nog niet bestellen. Indonesia hanteert een minimum bestelbedrag van ¤ 27,00.
Ik neem aan als je met 2 personen of meer bent en je bestelt bv voor 27 euro, dat je die 15 euro dan in mindering krijgt op je bestelling?quote:
Dat neem ik ook aan, maar zo staat het nergens vermeld.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik neem aan als je met 2 personen of meer bent en je bestelt bv voor 27 euro, dat je die 15 euro dan in mindering krijgt op je bestelling?
Daar heb je gelijk in.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:37 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat neem ik ook aan, maar zo staat het nergens vermeld.
Hoe hard faalt je woonplaats danquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:39 schreef hello_moto1992 het volgende:
Sjonge jonge, hier in de buurt zit niks via thuisbezorgd.nl
Wat een positieve instelling!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:49 schreef Karina het volgende:
Ik kan niet kiezen, er zijn er zoveel hier in de buurt
Maar ik ga het natuurlijk vergeten, of ik kom er niet door of ik ben te laat.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:06 schreef Whiskey_Tango het volgende:
En aan de andere kant van de wereld hebben ze niet eens eten.
Tot daar bezorgen ze toch niet eens.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:06 schreef Whiskey_Tango het volgende:
En aan de andere kant van de wereld hebben ze niet eens eten.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:22 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Tot daar bezorgen ze toch niet eens.
Verras je oma dan ofzo met een lekkere portie Kebabquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:39 schreef hello_moto1992 het volgende:
Sjonge jonge, hier in de buurt zit niks via thuisbezorgd.nl
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:27 schreef misteriks het volgende:
stormlooptopic
en die reacties hier!
only in holland
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:36 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
dat verandert dan wel je ip-adres maar niet je huisadres he slimmerd.
max. 15 euro en das inclusief bezorgkosten, al heeft elk restaurant weer andere bezorgkosten. je kan natuurlijk ook nog die brommert een fooi geven voor het bezorgen, dat doen ze niet voor je.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:40 schreef Qunix het volgende:
Tot hoever gratis? Zijn er toch nog stiekeme kosten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |