Gaylords. Steek die 75k dan godnondeju in je landelijke dekking ipv in een of andere lamme actiequote:Helaas, Thuisbezorgd.NL heeft nog geen aanbod bij u in de wijk
daar helpt dit ook aan mee, nml naamsbekendheid en daardoor meer restaurants die met hen mee willen doen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:00 schreef vosss het volgende:
[..]
Gaylords. Steek die 75k dan godnondeju in je landelijke dekking ipv in een of andere lamme actie
15 euro staat er tochquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:06 schreef Karina het volgende:
TVP, zou er een maximum zijn aan wat je kunt bestellen? Anders gooi ik een zooi in de vriezer
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:55 schreef koemleit het volgende:
die site gaat het echt niet trekken joh.
Hollanderquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat zag ik niet, was te gulzigEn nog wel in de eerste regel
![]()
Zal niet gaan lukken dan.quote:Bestellen
U kunt nog niet bestellen. Indonesia hanteert een minimum bestelbedrag van ¤ 27,00.
Ik neem aan als je met 2 personen of meer bent en je bestelt bv voor 27 euro, dat je die 15 euro dan in mindering krijgt op je bestelling?quote:
Dat neem ik ook aan, maar zo staat het nergens vermeld.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik neem aan als je met 2 personen of meer bent en je bestelt bv voor 27 euro, dat je die 15 euro dan in mindering krijgt op je bestelling?
Daar heb je gelijk in.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:37 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat neem ik ook aan, maar zo staat het nergens vermeld.
Hoe hard faalt je woonplaats danquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:39 schreef hello_moto1992 het volgende:
Sjonge jonge, hier in de buurt zit niks via thuisbezorgd.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |