Wees een beetje aardig ik ben nog maar net wakker en vroeg me al af waarom er geen verdere reacties kwamen. Tot ik het slotje zag.........quote:
Dankquote:
Echte man héquote:Op zondag 18 oktober 2009 12:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ha, jij nachtelijk in de steek later!
Wij gaan vanmiddag lekker het bos in geloof ik.quote:Op zondag 18 oktober 2009 12:53 schreef Greys het volgende:
Zit te twijfelen of ik even naar de stad zal gaan, of dat ik gewoon heel de dag in zondagkloffie een beetje in en om het huis blijf hangen en met het hondje ga wandelen. Hm, keuzes, keuzes.
Ik heb trek in brownies van de Bijenkorf
Ohhhhhh die zijn lekkerquote:Op zondag 18 oktober 2009 12:53 schreef Greys het volgende:
Zit te twijfelen of ik even naar de stad zal gaan, of dat ik gewoon heel de dag in zondagkloffie een beetje in en om het huis blijf hangen en met het hondje ga wandelen. Hm, keuzes, keuzes.
Eerste nummer, jeugdsentimentquote:
Die laatste ook.quote:Op zondag 18 oktober 2009 12:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Eerste nummer, jeugdsentimentWel een typo in de titel!
Nok, ik had m'n hoop op jou gevestigd!quote:Op zondag 18 oktober 2009 12:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Geeft niks. Geen sorry nodig
Ik heb me wel net rot zitten lachen om Ing's verhaal van vannacht.![]()
![]()
Hier strak blauw en zonquote:Op zondag 18 oktober 2009 12:56 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben blij dat ik gisteren het veld in geweest ben, vandaag is het hier maar grauw en nat...
Ik ga zo even de nakies wassen en dan stofzuigen en dweilen en die twee broeken korter maken en hutspot maken voor in den vriezert en dan vind ik het wel weer mooi geweest voor vandaag.
Gelukkig wordt er strakjes voor me gekookt
Weet je zeker dat je niet zelf gewoon een avontuurtje op de bank hebt gehad en nu hier test of je verhaal geloofwaardig is voor als je ouders vanmiddag op de koffie komen en vragen waarom de bank zo muf ruiktquote:Op zondag 18 oktober 2009 12:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nok, ik had m'n hoop op jou gevestigd!
Wat zou het geweest kunnen zijn?
Net uit bed en weer aan de bank gesnuffeld en je ruikt het nog steeds![]()
Baloe stond er net ook al te snuffelen.
Zo ff douchen en dan maar weer met allesreiniger![]()
Eerst nog ff koffie...
Ll, we misten je al, maar je lag dus lepeltje-lepeltje met je laptop?
Daarvoor heb ik de spullen niet in huisquote:Op zondag 18 oktober 2009 12:57 schreef oh-oh het volgende:
Greys zelf brownies bakken en lekker thuisblijven en met het hondje tutten is de beste optie
quote:Op zondag 18 oktober 2009 12:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet zelf gewoon een avontuurtje op de bank hebt gehad en nu hier test of je verhaal geloofwaardig is voor als je ouders vanmiddag op de koffie komen en vragen waarom de bank zo muf ruikt![]()
![]()
Joah, wel lekker warm zo'n laptop, zeurt niet om dekens, gaat niet klagen als je niet meer wil knuffelen
We hadden visite, dus dan doen we niets anders op de bank dan zitten.quote:Op zondag 18 oktober 2009 12:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet zelf gewoon een avontuurtje op de bank hebt gehad en nu hier test of je verhaal geloofwaardig is voor als je ouders vanmiddag op de koffie komen en vragen waarom de bank zo muf ruikt![]()
![]()
Joah, wel lekker warm zo'n laptop, zeurt niet om dekens, gaat niet klagen als je niet meer wil knuffelen
Er is alleen één ding wat je niet kunt doen met zo'n laptop, weegt niet op tegen de voordelen hoorquote:Op zondag 18 oktober 2009 12:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Heb je niks in huis om iets anders mee te bakken?quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Daarvoor heb ik de spullen niet in huis
En MrSubtle woont te ver weg
Najah hij praat idd niet terug, maar goed de meeste vrouwen kramen ook 90% onzin uit, dus ja..quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Er is alleen één ding wat je niet kunt doen met zo'n laptop, weegt niet op tegen de voordelen hoor
Hij is gecastreerd jaquote:Op zondag 18 oktober 2009 13:05 schreef Greys het volgende:
Ing, hoe zat het nou, is ie gecastreerd?
Want het kan toch gewoon dat ie het reuze naar zijn zin had en toen eh....
Gewoon de klep goed aandrukkenquote:Op zondag 18 oktober 2009 13:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Er is alleen één ding wat je niet kunt doen met zo'n laptop, weegt niet op tegen de voordelen hoor
Dat bedoelde ik nietquote:Op zondag 18 oktober 2009 13:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Najah hij praat idd niet terug, maar goed de meeste vrouwen kramen ook 90% onzin uit, dus ja..
Het was ook niet supernat......maar volgens mij is 1druppel van dit nog vocht voldoende om alles te laten meuren.quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:07 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja anaalklierenstank, dat meurt echt![]()
Maar dat kan toch nooit zooooooo veel zijn dat alles nat is?
Maar Nok...hebben de anaalklieren te maken met "genot" dan?quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:09 schreef nokwanda het volgende:
Ik weet niet hoe nat het was. Helemaal nat, of wat natigs.
Als het heel sterk ruikt is er maar een beetje van nodig. Een stinkdier hoeft ook niet veel te produceren voor een optimaal effect.
Neequote:Op zondag 18 oktober 2009 13:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heb je niks in huis om iets anders mee te bakken?
Mss dat je eindelijk es een stoomcake kan maken???
Ik heb altijd wel iets in huis voor een stoomcake / gewone cake, stel je voor dat er onverwacht visite komt?
Wat ben je toch romantisch. Menselijke sex is ook vies en stinkt als het je het zo gaat bekijkenquote:Op zondag 18 oktober 2009 13:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hij is gecastreerd ja![]()
Maar als mensenmannen zo zouden stinken als je weetwel doen, dan zou ik ze vriendelijk met hun rechter of linkerhand en een handdoek naar buiten verwijzen![]()
[..]
Gewoon de klep goed aandrukken
Vind je?quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat ben je toch romantisch. Menselijke sex is ook vies en stinkt als het je het zo gaat bekijken![]()
Ja maar het stinkt niet zó dat je er de volgende dag bijna stijl van achterover slaat als je weer in die ruimte komt toch? Bij mensen? Of bij jou wel?quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat ben je toch romantisch. Menselijke sex is ook vies en stinkt als het je het zo gaat bekijken![]()
Ik durfde het niet te vragenquote:Op zondag 18 oktober 2009 13:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar het stinkt niet zó dat je er de volgende dag bijna stijl van achterover slaat als je weer in die ruimte komt toch? Bij mensen? Of bij jou wel?
Nou nee, maar als je het puur platonisch gaat bekijken wel.quote:
All byyyyy myseeeeeeeeelfquote:Op zondag 18 oktober 2009 13:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hehe nee sorry. Je hebt gelijk...
Koken en poetsen moet ik nog steeds zelf doen
Oooh, ik ook.quote:
quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar het stinkt niet zó dat je er de volgende dag bijna stijl van achterover slaat als je weer in die ruimte komt toch? Bij mensen? Of bij jou wel?
En dan noem je mij niet romantisch!quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou nee, maar als je het puur platonisch gaat bekijken wel.![]()
Eerst even lekker al zoenend etensresten, bacterien en speeksel uitwisselen.
Dan als vrouw even lekker hetgene waarmee je man z'n overtollige stoffen loost in je mond nemen.
En vervolgens dat ding in je laten en net zolang mee schudden tot er kleverige substantie zich in je schoot bevind...
quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou nee, maar als je het puur platonisch gaat bekijken wel.![]()
Eerst even lekker al zoenend etensresten, bacterien en speeksel uitwisselen.
Dan als vrouw even lekker hetgene waarmee je man z'n overtollige stoffen loost in je mond nemen.
En vervolgens dat ding in je laten en net zolang mee schudden tot er kleverige substantie zich in je schoot bevind...
Van mij mag ie...maar niet weer op m'n bankquote:Op zondag 18 oktober 2009 13:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Wat denk jezelluf. Natuurlijk niet.
Maar Ing moet dat beest z'n pleziertje gunnen en niet zo zeuren![]()
Misschien kan je er zelf wel rijk mee worden. Kattenrukkert
Ik heb een open keuken, moet je je dat eens voorstellenquote:Op zondag 18 oktober 2009 13:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Oooh, ik ook.
Dan moet ik echt m'n best doen omte voorschijn te toveren en als ik dan de keuken in loop, buiten zicht gaat ie onmiddelijk weer
Daar MOET deze even bij!quote:
Die had ik ook in gedachtenquote:Op zondag 18 oktober 2009 13:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar MOET deze even bij!
En hij is ook zo lekker 'echt', dat klipje. Zo heeft een ieder van ons wel eens gezeten!![]()
Gaat hier lastig...quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:17 schreef Loveless85 het volgende:
Oh en ik doe gewoon niet open als er gebeld word en ik niemand verwacht. Ze bellen maar eerst
Bij ons komen ze meestal achterom en kunnen ze zo door onze schuifpui naar binnen kijken. Verstoppen heeft geen zinquote:Op zondag 18 oktober 2009 13:17 schreef Loveless85 het volgende:
Oh en ik doe gewoon niet open als er gebeld word en ik niemand verwacht. Ze bellen maar eerst
Waaat!quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Bij ons komen ze meestal achterom en kunnen ze zo door onze schuifpui naar binnen kijken. Verstoppen heeft geen zin
Ik denk gewoon bij opwinding, wat zowel positief als negatief in het extreme kan worden ervaren.quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Maar Nok...hebben de anaalklieren te maken met "genot" dan?
Ik dacht eerder bij angst oid.
Sorry, ik bak vanmiddag muffins, geen brownies. Volgende keer beterquote:Op zondag 18 oktober 2009 13:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Daarvoor heb ik de spullen niet in huis
En MrSubtle woont te ver weg
Egeltjes dan?quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:23 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Sorry, ik bak vanmiddag muffins, geen brownies. Volgende keer beter
Doe je ruim op tijd waarschuwen als je brownies gaat maken?quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:23 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Sorry, ik bak vanmiddag muffins, geen brownies. Volgende keer beter
Die zagen er best lekker uit eigenlijk.quote:
Ja das net als met spinaziequote:Op zondag 18 oktober 2009 13:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Die zagen er best lekker uit eigenlijk.
Al moet je daarna wel ontzettend je tanden checken op maanzaadjes, want dat zijn evil little suckers.
Ik vind 'm heerlijk draaien hierquote:Op zondag 18 oktober 2009 13:29 schreef oh-oh het volgende:
Zo ik had hier Chrome geinstalleerd en het ging helemaal mis met den pc, net weer dr afgepleurd en alles doet het weer als voorheen
Welke wat?quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vind 'm heerlijk draaien hier![]()
Welk OS draai je?
Ja, dat hield ze gewoon voor zichzelfquote:Op zondag 18 oktober 2009 13:34 schreef oh-oh het volgende:
Schuur ze MrSbtle!
Oh ja Greys , jij hebt dankzij Cat idd nog zuurvlees van me te goed
Maar, jij en oh-oh in de jacuzzi ís toch al zuur vleesquote:Op zondag 18 oktober 2009 13:37 schreef Greys het volgende:
Succes Subtielerd!
[..]
Ja, dat hield ze gewoon voor zichzelf![]()
Zuurvlees in de jacuzzi met Songfestival, de Toppers en als we ons vervelen Little Britain.
Klinkt goed! (en enigszins smerig)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IE8 is sowieso ellende. Probeer dan Opera of Firefoxquote:Op zondag 18 oktober 2009 13:41 schreef oh-oh het volgende:
Ik download nu IE8, kijken of dat wat is, ik had geloof ik nog 6
Spermabank???quote:Op zondag 18 oktober 2009 12:53 schreef nieslief het volgende:
Ben benieuwd hoe het met de bank is van Ingetje (toch??)
quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar, jij en oh-oh in de jacuzzi ís toch al zuur vlees![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lul.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Oh, maar hij staat er nu al bijna opquote:Op zondag 18 oktober 2009 13:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
IE8 is sowieso ellende. Probeer dan Opera of Firefox![]()
IE is echt buggy en een kwelling voor menig webdesigner, ze gebruiken niet de geldende standaarden maar willen alles in hun eigen standaarden ontwikkeld zien
Whihihi, Ing d'r spermabank!quote:
Leuk zijn die altijd hé, van die films dat je tóch blijft kijken omdat je denkt dat de clue nog wel komt, en dan zijn ze ineens afgelopen en denk je 'WTF, waar ging het afgelopen anderhalf uur nou eigenlijk over?'quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:47 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik zag vannacht trouwens een wazige Nederlandse film...
Kwam ook een spermabank in voor vandaar.
En speelde zich af in Maastricht.
Maar ik snapte er geen hout van 3 actrices die totaal niet op elkaar leken die dezelfde persoon speelden.
Vrouw had baby gestolen van minnares van dr man of zo.
En dan toch die hele film afkijken he, in de hoop dat het kwartje nog ging vallen.
Maar nee
Ik had niet goed gekekenquote:Op zondag 18 oktober 2009 13:55 schreef Greys het volgende:Elies! Eerst de schok, toen de meevaller en nu toch weer de tegenvaller.
Getver!
Tis dat ik echt niks beters te doen had...quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Leuk zijn die altijd hé, van die films dat je tóch blijft kijken omdat je denkt dat de clue nog wel komt, en dan zijn ze ineens afgelopen en denk je 'WTF, waar ging het afgelopen anderhalf uur nou eigenlijk over?'
Maar maar maar, je hebt toch eigen risico bij de leasert? Das die ¤1.000??quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik had niet goed gekeken
Een deur overspuiten, wielkas uitdeuken en een gaatje in de bumper repareren + overspuiten. Gofter!
Ik doe dat laatstequote:Op zondag 18 oktober 2009 12:53 schreef Greys het volgende:
Ik durf 't bijna niet te vragen, maar how is the shit goingquote:Op zondag 18 oktober 2009 14:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik doe dat laatste
Zo ff douchen, en dan de beer in de auto pleuren en naar het strand. Foto's maken. MM heeft er zin in
quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:19 schreef Loveless85 het volgende:
Das het voordeel van op negen 2 hoog wonen
Goed ideequote:Op zondag 18 oktober 2009 13:24 schreef Greys het volgende:
Ja. Ik ga mezelf eens in een normale outfit hijsen.
Het zwarte joggingpak met roze puppelsokken is niet iets waarin je onverwachts visite kunt hebben
mogguhquote:
Tis weer "normaal."quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik durf 't bijna niet te vragen, maar how is the shit going
Tsja... lastige keuze. Eigen risico en schadevrije jaren. Ik weet het niet. Onze beste gok is dat we het gewoon zelf betalen, maar misschien wordt het allemaal anders.quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:59 schreef Loveless85 het volgende:
Maar maar maar, je hebt toch eigen risico bij de leasert? Das die ¤1.000??
En das niet (gedeeltelijk) te verhalen op de brokkenpiloot.
Klote zeg
quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Ik zie allemaal leestekens? Wat typ je?
Deze:quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:21 schreef Greys het volgende:
Loveless, etter
Mogguh Q!Fijn dat je je weer wat beter voelt!
Goodbye, wat voor taart?
'quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Deze:
[Fok!-kookboek] Brood & Banket
Die citroenappeltaart? Die klinkt lekker en ook best makkelijk eigenlijk!quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Deze:
[Fok!-kookboek] Brood & Banket
Ik ben alleen het opstaande randje vergeten, bedenk ik me netquote:Op zondag 18 oktober 2009 14:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
'
Oh die heb ik ook altijd al es willen proberen !
Nee, de bannoffee taart! Eentje er onderquote:Op zondag 18 oktober 2009 14:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Die citroenappeltaart? Die klinkt lekker en ook best makkelijk eigenlijk!
Die ga ik dinsdagmiddag bakken*bookmarkt*
Die klinkt inderaad ook lekker!quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:30 schreef Greys het volgende:
Oh
Bij mij sprong hij naar de post er bovenNou ja, die klinkt ook lekker! En wat minder machtig dan de bananentaart. Dus ik ga toch voor de appelcitroen dan dinsdag denk ik
Neequote:Op zondag 18 oktober 2009 14:31 schreef oh-oh het volgende:
Greys , ik durf het bijna niet te vragen maar heb je die cocosstoomcake nu al es geprobeerd???
Ik pak ook altijd de mixer Greys, gaat veel snellerquote:Op zondag 18 oktober 2009 14:34 schreef Greys het volgende:
Ik zit dat bannoffee recept eens door te lezen maar wat me dan meer enorm intrigeert is dat zinnetje 'klop de slagroom met de hand stijf'. WHY??? Waarom niet gewoon met een mixer?
Ja, je zijn zeker bang dat je dan doorschiet (ik typte eerst doorscheit, per ongelukquote:Op zondag 18 oktober 2009 14:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik pak ook altijd de mixer Greys, gaat veel sneller
Dan had ie kunnen dokkenquote:Op zondag 18 oktober 2009 14:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Hou es op over gebak en taart te praten![]()
Ik had begrepen dat je collega die schade zelf had veroorzaakt, maar niet dus...
Tja, dan hang je idd
Oh, geen idee, daar had ik me nog niet in verdiept. Gewoon de mixer gebruiken johquote:Op zondag 18 oktober 2009 14:34 schreef Greys het volgende:
Ik zit dat bannoffee recept eens door te lezen maar wat me dan meer enorm intrigeert is dat zinnetje 'klop de slagroom met de hand stijf'. WHY??? Waarom niet gewoon met een mixer?
Doorscheiten lijkt me niet echt lekker voor de taartquote:Op zondag 18 oktober 2009 14:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, je zijn zeker bang dat je dan doorschiet (ik typte eerst doorscheit, per ongeluk) en dat het boter wordt. Maar je moet gewoon precies het punt weten dat je moet stoppen. Zoals met alles, eigenlijk
Daar heb je toch een fonds voor? Voor schades door dader onbekend?quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tsja... lastige keuze. Eigen risico en schadevrije jaren. Ik weet het niet. Onze beste gok is dat we het gewoon zelf betalen, maar misschien wordt het allemaal anders.
En verhalen? De dader is onbekend (gebeurd toen de auto geparkeerd stond) en op mijn collega verhalen is vrij zinloos; hij heeft geen rode cent.
Een hele citroen over je rasp heen en weer halen?quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:37 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, geen idee, daar had ik me nog niet in verdiept. Gewoon de mixer gebruiken joh![]()
En citroenschil raspen, hoe de *piep* doe je dat in 's hemelsnaam
Oké, wel dus. Ik dacht dat je misschien eerst die citroen moest schillen ofzo. En nouja, dan moet je ook weer opletten dat je geen citroen meeraspt. En zo'n citroen is rond, dus dat raspt niet fijn.quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Een hele citroen over je rasp heen en weer halen?
Maar je had het recept al veeeeeeeeeel langerquote:Op zondag 18 oktober 2009 14:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee
Ik ben sowieso niet echt aan gezellig bakken toegekomen lately, was ook niet echt in de stemming
Ja dat wilde ik net zeggen, daar is zo'n waarborgfonds voor.quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar heb je toch een fonds voor? Voor schades door dader onbekend?
http://www.verzekeringssi(...)onds_vergoedt_schade
Ik heb ook al veeeeeel langer geen beste stemming [sub]door mezelf en mijn moesje sinds mei[/quote]quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar je had het recept al veeeeeeeeeel langer![]()
Er kleeft wel meer aanquote:en ja, dat is de bewuste wekker
Daar kleven zoveel goede herinneringen aan
Nee joh, da's heel makkelijkquote:Op zondag 18 oktober 2009 14:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oké, wel dus. Ik dacht dat je misschien eerst die citroen moest schillen ofzo. En nouja, dan moet je ook weer opletten dat je geen citroen meeraspt. En zo'n citroen is rond, dus dat raspt niet fijn.
JAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op zondag 18 oktober 2009 14:48 schreef Goodbye het volgende:
Wat is dit nou weer voor raar wekker verhaal?![]()
Ken je die andere nog Greys?![]()
Oké, nou dan kan ik dat recept inderdaad ook nog welquote:Op zondag 18 oktober 2009 14:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee joh, da's heel makkelijk
Gewoon een beetje raspen tot het knalgele weg is op dat plekje en dan een pietsie draaien en weer raspen en dan weer een pietsie draaien en weer raspenEn je hebt er ook niet veel van nodig meestal.
Hihihihihihihiihihiiquote:
Plintjes verven is ook zo ergquote:Op zondag 18 oktober 2009 14:52 schreef MrSubtle het volgende:
Ik ben klaar met schuren(wat een KUT werkje is dat
)
Rest van de dag niet meer online
En wees heel voorzichtig met citroenschil, door de structuur van de schil neemt deze heel veel ongedierte-bestrijdings-giffen in zich op las ik laatst, en is dus - zoals zo veel helaas - kankerverwekkend als je 'm niet zeer grondig schoonmaakt
Ik ken het achterliggende verhaal niet, maar wellicht biedt het waarborgfonds een oplossing.quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tsja... lastige keuze. Eigen risico en schadevrije jaren. Ik weet het niet. Onze beste gok is dat we het gewoon zelf betalen, maar misschien wordt het allemaal anders.
En verhalen? De dader is onbekend (gebeurd toen de auto geparkeerd stond) en op mijn collega verhalen is vrij zinloos; hij heeft geen rode cent.
Huh? Scheren is toch leuk.quote:Op zondag 18 oktober 2009 14:52 schreef MrSubtle het volgende:
Ik ben klaar met scheren(wat een KUT werkje is dat
)
Rest van de dag niet meer online
En wees heel voorzichtig met citroenschil, door de structuur van de schil neemt deze heel veel ongedierte-bestrijdings-giffen in zich op las ik laatst, en is dus - zoals zo veel helaas - kankerverwekkend als je 'm niet zeer grondig schoonmaakt
Ik doe ipv citroenrasp vaak gewoon wat van dat ehm... hoe heet dat toch. Zo'n klein flesje waar dan een beetje suikerachtigcitroenspul (lekker duidelijk Greys...) in zit. Het lijkt op slushpuppyquote:Op zondag 18 oktober 2009 14:56 schreef oh-oh het volgende:
Ik doe ipv citroenrasp vaak gewoon citroen
En bedanktquote:
Ing heeft gewoon een rare katquote:Op zondag 18 oktober 2009 14:54 schreef MissBliss het volgende:
Ieuw Ingetje
Spider raakt soms ook wel eens in extase..En volgens mij krijgt ie ook een hoogtepunt soms, maar dan komt er niks uit en ook geen rare geurtjes gelukkig
Ik wilde nét hetzelfde vragen!quote:
Awayquote:Op zondag 18 oktober 2009 15:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wilde nét hetzelfde vragen!
Afrikaans Fierljep Knutselen?
Abnormaal Frisse Koelkast?
Aaaaahhhhhh FuckKKKKKKKKKKKKKK wat relax ik lekker na het schuren??
Wat zou het zijn?
Oeps, sorryquote:Op zondag 18 oktober 2009 14:58 schreef MrSubtle het volgende:
En bedanktDaar zag ik ook enorm tegenop al
quote:
Ga je je arme hondje voltanken???quote:Op zondag 18 oktober 2009 15:03 schreef Greys het volgende:
Even rondje met het hondje, even tanken, tot zo!
Nee, jouw kat liet zijn anaalklieren lekken op je bank. Da's fijnquote:Op zondag 18 oktober 2009 15:06 schreef Ingetje79 het volgende:
MB![]()
Lekker gegeten bij opa en oma?![]()
En nog 1 keer: BAILEYS HAD GEEN HOOGTEPUNT!!!!
Zoiets doen mijn katten namelijk niet
Oh, nou, dan doet alleen Spider datquote:Op zondag 18 oktober 2009 @ 15:06 schreef Ingetje79 het volgende:
MB![]()
Lekker gegeten bij opa en oma?![]()
En nog 1 keer: BAILEYS HAD GEEN HOOGTEPUNT!!!!
Zoiets doen mijn katten namelijk niet
Geek!quote:
cht... ik BRAND nu va nieuwsgierigheid naar jouw wekkerverhaalquote:Op zondag 18 oktober 2009 14:58 schreef oh-oh het volgende:
Volgens mij is dat kant en klaar citroenrasp![]()
Ja en idd onbespoten nemen.
Itt tot een bepaalde bank en mijn wekker
Trust me; je wilt het niet wetenquote:Op zondag 18 oktober 2009 16:02 schreef nokwanda het volgende:
cht... ik BRAND nu va nieuwsgierigheid naar jouw wekkerverhaal
Nu NOG meer. Ik ben wel van de gekke verhalen, you know.quote:
Oh ja doe es snelquote:Op zondag 18 oktober 2009 16:14 schreef Greys het volgende:
Zal ik het eens terugzoeken voor je Nok?
Wacht ff...
Ik heb echt geen idee wanneer dat wasquote:Op zondag 18 oktober 2009 16:15 schreef Greys het volgende:
Ik zit al te zoeken, wanneer was nou die enorm ranzige avond hier?![]()
Mwah, viel wel mee, alleen Qwea en ik hadden daadwerkelijk iets te melden enigszinsquote:Op zondag 18 oktober 2009 16:16 schreef nokwanda het volgende:Ja graaaaag. Ik heb toen nogal wat gemist, geloof ik.
Ja alle TT's waren ge-edit en er was een post of 40 gedelete, dus succesquote:Op zondag 18 oktober 2009 16:15 schreef Greys het volgende:
Ik zit al te zoeken, wanneer was nou die enorm ranzige avond hier?![]()
Die post ging over de wekkert, maar er ging een hoop aan vooraf en er kwam vast ook nog wel wat naquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Of je afvragen waarom je de lichtgevende cijfers op je wekker nog maar zo slecht kan lezen en pas na een week of zo zien wat daar over heen plakt
quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:22 schreef Greys het volgende:
[SC] 222 - Met gele hoedjes
Nok, wel iets er boven beginnen te lezen.
Het onderwerp was op dat moment waar 'het' allemaal terecht kon komen. In je navel, in je oog, in je neus... en dus ook op je wekker
Weet je het zeker? Plakt er niks over je klok?quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:24 schreef oh-oh het volgende:
Hoe kan het nu ineens alweer half 5 zijn????????
Jij ging slapen naar bed en het barstte los daarquote:Op zondag 18 oktober 2009 16:29 schreef nokwanda het volgende:
Ik had trouwens wel goed in dat topic gepast
Maak je wel foto's van je stijve taart?????quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:30 schreef Goodbye het volgende:
De hele keuken zit onder te toffee![]()
Maar de taart staat nu wel op te stijven hihi, ze zei stijven in de koelkast. Ben benieuwd!
Het werd ranziger en ranziger. Seriouslyquote:Op zondag 18 oktober 2009 16:29 schreef nokwanda het volgende:
Ik had trouwens wel goed in dat topic gepast
Is dat zo, joh?quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Het werd ranziger en ranziger. Seriously
Er zijn ook nog 40 posts weggehaaldHet ging een tikkie (
) over the top.
De daarop volgende TT is ook geëdit
De rukhuttenmeet?quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:36 schreef nokwanda het volgende:
Ik zie opeens zo'n meet heel erg zitten
quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:35 schreef oh-oh het volgende:
Anyhow, ik ga de stofzuiger es opzoeken en Prince heel hard aanzetten hiero
quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:37 schreef Greys het volgende:
[..]
De rukhuttenmeet?
Mogen we wel wat van die plastic afdekzeilen/schilderszeilen meenemen
Nee joh, dan durft niemand meerquote:Op zondag 18 oktober 2009 16:36 schreef nokwanda het volgende:Ik zie opeens zo'n meet heel erg zitten
Owquote:Op zondag 18 oktober 2009 16:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]Kijk nou... en dat noemt zich preuts.
Ik doelde eigenlijk meer op de VERHALEN!!!!
quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:40 schreef Greys het volgende:
Nok en Goodbye, kijk... dit topic is wel 'vol' maar heeft nog maar 266 posts
[SC] 223 in onze ogen, haren en navel
En de TT is ook ietwat genuanceerd
Terecht, overigens.
Ik was aanwezig die avond.quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Trust me; dat wil je niet weten. Echt niet
Als ik dan vertel lachen jullie me uitquote:Op zondag 18 oktober 2009 16:49 schreef Greys het volgende:
Ll, poessies!Hoe ben je eigenlijk ooit op de naam Mips gekomen?
You're scarred foreverquote:Op zondag 18 oktober 2009 16:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Trust me; dat wil je niet weten. Echt niet
Please, do tell.quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als ik dan vertel lachen jullie me uit
Ik vind het origineel beter, die stemmen samen kleuren zo mooiquote:Op zondag 18 oktober 2009 16:44 schreef Greys het volgende:
Even kijken/luisteren en doorzappen naar 0.45 ongeveer.
Kippenvel
Ja, ik vind het origineel ook mooi(er). Maar het verbaast me steeds dat Nick en Simon zoveel méér kunnen dan die stomme palingsound en ik snap dan ook niet dat ze daar niet eens van af stappen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik vind het origineel beter, die stemmen samen kleuren zo mooiTerwijl bij Nick en Simon de één de ander overstemt eigenlijk.
Maf filmpje btw
Het brengt geld in het laatje, I reckonquote:Op zondag 18 oktober 2009 16:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, ik vind het origineel ook mooi(er). Maar het verbaast me steeds dat Nick en Simon zoveel méér kunnen dan die stomme palingsound en ik snap dan ook niet dat ze daar niet eens van af stappen.
Hier ga je toch haast van janken, zo mooi:
quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, ik vind het origineel ook mooi(er). Maar het verbaast me steeds dat Nick en Simon zoveel méér kunnen dan die stomme palingsound en ik snap dan ook niet dat ze daar niet eens van af stappen.
Hier ga je toch haast van janken, zo mooi:
*I bought this* OMGGG 8DDDD I loveee this song 83 especially the intro. ^______^ This is one of my fav concert tracks!!! :B Paramore is just amazingg.... :] :] :] :]!!! I have other concert tracks and the links are down below!quote:
Dat heet 'vooroordelen'quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:01 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga hoe dan ook echt niet naar Nik en Simon luisteren
![]()
Ja sorry , ik weet het, ik beperk mezelf.quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat heet 'vooroordelen'
@Goodbye, hoor deze
Hihihihi.quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja sorry , ik weet het, ik beperk mezelf.
Nét klaar met die vorige. Ook het origineel weer beter (waarom zetten ze er zo'n lullige synthesizer onder oid, klinkt niet mooi. Die twee zingen wel beter in het Engels volgensmij)quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:08 schreef Greys het volgende:
Goodbye, dit vind ik dus ook gewoon een goede uitvoering, het verbaast me gewoon écht!
whut!quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:05 schreef Goodbye het volgende:
Oh, ik ben ergens achter.
Loveless vindt alleen iets leuk als er een flinke portie gitaren onder zit![]()
Beste versie van Hallelujah:
Jajajaja, ik vond het ook goed hoor. Maar de constatering was juist, of niet soms?quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
whut!
Het is toch een mooie versie, al is het maar 30 seconden en daarna hun eigen nummer
Dat doet toch gewoon pijnquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:08 schreef Greys het volgende:
Goodbye, dit vind ik dus ook gewoon een goede uitvoering, het verbaast me gewoon écht!
Nee, ga maar door! Vermaak ik me nog een beetje tussen de hoestbuien door!quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:10 schreef Greys het volgende:
Ik hou op hoor Goodbye, sorry!Je hebt het er maar druk mee!
Jawellll eigenlijk welquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jajajaja, ik vond het ook goed hoor. Maar de constatering was juist, of niet soms?
quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Hihihihi.
Ik dacht dat je nu ging zeggen Nee, dat heet 'smaak'
quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:13 schreef oh-oh het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)ince-yolanda-s_music
Dit is pas muziek, Shaka Khan tribute met Prince en Stevie Wonder, en Sweet thing als eerste nummer, dat vind ik zo en kippenvel nr
Ik heb em net opstaan. Zeeeeeeeeerrrrrrr gewaardeerd. Ik ben trouwens een Stevie Wonder fan, al sinds mijn puberjaren. En Prince heb ik ook altijd goed gevonden, evenals Chaka Khan.quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:22 schreef oh-oh het volgende:
Oh Nok ik weet zeker dat jij mijn Chaka linkje heeeeeeeeel erg zal waarderen !
Komt ook nog een supervet stukje Prince alleen achteraan zie ik nuquote:
Ik moet echt bijna gillen zo onwijs goed vind ik hetquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik heb em net opstaan. Zeeeeeeeeerrrrrrr gewaardeerd. Ik ben trouwens een Stevie Wonder fan, al sinds mijn puberjaren. En Prince heb ik ook altijd goed gevonden, evenals Chaka Khan.
Kijk Boris die ga ik dan weer wel kijken hoorquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:25 schreef Greys het volgende:
Ben nu dat eerste linkje nog aan het kijken oh-oh en daarna die met Stevie Wonder
Was ook even Boris aan het uploaden, die net heel lichtvoetig () aan het spelen was.
Mijn eigen MrSubtle is dat, maar dan anders. Alles behalve subtle juist
Gaaf he!quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:30 schreef Greys het volgende:
Prince met Stevie is idd super!
Moesten ze vaker doen
Ik vind Candy als persoon een beetje een doosquote:Op zondag 18 oktober 2009 17:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kijk Boris die ga ik dan weer wel kijken hoor![]()
Ben je trots op Candy???
Ik vind haar altijd zoooooooo tof als ze zo heel bescheiden bij Prince in de band achter op het podium onwijs staat te trippen
Wat ik tof vind is dat muzikanten in de band van Prince altijd de kans krijgen om te trippen en om voorbij zichzelf te gaan. Dat mis ik bij sommige artiesten die zichzelf heel groot achten en te graag alleenin de spotlights willen staan.quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kijk Boris die ga ik dan weer wel kijken hoor![]()
Ben je trots op Candy???
Ik vind haar altijd zoooooooo tof als ze zo heel bescheiden bij Prince in de band achter op het podium onwijs staat te trippen
Hihihihi. [Maaaauw maauwquote:
Prince is idd altijd heerlijk bescheiden als hij met goede muzkikanten het podium deelt en in zijn band speelt altijd echt de creme de la creme.quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wat ik tof vind is dat muzikanten in de band van Prince altijd de kans krijgen om te trippen en om voorbij zichzelf te gaan. Dat mis ik bij sommige artiesten die zichzelf heel groot achten en te graag alleenin de spotlights willen staan.
En nu echt Monopoly
Oh, mijn kat kan heel elegant langs vazen op de vensterbank lopen hoor. Diezelfde vazen eraf mieteren gaat ook altijd heel elegant met één pootjequote:Op zondag 18 oktober 2009 18:00 schreef Greys het volgende:
Een 'normale' kat schijnt heel lichtvoetig langs glazen vazen op een vensterbank te kunnen trippelen.
Elegant, enzo. Hier hebben we de vensterbanken maar leeg gehaald
En ja, dat is DE doos
Je kunt hier ook niets los op tafel laten liggen. Sleutels, usbstickjes, mobieltjes... alles wordt van tafel gevoetbaldquote:Op zondag 18 oktober 2009 18:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, mijn kat kan heel elegant langs vazen op de vensterbank lopen hoor. Diezelfde vazen eraf mieteren gaat ook altijd heel elegant met één pootje
quote:
Quali was kletsnat, Hamilton heeft een droge afstelling naar ik begrepen had (dat moeten we snel gaan zien dan want een hoop staan op natte afstelling). Eerste ronde was boeiend, knallen een paar op elkaar, safetycar eruit en bij de pitstops rijdt Kovalainen weg met de benzineslang, vlak voor Raikkonen en sproeit hem onder. Iceman werd geflambeerd maar rijdt nog. Zal je nog wel beelden van zien denk ik zoquote:Op zondag 18 oktober 2009 18:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar ik heb het begin gemist en gister de training ook.
Hoe kwam Hamilton zo ver naar achter?
quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:20 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Quali was kletsnat, Hamilton heeft een droge afstelling naar ik begrepen had (dat moeten we snel gaan zien dan want een hoop staan op natte afstelling). Eerste ronde was boeiend, knallen een paar op elkaar, safetycar eruit en bij de pitstops rijdt Kovalainen weg met de benzineslang, vlak voor Raikkonen en sproeit hem onder. Iceman werd geflambeerd maar rijdt nog. Zal je nog wel beelden van zien denk ik zo
redelijk, slaap veel, alleen dat stomme hoesten doet zo'n pijnquote:
quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:44 schreef Greys het volgende:
Dit is echt zo'n enorm sexy liedje
Weet niet waarom. Oh wacht, omdat ie als achtergrondmuziek werd gespeeld bij de MrArmy kus scene denk ik
Hij doet 't niet. Maar ik heb ooit op MTV ofzo al eens iets van die Lenka gezien, en dat was volgens mij vreselijkquote:Op zondag 18 oktober 2009 18:44 schreef Greys het volgende:
Dit is echt zo'n enorm sexy liedje
Weet niet waarom. Oh wacht, omdat ie als achtergrondmuziek werd gespeeld bij de MrArmy kus scene denk ik
quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:48 schreef Ml-etje het volgende:
Hmm je lijkt dan wel breed qua schouders met zo'n taille hoor
Loop je achter met Greys Anatomy of kijk je het nooit? Want het is al een vrij oude scene uit het vorige seizoen. Als je hem wilt zien staat ie hieronder en anders niet klikkenquote:Op zondag 18 oktober 2009 18:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]ben het me je eens hoor en ik heb die scene (nog) niet gezien.
Klik dan even op de titel ipv op het plaatjequote:Op zondag 18 oktober 2009 18:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij doet 't niet. Maar ik heb ooit op MTV ofzo al eens iets van die Lenka gezien, en dat was volgens mij vreselijk
Mooie scenes, maar ik snapte nooit zo waarom al die mensen zo hilarisch werden van dat beetje windquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |