abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73943941
Nou ja, Tammymara, Jij en Moi
  Vis een optie? donderdag 22 oktober 2009 @ 11:49:12 #102
70532 loveli
N
pi_73944097
Tvp'tje, het gaat snel hier!

Iedereen is wild van OPI en China Glaze, is dat vanwege de kleuren of de kwaliteit? Mijn nagels hou iok voornamelijk in neutrale kleuren, maar voor gelegenheiden wil ik wat moois goeds aanschaffen. Hoe verhouden de kwaliteiten van bv. Lancome en China Glaze zich tot elkaar? Branding Iron van CG lijkt me een geweldige kleur!
crap in = crap out
pi_73944280
Dat is heel verschillend Loveli...
Nu is er een meisje op youtube die OPI en CG heeft getest,dus zonder basecoat en topcoat de nagellak heeft opgesmeerd en het van maadag tot vrijdag heeft laten zitten.
Ik heb alleen het filmpje met een rode OPI lak gezien en die bleef netjes (alleen de randjes van onder) op de natuurlijke nagel zitten.

http://www.youtube.com/user/julieg713#p/u/83/-EIZIbsNX_Q

Deze gaat over de China Glaze...

Hoop dat je er wat aan hebt!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  Vis een optie? donderdag 22 oktober 2009 @ 11:56:32 #104
70532 loveli
N
pi_73944322
Houdbaarheid is geen eis voor mij, dat het egaal uitvloeit en mooi dekt is belangrijker. Op m'n werk draag ik geen opvallende kleuren, dus het is meer voor een weekendje.
crap in = crap out
pi_73944418
Dat vertelt ze er allemaal bij...
pi_73944472
Waar komen jullie Limbo's dan vandaan?

(zonder auto is Limburg ook nog heel groot )
pi_73944616
Tuurlijk, 70 km hiervandaan
Kwam ik vroeger (na, jaar of 7 geleden) elk weekend ,Bij vrienden. Lekker een uur in de trein zitten.....
Nou in elk geval leuk om te weten dat ik niet de enige Limbo ben
pi_73944652
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 12:02 schreef Linnie20v het volgende:
Venlo
Heb heel vroeger in Blerick gewoond!
pi_73944729
Yay! It's a small world!!
Ben je er geboren?
pi_73944805
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 12:08 schreef Linnie20v het volgende:
Yay! It's a small world!!
Ben je er geboren?
Nee, midden Nederland ben ik geboren.
Ppff, ben al zo vaak verhuisd, zit nu op mijn plekje...
pi_73944845
Venlo is hier idd ook wel eventjes vandaan ;-)

Ik kom zelf uit de buurt van Heerlen/ Valkenburg... maar ben een import-Limbo Woon nu ongeveer 8 jaar hier in het zuiden

Heb die site met die China Glaze lakjes voor $2nogwat even gebookmarked, daar wil ik binnenkort wel eens wat bestellen!!
  Vis een optie? donderdag 22 oktober 2009 @ 12:15:11 #113
70532 loveli
N
pi_73944927
Ik reageerde idd wat snel. OPI scoort een stuk beter dan CG iig. Dat bespaart me weer een aankoop die nauwelijks gebruikt wordt.
crap in = crap out
pi_73945030
Hey Mayla,Heerlen/valkenburg is nog 15 km verschil hoor!
Maar dat is wel vlakbij mij (pas geleden nog kerkrade, Nu verhuisd 15 km naar boven )
pi_73945162
Tammymara.. haha ja dat klopt Maar ik woon er zo'n beetje tussenin....Nahja kan het net zo goed zeggen, ben hier toch vrij anoniem .. woon in het 'prachtige' (ahum) Nuth
Leuk dat we dan wel in de omgeving wonen!

Hmmm OPI toch beter dan CG. Ik wil eigenlijk de kleurtjes eens in het echt zien. Eens kijken of er wat in de buurt zit die het verkoopt.
pi_73946633
Ik las net ergens iets over glitters in een flesje topcoat gooien? Dat kan in principe wel maar sommige glitters lossen op in nagellak dus het zou ook mis kunnen gaan. Kwestie van proberen.
Je kan natuurlijk ook losse glitter over de natte nagellak strooien, dat gaat altijd goed.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_73948591
Iemand die me kan zeggen hoe de lakjes van Essie zijn?
Ik heb echt te gekke kleuren gezien en wil ff weten of het wat is

En ik wil de matte about you toppcoat hebben
  donderdag 22 oktober 2009 @ 14:38:13 #118
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_73949949
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 12:15 schreef loveli het volgende:
Ik reageerde idd wat snel. OPI scoort een stuk beter dan CG iig. Dat bespaart me weer een aankoop die nauwelijks gebruikt wordt.
Oke dan
Toch vind ik zelf de CG lakjes mooier en lakt beter.
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_73950601
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 09:05 schreef Mirjam het volgende:

[..]

is ht toch gelukt om te bestellen?
Ja, je moet dus Annuleren doen op de Paypal-site, en dan ga je terug naar Transdesign.com en is je order geplaatst. Ff afwachten of ik wel een betalingsverzoek krijg...
  donderdag 22 oktober 2009 @ 15:29:49 #120
215872 PartyHardy
Live life to the fullest
pi_73951869
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 13:08 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik las net ergens iets over glitters in een flesje topcoat gooien? Dat kan in principe wel maar sommige glitters lossen op in nagellak dus het zou ook mis kunnen gaan. Kwestie van proberen.
Je kan natuurlijk ook losse glitter over de natte nagellak strooien, dat gaat altijd goed.
Jaa, ik heb het net uitgeprobeerd, is goed gegaan (tot nu toe)
Zal dadelijk even wat foto's posten van mijn aankoop van vanmiddag:)
What if the hokey-pokey is really what it's all about?
pi_73952082
Ik heb niks te klagen over de lakjes van China Glaze, maar moet erbij zeggen dat ik nog niet heb kunnen vergelijken met OPI .

Die Sesamstraatnagels Elmo!! Ik zou dat nóóit zo dragen, veel te opvallend..

Heb een paarse lak van Essence gescored bij de Kruidvat hier, plus wat lakjes met 50% korting Ben benieuwd naar Rock Rebell, die lijkt me zo gaaf! Wel erg heavy voor mijn doen, maar anders combineer ik 'm wel gewoon.
  donderdag 22 oktober 2009 @ 15:45:54 #122
215872 PartyHardy
Live life to the fullest
pi_73952454
Mijn aankopen van vanmiddag: Essence ridge filler nu 80 cent..een dotting tool en gliter voor 1,80
(rechtsboven zie je nog de lak die ik gemaakt heb met de glitter erin)

Zo zit ik meestal te werken:

Wat ik heb gemaakt bij mijn zusje met acrylverf, de bedoeling was zebra effect maar ik vind het echt mislukt!
als iemand tips heeft?
What if the hokey-pokey is really what it's all about?
  donderdag 22 oktober 2009 @ 15:51:21 #123
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_73952663
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 15:29 schreef PartyHardy het volgende:

[..]

Jaa, ik heb het net uitgeprobeerd, is goed gegaan (tot nu toe)
Zal dadelijk even wat foto's posten van mijn aankoop van vanmiddag:)
Bij mij ging het in eerste instantie ook goed, maar na 10 minuutjes waren de glitters dof grijs geworden (in het potje dan) die op mijn nagles bleven mooi blauw. Dus heb ik wat glittertjes en een klein bakje gedaan en met een dikke druppel topcoat de glitters verdeeld over de nagels.

Udens weeklblad
Ik zoek altijd mijn lakjes uit voordat ik begin, geeft een hoop minder zooi
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  donderdag 22 oktober 2009 @ 15:54:16 #124
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_73952792
Ik heb mijn spulletjes ook binnen. Maar ik ben nog aan het werk (ben al wel thuis) en heb nog wel een paar uurtjes werk liggen
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_73953103
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 15:51 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Bij mij ging het in eerste instantie ook goed, maar na 10 minuutjes waren de glitters dof grijs geworden (in het potje dan) die op mijn nagles bleven mooi blauw. Dus heb ik wat glittertjes en een klein bakje gedaan en met een dikke druppel topcoat de glitters verdeeld over de nagels.
[ afbeelding ]

Udens weeklblad
Ik zoek altijd mijn lakjes uit voordat ik begin, geeft een hoop minder zooi
Wauw, dat is een mooie lak!

Ik zoek het idd ook altijd eerst uit. Ik heb net een bak gemaakt waar al mijn spulletjes inzitten. Heb 'm wel op de groei ingericht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')