Ja, dat hield ze gewoon voor zichzelfquote:Op zondag 18 oktober 2009 13:34 schreef oh-oh het volgende:
Schuur ze MrSbtle!
Oh ja Greys , jij hebt dankzij Cat idd nog zuurvlees van me te goed
Maar, jij en oh-oh in de jacuzzi ís toch al zuur vleesquote:Op zondag 18 oktober 2009 13:37 schreef Greys het volgende:
Succes Subtielerd!
[..]
Ja, dat hield ze gewoon voor zichzelf![]()
Zuurvlees in de jacuzzi met Songfestival, de Toppers en als we ons vervelen Little Britain.
Klinkt goed! (en enigszins smerig)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IE8 is sowieso ellende. Probeer dan Opera of Firefoxquote:Op zondag 18 oktober 2009 13:41 schreef oh-oh het volgende:
Ik download nu IE8, kijken of dat wat is, ik had geloof ik nog 6
Spermabank???quote:Op zondag 18 oktober 2009 12:53 schreef nieslief het volgende:
Ben benieuwd hoe het met de bank is van Ingetje (toch??)
quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar, jij en oh-oh in de jacuzzi ís toch al zuur vlees![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lul.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Oh, maar hij staat er nu al bijna opquote:Op zondag 18 oktober 2009 13:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
IE8 is sowieso ellende. Probeer dan Opera of Firefox![]()
IE is echt buggy en een kwelling voor menig webdesigner, ze gebruiken niet de geldende standaarden maar willen alles in hun eigen standaarden ontwikkeld zien
Whihihi, Ing d'r spermabank!quote:
Leuk zijn die altijd hé, van die films dat je tóch blijft kijken omdat je denkt dat de clue nog wel komt, en dan zijn ze ineens afgelopen en denk je 'WTF, waar ging het afgelopen anderhalf uur nou eigenlijk over?'quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:47 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik zag vannacht trouwens een wazige Nederlandse film...
Kwam ook een spermabank in voor vandaar.
En speelde zich af in Maastricht.
Maar ik snapte er geen hout van 3 actrices die totaal niet op elkaar leken die dezelfde persoon speelden.
Vrouw had baby gestolen van minnares van dr man of zo.
En dan toch die hele film afkijken he, in de hoop dat het kwartje nog ging vallen.
Maar nee
Ik had niet goed gekekenquote:Op zondag 18 oktober 2009 13:55 schreef Greys het volgende:Elies! Eerst de schok, toen de meevaller en nu toch weer de tegenvaller.
Getver!
Tis dat ik echt niks beters te doen had...quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Leuk zijn die altijd hé, van die films dat je tóch blijft kijken omdat je denkt dat de clue nog wel komt, en dan zijn ze ineens afgelopen en denk je 'WTF, waar ging het afgelopen anderhalf uur nou eigenlijk over?'
Maar maar maar, je hebt toch eigen risico bij de leasert? Das die ¤1.000??quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik had niet goed gekeken
Een deur overspuiten, wielkas uitdeuken en een gaatje in de bumper repareren + overspuiten. Gofter!
Ik doe dat laatstequote:Op zondag 18 oktober 2009 12:53 schreef Greys het volgende:
Zit te twijfelen of ik even naar de stad zal gaan, of dat ik gewoon heel de dag in zondagkloffie een beetje in en om het huis blijf hangen en met het hondje ga wandelen. Hm, keuzes, keuzes.
Ik heb trek in brownies van de Bijenkorf
Ik durf 't bijna niet te vragen, maar how is the shit goingquote:Op zondag 18 oktober 2009 14:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik doe dat laatste
Zo ff douchen, en dan de beer in de auto pleuren en naar het strand. Foto's maken. MM heeft er zin in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |