Bij mij ging het in eerste instantie ook goed, maar na 10 minuutjes waren de glitters dof grijs geworden (in het potje dan) die op mijn nagles bleven mooi blauw. Dus heb ik wat glittertjes en een klein bakje gedaan en met een dikke druppel topcoat de glitters verdeeld over de nagels.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:29 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Jaa, ik heb het net uitgeprobeerd, is goed gegaan (tot nu toe)
Zal dadelijk even wat foto's posten van mijn aankoop van vanmiddag:)
Wauw, dat is een mooie lak!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:51 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Bij mij ging het in eerste instantie ook goed, maar na 10 minuutjes waren de glitters dof grijs geworden (in het potje dan) die op mijn nagles bleven mooi blauw. Dus heb ik wat glittertjes en een klein bakje gedaan en met een dikke druppel topcoat de glitters verdeeld over de nagels.
[ afbeelding ]
Udens weeklblad
Ik zoek altijd mijn lakjes uit voordat ik begin, geeft een hoop minder zooi
Ik vind er meer verticale streping in zitten hoor, het is vooral naar welk deel van de zebra je kijktquote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:46 schreef Agapimou het volgende:
Oja, Partyhardy, Zebra strepen zijn meestel horizontaal, misschien helpt dat wat ;-)
Maastrichtquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:00 schreef Tammymara het volgende:
Waar komen jullie Limbo's dan vandaan?
(zonder auto is Limburg ook nog heel groot)
laat je het ff weten? ik ben wel benieuwdquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:56 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, je moet dus Annuleren doen op de Paypal-site, en dan ga je terug naar Transdesign.com en is je order geplaatst. Ff afwachten of ik wel een betalingsverzoek krijg...
Is goed.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:31 schreef Mirjam het volgende:
[..]
laat je het ff weten? ik ben wel benieuwd
Wow beiden prachtig, vooral die grijzequote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:34 schreef Linnie20v het volgende:
Oke pakketje is er, finally!Gisteren was niemand thuis...
Sexagon (1 laagje)
[ afbeelding ]
Recycle (1 laagje)
[ afbeelding ]
puckzzzquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:30 schreef Puckzzz het volgende:
Weten jullie wat pas écht een uitdaging is? Met links in de natte lak zitten en dan voelen dat je terwijl je opstaat je ineens godsgruwlijk aan het doorlekken bent. Met 1 hand de crisis onder controle gekregen
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:49 schreef Puckzzz het volgende:
Tadaa! Alles met de nieuwe plate.
[ afbeelding ]
Mooiquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:49 schreef Puckzzz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb hem gehaald bij een hobbywinkeltjequote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:45 schreef Agapimou het volgende:
Partyhardy, waar koop je een dottingtool?
Thnx All!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:00 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Ik heb hem gehaald bij een hobbywinkeltjeze hadden veel verschillende en deze was met 2 verschillende maten en ook mooi de goedkoopste..
Puckzz: Super mooi! past dat zo precies op je nagel of heb je dubbel moeten stempelen?
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:49 schreef Puckzzz het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |