En dat dus.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:35 schreef LoggedIn het volgende:
Ik ga het zeker proberen, maar iets zegt me dat de server er gewoon een kwartier uit ligt
Het lijkt mij ook zo verschrikkelijk sterk dat ze echt voor 15 euro per adres gratis eten geven. Daar moet een addertje onder het gras zitten.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:35 schreef LoggedIn het volgende:
Ik ga het zeker proberen, maar iets zegt me dat de server er gewoon een kwartier uit ligt
Ik kan me wel indenken dat het ze naast die kosten ook wel wat extra inkomsten gaat opleveren. In je eentje kun je natuurlijk voor 15 incl. bezorgkosten wel lekker gratis eten, maar met meerdere personen wordt dat lastiger. Als bij die verviervoudiging van de klanten ook een flink aantal bestellingen zit dat die 15 euro overschrijdt, dan levert dat wel weer extra inkomsten op die deels de kosten dekken.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:05 schreef Stali het volgende:
En dat bedrijf denkt dat die hele grap maar 75.000 euro gaat kosten?
Ben benieuwd, maar ik schat het bedrag vele malen hoger in.
quote:
Het is maar 9 minuten hoor, waarschijnlijk ligt die site toch al binnen 5 minuten plat.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:10 schreef Stali het volgende:
[..]
Waarom denk je dat?
Dan kunnen ze die handel in de meeste gevallen gewoon mee terugnemen + een bereslechte naam.
Dus dat zullen ze niet doen.
Ik denk alleen dat ze heel naief zijn met die geschatte 75.000 euro.
Inderdaad jaquote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:22 schreef thingamajig het volgende:
jezus, wat wonen jullie toch allemaal in kutdorpen dat ze daar maar telkens niet bezorgen
Als jij poept, halveer je je intelligentie..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:08 schreef AlligatorNL het volgende:
Het zal waarschijnlijk een faalactie worden i.c.m. de wintertijd die komend weekend ingaat en dat iedereen die tussen 19:00 en 19:09 bestelt te horen krijgt dat ze vergeten waren het systeem een uur terug te zetten
Troll lekker ergens anders kutnewbie. ONZ zal een betere plek voor je zijn.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:51 schreef Borstenmannetje het volgende:
[..]
Als jij poept, halveer je je intelligentie..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |