Ik hou me aanbevolen om aan te schuiven bij de Noord-Holland nagelclanquote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:01 schreef Oblivion het volgende:
Nee, ik kom niet naar Brabo-land, zeker niet met alle spullen die ik heb...![]()
Blijf lekker thuis en mensen mogen zelf weten waar ze de meet willen hebben.
Ik meet toch wel met MiMu en diegene die willen aanschuiven zijn van harte welkom, en ik kan me heel goed voorstellen dat Noord Holland voor sommige te ver is.![]()
is ht toch gelukt om te bestellen?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:38 schreef Tegan het volgende:
Even over dat nog niet betalen bij transdesign.com. Ik kan op de Paypal-site alleen kiezen voor Nu betalen of Annuleren.
Heb heel vroeger in Blerick gewoond!quote:
Nee, midden Nederland ben ik geboren.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:08 schreef Linnie20v het volgende:
Yay! It's a small world!!
Ben je er geboren?
Oke danquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:15 schreef loveli het volgende:
Ik reageerde idd wat snel. OPI scoort een stuk beter dan CG iig. Dat bespaart me weer een aankoop die nauwelijks gebruikt wordt.
Ja, je moet dus Annuleren doen op de Paypal-site, en dan ga je terug naar Transdesign.com en is je order geplaatst. Ff afwachten of ik wel een betalingsverzoek krijg...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:05 schreef Mirjam het volgende:
[..]
is ht toch gelukt om te bestellen?
Jaa, ik heb het net uitgeprobeerd, is goed gegaan (tot nu toe)quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:08 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik las net ergens iets over glitters in een flesje topcoat gooien? Dat kan in principe wel maar sommige glitters lossen op in nagellak dus het zou ook mis kunnen gaan. Kwestie van proberen.![]()
Je kan natuurlijk ook losse glitter over de natte nagellak strooien, dat gaat altijd goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |