pff, dan pas? vanavond nog.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:53 schreef jesperrrrsss het volgende:
ik ga nu slapen, en ik vertrouw er op dat als ik morgen ergens in de middag fok opstart dat we op topic deel 7 zitten
laterzzzzzzzzz
HOE DE FUCK KAN HIJ EEN KLOON ZIJN EN DIE FILMPJES MAKENquote:
sorry hoor dat ordinaire mokkel?quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:55 schreef Pollewoppie het volgende:
maar het gekke is dat die droeftoeters vaak nog best lekkere (ok wel domme maar toch) wijven leggen te naaien!!
Maaaaar ik wil btw ff wat links naar hun hyves hebben!! kunnen we nog meer lachen
DuShaury is geen kloon. BlackBandanaCrew wel.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:56 schreef Japsnars het volgende:
[..]
HOE DE FUCK KAN HIJ EEN KLOON ZIJN EN DIE FILMPJES MAKEN![]()
Hij is een drol aan het leggen bij zijn meidquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:40 schreef Goergawel het volgende:
[..]
Hij is een torrie aan het leggen bij zijn chimeid.
Ah right, dat geloof ik ook wel jaquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:57 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
DuShaury is geen kloon. BlackBandanaCrew wel.
Hij heeft zo'n bruine chimeid van een jaar of 13quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:55 schreef Pollewoppie het volgende:
maar het gekke is dat die droeftoeters vaak nog best lekkere (ok wel domme maar toch) wijven leggen te naaien!!
Maaaaar ik wil btw ff wat links naar hun hyves hebben!! kunnen we nog meer lachen
De (nieuwe) jeugd van tegenwoordig lid.. klopt toch?quote:
Het lid.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:02 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
De (nieuwe) jeugd van tegenwoordig lid.. klopt toch?
Ik ben blij dat je ziet dat het opzettelijk slecht was, met name die uit de maat rap.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:57 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Lamon, ik neem mijn woorden terug. Wat moest ik lachen om dat slechte filmpje van je. Zeker naar een hoger niveau gebracht.
Zekers.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:57 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Lamon, ik neem mijn woorden terug. Wat moest ik lachen om dat slechte filmpje van je. Zeker naar een hoger niveau gebracht.
Johquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:04 schreef Chocolatebear het volgende:
Overigens
[ afbeelding ] = [ afbeelding ]
Nee het is toch de jeugd van.. en niet het jeugd van..quote:
quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:04 schreef Chocolatebear het volgende:
Overigens
[ afbeelding ] = [ afbeelding ]
Het nieuwe lid van de jeugd van tegenwoordig.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:07 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Nee het is toch de jeugd van.. en niet het jeugd van..
Het lidwoord verwijst in dit geval naar het woord lid. Het is dus 'Het nieuwe jeugd van tegenwoordig lid' en desnoods 'Het nieuwe de jeugd van tegenwoordig lid'quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:07 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Nee het is toch de jeugd van.. en niet het jeugd van..
Aangepast.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:35 schreef Sigmund666 het volgende:
Het is deeltje 6 inmiddels. Modje/admin moet het corrigeren
aangepastquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:03 schreef Goergawel het volgende:
TS zet deze torrie even in de OP:
http://nl.tinypic.com/use(...)F7QeM669ex88Zw%3D%3D
Kansjongeren op hyves 5: Black Bandana Apen
Ik gebruik gewoon mijn eigen taal, net als DuShauryquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:09 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Het lidwoord verwijst in dit geval naar het woord lid. Het is dus 'Het nieuwe jeugd van tegenwoordig lid' en desnoods 'Het nieuwe de jeugd van tegenwoordig lid'
Komnie baat doen swa!quote:
effe pmetje sturenquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:15 schreef Goergawel het volgende:
[..]
Mischien kan hij het topic niet meer vinden.
quote:ItszBrandO (1 hour ago) Show Hide
Marked as spam
Reply
eee young voice hier je vader is een homo en deel 4 kom standaard
Doe het eens beter dan.quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:21 schreef FashionXstar het volgende:
Ik moet zeggen dat ik mij diep en diep schaam door dat filmpje van Lamon,shiiiitt wat is die toch slecht![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:22 schreef Goergawel het volgende:
Ze gaan wel tekeer op de youtube comments:
http://www.youtube.com/comment_servlet?all_comments&v=qLtP9AnbOiw&fromurl=/watch%3Fv%3DqLtP9AnbOiw
[..]
quote:Op zondag 18 oktober 2009 23:22 schreef Goergawel het volgende:
Ze gaan wel tekeer op de youtube comments:
http://www.youtube.com/comment_servlet?all_comments&v=qLtP9AnbOiw&fromurl=/watch%3Fv%3DqLtP9AnbOiw
[..]
Dat zei Shaury ook al... 2 topics geledenquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:29 schreef MYV het volgende:
[..]
JONGENS ER KOMT EEN DEEL 4![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik citeer:
'' eee young voice hier je vader is een homo en deel 4 kom standaard ''
quote:POLITIE HOUDT 12-JARIGE AAN MET GESTOLEN FIETS
Sneller: www.alarmeringen.nlquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:42 schreef remlof het volgende:
Ik bookmark deze effe hier: http://www.politie-rijnmond.nl/Persberichten/intro.htm
quote:De 16-jarige Rotterdammer wordt er van verdacht dat hij op 30 september jl een 14-jarige jongen uit Barendrecht op de Zuiderparkweg heeft beroofd van zijn mobiele telefoon en OV-chipkaart.
Liggen niet al zijn matties daar al?quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:14 schreef toxikon het volgende:
zou die fopneger nou naar bed zijn gegaan?
Hij is wel mooi de enige die het geld- sorry de doekoe- kan tellen, dus hij kan die andere negers mooi bezeikenquote:Op maandag 19 oktober 2009 00:19 schreef bakatje het volgende:
Net even wat oude topics doorgelezen, goed leesvoer. Shaury lijkt alleen van een nog veel lager niveau dan bijvoorbeeld zanger Rinus.
Rinus is nobelprijs materiaal vergeleken die overrijpe banaan!quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:19 schreef bakatje het volgende:
Net even wat oude topics doorgelezen, goed leesvoer. Shaury lijkt alleen van een nog veel lager niveau dan bijvoorbeeld zanger Rinus.
Rinus is tenminste een gezonde Hollandse jongen!quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Rinus is nobelprijs materiaal vergeleken die overrijpe banaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |