hmm, ben ik ook wel beniuewd naar, heb het niet gevonden hier zo snel iigquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
je kan ook gewoon dit topic lezen...
Uw bestellingquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:07 schreef Ticootje het volgende:
Uw bestelling
1x500 ml chocolate fudge brownie ¤6,50
1x150 ml strawberry cheesecake ¤3,50
1x150 ml caramel chew chew ¤3,50
1xFernandes rood ¤1,50
Bezorging:GRATIS
Totaal prijs:¤15,00
Normaal gesproken kan je kiezen tussen opties zoals 'contant', 'ideal' en 'creditcard'. Gedurende de 9 minuten komt er een optie bij te staan; 'gratis' mits je winkelwagen niet voor meer dan 15 euro, incl. evt. verzendkosten, is gevuld.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:00 schreef Apekoek het volgende:
Hoe zit het nou, komt er tegen die tijd een soort "gratis" knop of staat er na de bestelling 0 euro op het factuur?
oh, da's wel lastig ja.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:11 schreef Tim86 het volgende:
iemand hier had een mail gestuurd en de reactie was dat er een knop zou komen. Stond 1 a 2 pagina's terug. Je kan daardoor alleen max 15e bestellen en niet extra tegen bijbetaling, dat moet apart. wel irritant aangezien we hier gewoon 2 pizza's van 8e wilden bestellen
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:12 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh, da's wel lastig ja.
dan moet je iets anders uitzoeken
Hoop niet dat ik straks een boze bezorger aan de deur heb straksquote:Uw bestelling
1x
Schotel lamsshoarma
¤
11,50
1x
Broodje hamburger
¤
3,00
Bezorging:
GRATIS
Ik geef normaal de bezorger alleen fooi als ze heel snel zijn. Maar door deze actie verwacht ik dat het overal lekker druk zal worden en zal het wel niet zo snel zijn. Maar wie weet ben ik toch vrolijk genoeg en heeft de bezorger gelukquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:28 schreef Ayca het volgende:
Het is natuurlijk wel zo aardig om de bezorger wat fooi te geven
Nee. Er wordt voor je betaald. Voor het restaurant is het een 'gewone bestelling'.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:24 schreef hierissieweer het volgende:
Nog een vraagje: er zijn veel bestel restaurants die boven een bepaalt bedrag gratis leveren. Stel ik bestel iets ter waarde van 14 euro, boven de 8 euro is het bezorgen gratis. Maar nu betaal ik dus in weze niets voor de bestelling. Zullen ze dan de bezorgkosten rekenen?
Dan hebben ze bij mij pech, dan krijgen ze sowieso geen fooi.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:33 schreef Loveless85 het volgende:
Al denk ik wel dat er veel bezorgers zijn die proberen te sjoemelen en roepen dat er toch wel bezorgkosten moeten worden betaald en alleen het eten gratis is.
En die bezorgkosten dan in eigen zak verdwijnen uiteraard
Mwa, zo lang je je eigen factuur op de computer bewaard met gratis/0 euro als totaal, lijkt me dat niet iets om zorgen over te maken.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:33 schreef Loveless85 het volgende:
Al denk ik wel dat er veel bezorgers zijn die proberen te sjoemelen en roepen dat er toch wel bezorgkosten moeten worden betaald en alleen het eten gratis is.
Niet als er standaard gewoon geen bezorgkosten zijn, wat bij veel tentjes zo is.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:33 schreef Loveless85 het volgende:
ik bestel ijsquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:39 schreef FANN het volgende:
ik moet die rotzooi niet, ik ga zelf koken
dat dusquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:28 schreef Ayca het volgende:
Het is natuurlijk wel zo aardig om de bezorger wat fooi te geven
Die bezorger krijgt echt wel betaald.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:40 schreef Thomas B. het volgende:
Als jullie maar niet vergeten netjes die arme bezorger een fooitje te geven.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:39 schreef FANN het volgende:
ik moet die rotzooi niet, ik ga zelf koken
Ja 4 euro per uur. Die gasten moeten het hebben van de fooi.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:41 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Die bezorger krijgt echt wel betaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |