puckzzzquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:30 schreef Puckzzz het volgende:
Weten jullie wat pas écht een uitdaging is? Met links in de natte lak zitten en dan voelen dat je terwijl je opstaat je ineens godsgruwlijk aan het doorlekken bent. Met 1 hand de crisis onder controle gekregen
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:49 schreef Puckzzz het volgende:
Tadaa! Alles met de nieuwe plate.
[ afbeelding ]
Mooiquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:49 schreef Puckzzz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb hem gehaald bij een hobbywinkeltjequote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:45 schreef Agapimou het volgende:
Partyhardy, waar koop je een dottingtool?
Thnx All!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:00 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Ik heb hem gehaald bij een hobbywinkeltjeze hadden veel verschillende en deze was met 2 verschillende maten en ook mooi de goedkoopste..
Puckzz: Super mooi! past dat zo precies op je nagel of heb je dubbel moeten stempelen?
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:49 schreef Puckzzz het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:49 schreef mmascha het volgende:
Onwijs gaaf Puckzzz!
Naar welk feestje ga je nu? Dat is natuurlijk veel te mooi om "gewoon" dagelijkse dingen mee te doen!
Jaa! echt lekker daar, het zit bijna altijd volquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:06 schreef Puckzzz het volgende:
[..]daar zit wat in! Maar ik heb een vrij saai weekend voor de boeg. Ja mijn ouders komen langs en die komen maar 1 à 2 keer per jaar, dus we gaan lekker wokken met zijn allen (nu zou een
best gepast zijn, maar die wok is Fucking lekker bij de Poort van Veghel
![]()
)
Mijn kruidvat heeft dat ook niet, maar er stonden op het randje onder de nagellakjes in het schap gele "vormpjes" met daarin dat er 50% korting werd gegeven.. Schijnbaar gaat het uit het assortiment. In ieder geval Rock Rebell, Disco Glam en Diamonds & Pearls (quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:24 schreef es70 het volgende:
Waarom heeft 'mijn' Kruidvat geen uitverkoopbak?![]()
Nou ja, dan maar zonder korting 'Groovy' en 'Dress to Party' (2e op aanraden van
) aangeschaft
.
Morgen Z'dam in, misschien dat ze daar bij Kruidvat wel zo'n bak hebben. Of iets anders, bij een andere winkel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |