Echt zo'n naam voor een handtasje..quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:41 schreef TimmiiG het volgende:
[..]
Voor DuShaury (he bah, die naam alleen al), cryptisch: verborgen boodschap in een zin of plaatje
Om eerlijk te zijn, ik niet.quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:46 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wanneer hun nieuwe filmpje komt..
Handtasje/slappe polsjes/kringspier musketier/anaal ridder (moraal ridder)quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:46 schreef Koepert het volgende:
[..]
Echt zo'n naam voor een handtasje..
quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:46 schreef Koepert het volgende:
[..]
Echt zo'n naam voor een handtasje..
Wat heb je gedeponeerd? :|quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:50 schreef versabommie het volgende:
ZO! Net ff een flinke torrie gedeponeerd. De kastnichten van de slik-banana crew zijn wakkert?
Daar kan ík niks aan doen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:53 schreef TimmiiG het volgende:
[..]
Hij word al beter. Maar dat gezicht blijft akelig
Op Shaury zijn hoofd?quote:Op maandag 19 oktober 2009 10:57 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Nu nog even mijn koffie opdrinken en dan ga ik ook een dikke torrie leggen
bwehehe nu nog steedsquote:
Link hem door naar Meatspinquote:Op maandag 19 oktober 2009 02:11 schreef blackbandanacrew het volgende:
Morgenvroeg staat blackbandanacrew.nl online, iemand ideeën?
Gr, kloon
Een vijftal mannen die elkaar aan het bevredigen zijn zou beter zijnquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:13 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
bwehehe nu nog steeds![]()
Oh, en:
[..]
Link hem door naar Meatspin
Kan iemand niet die site hacken en dan ff al die filmpjes qua meatspin, 2 girls 1 cup en al die crap erop pleurenquote:Op maandag 19 oktober 2009 11:16 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Een vijftal mannen die elkaar aan het bevredigen zijn zou beter zijn
Nog geen torrie, had het gister wel kunnen doen als ze uit amsterdam kwamen. Maar ja, ik kom nou eenmaal niet zo graag in Rutterdamn.. En al helemaal niet in die Bananen buurt!quote:Op maandag 19 oktober 2009 11:15 schreef MYV het volgende:
Hee peoples, ben er weer
ff korte samenvatting van pagina 4 - 10?
Is onze fopnigga nog langsgeweest.
EN heeft er iemand al een torrie gelegd op zn heuft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |