Sneller: www.alarmeringen.nlquote:Op zondag 18 oktober 2009 23:42 schreef remlof het volgende:
Ik bookmark deze effe hier: http://www.politie-rijnmond.nl/Persberichten/intro.htm
quote:De 16-jarige Rotterdammer wordt er van verdacht dat hij op 30 september jl een 14-jarige jongen uit Barendrecht op de Zuiderparkweg heeft beroofd van zijn mobiele telefoon en OV-chipkaart.
Liggen niet al zijn matties daar al?quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:14 schreef toxikon het volgende:
zou die fopneger nou naar bed zijn gegaan?
Hij is wel mooi de enige die het geld- sorry de doekoe- kan tellen, dus hij kan die andere negers mooi bezeikenquote:Op maandag 19 oktober 2009 00:19 schreef bakatje het volgende:
Net even wat oude topics doorgelezen, goed leesvoer. Shaury lijkt alleen van een nog veel lager niveau dan bijvoorbeeld zanger Rinus.
Rinus is nobelprijs materiaal vergeleken die overrijpe banaan!quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:19 schreef bakatje het volgende:
Net even wat oude topics doorgelezen, goed leesvoer. Shaury lijkt alleen van een nog veel lager niveau dan bijvoorbeeld zanger Rinus.
Rinus is tenminste een gezonde Hollandse jongen!quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Rinus is nobelprijs materiaal vergeleken die overrijpe banaan!
quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:23 schreef DuShaury het volgende:
Luisterr dan ben net osso(thuis)
en heb effe wat te melden.
voortaan als ik straattaal praat ga ik de betekenis erbij schrijven
zodat jullie ook wat leren.
enne dat filmpje.. krijgt zeker 1tje terug.
geloof me. en ik begrijp heel goed wat tie gast zei dont worry
about that.. dus je kan er een terug verwachten wat je denk ik
ook wel wil he nurd.. met je gay stemmetje. aii (oke/ja)
en peace (vrede/of doei groet)
laterrzz
Conducteur.quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:25 schreef M4a1 het volgende:
[..]
En nu, -sorry-, nog één keertje, WAT is nou in hemelsnaam condoekoe, want dat kon ik nog altijd niet begrijpen uit het filmpje..
oja das waar ook, in een van die filmpjes liep de opperblack bana met een honkbalknuppel te wapperen. ongetwijfeld het alphamannetje en top. waarschijnlijk is onze shauny zijn bruine ster aan het aanbieden bij hem.quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Liggen niet al zijn matties daar al?
zo isda! Die is gewillig zijn bruine anjer aan het aanbieden aan zijn homies en ook aan de bitches met voorbindsjit .. en gillen! squeel piggy squeel!!!quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:27 schreef toxikon het volgende:
[..]
oja das waar ook, in een van die filmpjes liep de opperblack bana met een honkbalknuppel te wapperen. ongetwijfeld het alphamannetje en top. waarschijnlijk is onze shauny zijn bruine ster aan het aanbieden bij hem.
Luister dan? We hebben godgodverredomme niet met je geknikkerd, stuk trailer trash!quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:23 schreef DuShaury het volgende:
Luisterr dan ben net osso(thuis)
en heb effe wat te melden.
voortaan als ik straattaal praat ga ik de betekenis erbij schrijven
zodat jullie ook wat leren.
enne dat filmpje.. krijgt zeker 1tje terug.
geloof me. en ik begrijp heel goed wat tie gast zei dont worry
about that.. dus je kan er een terug verwachten wat je denk ik
ook wel wil he nurd.. met je gay stemmetje. aii (oke/ja)
laterrzz
Godzijdank is dit ONZ.quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:37 schreef Lamon het volgende:
Ik ben super multicultureel, maar het feit dat zij mijn filmpje niet eens goed willen keuren is wel wat flauw...
Ze zijn nog erger dan die anonieme nietsnutten in FOK! klb....
viel spass damitquote:Op maandag 19 oktober 2009 00:48 schreef versabommie het volgende:
ik ga zo mijn mokkel eens ff flink hosselen (als ik ze wakker kan krijgen !) en daarna een torrie draaien ! ofzo
ja wat de neuk is nu een torrie? Ik, Yvonne en anderen willen dat graag wetenquote:
toriquote:Op maandag 19 oktober 2009 00:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja wat de neuk is nu een torrie? Ik, Yvonne en anderen willen dat graag weten
Neuh, gewoon een 5 minuten projectje voor de fun.quote:
Anoniem? we hebben allemaal weleens onze foto gepost, iedereen kan zo opzoeken waar M en Z wonen. Je kan zo zien wie waar woont en werkt/studeert, etcquote:Op maandag 19 oktober 2009 00:37 schreef Lamon het volgende:
Ik ben super multicultureel, maar het feit dat zij mijn filmpje niet eens goed willen keuren is wel wat flauw...
Ze zijn nog erger dan die anonieme nietsnutten in FOK! klb....
In dat geval zou ik dus gaarne met wederzijds respect een torrie doen op uwer hoofd!quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:01 schreef DuShaury het volgende:
Torrie =
een ding doen dus inderdaad als dinges.
Ik heb met name niet veel op met Adolescence, Otis/Bigkahuna, QPM, Mr.Cooper en Likitu. (naamfouten voorbehouden.quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Anoniem? we hebben allemaal weleens onze foto gepost, iedereen kan zo opzoeken waar M en Z wonen. Je kan zo zien wie waar woont en werkt/studeert, etc
daar is onze boy.quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:01 schreef DuShaury het volgende:
Torrie =
Wat ik me overigens echt afvraag zijn twee dingen:quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:01 schreef DuShaury het volgende:
Torrie =
quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat ik me overigens echt afvraag zijn twee dingen:
1) is je moeder niet boos dat je steeds het messenblok leegrooft?
2) heb je geen schrale aars door die matties ?
Wat zit je mij er nou weer bij te halen en je hebt je zelf even voor lul gezet met je filmpje.quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:04 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik heb met name niet veel op met Adolescence, Otis/Bigkahuna, QPM, Mr.Cooper en Likitu. (naamfouten voorbehouden.)
Als je het rijtje van die users met foto's en karakterschets neerzet, ben ik met klb echt klaar.
HAHAHAH IK LACH MIJ ECHT DE BALLEN UIT MIJN BROEK. HILARISCH.quote:Op maandag 19 oktober 2009 00:23 schreef DuShaury het volgende:
. aii (oke/ja)
Boeiend, nerd.quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:10 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Wat zit je mij er nou weer bij te halen en je hebt je zelf even voor lul gezet met je filmpje.
Hihi, de frustratie.quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:10 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Wat zit je mij er nou weer bij te halen en je hebt je zelf even voor lul gezet met je filmpje.
Hoi Sanne.quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:13 schreef Lamon het volgende:
[..]
Hihi, de frustratie.
Om je te kalmeren.
1) ah komop homo, jeweets... ik pompte je moer gisteren in haar vete aars en ze huilde over haar messenblok!quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:12 schreef DuShaury het volgende:
1 das gwn mij kk mes weetnie voor jou? kan het laten zien want heb geen messenblok die een mes ontbreekt balhaar.
2 ben geen kk homo als bijv die lamont.. dus shut the fuck up kk homo..
meschien dat jou gaatje uitgerekt is.. niet die van ons
HEY! Ik hossel je vrouw zomaar! peace out in one ding enzo mattie!quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:16 schreef Rickyvantof het volgende:
Het verbaast mij serieus hoeveel tijd en moeite jullie met z'n allen steken in dat tuig. Ik bedoel, met z'n allen om een paar kansloze kindjes lachen, oké, maar nu 6 topics én een heuze "rap"...
Ach houd je kop toch kill, fopnegerquote:Op maandag 19 oktober 2009 01:12 schreef DuShaury het volgende:
1 das gwn mij kk mes weetnie voor jou? kan het laten zien want heb geen messenblok die een mes ontbreekt balhaar.
Kom lauw doen swa kom fittie ik nak je idde jwz tantoe spange torrie met mn pokoe en mij matties nakken jouw moederzus.quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
HEY! Ik hossel je vrouw zomaar! peace out in one ding enzo mattie!
Omdat dushaury het ons leert, jwz killquote:Op maandag 19 oktober 2009 01:21 schreef Rickyvantof het volgende:
[..]
Kom lauw doen swa kom fittie ik nak je idde jwz tantoe spange torrie met mn pokoe en mij matties nakken jouw moederzus.
Maar peace idd jwz
Godver, waarom ken ik die taal?
Hij is wel een goede mentor, inderdaad. jwz en tantoe peace homiequote:Op maandag 19 oktober 2009 01:22 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Omdat dushaury het ons leert, jwz kill
Ja en nu wil ik godver weten wat een torrie is... Ik en velen met mij!quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:24 schreef Rickyvantof het volgende:
[..]
Hij is wel een goede mentor, inderdaad. jwz en tantoe peace homie
Het staat slechts een keer of 3 in dit topic, stumperd.quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja en nu wil ik godver weten wat een torrie is... Ik en velen met mij!
Spreek Swa!
das een verhaaltje , lijkt op story maar te lui om de s uit te spreken denk ik. jeweettoch met die suriesquote:Op maandag 19 oktober 2009 01:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Spreek Swa!
Een torrie betekent: een overval, kraak en dergelijke.quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Spreek Swa!
er staat 3 keer "een ding"quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:28 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Het staat slechts een keer of 3 in dit topic, stumperd.
Osso ken ik, maar torrie?quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:33 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Serieus dat mensen hier niet eens weten wat osso en torrie is, komen kennelijk allemaal uit een dorp ofzo.
Maargoed, word nog een cursus "Straat for dummy's" hiero.
Of je doet normale nederlandse taal? of is dat teveel gevraagd?quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:33 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Serieus dat mensen hier niet eens weten wat osso en torrie is, komen kennelijk allemaal uit een dorp ofzo.
Ze blijven toch rollen, omdat ze boesjans hebben.quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Of je doet normale nederlandse taal? of is dat teveel gevraagd?
Ongezien de tyfus dus voor ze! Geen nederlandse taal, komen ze er bij mij al niet in! krijgen ze maar lekker een torrie op hun zaadbal!quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:40 schreef Rickyvantof het volgende:
Je kunt inderdaad een torrie zetten, Je kunt een torrie tevens leggen, doen, zien, ruiken, etc.
Dat is het leuke van straattaal, het heeft geen betekenis, voegt totaal niets toe aan de inhoud van hetgeen er gezegd wordt, maar als je het gebruikt ben je super cool en krijg je oneindig + 1 streetcredz. Je weet zelluf.
Wat maakt het eigenlijk uit? Taal is sowieso een verzinsel van de mens.quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ongezien de tyfus dus voor ze! Geen nederlandse taal, komen ze er bj mij al niet in! krijgen ze maar lekker een torrie op hun zaadbal!
Torrie betekent dus gewoon hetzelfde als smurf?quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:40 schreef Rickyvantof het volgende:
Je kunt inderdaad een torrie zetten, Je kunt een torrie tevens leggen, doen, zien, ruiken, etc.
Dat is het leuke van straattaal, het heeft geen betekenis, voegt totaal niets toe aan de inhoud van hetgeen er gezegd wordt, maar als je het gebruikt ben je super cool en krijg je oneindig + 1 streetcredz. Je weet zelluf.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:52 schreef Rickyvantof het volgende:
Het woord torrie voor kansloze jeugd is als het woord smurf voor de smurfen.
Wat dat betrefd zijn probleemjongeren een soort smurfen. Maar dan niet blauw...en ook niet klein. En ze wonen niet in een bos.
Er is echter wel een oppergangsta met een witte baard en een rode muts...of zijn dat hun bitches?
Whehequote:Op maandag 19 oktober 2009 01:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Torrie betekent dus gewoon hetzelfde als smurf?
jaquote:Op maandag 19 oktober 2009 01:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Torrie betekent dus gewoon hetzelfde als smurf?
Dat universele maakt torrie eigenlijk best een handig woord, alleen jammer dat het zo straat klinkt.quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:40 schreef Rickyvantof het volgende:
Kutnerd, als er ook maar een vmbo'er voor je staat durf je dat al niet meer te zeggen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ongezien de tyfus dus voor ze! Geen nederlandse taal, komen ze er bij mij al niet in! krijgen ze maar lekker een torrie op hun zaadbal!
oeh, nou weet iedereen je adresquote:Op maandag 19 oktober 2009 02:11 schreef blackbandanacrew het volgende:
Morgenvroeg staat blackbandanacrew.nl online, iemand ideeën?
Gr, kloon
Hee! Je hebt mijn adres gebruikt!quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:16 schreef blackbandanacrew het volgende:
[..]
Alsof ik mijn adres heb opgegeven
detelefoongids.nl adressen.
Ik woon zelf in Amsterdam, maar had er nog nooit van gehoord.quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:33 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
quote:Op maandag 19 oktober 2009 07:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[ afbeelding ]
Zo gelijk al in filmpje één te vinden!
Goeie site man!quote:
quote:Op maandag 19 oktober 2009 09:49 schreef de_boswachter het volgende:
Mensen die denken dat ze in een crew zitten:
Mensen die denken dat ze gangster zijn en in Rotterdam Vinex wonen:![]()
![]()
Mensen die status afleiden aan rappen en videoclips:![]()
Mensen die een voorbeeld stellen aan over de top gasten uit Amerika:
Mensen die denken dat ze door het dragen van een bandana gevaarlijk zijn:![]()
Mensen die "stoere" internetfilmpjes maken:![]()
Mensen die ruzie zoeken over het internet omdat hun "crewnaam" te kakken is gezet:![]()
Kansenjongeren die ons geld kosten:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Justitiie die er niks aan doet:![]()
![]()
![]()
De crew bestaat vooral uit:quote:Op maandag 19 oktober 2009 02:15 schreef Klaagtvaak het volgende:
Uit hoeveel man bestaat de crew nou? 5?![]()
Waarvan er 2 broers zijn..![]()
Toch wel jammer, de jostiband heeft meer kwaliteit dan al deze gasten bij elkaar.
WIE LIGT ER NOU MET EEN ANDERE NIGGA IN BED? Dat ben jij toch?quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:12 schreef DuShaury het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |