Ik had dat echt lollig gevonden als mijn arts dat vroeg.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:24 schreef Keroppi het volgende:
Even tussen al jullie meeting-plannen door
Heeft iemand nog suggesties voor een nagellak in creme zeegroen/blauw? (Ik heb nu een koraal tint van Chanel in een 'flat colour' en ik vind dat eigenlijk wel mooi, zo zonder glim)
Ik liep co-schappen en op de poli kwam iemand die zo'n kleurtje op haar teennagels had (was zomer) en ik vond het echt heel gaaf staan. Maar de situatie was er niet naar om te vragen 'hee mevrouw, wat voor nagellak is dat trouwens?'
Ook vast niet in iedere (gezondsheid)situatiequote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:04 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik had dat echt lollig gevonden als mijn arts dat vroeg.![]()
Er is zo'n kleurtje van Essence uit de Show Your Feet collectie. Dat is antibacteriële nagellak of zoiets.Verkopen ze alleen bij de grotere Kruidvatten. Toevallig gisteren gekocht dus ik heb even een foto gemaakt. Mocht je in Groningen wonen, de Kruidvat in Paddepoel heeft hem.
[ afbeelding ]
Het kleurverschil tussen links en rechts komt omdat ik aan het experimenteren was met de matte topcoat.
Ha thanks, ik woon niet in de buurt van Groningen maar heb wel 2x promotiewerk in de Paddepoel gedaan (grote Mona stand).quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:04 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Er is zo'n kleurtje van Essence uit de Show Your Feet collectie. Dat is antibacteriële nagellak of zoiets.Verkopen ze alleen bij de grotere Kruidvatten. Toevallig gisteren gekocht dus ik heb even een foto gemaakt. Mocht je in Groningen wonen, de Kruidvat in Paddepoel heeft hem.
[ afbeelding ]
Het kleurverschil tussen links en rechts komt omdat ik aan het experimenteren was met de matte topcoat.
Zoiets misschien?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:07 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Ha thanks, ik woon niet in de buurt van Groningen maar heb wel 2x promotiewerk in de Paddepoel gedaan (grote Mona stand).
Mooie kleur maar het liefst heb ik nog meer een creme of 'flat colour'. Dus als er andere mensen met suggesties zijn?
Gewoon all round: Gel, acryl, glasvezel, zijde, met tip, zonder tip, met vormpjes.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:58 schreef mmascha het volgende:
Wat is allround Oblivion? Gel,acryl en kunstnagels?
Dat wat je kant en klaar in de winkel koop (in een pakje met heel veel verschillende maten nagels, waar vaak net jouw maat niet tussen zit) waar is dat van gemaakt en noem je dat dan echt kunstnagels?
Hmm ja maar dan wat meer blauw erin (Leuk he, precies in je hoofd hebben wat je wil, maar dat niet onder woorden kunnen brengen danwel vindenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:10 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Zoiets misschien?
[ afbeelding ]
Leuk kleurtje!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:04 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Misschien even zoeken op www.nailgal.com Daar staan enorm veel nagellakken op.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:20 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Hmm ja maar dan wat meer blauw erin (Leuk he, precies in je hoofd hebben wat je wil, maar dat niet onder woorden kunnen brengen danwel vinden)
Geen co-schappen deze week, dus tijd voor subtiele nagellak en 'lange' nagels!
[ afbeelding ]
Zijn die van jou? En heb je dat zelf gedaan?quote:
Cool!quote:
Lange nagelbedden...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:20 schreef Keroppi het volgende:
[..]
Hmm ja maar dan wat meer blauw erin (Leuk he, precies in je hoofd hebben wat je wil, maar dat niet onder woorden kunnen brengen danwel vinden)
Geen co-schappen deze week, dus tijd voor subtiele nagellak en 'lange' nagels!
[ afbeelding ]
Ja daar had ik al een keer gekeken, maar het zijn vaak 'obscure' merken of merken die hier niet verkrijgbaar zijn. Hoewel ik heb 'Essie' hier wel vaker voorbij zien komen, bestellen jullie vast online hequote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:27 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Misschien even zoeken op www.nailgal.com Daar staan enorm veel nagellakken op.
Mooi model nagels heb je.![]()
Gelukkig!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:54 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Nu die eerste foto;s met burberry die zijn echt heel fout genomen. Echt niet goed..![]()
Van mezelf heb ik niet zulke bolle nagels, eerder vreselijk plat.
Ik heb echt vreselijke handen en nagels zonder mijn liefjes..![]()
MiMu zal dat beamen.
Voor nu moeten mijn eigen nagels er nog onder groeien en dan zien ze er beter uit, door het klussen heb ik ze er een aantal maanden af gehad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
Moetquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:23 schreef Loqi het volgende:
Je moet helemaal niksik stempel zelf zilver met een lakje van de hema.. en die werkt best ok.. niet fantastisch.. maar je ziet hem wel (iig op zwart). Is er niet ook grijze stempellak te krijgen? Misschien werkt die wel, en subtiel
Zoiets? (En dan bedoel ik niet dat donkerblauw op mijn duim he?!)quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:20 schreef Keroppi het volgende:
Die wit is vrij subtiel hoor. De grijs zie je gewoon niet...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:47 schreef mmascha het volgende:
[..]
Moet![]()
Kan ik beter...?![]()
Dat zilver zie je niet zo goed dus. Grijs is er ook! Ik vind wit/zwart net even teveel om mee te beginnen. Ik begin subtiel. Wit zit ook al in het pakketje en ik wil er toch iets bij.
En als ik eenmaal een stempel heb kan ik eens testen wat aan gewone lakjes goed werkt.
Grijs is er dus niet(Tenminste: niet op de website waar ik kijk) Ff ander kleurtje uitzoeken dan maar. Bruin ofzo. Kleurt wel mooi bij mijn andere lakjes.
Mooi beroep hoor!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:13 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Gewoon all round: Gel, acryl, glasvezel, zijde, met tip, zonder tip, met vormpjes.
Mannen, vrouwen...
Air brush, nail art etc etc etc...
Alles wat met nagels te maken heeft.![]()
En dat wat je kant en klaar in de winkel koopt is leuk voor een avondje, maar meer niet.
Is ook niet te vergelijken wat nagelstylistes doen.
Veel Brabanders hier inderdaad, kom je uit Veghel ja? ik een dorpje ernaast!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:21 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ben voor een Brabo meet!( Veghel reporting) had al een tijdje het idee maar dacht dat niemand dat leuk zou vinden
zo...nu ff bijlezen
Hmmmeen dorpje he? Dus dan is het niet Uden want Udenaren noemen Uden geen 'dorpje'quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:24 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Veel Brabanders hier inderdaad, kom je uit Veghel ja? ik een dorpje ernaast!
Ho! nee dat zeg ik nietquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:06 schreef mmascha het volgende:
[..]
Loqi/Tegan: Dus dan zou ik alleen maar dat allergoedkoopste beginnerssetje kopen? Hihi. Jullie adviezen zijn goed voor mijn koopverslaving
Daar ben ik denk ik ook wel voor!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:21 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ben voor een Brabo meet!( Veghel reporting) had al een tijdje het idee maar dacht dat niemand dat leuk zou vinden
zo...nu ff bijlezen
jaaa wat mij betreft Leiden hoor, das lekker dichtbij voor mijquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:07 schreef Mirjam het volgende:
ik woon in de randstad (leiden), ik weet niet of dat eventueel centraal genoeg is?
obli had haar casa al aangeboden toch?
nouja, mocht het handig zijn, dan hoor ik het wel, kan veel fröbeldames kwijt
Show hier je nagels deel 9 alweer!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:29 schreef Loqi het volgende:
Ja klopt, is ook heul liefwaar was dat eigenlijk? Dat heb ik gemist
Welke plaats in Noord Hollandquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:33 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Show hier je nagels deel 9 alweer!
Ja... dat is zo!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:49 schreef Agapimou het volgende:
Same here lindytje, heel voorzichting en langzaam lukt het nog wel.. Anders zijn wattenstaafjes met remover altijd handig ;-)
Die laatste inderdaad.. was al bang dat je hem zou vergetenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hmmmeen dorpje he? Dus dan is het niet Uden want Udenaren noemen Uden geen 'dorpje'Let's see, dan heb je nog Eerde, Schijndel, Mariaheide, Erp, Evt. Beek en Donk....Rooij... word ik al warm? [sub] je hoeft het niet te zeggen hoor
Oh, de andere kant vergetenHeeswijk Dinther, Vorstenbosch en verder...
Dat snapt Obli toch ook wel?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:22 schreef Mirjam het volgende:
nouja, oblivion was eerst heur, zij bood haar huis enzo al aan. dat vind ik heel lief enzo![]()
wil me namelijk nergens tussenwurmen, enkel een vrijblijvende optie aanbieden.
Ik vind het schattig! Laat je vriendjelief maar mooi kletsen!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:33 schreef Daph_ het volgende:
En niet-brabo's, Puckzzz?![]()
Vriendlief heeft vanavond mijn groene nagels finaal afgebrandOf ik het niet bij 'blanco' lak kon houden?
[ afbeelding ]
Hier outta bounds, twee laagjes plus topcoat
[ afbeelding ]
Hier met konad. Ik weet niet of het zichtbaar is, maar mijn stempellak is dus helemaal geel. Zou het aan de lak liggen?
De website met de krijtboardlak heeft mijn order geannuleerd omdat ze niet naar Nederland kunnen shippenen verder kan ik geen websites vinden (of eBay) waarop ze de lak verkopen
Leuke kleur!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:53 schreef babyfeet het volgende:
zo wat gaan jullie snel zeg![]()
heb vandaag maar weer 6 potjes bij gekocht essensce had er een aantal voor de helft van de prijs![]()
heb even een foto gemaakt van mijn naakte nagels
[ afbeelding ]
en eentje die ik net gelakt heb maar ik ben inspiratie loos![]()
[ afbeelding ]
wie weet komt het dadelijk nog.
heb helaas nog geen conad stempels.
bedankt en ik ben pas sins juli gestopt met nagels bijtenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:00 schreef Lindytje het volgende:
Wat heb jij een mooie nagels Babyfeet!!
Puckzzz: wat lief van jou![]()
En: die nagellak die ik vorige week had gekocht van ; professional cosmetics' is echt BRILJANT!! Smeert lekker, droogt als een gek, en zelfs lichtblauw is dekkend in 2 lagen![]()
(en ik zat net een beetje te googlen naar meer van die lak, blijkt dat ik echt een koopje had! Ze kosten rond de 8 euro per potje, die van mij was 2 euro)
Huh? Op 2:15 zit ze met haar dottingtool te schuiven met rhinestones...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:10 schreef PartyHardy het volgende:
Ik ben eigenlijk nog op zoek naar iets wat super glittert.. ik heb wel een aantal glitterlakjes (ben nogal van de bling bling) maar die lijken wel doffer te worden na een tijdje.. nou heb ik er eentje gezien van een merk (via youtube) maar ik weet niet of die ook in Nederland te verkrijgen is.. misschien kan iemand me helpen?
Wel wat ordinair:
http://www.youtube.com/user/LOVE4NAILS#p/u/74/HjiVihCIE-I (op 2:15 doet ze hem erover) volgens mij heet het sinful colors ?
Of als iemand een andere tip heeft voor glitternagellak graagzit er ook aan te denken een potje glitter in topcoat te gooien maar weet niet of dat slim is?
ooh wat raar, bij mij klopt het toch echtquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:17 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Huh? Op 2:15 zit ze met haar dottingtool te schuiven met rhinestones...
Ander filmpje wellicht?
Ik heb hetzelfde, moet eigenlijk tentamens leren maar heb nogal last van studieontwijkendgedragquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:09 schreef IJsdraakje het volgende:
En het is best te doen om een nieuw kleurtje erop te doen en tijdens het drogen m'n tekst door te nemen, toch?
Oh nee! Zou dat niet doen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:42 schreef babyfeet het volgende:
geef niet ik dacht eigenlijk dat je het zei om me te pesten![]()
![]()
op een goede manier hemoest er echt om lachen
ja 40 groovy is het die was hier geloof ik 50% kortingquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:48 schreef mmascha het volgende:
Mooi gedaan babyfeet!
Dat basiskleurtje heb ik ook. Blijft een mooie kleur.
Gewoon ordinaire acryl verf kopen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:01 schreef PartyHardy het volgende:
Iemand ervaring met nagelverf? wil dat misschien kopen maar wil eerst zeker weten of het iets is, en hebben ze zoiets gewoon in een hobbywinkel?
Ooh, dat heeft mijn moeder nog wel liggen ergens op zolder! Keertje uitproberen, dank je!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:11 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Gewoon ordinaire acryl verf kopen.
Ik hou me aanbevolen om aan te schuiven bij de Noord-Holland nagelclanquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:01 schreef Oblivion het volgende:
Nee, ik kom niet naar Brabo-land, zeker niet met alle spullen die ik heb...![]()
Blijf lekker thuis en mensen mogen zelf weten waar ze de meet willen hebben.
Ik meet toch wel met MiMu en diegene die willen aanschuiven zijn van harte welkom, en ik kan me heel goed voorstellen dat Noord Holland voor sommige te ver is.![]()
is ht toch gelukt om te bestellen?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:38 schreef Tegan het volgende:
Even over dat nog niet betalen bij transdesign.com. Ik kan op de Paypal-site alleen kiezen voor Nu betalen of Annuleren.
Heb heel vroeger in Blerick gewoond!quote:
Nee, midden Nederland ben ik geboren.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:08 schreef Linnie20v het volgende:
Yay! It's a small world!!
Ben je er geboren?
Oke danquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:15 schreef loveli het volgende:
Ik reageerde idd wat snel. OPI scoort een stuk beter dan CG iig. Dat bespaart me weer een aankoop die nauwelijks gebruikt wordt.
Ja, je moet dus Annuleren doen op de Paypal-site, en dan ga je terug naar Transdesign.com en is je order geplaatst. Ff afwachten of ik wel een betalingsverzoek krijg...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:05 schreef Mirjam het volgende:
[..]
is ht toch gelukt om te bestellen?
Jaa, ik heb het net uitgeprobeerd, is goed gegaan (tot nu toe)quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:08 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik las net ergens iets over glitters in een flesje topcoat gooien? Dat kan in principe wel maar sommige glitters lossen op in nagellak dus het zou ook mis kunnen gaan. Kwestie van proberen.![]()
Je kan natuurlijk ook losse glitter over de natte nagellak strooien, dat gaat altijd goed.
Bij mij ging het in eerste instantie ook goed, maar na 10 minuutjes waren de glitters dof grijs geworden (in het potje dan) die op mijn nagles bleven mooi blauw. Dus heb ik wat glittertjes en een klein bakje gedaan en met een dikke druppel topcoat de glitters verdeeld over de nagels.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:29 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Jaa, ik heb het net uitgeprobeerd, is goed gegaan (tot nu toe)
Zal dadelijk even wat foto's posten van mijn aankoop van vanmiddag:)
Wauw, dat is een mooie lak!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Bij mij ging het in eerste instantie ook goed, maar na 10 minuutjes waren de glitters dof grijs geworden (in het potje dan) die op mijn nagles bleven mooi blauw. Dus heb ik wat glittertjes en een klein bakje gedaan en met een dikke druppel topcoat de glitters verdeeld over de nagels.
[ afbeelding ]
Udens weeklblad
Ik zoek altijd mijn lakjes uit voordat ik begin, geeft een hoop minder zooi
Ik vind er meer verticale streping in zitten hoor, het is vooral naar welk deel van de zebra je kijktquote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:46 schreef Agapimou het volgende:
Oja, Partyhardy, Zebra strepen zijn meestel horizontaal, misschien helpt dat wat ;-)
Maastrichtquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:00 schreef Tammymara het volgende:
Waar komen jullie Limbo's dan vandaan?
(zonder auto is Limburg ook nog heel groot)
laat je het ff weten? ik ben wel benieuwdquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:56 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, je moet dus Annuleren doen op de Paypal-site, en dan ga je terug naar Transdesign.com en is je order geplaatst. Ff afwachten of ik wel een betalingsverzoek krijg...
Is goed.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:31 schreef Mirjam het volgende:
[..]
laat je het ff weten? ik ben wel benieuwd
Wow beiden prachtig, vooral die grijzequote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:34 schreef Linnie20v het volgende:
Oke pakketje is er, finally!Gisteren was niemand thuis...
Sexagon (1 laagje)
[ afbeelding ]
Recycle (1 laagje)
[ afbeelding ]
puckzzzquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:30 schreef Puckzzz het volgende:
Weten jullie wat pas écht een uitdaging is? Met links in de natte lak zitten en dan voelen dat je terwijl je opstaat je ineens godsgruwlijk aan het doorlekken bent. Met 1 hand de crisis onder controle gekregen
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:49 schreef Puckzzz het volgende:
Tadaa! Alles met de nieuwe plate.
[ afbeelding ]
Mooiquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:49 schreef Puckzzz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb hem gehaald bij een hobbywinkeltjequote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:45 schreef Agapimou het volgende:
Partyhardy, waar koop je een dottingtool?
Thnx All!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:00 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Ik heb hem gehaald bij een hobbywinkeltjeze hadden veel verschillende en deze was met 2 verschillende maten en ook mooi de goedkoopste..
Puckzz: Super mooi! past dat zo precies op je nagel of heb je dubbel moeten stempelen?
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:49 schreef Puckzzz het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:49 schreef mmascha het volgende:
Onwijs gaaf Puckzzz!
Naar welk feestje ga je nu? Dat is natuurlijk veel te mooi om "gewoon" dagelijkse dingen mee te doen!
Jaa! echt lekker daar, het zit bijna altijd volquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:06 schreef Puckzzz het volgende:
[..]daar zit wat in! Maar ik heb een vrij saai weekend voor de boeg. Ja mijn ouders komen langs en die komen maar 1 à 2 keer per jaar, dus we gaan lekker wokken met zijn allen (nu zou een
best gepast zijn, maar die wok is Fucking lekker bij de Poort van Veghel
![]()
)
Mijn kruidvat heeft dat ook niet, maar er stonden op het randje onder de nagellakjes in het schap gele "vormpjes" met daarin dat er 50% korting werd gegeven.. Schijnbaar gaat het uit het assortiment. In ieder geval Rock Rebell, Disco Glam en Diamonds & Pearls (quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:24 schreef es70 het volgende:
Waarom heeft 'mijn' Kruidvat geen uitverkoopbak?![]()
Nou ja, dan maar zonder korting 'Groovy' en 'Dress to Party' (2e op aanraden van
) aangeschaft
.
Morgen Z'dam in, misschien dat ze daar bij Kruidvat wel zo'n bak hebben. Of iets anders, bij een andere winkel.
Dat kan onder andere komen door het knippen.. vijlen is beterquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:58 schreef Ek-Mei het volgende:
Ik heb mn nagels net helemaal kort geknipt, ze zagen er niet uit, denk door het lakken, en er kwamen een soort barstjes in aan de bovenkant waardoor je als je er tegen drukt de bovenste laag van je nagel er dus af gaat
hm nu heb ik ze dan wel geknipt net maar normaal vijl ik altijd alleenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:32 schreef Loqi het volgende:
[..]
Dat kan onder andere komen door het knippen.. vijlen is beter
ik denk dat het bij mij toch van de lak of remover komt want het onderste stuk van mn nagel ziet er wel gezond uit geloof ikquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:37 schreef Tegan het volgende:
Ik had daar ook een tijd last van. Denk dat het kwam omdat ik toen een hele tijd ziek was/slecht at...
Je moet op de website(veelsieraden.nl) even opletten:bij set D zit maar 1 plate(staat ook in de tekst) en niet 2 zoals op het plaatje staat!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:03 schreef dieske87 het volgende:
Ik wil vaanvond voor het eerst wat onad spulletjes bestellen via veelsieraden.nl
Werkt dit met Ideal of hoe werkt de betaling?
Heeft iemand tips voor een leuk beginners setje wat ik moet hebben? Ik wil graag wat subtiele dingetjes op mijn nagels stempelen. Welke plates zijn veel gebruikt en leuk? Welke kleuren lak raden jullie aan om te stempelen? Moet deze lak van konad zijn of kan dit ook met gewone nagellak? Heb ik nog iets speciaals nodig?
Hopelijk kan iemand mij wat tips geven
Hahaha, ik heb de laatste maand al heul veul gekocht...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:35 schreef Tegan het volgende:
Kijken kan geen kwaad toch? Tenzij je al heel veel hebt gekocht...
Ja ik ook! haha, redelijk sneuquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:24 schreef MinderMutsig het volgende:
Wat een mooie nagels weer allemaal!![]()
Ben ik de enige die wekelijk de kruidvat in loopt nu? Soms zelfs meerdere keren per week.
Ligt eraan wat je wilt. Ik vind zelf de dubbele stempel echt veel prettiger werken dus er is iets voor te zeggen om losse plates, een dubbele stempel en wat lak te kopen maar als het gaat om uitproberen of je het wat vind of als je erg op de kosten moet/wilt letten zou ik nog even afwachten. Dan heb je voor 7 euro 2 stempellakken, 2 stempels, 2 schrapers (plastic dus ze beschadigen je plates niet!) en 2 plates en daarna kan je naar hartelust uitbreiden met konad of fauxnad plates.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:00 schreef Agapimou het volgende:
[..]
Ja ik ook! haha, redelijk sneu
Zit nu ernstig te twijfelen of ik niet gewoon een konad set zal kopen...
Doen of niet doen?
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:30 schreef Tegan het volgende:
Ik heb een betalingsverzoek gehad gisteren, met link naar Paypal Mirjam. En meteen betaald. Nu ff afwachten dat het binnenkomt.
Dankje nogquote:
Hihi en ik maar denken dat ik de enige was die niet kan wachten op dat Essence setje.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:00 schreef Agapimou het volgende:
[..]
Ja ik ook! haha, redelijk sneu
Zit nu ernstig te twijfelen of ik niet gewoon een konad set zal kopen...
Doen of niet doen?
jou man heeft daar serieus een mening over?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:05 schreef mmascha het volgende:
[..]
Even wachten tot mijn man thuis is(eens kijken wat hij leuk vind) en dan bestellen!
Hahaha! Die krijg ik er niet in denk ikquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:07 schreef Puckzzz het volgende:
Oh Wauw!die reflectie in die nagels ook
lijkt wel een soort skilift...
Ik werk als enige vrouw op een afdeling met een stuk of 8 mannen. Die zeggen er nooit wat van...gek he?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:20 schreef mmascha het volgende:
Ik wacht meer op zo'n reactie:
Jahee, maar denk je dat ik dan nog naast je ga lopen?![]()
Ik heb best wat complimenten gekregen de laatste weken. Eens kijken of ie echt kan/wil helpen met een plate uitzoeken.
Die van mij doet heel goed alsof.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:12 schreef Puckzzz het volgende:
Oh die van mij vind het ook heel leuk allemaal hoor!
Jaa, ik vind m ook echt supermooi!! En ik zat net hetzelfde te bedenken, dat ik niet meteen een Gothic ben zo, maar dattie wel lekker donder is...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:25 schreef MinderMutsig het volgende:
Netjes.![]()
Mooi kleurtje die OPI hè? Wel donker maar niet gothic-zwart.
@mmascha: Yay!![]()
Goed planquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:26 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ga een klein Kerst wens lijstje samenstelen
wauwquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:52 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dankje nog
Ik kon het niet laten.... ik zag zó'n mooie....![]()
Dus dit is mijn eerste O.P.I.: Suzi skis in the pyrenees (kan de naam nog langer?!)
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:53 schreef Sjeen het volgende:
Ik heb even geshopt op transdesign.com
Qty__ Item.Number _________Item.Description/Specification_________ Options Price ______________Total
----- ----------- ------------------------------------------------ ------- ----- -------------------
1 80311 CG-Short & Sassy $2.60 $2.60
1 80902 CG-Custom Kicks #721 $2.60 $2.60
1 80903 CG-Sky High-Top #722 $2.60 $2.60
1 87-2883 CG-Ghoulish Glow Each * $2.60 $2.60
1 70429 CG-Ravishing, Dahling #255 $2.60 $2.60
1 8905 AMOUR-diamond cluster $2.99 $2.99
1 8655 AMOUR-Black Magic $1.99 $1.99
1 HL822 OPI-tiny toybox 4/Pk. #03549 * $5.50 $5.50
1 AL414 OPI-Expert Touch Remover 4oz. #03175 $2.95 $2.95
1 021003 Entity-Pearl Green Polish $4.75 $4.75
1 021005 Entity-Pearl Orange Polish $4.75 $4.75
1 021006 Entity-Pearl Violet Polish $4.75 $4.75
Wel nee. Je draagt en verzameld het toch voor jezelf? Als jij felle kleurtjes wil dan moet hij daar maar mee leren leven.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:57 schreef dieske87 het volgende:
Bedankt voor de Tips
Ik ga eens even kijken welke ik zou bestellen.
Ik heb inderdaad ook zo'n vriend die vind als het te erg opvallend is niks. Dus beetje subtiele dingen om mee te beginnen lijkt me wel handig!
Ik heb net samen met vriendje zitten uitzoeken, hij heeft de meest extreme kleurtjes uitgezochtquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:57 schreef dieske87 het volgende:
Bedankt voor de Tips
Ik ga eens even kijken welke ik zou bestellen.
Ik heb inderdaad ook zo'n vriend die vind als het te erg opvallend is niks. Dus beetje subtiele dingen om mee te beginnen lijkt me wel handig!
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:53 schreef Sjeen het volgende:
Ik heb even geshopt op transdesign.com
Qty__ Item.Number _________Item.Description/Specification_________ Options Price ______________Total
----- ----------- ------------------------------------------------ ------- ----- -------------------
1 80311 CG-Short & Sassy $2.60 $2.60
1 80902 CG-Custom Kicks #721 $2.60 $2.60
1 80903 CG-Sky High-Top #722 $2.60 $2.60
1 87-2883 CG-Ghoulish Glow Each * $2.60 $2.60
1 70429 CG-Ravishing, Dahling #255 $2.60 $2.60
1 8905 AMOUR-diamond cluster $2.99 $2.99
1 8655 AMOUR-Black Magic $1.99 $1.99
1 HL822 OPI-tiny toybox 4/Pk. #03549 * $5.50 $5.50
1 AL414 OPI-Expert Touch Remover 4oz. #03175 $2.95 $2.95
1 021003 Entity-Pearl Green Polish $4.75 $4.75
1 021005 Entity-Pearl Orange Polish $4.75 $4.75
1 021006 Entity-Pearl Violet Polish $4.75 $4.75
Dat had ik bij groovy ook idd! Mn nagels waren heeelemaal turquoise. Echt een fel kleurtje...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:41 schreef es70 het volgende:
Crap. De groovy weggepoetst en nu zien mijn vingers eruit alsof ik op sterven na dood ben, met een groen/blauwe gloed dus
.
Dat klopt helemaal. MAar voorheen had ik alleen of blanke of heel licht roze op. Even rustig aan laten wennen. Als ik nou morge pimpelpaarse nagels met glitter en gekleurde patronen heb denkt ie wat krijgen we nu haha. Dat zwarte met die zilvere en witte strepen vond ie mooi dus nu kan het weer iets verder en binnen no time kan ik dan alles. Kan ie er een beetje rustig aan wennenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:58 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Wel nee. Je draagt en verzameld het toch voor jezelf? Als jij felle kleurtjes wil dan moet hij daar maar mee leren leven.
Waar heb je nou besteld? Bij veelsieraden.nl of konadnail.nl?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:20 schreef dieske87 het volgende:
Ik het het setje besteld waar 2 plates bij zitten M2 en M3 met stempel schraper en 3 kleine lakjes + Plate M39 + silver konad lak + zilvere stras steentjes
Ben benieuwt wanneer ik ze binnen heb omdat het weekend er tussen zit
Netjes gedaan.quote:
Wat bij mij bij stroperige lak echt heel erg hielp was om te zorgen dat de lak 'op temperatuur' is. Zeker bij mij thuis (oud pand) waar het lekker koud kan zijn.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:07 schreef tesjebesje23 het volgende:
Hoii![]()
Ik heb de afgelopen topics met veel bewondering gevolgt en heb nu maar een acoount aan gemaakt om te reageren! Want.. ik heb vandaag m'n eerste potje o.p.i gekochtnamelijk You don't know Jacques en dan de matte versie. Vind hem super maar hij droogt tijdens het lakken zoo snel dat je echt een klodder op je kwastje moet hebben anders krijg je lelijke strepen. Heb er nu niets onder want dat stond op het potje.. Hebben jullie er wel basecoat ofzo onder? misschien wordt ie dan mooier?!
Ik heb die You don't know Jacques Matte ook, en je moet zorgen dat je lekker snel doorlakt, alles moet er eigenlijk zo'n beetje in 1 keer goed op, want veel tijd om te corrigeren heb je niet. Ze zeggen dat je geen basecoat moet gebruiken omdat de lak er anders snel afslijt, nou, dat doet het toch wel. Ik heb de vorige keer geen basecoat gebruikt, en na 1 dag was de lak toch al aan het slijten, en daarbij trekt de kleurvan de lak ook nog aardig in je nagels, dus ik zou gewoon lekker een base coat gebruiken, ga ik ook doen de volgende keerquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:07 schreef tesjebesje23 het volgende:
Hoii![]()
Ik heb de afgelopen topics met veel bewondering gevolgt en heb nu maar een acoount aan gemaakt om te reageren! Want.. ik heb vandaag m'n eerste potje o.p.i gekochtnamelijk You don't know Jacques en dan de matte versie. Vind hem super maar hij droogt tijdens het lakken zoo snel dat je echt een klodder op je kwastje moet hebben anders krijg je lelijke strepen. Heb er nu niets onder want dat stond op het potje.. Hebben jullie er wel basecoat ofzo onder? misschien wordt ie dan mooier?!
Brutale vraag:quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:18 schreef mmascha het volgende:
Dank voor deze info.
Mat moet dan ook echt mat zijn! Helemaal mee eens!
Linkje naar de vergelijking, voor het archief: http://www.alllacqueredup(...)ts-lets-compare.html
China Glaze Matte zit er niet bij trouwens.
(Ik ga alvast even op de website neuzen. Kijken mag)
Nee ik heb eindelijk de zeegroenblauwe kleur gevonden waar ik naar op zoek wasquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:14 schreef mmascha het volgende:
Geen brutale vraag hoor!
Wil je ook een flesje Essie Matte About You? Of iets anders?
Ik twijfel of ik dit ga bestellen.
De verzendkosten zijn namelijk behoorlijk. Duurder dan het flesje zelf.
Flesje kost 5 dollar. Verzendkosten voor 1 flesje 5,62. Voor 2 flesjes 10,15.
Even kijken naar China Glaze of iets anders
Owja, dat was DIE site, niet meteen betalen!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:14 schreef mmascha het volgende:
Geen brutale vraag hoor!
Oeh!! Als er toch besteld gaat worden.... zou iemand dan voor mij een matte topcoat bij willen bestellen? (ik heb geen Paypal en wil dat ook niet... en ook geen CC, dus bestellen uit het buitenland is voor mij zo goed als onmogelijk...) Ik maak uiteraard meteen geld over en betaal natuurlijk ook het verzenden etc.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:14 schreef mmascha het volgende:
Geen brutale vraag hoor!
En: send!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:59 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb een bestelling klaar staan, ik twijfel alleen nog of ik op verzenden zal klikken. Mocht ik dat wel doen dan laat ik je dat wel weten dan zet ik die matte topcoat er wel bij.
Ahhh!! Super! Wat lief!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 21:59 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb een bestelling klaar staan, ik twijfel alleen nog of ik op verzenden zal klikken. Mocht ik dat wel doen dan laat ik je dat wel weten dan zet ik die matte topcoat er wel bij.
Geen idee, ik heb niet betaald maar flat rate aangevraagd. Als het voor 12 flesjes 57 dollar is, dan sturen ze maar in twee batchesquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:05 schreef Daph_ het volgende:
Leuke kleurtjes en nagels weer allemaal
Ik vind de kleur van Essence die ik nu op heb erg mooi, alleen zat ik gisteren dus in de auto en haalde ik mijn vinger over de lak van een van mijn nagels met als gevolg dat de complete lak er zo afschoofEn dat terwijl ik 4 uur daarvoor gelakt had
Vandaag alles bijgewerkt, alleen mis ik een bloempje op mijn nagel toen ik ging konadden.
Sjeen; heb je die al besteld?Betaal je dan niet $ 57 verzendkosten omdat je 12 lakjes hebt?
boven de 9 flesjes is het idd 57 dollarquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:22 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb niet betaald maar flat rate aangevraagd. Als het voor 12 flesjes 57 dollar is, dan sturen ze maar in twee batches
quote:# Small Flat Rate Box ($18 USD): Delivery is usually 5 - 10 business days. (maximum: 9 bottles of 0.5oz. (15 ml))
# Medium Flat Rate Box ($57 USD): Delivery is usually 5 - 10 business days. (maximum: 42 bottles of 0.5oz. (15 ml))
# Large Flat Rate Box ($65 USD): Delivery is usually 5 - 10 business days. (maximum: 65 bottles of 0.5oz. (15 ml))
Ah, ok... dan kijk ik toch gewoon of ik er twee bestelling van mag maken. Of iets eruit gooien...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:24 schreef Mirjam het volgende:
[..]
boven de 9 flesjes is het idd 57 dollar
tot en met 9 flesjes is 18 dollar...
[..]
Oei zouden ze een duo pack als 1 item of als 2 flesjes rekenen?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:24 schreef Mirjam het volgende:
[..]
boven de 9 flesjes is het idd 57 dollar
tot en met 9 flesjes is 18 dollar...
[..]
Oke... nou kijk maar even. Ik snap dat 58 dollar veel te veel is!!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:51 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik vrees trouwens dat een flesje extra bestellen voor iemand er dan ook niet meer in zit. 58 dollar verzendkosten wordt me toch echt te gek.
Hmm. Bedankt voor de tip. Flesje met bubbeltjes folie is wel wat dik voor een brievenbus idd.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:21 schreef veels het volgende:
Een kleine waarschuwing... Flesjes van CG en O.P.I. passen in Nederland net NIET door de brievenbus. Het TNT tarief wordt dan voor 1 lullig flesje nagellak 6,75 euri! Voor dit soort lakjes is het dus niet interessant om 1 flesje te bestellen en mekaar door te sturen. Andere merken moeten wel kunnen (dacht ik maar pin me er niet op vast).
Flesjes die wel in een bubbeltjes envelop passen kun je daar zonder problemen in verzenden. Heb nog nooit meegemaakt dat ze onderweg kapot gingen.
Welke opi en essie heb je besteld?quote:Op zondag 25 oktober 2009 10:49 schreef Linnie20v het volgende:
Ik wacht met smacht op een mail![]()
@ MM, ik heb een 4 pack mini OPI en een 4 pack mini Essie....ik heb in totaal 8 items besteld dus heb ook geen idee of ze dit als één lakje tellen...anders zit ik ook op die hoge verzendkosten...!
Dat past wel hoor.quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:26 schreef dieske87 het volgende:
ik heb vrijdag spullen besteld van veelsieraden.nl
Zaterdagochtend zag ik een bevestigingsmail in mijn mailbox met het bedrag dat ik over moest maken. Dit heb ik toen meteen gedaan. Krijg ik nu nog een bevestiging dat ze het geld binnen hebben of hoor ik niks meer en kan ik een deze dage de konad spullen verwachten?
Ik neem aan dat het pakketje met 3 mini lakjes, 2 plates en stempel en schraper + extra plate + silver konad lak niet door de brievenbus past maar met tnt komt??? Krijg je dan een track and trace code toegestuurd of hoe werkt dit?
Oh ik heb chinchilly en angora cardi gewoon gelijk in het groot besteld.quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:30 schreef Linnie20v het volgende:
@ MM,
OPI Tattoo halloween lakjes (3,75 ml)
[ afbeelding ]
Essie Cuddle with Color
[ afbeelding ]
Ik heb vrijdagavond bij konadnail.nl besteld. Eens kijken wie het pakketje sneller ontvangt.quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:26 schreef dieske87 het volgende:
ik heb vrijdag spullen besteld van veelsieraden.nl
Zaterdagochtend zag ik een bevestigingsmail in mijn mailbox met het bedrag dat ik over moest maken. Dit heb ik toen meteen gedaan. Krijg ik nu nog een bevestiging dat ze het geld binnen hebben of hoor ik niks meer en kan ik een deze dage de konad spullen verwachten?
Ik neem aan dat het pakketje met 3 mini lakjes, 2 plates en stempel en schraper + extra plate + silver konad lak niet door de brievenbus past maar met tnt komt??? Krijg je dan een track and trace code toegestuurd of hoe werkt dit?
iDeal werkt hetzelfde als gewoon overmaken via internetbankieren.quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:47 schreef Linnie20v het volgende:
Ik doe niet aan Ideal als ik moet betalen. Dan maak ik het gewoon zelf over via internetbankieren...scheelt paar minuten, zal echt niet veel uitmaken qua levering
Mee eens! Een beetje laat nu voor mijquote:Op zondag 25 oktober 2009 11:54 schreef Linnie20v het volgende:
Ja, maar als ik er 1.18 voor moet betalen.....dan doe ik niet aan ideal
quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:23 schreef Mirjam het volgende:
mooi mimu!
waar zat die dotter nou precies bij, bij de action? 1 of ander creatief setje toch?
Ja hoor, die is alleen wat kleiner dus ik vond het wel handig om ze allebei te hebben. Ondanks dat ik ook al een multisetje heb.quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:28 schreef Tegan het volgende:
Je kunt toch ook stipjes maken met zo'n steentjesplaatser-ding van Essence?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |