quote:kanker hoeren moeders vooral die kuli's & die mocro's die daar werken kanker hoeren moeders fuck hun !
quote:Motherfuckerss..
ze zijn kk vaak undercover..
soms kome ze met ze 3en
maar als he tmoet gwn fitti vriend..
bitch ass motherfuckers en hun bitch ass boetes.
Klacht: http://fuckret.hyves.nl/quote:KANKER CONDOEKOE:thefinger:
En die exotische soorten, maar dat maakt de irritatie erover niet kleiner.quote:Op donderdag 24 september 2009 13:12 schreef Zeroku het volgende:
Topic #47543534 over Hyves.
quote:Op donderdag 24 september 2009 13:14 schreef Agiath het volgende:
http://phank-tastisch.hyves.nl/
wat een bazen
Kansloos is het woord....quote:Real Muthaphukkin 'G'
Wat dacht je van conducteurs in burgerkleding lapzwans ;')quote:Op donderdag 24 september 2009 13:24 schreef 16meter het volgende:
'undercover' conducteurs?
Die infiltreren in het netwerk van zwartrijders ofzo?
Misschien noemen ze dat in Friesland (quote:Op donderdag 24 september 2009 13:25 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Wat dacht je van conducteurs in burgerkleding lapzwans ;')
dat zijn de dushi's van die analfabeten, die moeten VERPLICHT lid worden...quote:Op donderdag 24 september 2009 13:27 schreef DrDarwin het volgende:
En dat er dan van die blonde meiden lid zijn van die hyve en dezelfde gemankeerde taal bezigen.
Zoals de blonde breezah Lisanne Nap:quote:Op donderdag 24 september 2009 13:27 schreef DrDarwin het volgende:
En dat er dan van die blonde meiden lid zijn van die hyve en dezelfde gemankeerde taal bezigen.
Het lijkt me een gouden greep van die meiden.quote:Op donderdag 24 september 2009 13:29 schreef Lienzz het volgende:
[..]
dat zijn de dushi's van die analfabeten, die moeten VERPLICHT lid worden...
quote:Op donderdag 24 september 2009 13:27 schreef DrDarwin het volgende:
dat is ook al zo een "tuintje in me hart" figuurquote:Op donderdag 24 september 2009 13:31 schreef 54cm het volgende:
[..]
Zoals de blonde breezah Lisanne Nap:![]()
[ afbeelding ]
k'rij al 3jaar zonder ov naar mijn school dat is 5haltes en elke keer heb ik geluk wand dan komen ze naam me toe en dan zeg die collega kom mee dus , maar eens stapte ik uit ware er heel veel controleursen en ze hielde me moeder vast en ze zeiden tegen mij 'meisje wacht even'en ik liep door dus altijd gered
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |