Dat kan onder andere komen door het knippen.. vijlen is beterquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:58 schreef Ek-Mei het volgende:
Ik heb mn nagels net helemaal kort geknipt, ze zagen er niet uit, denk door het lakken, en er kwamen een soort barstjes in aan de bovenkant waardoor je als je er tegen drukt de bovenste laag van je nagel er dus af gaat
hm nu heb ik ze dan wel geknipt net maar normaal vijl ik altijd alleenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:32 schreef Loqi het volgende:
[..]
Dat kan onder andere komen door het knippen.. vijlen is beter
ik denk dat het bij mij toch van de lak of remover komt want het onderste stuk van mn nagel ziet er wel gezond uit geloof ikquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:37 schreef Tegan het volgende:
Ik had daar ook een tijd last van. Denk dat het kwam omdat ik toen een hele tijd ziek was/slecht at...
Je moet op de website(veelsieraden.nl) even opletten:bij set D zit maar 1 plate(staat ook in de tekst) en niet 2 zoals op het plaatje staat!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:03 schreef dieske87 het volgende:
Ik wil vaanvond voor het eerst wat onad spulletjes bestellen via veelsieraden.nl
Werkt dit met Ideal of hoe werkt de betaling?
Heeft iemand tips voor een leuk beginners setje wat ik moet hebben? Ik wil graag wat subtiele dingetjes op mijn nagels stempelen. Welke plates zijn veel gebruikt en leuk? Welke kleuren lak raden jullie aan om te stempelen? Moet deze lak van konad zijn of kan dit ook met gewone nagellak? Heb ik nog iets speciaals nodig?
Hopelijk kan iemand mij wat tips geven
Hahaha, ik heb de laatste maand al heul veul gekocht...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:35 schreef Tegan het volgende:
Kijken kan geen kwaad toch? Tenzij je al heel veel hebt gekocht...
Ja ik ook! haha, redelijk sneuquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:24 schreef MinderMutsig het volgende:
Wat een mooie nagels weer allemaal!![]()
Ben ik de enige die wekelijk de kruidvat in loopt nu? Soms zelfs meerdere keren per week.
Ligt eraan wat je wilt. Ik vind zelf de dubbele stempel echt veel prettiger werken dus er is iets voor te zeggen om losse plates, een dubbele stempel en wat lak te kopen maar als het gaat om uitproberen of je het wat vind of als je erg op de kosten moet/wilt letten zou ik nog even afwachten. Dan heb je voor 7 euro 2 stempellakken, 2 stempels, 2 schrapers (plastic dus ze beschadigen je plates niet!) en 2 plates en daarna kan je naar hartelust uitbreiden met konad of fauxnad plates.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:00 schreef Agapimou het volgende:
[..]
Ja ik ook! haha, redelijk sneu
Zit nu ernstig te twijfelen of ik niet gewoon een konad set zal kopen...
Doen of niet doen?
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:30 schreef Tegan het volgende:
Ik heb een betalingsverzoek gehad gisteren, met link naar Paypal Mirjam. En meteen betaald. Nu ff afwachten dat het binnenkomt.
Dankje nogquote:
Hihi en ik maar denken dat ik de enige was die niet kan wachten op dat Essence setje.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:00 schreef Agapimou het volgende:
[..]
Ja ik ook! haha, redelijk sneu
Zit nu ernstig te twijfelen of ik niet gewoon een konad set zal kopen...
Doen of niet doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |