Ohw bij deze!quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:21 schreef Pollewoppie het volgende:
als je hier niet hebt gepost heb je niet geleefd!!! JWZ!!
doet me denken aan sinterklaasquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:38 schreef toxikon het volgende:
kom net binnen in dit verhaal, kort samen gevat: 3 donkere nederlanders werken voor die witte nepneger en nu vind ie dat ie de man is?
quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:38 schreef toxikon het volgende:
kom net binnen in dit verhaal, kort samen gevat: 3 donkere nederlanders werken voor die witte nepneger en nu vind ie dat ie de man is?
Ik zal eens een torrie op zn gezicht leggen. (ik vind het gewoon klinken als "schijten")quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:40 schreef Goergawel het volgende:
[..]
Hij is een torrie aan het leggen bij zijn chimeid.
Nee die 3 negers gebruiken die kaaskop alleen voor de wiet en drank en omdat ie een lekkere milf heeftquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:38 schreef toxikon het volgende:
Hij moest vroeg slapie doen van sijn pa en ma.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.From da streetz, reprezantin' Beverwaard.
aha daar had ik effe niet aan gedacht, iedereen noemt elkaar maar biatch ben druk bezig met bijlezen zit nu in deel 3.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neuh, volgens mij is die neppert het neukertje van de rest
Waarschijnlijk heeftie gewoon motherfucking keihard huisarrest voor het leegstelen van het messenblok in de keuken, je weets.. peace out enzoquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:42 schreef MYV het volgende:
@ hierboven.
Ik vroeg ze ook steeds om een buiten filmpje,
Zien we steeds die pauper kamer van Shaury.
maar wat is torrie aan het leggen nou ??quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:40 schreef Goergawel het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:45 schreef jesperrrrsss het volgende:
[..]
maar wat is torrie aan het leggen nou ??
schijten in een steeg ,
of schijten op z'n vriendin??,
of beroven???
quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:45 schreef jesperrrrsss het volgende:
[..]
maar wat is torrie aan het leggen nou ??
schijten in een steeg ,
of schijten op z'n vriendin??,
of beroven???
Die gast is een kloon manquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:43 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Nee die 3 negers gebruiken die kaaskop alleen voor de wiet en drank en omdat ie een lekkere milf heeft
quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:43 schreef BIackBandanaCrew het volgende:
[..]
Hij moest vroeg slapie doen van sijn pa en ma.
Jochie moet morgen weer kk vroeg naar skola!Hij heeft vakantie, jwzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
Valt je het nu pas op? Die heb ik al zowat de hele dagquote:
En om de toiletpot schoon te maken. Je weet tog!!quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:43 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Nee die 3 negers gebruiken die kaaskop alleen voor de wiet en drank en omdat ie een lekkere milf heeft
Nee man, hoe kan hij anders 3 video's maken en een hyves account hebben met 100+ vrienden?quote:
ik dacht dat je de bananen club woordvoerder wasquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:49 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Valt je het nu pas op? Die heb ik al zowat de hele dag
hij heeft het over dat fok account van hemquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:49 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Nee man, hoe kan hij anders 3 video's maken en een hyves account hebben met 100+ vrienden?
Ja dat geloof ik graag. Ik bedoel de user bandanacrewquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:49 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Nee man, hoe kan hij anders 3 video's maken en een hyves account hebben met 100+ vrienden?
quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:50 schreef jesperrrrsss het volgende:
[..]
ik dacht dat je de bananen club woordvoerder was
Het is een kloon.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:51 schreef MYV het volgende:
En als we mazzel hebben maakt ie er nog 1 met nieuwe Homeboys
- Shaury want die is er wss uitgekickt, of ist een kloon?
pff, dan pas? vanavond nog.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:53 schreef jesperrrrsss het volgende:
ik ga nu slapen, en ik vertrouw er op dat als ik morgen ergens in de middag fok opstart dat we op topic deel 7 zitten
laterzzzzzzzzz
HOE DE FUCK KAN HIJ EEN KLOON ZIJN EN DIE FILMPJES MAKENquote:
sorry hoor dat ordinaire mokkel?quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:55 schreef Pollewoppie het volgende:
maar het gekke is dat die droeftoeters vaak nog best lekkere (ok wel domme maar toch) wijven leggen te naaien!!
Maaaaar ik wil btw ff wat links naar hun hyves hebben!! kunnen we nog meer lachen
DuShaury is geen kloon. BlackBandanaCrew wel.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:56 schreef Japsnars het volgende:
[..]
HOE DE FUCK KAN HIJ EEN KLOON ZIJN EN DIE FILMPJES MAKEN![]()
Hij is een drol aan het leggen bij zijn meidquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:40 schreef Goergawel het volgende:
[..]
Ah right, dat geloof ik ook wel jaquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:57 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
DuShaury is geen kloon. BlackBandanaCrew wel.
Hij heeft zo'n bruine chimeid van een jaar of 13quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:55 schreef Pollewoppie het volgende:
maar het gekke is dat die droeftoeters vaak nog best lekkere (ok wel domme maar toch) wijven leggen te naaien!!
Maaaaar ik wil btw ff wat links naar hun hyves hebben!! kunnen we nog meer lachen
De (nieuwe) jeugd van tegenwoordig lid.. klopt toch?quote:
Het lid.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:02 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
De (nieuwe) jeugd van tegenwoordig lid.. klopt toch?
Ik ben blij dat je ziet dat het opzettelijk slecht was, met name die uit de maat rap.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:57 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Lamon, ik neem mijn woorden terug. Wat moest ik lachen om dat slechte filmpje van je. Zeker naar een hoger niveau gebracht.
Zekers.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:57 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Lamon, ik neem mijn woorden terug. Wat moest ik lachen om dat slechte filmpje van je. Zeker naar een hoger niveau gebracht.
Johquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:04 schreef Chocolatebear het volgende:
Overigens
[ afbeelding ] = [ afbeelding ]
Nee het is toch de jeugd van.. en niet het jeugd van..quote:
quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:04 schreef Chocolatebear het volgende:
Overigens
[ afbeelding ] = [ afbeelding ]
Het nieuwe lid van de jeugd van tegenwoordig.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:07 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Nee het is toch de jeugd van.. en niet het jeugd van..
Het lidwoord verwijst in dit geval naar het woord lid. Het is dus 'Het nieuwe jeugd van tegenwoordig lid' en desnoods 'Het nieuwe de jeugd van tegenwoordig lid'quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:07 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Nee het is toch de jeugd van.. en niet het jeugd van..
Aangepast.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:35 schreef Sigmund666 het volgende:
Het is deeltje 6 inmiddels. Modje/admin moet het corrigeren
aangepastquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:03 schreef Goergawel het volgende:
TS zet deze torrie even in de OP:
http://nl.tinypic.com/use(...)F7QeM669ex88Zw%3D%3D
Kansjongeren op hyves 5: Black Bandana Apen
Ik gebruik gewoon mijn eigen taal, net als DuShauryquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:09 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Het lidwoord verwijst in dit geval naar het woord lid. Het is dus 'Het nieuwe jeugd van tegenwoordig lid' en desnoods 'Het nieuwe de jeugd van tegenwoordig lid'
Komnie baat doen swa!quote:
effe pmetje sturenquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:15 schreef Goergawel het volgende:
[..]
Mischien kan hij het topic niet meer vinden.
quote:ItszBrandO (1 hour ago) Show Hide
Marked as spam
Reply
eee young voice hier je vader is een homo en deel 4 kom standaard
Doe het eens beter dan.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:21 schreef FashionXstar het volgende:
Ik moet zeggen dat ik mij diep en diep schaam door dat filmpje van Lamon,shiiiitt wat is die toch slecht![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:22 schreef Goergawel het volgende:
Ze gaan wel tekeer op de youtube comments:
http://www.youtube.com/comment_servlet?all_comments&v=qLtP9AnbOiw&fromurl=/watch%3Fv%3DqLtP9AnbOiw
[..]
quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:22 schreef Goergawel het volgende:
Ze gaan wel tekeer op de youtube comments:
http://www.youtube.com/comment_servlet?all_comments&v=qLtP9AnbOiw&fromurl=/watch%3Fv%3DqLtP9AnbOiw
[..]
Dat zei Shaury ook al... 2 topics geledenquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:29 schreef MYV het volgende:
[..]
JONGENS ER KOMT EEN DEEL 4![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik citeer:
'' eee young voice hier je vader is een homo en deel 4 kom standaard ''
quote:POLITIE HOUDT 12-JARIGE AAN MET GESTOLEN FIETS
Sneller: www.alarmeringen.nlquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:42 schreef remlof het volgende:
Ik bookmark deze effe hier: http://www.politie-rijnmond.nl/Persberichten/intro.htm
quote:De 16-jarige Rotterdammer wordt er van verdacht dat hij op 30 september jl een 14-jarige jongen uit Barendrecht op de Zuiderparkweg heeft beroofd van zijn mobiele telefoon en OV-chipkaart.
Liggen niet al zijn matties daar al?quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:14 schreef toxikon het volgende:
zou die fopneger nou naar bed zijn gegaan?
Hij is wel mooi de enige die het geld- sorry de doekoe- kan tellen, dus hij kan die andere negers mooi bezeikenquote:Op maandag 19 oktober 2009 00:19 schreef bakatje het volgende:
Net even wat oude topics doorgelezen, goed leesvoer. Shaury lijkt alleen van een nog veel lager niveau dan bijvoorbeeld zanger Rinus.
Rinus is nobelprijs materiaal vergeleken die overrijpe banaan!quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:19 schreef bakatje het volgende:
Net even wat oude topics doorgelezen, goed leesvoer. Shaury lijkt alleen van een nog veel lager niveau dan bijvoorbeeld zanger Rinus.
Rinus is tenminste een gezonde Hollandse jongen!quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Rinus is nobelprijs materiaal vergeleken die overrijpe banaan!
quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:23 schreef DuShaury het volgende:
Luisterr dan ben net osso(thuis)
en heb effe wat te melden.
voortaan als ik straattaal praat ga ik de betekenis erbij schrijven
zodat jullie ook wat leren.
enne dat filmpje.. krijgt zeker 1tje terug.
geloof me. en ik begrijp heel goed wat tie gast zei dont worry
about that.. dus je kan er een terug verwachten wat je denk ik
ook wel wil he nurd.. met je gay stemmetje. aii (oke/ja)
en peace (vrede/of doei groet)
laterrzz
Conducteur.quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:25 schreef M4a1 het volgende:
[..]
En nu, -sorry-, nog één keertje, WAT is nou in hemelsnaam condoekoe, want dat kon ik nog altijd niet begrijpen uit het filmpje..
oja das waar ook, in een van die filmpjes liep de opperblack bana met een honkbalknuppel te wapperen. ongetwijfeld het alphamannetje en top. waarschijnlijk is onze shauny zijn bruine ster aan het aanbieden bij hem.quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Liggen niet al zijn matties daar al?
zo isda! Die is gewillig zijn bruine anjer aan het aanbieden aan zijn homies en ook aan de bitches met voorbindsjit .. en gillen! squeel piggy squeel!!!quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:27 schreef toxikon het volgende:
[..]
oja das waar ook, in een van die filmpjes liep de opperblack bana met een honkbalknuppel te wapperen. ongetwijfeld het alphamannetje en top. waarschijnlijk is onze shauny zijn bruine ster aan het aanbieden bij hem.
Luister dan? We hebben godgodverredomme niet met je geknikkerd, stuk trailer trash!quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:23 schreef DuShaury het volgende:
Luisterr dan ben net osso(thuis)
en heb effe wat te melden.
voortaan als ik straattaal praat ga ik de betekenis erbij schrijven
zodat jullie ook wat leren.
enne dat filmpje.. krijgt zeker 1tje terug.
geloof me. en ik begrijp heel goed wat tie gast zei dont worry
about that.. dus je kan er een terug verwachten wat je denk ik
ook wel wil he nurd.. met je gay stemmetje. aii (oke/ja)
laterrzz
Godzijdank is dit ONZ.quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:37 schreef Lamon het volgende:
Ik ben super multicultureel, maar het feit dat zij mijn filmpje niet eens goed willen keuren is wel wat flauw...
Ze zijn nog erger dan die anonieme nietsnutten in FOK! klb....
viel spass damitquote:Op maandag 19 oktober 2009 00:48 schreef versabommie het volgende:
ik ga zo mijn mokkel eens ff flink hosselen (als ik ze wakker kan krijgen !) en daarna een torrie draaien ! ofzo
ja wat de neuk is nu een torrie? Ik, Yvonne en anderen willen dat graag wetenquote:
toriquote:Op maandag 19 oktober 2009 00:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja wat de neuk is nu een torrie? Ik, Yvonne en anderen willen dat graag weten
Neuh, gewoon een 5 minuten projectje voor de fun.quote:
Anoniem? we hebben allemaal weleens onze foto gepost, iedereen kan zo opzoeken waar M en Z wonen. Je kan zo zien wie waar woont en werkt/studeert, etcquote:Op maandag 19 oktober 2009 00:37 schreef Lamon het volgende:
Ik ben super multicultureel, maar het feit dat zij mijn filmpje niet eens goed willen keuren is wel wat flauw...
Ze zijn nog erger dan die anonieme nietsnutten in FOK! klb....
In dat geval zou ik dus gaarne met wederzijds respect een torrie doen op uwer hoofd!quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:01 schreef DuShaury het volgende:
Torrie =
een ding doen dus inderdaad als dinges.
Ik heb met name niet veel op met Adolescence, Otis/Bigkahuna, QPM, Mr.Cooper en Likitu. (naamfouten voorbehouden.quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Anoniem? we hebben allemaal weleens onze foto gepost, iedereen kan zo opzoeken waar M en Z wonen. Je kan zo zien wie waar woont en werkt/studeert, etc
daar is onze boy.quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:01 schreef DuShaury het volgende:
Torrie =
Wat ik me overigens echt afvraag zijn twee dingen:quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:01 schreef DuShaury het volgende:
Torrie =
quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat ik me overigens echt afvraag zijn twee dingen:
1) is je moeder niet boos dat je steeds het messenblok leegrooft?
2) heb je geen schrale aars door die matties ?
Wat zit je mij er nou weer bij te halen en je hebt je zelf even voor lul gezet met je filmpje.quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:04 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik heb met name niet veel op met Adolescence, Otis/Bigkahuna, QPM, Mr.Cooper en Likitu. (naamfouten voorbehouden.)
Als je het rijtje van die users met foto's en karakterschets neerzet, ben ik met klb echt klaar.
HAHAHAH IK LACH MIJ ECHT DE BALLEN UIT MIJN BROEK. HILARISCH.quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:23 schreef DuShaury het volgende:
. aii (oke/ja)
Boeiend, nerd.quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:10 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Wat zit je mij er nou weer bij te halen en je hebt je zelf even voor lul gezet met je filmpje.
Hihi, de frustratie.quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:10 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Wat zit je mij er nou weer bij te halen en je hebt je zelf even voor lul gezet met je filmpje.
Hoi Sanne.quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:13 schreef Lamon het volgende:
[..]
Hihi, de frustratie.
Om je te kalmeren.
1) ah komop homo, jeweets... ik pompte je moer gisteren in haar vete aars en ze huilde over haar messenblok!quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:12 schreef DuShaury het volgende:
1 das gwn mij kk mes weetnie voor jou? kan het laten zien want heb geen messenblok die een mes ontbreekt balhaar.
2 ben geen kk homo als bijv die lamont.. dus shut the fuck up kk homo..
meschien dat jou gaatje uitgerekt is.. niet die van ons
HEY! Ik hossel je vrouw zomaar! peace out in one ding enzo mattie!quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:16 schreef Rickyvantof het volgende:
Het verbaast mij serieus hoeveel tijd en moeite jullie met z'n allen steken in dat tuig. Ik bedoel, met z'n allen om een paar kansloze kindjes lachen, oké, maar nu 6 topics én een heuze "rap"...
Ach houd je kop toch kill, fopnegerquote:Op maandag 19 oktober 2009 01:12 schreef DuShaury het volgende:
1 das gwn mij kk mes weetnie voor jou? kan het laten zien want heb geen messenblok die een mes ontbreekt balhaar.
Kom lauw doen swa kom fittie ik nak je idde jwz tantoe spange torrie met mn pokoe en mij matties nakken jouw moederzus.quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
HEY! Ik hossel je vrouw zomaar! peace out in one ding enzo mattie!
Omdat dushaury het ons leert, jwz killquote:Op maandag 19 oktober 2009 01:21 schreef Rickyvantof het volgende:
[..]
Kom lauw doen swa kom fittie ik nak je idde jwz tantoe spange torrie met mn pokoe en mij matties nakken jouw moederzus.
Maar peace idd jwz
Godver, waarom ken ik die taal?
Hij is wel een goede mentor, inderdaad. jwz en tantoe peace homiequote:Op maandag 19 oktober 2009 01:22 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Omdat dushaury het ons leert, jwz kill
Ja en nu wil ik godver weten wat een torrie is... Ik en velen met mij!quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:24 schreef Rickyvantof het volgende:
[..]
Hij is wel een goede mentor, inderdaad. jwz en tantoe peace homie
Het staat slechts een keer of 3 in dit topic, stumperd.quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja en nu wil ik godver weten wat een torrie is... Ik en velen met mij!
Spreek Swa!
das een verhaaltje , lijkt op story maar te lui om de s uit te spreken denk ik. jeweettoch met die suriesquote:Op maandag 19 oktober 2009 01:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Spreek Swa!
Een torrie betekent: een overval, kraak en dergelijke.quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Spreek Swa!
er staat 3 keer "een ding"quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:28 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Het staat slechts een keer of 3 in dit topic, stumperd.
Osso ken ik, maar torrie?quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:33 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Serieus dat mensen hier niet eens weten wat osso en torrie is, komen kennelijk allemaal uit een dorp ofzo.
Maargoed, word nog een cursus "Straat for dummy's" hiero.
Of je doet normale nederlandse taal? of is dat teveel gevraagd?quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:33 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Serieus dat mensen hier niet eens weten wat osso en torrie is, komen kennelijk allemaal uit een dorp ofzo.
Ze blijven toch rollen, omdat ze boesjans hebben.quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Of je doet normale nederlandse taal? of is dat teveel gevraagd?
Ongezien de tyfus dus voor ze! Geen nederlandse taal, komen ze er bij mij al niet in! krijgen ze maar lekker een torrie op hun zaadbal!quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:40 schreef Rickyvantof het volgende:
Je kunt inderdaad een torrie zetten, Je kunt een torrie tevens leggen, doen, zien, ruiken, etc.
Dat is het leuke van straattaal, het heeft geen betekenis, voegt totaal niets toe aan de inhoud van hetgeen er gezegd wordt, maar als je het gebruikt ben je super cool en krijg je oneindig + 1 streetcredz. Je weet zelluf.
Wat maakt het eigenlijk uit? Taal is sowieso een verzinsel van de mens.quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ongezien de tyfus dus voor ze! Geen nederlandse taal, komen ze er bj mij al niet in! krijgen ze maar lekker een torrie op hun zaadbal!
Torrie betekent dus gewoon hetzelfde als smurf?quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:40 schreef Rickyvantof het volgende:
Je kunt inderdaad een torrie zetten, Je kunt een torrie tevens leggen, doen, zien, ruiken, etc.
Dat is het leuke van straattaal, het heeft geen betekenis, voegt totaal niets toe aan de inhoud van hetgeen er gezegd wordt, maar als je het gebruikt ben je super cool en krijg je oneindig + 1 streetcredz. Je weet zelluf.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:52 schreef Rickyvantof het volgende:
Het woord torrie voor kansloze jeugd is als het woord smurf voor de smurfen.
Wat dat betrefd zijn probleemjongeren een soort smurfen. Maar dan niet blauw...en ook niet klein. En ze wonen niet in een bos.
Er is echter wel een oppergangsta met een witte baard en een rode muts...of zijn dat hun bitches?
Whehequote:Op maandag 19 oktober 2009 01:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Torrie betekent dus gewoon hetzelfde als smurf?
jaquote:Op maandag 19 oktober 2009 01:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Torrie betekent dus gewoon hetzelfde als smurf?
Dat universele maakt torrie eigenlijk best een handig woord, alleen jammer dat het zo straat klinkt.quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:40 schreef Rickyvantof het volgende:
Kutnerd, als er ook maar een vmbo'er voor je staat durf je dat al niet meer te zeggen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ongezien de tyfus dus voor ze! Geen nederlandse taal, komen ze er bij mij al niet in! krijgen ze maar lekker een torrie op hun zaadbal!
oeh, nou weet iedereen je adresquote:Op maandag 19 oktober 2009 02:11 schreef blackbandanacrew het volgende:
Morgenvroeg staat blackbandanacrew.nl online, iemand ideeën?
Gr, kloon
Hee! Je hebt mijn adres gebruikt!quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:16 schreef blackbandanacrew het volgende:
[..]
Alsof ik mijn adres heb opgegeven
detelefoongids.nl adressen.
Ik woon zelf in Amsterdam, maar had er nog nooit van gehoord.quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:33 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
quote:Op maandag 19 oktober 2009 07:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[ afbeelding ]
Zo gelijk al in filmpje één te vinden!
Goeie site man!quote:
quote:Op maandag 19 oktober 2009 09:49 schreef de_boswachter het volgende:
Mensen die denken dat ze in een crew zitten:
Mensen die denken dat ze gangster zijn en in Rotterdam Vinex wonen:![]()
![]()
Mensen die status afleiden aan rappen en videoclips:![]()
Mensen die een voorbeeld stellen aan over de top gasten uit Amerika:
Mensen die denken dat ze door het dragen van een bandana gevaarlijk zijn:![]()
Mensen die "stoere" internetfilmpjes maken:![]()
Mensen die ruzie zoeken over het internet omdat hun "crewnaam" te kakken is gezet:![]()
Kansenjongeren die ons geld kosten:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Justitiie die er niks aan doet:![]()
![]()
![]()
De crew bestaat vooral uit:quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:15 schreef Klaagtvaak het volgende:
Uit hoeveel man bestaat de crew nou? 5?![]()
Waarvan er 2 broers zijn..![]()
Toch wel jammer, de jostiband heeft meer kwaliteit dan al deze gasten bij elkaar.
WIE LIGT ER NOU MET EEN ANDERE NIGGA IN BED? Dat ben jij toch?quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:12 schreef DuShaury het volgende:
Wandelende grapquote:Op maandag 19 oktober 2009 10:09 schreef DuShaury het volgende:
Luiister dan
ik ga niet meer reageren.
jullie zien vanzelf wanneer er nieuwe filmp(jes)
zijn..peace
Niet te diep in je maten gaan hequote:Op maandag 19 oktober 2009 10:09 schreef DuShaury het volgende:
Luiister dan
zijn..peace
Jij hebt vast een kut leven..quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:09 schreef DuShaury het volgende:
Luiister dan
zijn..peace
quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:05 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
De crew bestaat vooral uit:
[ afbeelding ]
En:
[ afbeelding ]
Je ziet het dus wel; niet veel soeps, die crew!
quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:09 schreef DuShaury het volgende:
Luiister dan
zijn..peace
Dat klopt..quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:15 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Gast. Die verstandelijk gehandicapte/mongool heeft nog meer hersens dan Shaury
quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:09 schreef DuShaury het volgende:
Luiister dan
zijn..peace
Zo af en toe is het gewoon heel verfrissend om te lachen om pauperende kastnichten met nepgouden riempjes, moeders broodmes en taalachterstanden van heb ik je daar!quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zijn wij eigenlijk ook niet heel triest dat we dit hele gebeuren grappig vinden?
Leedvermaak is het beste vermaak, ze deden het destijds al toen ze slaven voor de leeuwen gooiden. Maar in plaats van verdere evolutie is er een bepaalde groep die terug evolueert en zichzelf al zo belachelijk maakt dat er geen leeuw meer nodig is, zie hier het resultaat. Allemaal wijzen en lachen mensenquote:Op maandag 19 oktober 2009 10:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zijn wij eigenlijk ook niet heel triest dat we dit hele gebeuren grappig vinden?
Wat niet? :|quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:09 schreef DuShaury het volgende:
Luiister dan
zijn..peace
PEACE ?quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:09 schreef DuShaury het volgende:
Luiister dan
zijn..peace
Tering wat een slechte soep xD!quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:27 schreef AdvancedPower het volgende:
[ afbeelding ]
Shaury? Is that you?
Tja, deze 'crew' pakt het wat serieuzer aan.quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:30 schreef TimmiiG het volgende:
[..]
Tering wat een slechte soep xD!
Dat hoofd ook gewoon.. tering :S
Ik dacht altijd dat het hier in Venray erg was met buitenlanders/wiggers. Maar hier houden ze het "gelukkig" bij fietsen jatten stoere praat!
quote:
Ja, ze hebben tenminste een naam. Stelletje Bananen....quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:32 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Tja, deze 'crew' pakt het wat serieuzer aan.
Precies.quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:35 schreef TimmiiG het volgende:
[..]
Ja, ze hebben tenminste een naam. Stelletje Bananen....
Mja ik erger me hier ook wel kapot aan die "medemensen" uit onze samenleving.
Ze beginnen tegenwoordig al met schelden en dreigen voordat ze überhaupt kunnen lopen!
Haha is ie toch homo ^^!quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:36 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Oh my god, ik heb nu pas door dat die Shaury de wigger is die wij vroeger in de pleepot stouwde. Ik dacht dat wij met een OG te maken hadden
Ze zijn 's nachts aan het Mosselen hè!! Dusja, dat scheelt toch weer een post of 20 plus alle reacties daar op.quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:42 schreef M4a1 het volgende:
godverdomme zeg, kom ik 's morgens terug, nog steeds deel 6.Ik had op zijn minst nog een topic of 4 vol verwacht wat ik even door kon lezen.
Ik ben benieuwd wanneer hun nieuwe filmpje komt..quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:44 schreef TimmiiG het volgende:
[..]
Ze zijn 's nachts aan het Mosselen hè!! Dusja, dat scheelt toch weer een post of 20 plus alle reacties daar op.
Maar ja wij "normale" mensen slapen 's nachts en gaan dan verder met dit heilige topic te spammen! (A)
Echt zo'n naam voor een handtasje..quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:41 schreef TimmiiG het volgende:
[..]
Voor DuShaury (he bah, die naam alleen al), cryptisch: verborgen boodschap in een zin of plaatje
Om eerlijk te zijn, ik niet.quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:46 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wanneer hun nieuwe filmpje komt..
Handtasje/slappe polsjes/kringspier musketier/anaal ridder (moraal ridder)quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:46 schreef Koepert het volgende:
[..]
Echt zo'n naam voor een handtasje..
quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:46 schreef Koepert het volgende:
[..]
Echt zo'n naam voor een handtasje..
Wat heb je gedeponeerd? :|quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:50 schreef versabommie het volgende:
ZO! Net ff een flinke torrie gedeponeerd. De kastnichten van de slik-banana crew zijn wakkert?
Daar kan ík niks aan doen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:53 schreef TimmiiG het volgende:
[..]
Hij word al beter. Maar dat gezicht blijft akelig
Op Shaury zijn hoofd?quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:57 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Nu nog even mijn koffie opdrinken en dan ga ik ook een dikke torrie leggen
bwehehe nu nog steedsquote:
Link hem door naar Meatspinquote:Op maandag 19 oktober 2009 02:11 schreef blackbandanacrew het volgende:
Morgenvroeg staat blackbandanacrew.nl online, iemand ideeën?
Gr, kloon
Een vijftal mannen die elkaar aan het bevredigen zijn zou beter zijnquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:13 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
bwehehe nu nog steeds![]()
Oh, en:
[..]
Link hem door naar Meatspin
Kan iemand niet die site hacken en dan ff al die filmpjes qua meatspin, 2 girls 1 cup en al die crap erop pleurenquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:16 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Een vijftal mannen die elkaar aan het bevredigen zijn zou beter zijn
Nog geen torrie, had het gister wel kunnen doen als ze uit amsterdam kwamen. Maar ja, ik kom nou eenmaal niet zo graag in Rutterdamn.. En al helemaal niet in die Bananen buurt!quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:15 schreef MYV het volgende:
Hee peoples, ben er weer
ff korte samenvatting van pagina 4 - 10?
Is onze fopnigga nog langsgeweest.
EN heeft er iemand al een torrie gelegd op zn heuft?
Voor zover ik zie draaien er nog geen services op die server.quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:19 schreef TimmiiG het volgende:
[..]
Kan iemand niet die site hacken en dan ff al die filmpjes qua meatspin, 2 girls 1 cup en al die crap erop pleuren!
Ik kan het wel gaan proberen, maar dit leren wij nog niet op school. Duurt nog half jaartje voordat ik het kan![]()
!
Die past daar nog niet op hoor.......quote:
quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:26 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Die past daar nog niet op hoor.......
Die rechter ook hoor.quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:26 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Die past daar nog niet op hoor.......
Overigens,...die linker kan pijpen joh....aldus mijn broertje.
Smatjes?quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:29 schreef iKevin het volgende:
Hoe komt die negert eigenlijk aan die smatjes?
quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:29 schreef iKevin het volgende:
Zoals hij verklaart in 1 van zijn filmpjes, meisjes zijn gek op 'zijn' paal.quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:29 schreef iKevin het volgende:
Smatjes = Meisjes?quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:30 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Zoals hij verklaart in 1 van zijn filmpjes, meisjes zijn gek op 'zijn' paal.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:30 schreef Chriz2k het volgende:
[..].
Schrik niet, maar er bestaan mensen die met meisjes durven te praten!
quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:32 schreef TimmiiG het volgende:
[..]
Smatjes = Meisjes?
paal?
Hij staat voor paal ja, maar toch niet die van zichzelf
Kan ik ook niks aan doen !quote:
En wat wil je er mee dan?quote:
Zoiets.quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:38 schreef TimmiiG het volgende:
[..]
Kan ik ook niks aan doen !
Maar dit topic gaat toch tot de 300 posts en dan nieuw?
Dus nog maar 30 posts ongeveer
Ju bent gewoon een bami skiffa je weet zaki patataquote:Op maandag 19 oktober 2009 01:12 schreef DuShaury het volgende:
He wat jammer. Hoelang gaat het duren voordat dat topic online is? (A)quote:
Dat was wel het plan, inderdaad.quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:40 schreef TimmiiG het volgende:
[..]
En wat wil je er mee dan?
Gaan infiltreren in de BanananCrew en ook lekker bananen eten en ombouwen tot richt "pistolen"? :s
En dat meisje ook van jou "paal" laten genieten? xD
Nja ze is misschien wel te doen. Al kan 1 foto nooit genoeg zijn om iemand te beoordelen. Vaak zat meegemaaktquote:
Zullen nog wel aan het na genieten zijn.. of gewoon nog een keer aan het doen. Alleen nou met hun Bitches!quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:46 schreef versabommie het volgende:
Nog weinig reacties van de Bokito Gangbang Club he?
Ik ga de poenie van die bakrasma gewoon kkhard uitwonen in een box, jwz.quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:46 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Je gaat net als dat meisje, in dat filmpje, 'undercover'?
Tering.. jij begint ook al op Shaury te lijken. Alleen die kerel legt nog netjes zijn taalgebruik uit (Soort van netjes en in slecht Nederlands!)quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:55 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik ga de poenie van die bakrasma gewoon kkhard uitwonen in een box, jwz.
Hou je bek. Alsjeblieft.quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:44 schreef TimmiiG het volgende:
[..]
Nja ze is misschien wel te doen. Al kan 1 foto nooit genoeg zijn om iemand te beoordelen. Vaak zat meegemaaktxD
quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:55 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik ga de poenie van die bakrasma gewoon kkhard uitwonen in een box, jwz.
Dat jij nou de hele dag in je osso achter je computer zit en nooit op de strati komt.quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:58 schreef TimmiiG het volgende:
[..]
Tering.. jij begint ook al op Shaury te lijken. Alleen die kerel legt nog netjes zijn taalgebruik uit (Soort van netjes en in slecht Nederlands!)
We wonen nog altijd in Nederland, dit land is nog altijd vrij, er is gelukkig pas 1 buitenlandse burgemeester (voor zover bij mij bekend) en we hebben nog altijd een voor 95% gevuld kabinet met Nederlanders. Oftewel we praten gewoon Nederlands hier, dus geen turks, marrokaans, straats, fries, brabants, limburgs ofzo. Dat doe je maar mooi thuis!
Wil niet lullig doen, maar ik spam lekker vanaf mijn opleiding.quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:00 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat jij nou de hele dag in je osso achter je computer zit en nooit op de strati komt.
haha was sarcastisch bedoeld. Ik heb echt een scheit hekel aan zo'n meisjes/kindjes!quote:
Afblijvenquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:21 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Voor zover ik zie draaien er nog geen services op die server.
http://www.blackbandanacrew.nlquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:20 schreef DuShaury het volgende:
Binnekort praten jullie wel anders hoe real wij zijn..
eind van de week
gaan jullie wat erge filmpjes zien
met ons tege de blauwe strakke homos..
en ik heb gwn geen zin meer ff vndaag om te takki
eheb vandaag niet geslapen vanacht.
en ga strx cadeautje kope voor me meid.
dus geen zin in die bullshit you digg.
dus holla die filmpjes gaan eraan kome !
quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:20 schreef DuShaury het volgende:
eind van de week
quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:21 schreef blackbandanacrew het volgende:
[..]
http://www.blackbandanacrew.nl
omgquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:21 schreef blackbandanacrew het volgende:
[..]
Je bent er weer.quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:20 schreef DuShaury het volgende:
eind van de week
Een cadeautje ''kopen'' he? Ja die ken ik, gewoon hosselen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:20 schreef DuShaury het volgende:
eind van de week
Ik, nu komen ze me opzoekenquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:25 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Die Tinky Winky is mijn creatie!![]()
Wie heeft die site gemaakt?
Vet gemaakt.quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:26 schreef blackbandanacrew het volgende:
[..]
Ik, nu komen ze me opzoeken
quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:27 schreef DuShaury het volgende:
aii laatse reaktie ff.
want iets maakte mij boos
die undercover MEID.
is me zus trouwens dus bek houde over haar.
zij was gwn ff in me kamer balhaar.
enne. heb genoeg geld verdiend MET hosselen
dus kan nu wel een leuk sieraadje kopen he..
slimslim tewerk gaan.
enne lekker haten eh mensen..
jullie zien vanzelluf!
ik doe niks hoor balhaar.
maar zeg dan wie je bent?
ltrz tot vanavond peeps
Nu nog wat tekst erbij die hun gay-zijn doetquote:Op maandag 19 oktober 2009 12:21 schreef blackbandanacrew het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |