Omdat dushaury het ons leert, jwz killquote:Op maandag 19 oktober 2009 01:21 schreef Rickyvantof het volgende:
[..]
Kom lauw doen swa kom fittie ik nak je idde jwz tantoe spange torrie met mn pokoe en mij matties nakken jouw moederzus.
Maar peace idd jwz
Godver, waarom ken ik die taal?
Hij is wel een goede mentor, inderdaad. jwz en tantoe peace homiequote:Op maandag 19 oktober 2009 01:22 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Omdat dushaury het ons leert, jwz kill
Ja en nu wil ik godver weten wat een torrie is... Ik en velen met mij!quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:24 schreef Rickyvantof het volgende:
[..]
Hij is wel een goede mentor, inderdaad. jwz en tantoe peace homie
Het staat slechts een keer of 3 in dit topic, stumperd.quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja en nu wil ik godver weten wat een torrie is... Ik en velen met mij!
Spreek Swa!
das een verhaaltje , lijkt op story maar te lui om de s uit te spreken denk ik. jeweettoch met die suriesquote:Op maandag 19 oktober 2009 01:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Spreek Swa!
Een torrie betekent: een overval, kraak en dergelijke.quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Spreek Swa!
er staat 3 keer "een ding"quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:28 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Het staat slechts een keer of 3 in dit topic, stumperd.
Osso ken ik, maar torrie?quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:33 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Serieus dat mensen hier niet eens weten wat osso en torrie is, komen kennelijk allemaal uit een dorp ofzo.
Maargoed, word nog een cursus "Straat for dummy's" hiero.
Of je doet normale nederlandse taal? of is dat teveel gevraagd?quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:33 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Serieus dat mensen hier niet eens weten wat osso en torrie is, komen kennelijk allemaal uit een dorp ofzo.
Maargoed, word nog een cursus "Straat for dummy's" hiero.
Ze blijven toch rollen, omdat ze boesjans hebben.quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Of je doet normale nederlandse taal? of is dat teveel gevraagd?
Ongezien de tyfus dus voor ze! Geen nederlandse taal, komen ze er bij mij al niet in! krijgen ze maar lekker een torrie op hun zaadbal!quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:40 schreef Rickyvantof het volgende:
Je kunt inderdaad een torrie zetten, Je kunt een torrie tevens leggen, doen, zien, ruiken, etc.
Dat is het leuke van straattaal, het heeft geen betekenis, voegt totaal niets toe aan de inhoud van hetgeen er gezegd wordt, maar als je het gebruikt ben je super cool en krijg je oneindig + 1 streetcredz. Je weet zelluf.
Wat maakt het eigenlijk uit? Taal is sowieso een verzinsel van de mens.quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ongezien de tyfus dus voor ze! Geen nederlandse taal, komen ze er bj mij al niet in! krijgen ze maar lekker een torrie op hun zaadbal!
Torrie betekent dus gewoon hetzelfde als smurf?quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:40 schreef Rickyvantof het volgende:
Je kunt inderdaad een torrie zetten, Je kunt een torrie tevens leggen, doen, zien, ruiken, etc.
Dat is het leuke van straattaal, het heeft geen betekenis, voegt totaal niets toe aan de inhoud van hetgeen er gezegd wordt, maar als je het gebruikt ben je super cool en krijg je oneindig + 1 streetcredz. Je weet zelluf.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:52 schreef Rickyvantof het volgende:
Het woord torrie voor kansloze jeugd is als het woord smurf voor de smurfen.
Wat dat betrefd zijn probleemjongeren een soort smurfen. Maar dan niet blauw...en ook niet klein. En ze wonen niet in een bos.
Er is echter wel een oppergangsta met een witte baard en een rode muts...of zijn dat hun bitches?
Whehequote:Op maandag 19 oktober 2009 01:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Torrie betekent dus gewoon hetzelfde als smurf?
jaquote:Op maandag 19 oktober 2009 01:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Torrie betekent dus gewoon hetzelfde als smurf?
Dat universele maakt torrie eigenlijk best een handig woord, alleen jammer dat het zo straat klinkt.quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:40 schreef Rickyvantof het volgende:
Kutnerd, als er ook maar een vmbo'er voor je staat durf je dat al niet meer te zeggen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ongezien de tyfus dus voor ze! Geen nederlandse taal, komen ze er bij mij al niet in! krijgen ze maar lekker een torrie op hun zaadbal!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |