Heb heel vroeger in Blerick gewoond!quote:
Nee, midden Nederland ben ik geboren.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:08 schreef Linnie20v het volgende:
Yay! It's a small world!!
Ben je er geboren?
Oke danquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:15 schreef loveli het volgende:
Ik reageerde idd wat snel. OPI scoort een stuk beter dan CG iig. Dat bespaart me weer een aankoop die nauwelijks gebruikt wordt.
Ja, je moet dus Annuleren doen op de Paypal-site, en dan ga je terug naar Transdesign.com en is je order geplaatst. Ff afwachten of ik wel een betalingsverzoek krijg...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:05 schreef Mirjam het volgende:
[..]
is ht toch gelukt om te bestellen?
Jaa, ik heb het net uitgeprobeerd, is goed gegaan (tot nu toe)quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:08 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik las net ergens iets over glitters in een flesje topcoat gooien? Dat kan in principe wel maar sommige glitters lossen op in nagellak dus het zou ook mis kunnen gaan. Kwestie van proberen.![]()
Je kan natuurlijk ook losse glitter over de natte nagellak strooien, dat gaat altijd goed.
Bij mij ging het in eerste instantie ook goed, maar na 10 minuutjes waren de glitters dof grijs geworden (in het potje dan) die op mijn nagles bleven mooi blauw. Dus heb ik wat glittertjes en een klein bakje gedaan en met een dikke druppel topcoat de glitters verdeeld over de nagels.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:29 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Jaa, ik heb het net uitgeprobeerd, is goed gegaan (tot nu toe)
Zal dadelijk even wat foto's posten van mijn aankoop van vanmiddag:)
Wauw, dat is een mooie lak!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Bij mij ging het in eerste instantie ook goed, maar na 10 minuutjes waren de glitters dof grijs geworden (in het potje dan) die op mijn nagles bleven mooi blauw. Dus heb ik wat glittertjes en een klein bakje gedaan en met een dikke druppel topcoat de glitters verdeeld over de nagels.
[ afbeelding ]
Udens weeklblad
Ik zoek altijd mijn lakjes uit voordat ik begin, geeft een hoop minder zooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |