Ohw bij deze!quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:21 schreef Pollewoppie het volgende:
als je hier niet hebt gepost heb je niet geleefd!!! JWZ!!
doet me denken aan sinterklaasquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:38 schreef toxikon het volgende:
kom net binnen in dit verhaal, kort samen gevat: 3 donkere nederlanders werken voor die witte nepneger en nu vind ie dat ie de man is?
quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:38 schreef toxikon het volgende:
kom net binnen in dit verhaal, kort samen gevat: 3 donkere nederlanders werken voor die witte nepneger en nu vind ie dat ie de man is?
Ik zal eens een torrie op zn gezicht leggen. (ik vind het gewoon klinken als "schijten")quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:40 schreef Goergawel het volgende:
[..]
Hij is een torrie aan het leggen bij zijn chimeid.
Nee die 3 negers gebruiken die kaaskop alleen voor de wiet en drank en omdat ie een lekkere milf heeftquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:38 schreef toxikon het volgende:
Hij moest vroeg slapie doen van sijn pa en ma.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.From da streetz, reprezantin' Beverwaard.
aha daar had ik effe niet aan gedacht, iedereen noemt elkaar maar biatch ben druk bezig met bijlezen zit nu in deel 3.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neuh, volgens mij is die neppert het neukertje van de rest
Waarschijnlijk heeftie gewoon motherfucking keihard huisarrest voor het leegstelen van het messenblok in de keuken, je weets.. peace out enzoquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:42 schreef MYV het volgende:
@ hierboven.
Ik vroeg ze ook steeds om een buiten filmpje,
Zien we steeds die pauper kamer van Shaury.
maar wat is torrie aan het leggen nou ??quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:40 schreef Goergawel het volgende:
[..]
quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:45 schreef jesperrrrsss het volgende:
[..]
maar wat is torrie aan het leggen nou ??
schijten in een steeg ,
of schijten op z'n vriendin??,
of beroven???
quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:45 schreef jesperrrrsss het volgende:
[..]
maar wat is torrie aan het leggen nou ??
schijten in een steeg ,
of schijten op z'n vriendin??,
of beroven???
Die gast is een kloon manquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:43 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Nee die 3 negers gebruiken die kaaskop alleen voor de wiet en drank en omdat ie een lekkere milf heeft
quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:43 schreef BIackBandanaCrew het volgende:
[..]
Hij moest vroeg slapie doen van sijn pa en ma.
Jochie moet morgen weer kk vroeg naar skola!Hij heeft vakantie, jwzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
Valt je het nu pas op? Die heb ik al zowat de hele dagquote:
En om de toiletpot schoon te maken. Je weet tog!!quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:43 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Nee die 3 negers gebruiken die kaaskop alleen voor de wiet en drank en omdat ie een lekkere milf heeft
Nee man, hoe kan hij anders 3 video's maken en een hyves account hebben met 100+ vrienden?quote:
ik dacht dat je de bananen club woordvoerder wasquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:49 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Valt je het nu pas op? Die heb ik al zowat de hele dag
hij heeft het over dat fok account van hemquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:49 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Nee man, hoe kan hij anders 3 video's maken en een hyves account hebben met 100+ vrienden?
Ja dat geloof ik graag. Ik bedoel de user bandanacrewquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:49 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Nee man, hoe kan hij anders 3 video's maken en een hyves account hebben met 100+ vrienden?
quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:50 schreef jesperrrrsss het volgende:
[..]
ik dacht dat je de bananen club woordvoerder was
Het is een kloon.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:51 schreef MYV het volgende:
En als we mazzel hebben maakt ie er nog 1 met nieuwe Homeboys
- Shaury want die is er wss uitgekickt, of ist een kloon?
pff, dan pas? vanavond nog.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:53 schreef jesperrrrsss het volgende:
ik ga nu slapen, en ik vertrouw er op dat als ik morgen ergens in de middag fok opstart dat we op topic deel 7 zitten
laterzzzzzzzzz
HOE DE FUCK KAN HIJ EEN KLOON ZIJN EN DIE FILMPJES MAKENquote:
sorry hoor dat ordinaire mokkel?quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:55 schreef Pollewoppie het volgende:
maar het gekke is dat die droeftoeters vaak nog best lekkere (ok wel domme maar toch) wijven leggen te naaien!!
Maaaaar ik wil btw ff wat links naar hun hyves hebben!! kunnen we nog meer lachen
DuShaury is geen kloon. BlackBandanaCrew wel.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:56 schreef Japsnars het volgende:
[..]
HOE DE FUCK KAN HIJ EEN KLOON ZIJN EN DIE FILMPJES MAKEN![]()
Hij is een drol aan het leggen bij zijn meidquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:40 schreef Goergawel het volgende:
[..]
Ah right, dat geloof ik ook wel jaquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:57 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
DuShaury is geen kloon. BlackBandanaCrew wel.
Hij heeft zo'n bruine chimeid van een jaar of 13quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:55 schreef Pollewoppie het volgende:
maar het gekke is dat die droeftoeters vaak nog best lekkere (ok wel domme maar toch) wijven leggen te naaien!!
Maaaaar ik wil btw ff wat links naar hun hyves hebben!! kunnen we nog meer lachen
De (nieuwe) jeugd van tegenwoordig lid.. klopt toch?quote:
Het lid.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:02 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
De (nieuwe) jeugd van tegenwoordig lid.. klopt toch?
Ik ben blij dat je ziet dat het opzettelijk slecht was, met name die uit de maat rap.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:57 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Lamon, ik neem mijn woorden terug. Wat moest ik lachen om dat slechte filmpje van je. Zeker naar een hoger niveau gebracht.
Zekers.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:57 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Lamon, ik neem mijn woorden terug. Wat moest ik lachen om dat slechte filmpje van je. Zeker naar een hoger niveau gebracht.
Johquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:04 schreef Chocolatebear het volgende:
Overigens
[ afbeelding ] = [ afbeelding ]
Nee het is toch de jeugd van.. en niet het jeugd van..quote:
quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:04 schreef Chocolatebear het volgende:
Overigens
[ afbeelding ] = [ afbeelding ]
Het nieuwe lid van de jeugd van tegenwoordig.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:07 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Nee het is toch de jeugd van.. en niet het jeugd van..
Het lidwoord verwijst in dit geval naar het woord lid. Het is dus 'Het nieuwe jeugd van tegenwoordig lid' en desnoods 'Het nieuwe de jeugd van tegenwoordig lid'quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:07 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Nee het is toch de jeugd van.. en niet het jeugd van..
Aangepast.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:35 schreef Sigmund666 het volgende:
Het is deeltje 6 inmiddels. Modje/admin moet het corrigeren
aangepastquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:03 schreef Goergawel het volgende:
TS zet deze torrie even in de OP:
http://nl.tinypic.com/use(...)F7QeM669ex88Zw%3D%3D
Kansjongeren op hyves 5: Black Bandana Apen
Ik gebruik gewoon mijn eigen taal, net als DuShauryquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:09 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Het lidwoord verwijst in dit geval naar het woord lid. Het is dus 'Het nieuwe jeugd van tegenwoordig lid' en desnoods 'Het nieuwe de jeugd van tegenwoordig lid'
Komnie baat doen swa!quote:
effe pmetje sturenquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:15 schreef Goergawel het volgende:
[..]
Mischien kan hij het topic niet meer vinden.
quote:ItszBrandO (1 hour ago) Show Hide
Marked as spam
Reply
eee young voice hier je vader is een homo en deel 4 kom standaard
Doe het eens beter dan.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:21 schreef FashionXstar het volgende:
Ik moet zeggen dat ik mij diep en diep schaam door dat filmpje van Lamon,shiiiitt wat is die toch slecht![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:22 schreef Goergawel het volgende:
Ze gaan wel tekeer op de youtube comments:
http://www.youtube.com/comment_servlet?all_comments&v=qLtP9AnbOiw&fromurl=/watch%3Fv%3DqLtP9AnbOiw
[..]
quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:22 schreef Goergawel het volgende:
Ze gaan wel tekeer op de youtube comments:
http://www.youtube.com/comment_servlet?all_comments&v=qLtP9AnbOiw&fromurl=/watch%3Fv%3DqLtP9AnbOiw
[..]
Dat zei Shaury ook al... 2 topics geledenquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:29 schreef MYV het volgende:
[..]
JONGENS ER KOMT EEN DEEL 4![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik citeer:
'' eee young voice hier je vader is een homo en deel 4 kom standaard ''
quote:POLITIE HOUDT 12-JARIGE AAN MET GESTOLEN FIETS
Forum Opties | |
---|---|