Wandelende grapquote:Op maandag 19 oktober 2009 10:09 schreef DuShaury het volgende:
Luiister dan
ik ga niet meer reageren.
jullie zien vanzelf wanneer er nieuwe filmp(jes)
zijn..peace
Niet te diep in je maten gaan hequote:Op maandag 19 oktober 2009 10:09 schreef DuShaury het volgende:
Luiister dan
zijn..peace
Jij hebt vast een kut leven..quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:09 schreef DuShaury het volgende:
Luiister dan
zijn..peace
quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:05 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
De crew bestaat vooral uit:
[ afbeelding ]
En:
[ afbeelding ]
Je ziet het dus wel; niet veel soeps, die crew!
quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:09 schreef DuShaury het volgende:
Luiister dan
zijn..peace
Dat klopt..quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:15 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Gast. Die verstandelijk gehandicapte/mongool heeft nog meer hersens dan Shaury
quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:09 schreef DuShaury het volgende:
Luiister dan
zijn..peace
Zo af en toe is het gewoon heel verfrissend om te lachen om pauperende kastnichten met nepgouden riempjes, moeders broodmes en taalachterstanden van heb ik je daar!quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zijn wij eigenlijk ook niet heel triest dat we dit hele gebeuren grappig vinden?
Leedvermaak is het beste vermaak, ze deden het destijds al toen ze slaven voor de leeuwen gooiden. Maar in plaats van verdere evolutie is er een bepaalde groep die terug evolueert en zichzelf al zo belachelijk maakt dat er geen leeuw meer nodig is, zie hier het resultaat. Allemaal wijzen en lachen mensenquote:Op maandag 19 oktober 2009 10:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zijn wij eigenlijk ook niet heel triest dat we dit hele gebeuren grappig vinden?
Wat niet? :|quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:09 schreef DuShaury het volgende:
Luiister dan
zijn..peace
PEACE ?quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:09 schreef DuShaury het volgende:
Luiister dan
zijn..peace
Tering wat een slechte soep xD!quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:27 schreef AdvancedPower het volgende:
[ afbeelding ]
Shaury? Is that you?
Tja, deze 'crew' pakt het wat serieuzer aan.quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:30 schreef TimmiiG het volgende:
[..]
Tering wat een slechte soep xD!
Dat hoofd ook gewoon.. tering :S
Ik dacht altijd dat het hier in Venray erg was met buitenlanders/wiggers. Maar hier houden ze het "gelukkig" bij fietsen jatten stoere praat!
quote:
Ja, ze hebben tenminste een naam. Stelletje Bananen....quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:32 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Tja, deze 'crew' pakt het wat serieuzer aan.
Precies.quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:35 schreef TimmiiG het volgende:
[..]
Ja, ze hebben tenminste een naam. Stelletje Bananen....
Mja ik erger me hier ook wel kapot aan die "medemensen" uit onze samenleving.
Ze beginnen tegenwoordig al met schelden en dreigen voordat ze überhaupt kunnen lopen!
Haha is ie toch homo ^^!quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:36 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Oh my god, ik heb nu pas door dat die Shaury de wigger is die wij vroeger in de pleepot stouwde. Ik dacht dat wij met een OG te maken hadden
Ze zijn 's nachts aan het Mosselen hè!! Dusja, dat scheelt toch weer een post of 20 plus alle reacties daar op.quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:42 schreef M4a1 het volgende:
godverdomme zeg, kom ik 's morgens terug, nog steeds deel 6.Ik had op zijn minst nog een topic of 4 vol verwacht wat ik even door kon lezen.
Ik ben benieuwd wanneer hun nieuwe filmpje komt..quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:44 schreef TimmiiG het volgende:
[..]
Ze zijn 's nachts aan het Mosselen hè!! Dusja, dat scheelt toch weer een post of 20 plus alle reacties daar op.
Maar ja wij "normale" mensen slapen 's nachts en gaan dan verder met dit heilige topic te spammen! (A)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |