wow plot twistquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:06 schreef BIackBandanaCrew het volgende:
Sal het verhaal wel effe rechtleggen.
Brandon is een wannabe crewlid welke wij eruit hebben getrapt. Zijn pa en ma zaten telkens te seuren dat we hem slechte schoolresultaten bezorgen en slechte matties zijn.
De enegste reden dat we bij hem hingen was dat zijn moeder een kk lekker wijf is en we er gratis konden zuipe en blowe. Brandon heeft die planten jeweetz.
Die pipo's in het filmpje hangen wij allang niet meer mee, wij zijn de egte roffa's.
Keep talkin shit Brandon, blijf vooral zaterdagnacht op je kamertje zitten met je "smoke weed everyday homoba's". Voor je mij en je chimeid tegekomt.
Peace to Fok! We got no beeff!
1) Uploadenquote:
Onder het betreffende filmpje, vlak boven de reacties: Videoboodschappen -> Een videoreactie plaatsen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:05 schreef Lamon het volgende:
[..]
Hij is nu aan het uploaden, maar hoe gooi je zo'n filmpje eigenlijk als reactie op een ander filmpje neer?
Ik heb dat nog nooit gedaan namelijk.
quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:06 schreef BIackBandanaCrew het volgende:
Brandon is een wannabe crewlid welke wij eruit hebben getrapt. Zijn pa en ma zaten telkens te seuren dat we hem slechte schoolresultaten bezorgen en slechte matties zijn.
De enegste reden dat we bij hem hingen was dat zijn moeder een kk lekker wijf is en we er gratis konden zuipe en blowe. Brandon heeft die planten jeweetz.
Die pipo's in het filmpje hangen wij allang niet meer mee, wij zijn de egte roffa's.
Keep talkin shit Brandon, blijf vooral zaterdagnacht op je kamertje zitten met je "smoke weed everyday homoba's". Voor je mij en je chimeid tegekomt.
Damn, ik word oud, ik volg het niet helemaal meer blijkbaarquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:08 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Tori = verhaal/dinges
Tori leggen = Overval plegen
slechtste kloon everquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:06 schreef BIackBandanaCrew het volgende:
Gedaan, maar nu moeten zij het weer goedkeuren ofzo, staat er?quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:10 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Onder het betreffende filmpje, vlak boven de reacties: Videoboodschappen -> Een videoreactie plaatsen.
kuch* is gewoon een crack hoer als je het mij vraagt.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:13 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Van Young Souljah zijn hyves:
[ afbeelding ]
Can't waitquote:Op zondag 18 oktober 2009 22:16 schreef Lamon het volgende:
[..]
Gedaan, maar nu moeten zij het weer goedkeuren ofzo, staat er?
Geen idee, ik heb hem net weggeklikt en mn geschiedenis gewistquote:
Plaats de link eens hier?quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:16 schreef Lamon het volgende:
[..]
Gedaan, maar nu moeten zij het weer goedkeuren ofzo, staat er?
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |