Het is een kloon.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:51 schreef MYV het volgende:
En als we mazzel hebben maakt ie er nog 1 met nieuwe Homeboys
- Shaury want die is er wss uitgekickt, of ist een kloon?
pff, dan pas? vanavond nog.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:53 schreef jesperrrrsss het volgende:
ik ga nu slapen, en ik vertrouw er op dat als ik morgen ergens in de middag fok opstart dat we op topic deel 7 zitten
laterzzzzzzzzz
HOE DE FUCK KAN HIJ EEN KLOON ZIJN EN DIE FILMPJES MAKENquote:
sorry hoor dat ordinaire mokkel?quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:55 schreef Pollewoppie het volgende:
maar het gekke is dat die droeftoeters vaak nog best lekkere (ok wel domme maar toch) wijven leggen te naaien!!
Maaaaar ik wil btw ff wat links naar hun hyves hebben!! kunnen we nog meer lachen
DuShaury is geen kloon. BlackBandanaCrew wel.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:56 schreef Japsnars het volgende:
[..]
HOE DE FUCK KAN HIJ EEN KLOON ZIJN EN DIE FILMPJES MAKEN![]()
Hij is een drol aan het leggen bij zijn meidquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:40 schreef Goergawel het volgende:
[..]
Hij is een torrie aan het leggen bij zijn chimeid.
Ah right, dat geloof ik ook wel jaquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:57 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
DuShaury is geen kloon. BlackBandanaCrew wel.
Hij heeft zo'n bruine chimeid van een jaar of 13quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:55 schreef Pollewoppie het volgende:
maar het gekke is dat die droeftoeters vaak nog best lekkere (ok wel domme maar toch) wijven leggen te naaien!!
Maaaaar ik wil btw ff wat links naar hun hyves hebben!! kunnen we nog meer lachen
De (nieuwe) jeugd van tegenwoordig lid.. klopt toch?quote:
Het lid.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:02 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
De (nieuwe) jeugd van tegenwoordig lid.. klopt toch?
Ik ben blij dat je ziet dat het opzettelijk slecht was, met name die uit de maat rap.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:57 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Lamon, ik neem mijn woorden terug. Wat moest ik lachen om dat slechte filmpje van je. Zeker naar een hoger niveau gebracht.
Zekers.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:57 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Lamon, ik neem mijn woorden terug. Wat moest ik lachen om dat slechte filmpje van je. Zeker naar een hoger niveau gebracht.
Johquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:04 schreef Chocolatebear het volgende:
Overigens
[ afbeelding ] = [ afbeelding ]
Nee het is toch de jeugd van.. en niet het jeugd van..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |