Wees een beetje aardig ik ben nog maar net wakker en vroeg me al af waarom er geen verdere reacties kwamen. Tot ik het slotje zag.........quote:
Dankquote:
Echte man héquote:Op zondag 18 oktober 2009 12:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ha, jij nachtelijk in de steek later!
Wij gaan vanmiddag lekker het bos in geloof ik.quote:Op zondag 18 oktober 2009 12:53 schreef Greys het volgende:
Zit te twijfelen of ik even naar de stad zal gaan, of dat ik gewoon heel de dag in zondagkloffie een beetje in en om het huis blijf hangen en met het hondje ga wandelen. Hm, keuzes, keuzes.
Ik heb trek in brownies van de Bijenkorf
Ohhhhhh die zijn lekkerquote:Op zondag 18 oktober 2009 12:53 schreef Greys het volgende:
Zit te twijfelen of ik even naar de stad zal gaan, of dat ik gewoon heel de dag in zondagkloffie een beetje in en om het huis blijf hangen en met het hondje ga wandelen. Hm, keuzes, keuzes.
Ik heb trek in brownies van de Bijenkorf
Eerste nummer, jeugdsentimentquote:
Die laatste ook.quote:Op zondag 18 oktober 2009 12:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Eerste nummer, jeugdsentimentWel een typo in de titel!
Nok, ik had m'n hoop op jou gevestigd!quote:Op zondag 18 oktober 2009 12:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Geeft niks. Geen sorry nodig
Ik heb me wel net rot zitten lachen om Ing's verhaal van vannacht.![]()
![]()
Hier strak blauw en zonquote:Op zondag 18 oktober 2009 12:56 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben blij dat ik gisteren het veld in geweest ben, vandaag is het hier maar grauw en nat...
Ik ga zo even de nakies wassen en dan stofzuigen en dweilen en die twee broeken korter maken en hutspot maken voor in den vriezert en dan vind ik het wel weer mooi geweest voor vandaag.
Gelukkig wordt er strakjes voor me gekookt
Weet je zeker dat je niet zelf gewoon een avontuurtje op de bank hebt gehad en nu hier test of je verhaal geloofwaardig is voor als je ouders vanmiddag op de koffie komen en vragen waarom de bank zo muf ruiktquote:Op zondag 18 oktober 2009 12:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nok, ik had m'n hoop op jou gevestigd!
Wat zou het geweest kunnen zijn?
Net uit bed en weer aan de bank gesnuffeld en je ruikt het nog steeds![]()
Baloe stond er net ook al te snuffelen.
Zo ff douchen en dan maar weer met allesreiniger![]()
Eerst nog ff koffie...
Ll, we misten je al, maar je lag dus lepeltje-lepeltje met je laptop?
Daarvoor heb ik de spullen niet in huisquote:Op zondag 18 oktober 2009 12:57 schreef oh-oh het volgende:
Greys zelf brownies bakken en lekker thuisblijven en met het hondje tutten is de beste optie
quote:Op zondag 18 oktober 2009 12:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet zelf gewoon een avontuurtje op de bank hebt gehad en nu hier test of je verhaal geloofwaardig is voor als je ouders vanmiddag op de koffie komen en vragen waarom de bank zo muf ruikt![]()
![]()
Joah, wel lekker warm zo'n laptop, zeurt niet om dekens, gaat niet klagen als je niet meer wil knuffelen
We hadden visite, dus dan doen we niets anders op de bank dan zitten.quote:Op zondag 18 oktober 2009 12:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet zelf gewoon een avontuurtje op de bank hebt gehad en nu hier test of je verhaal geloofwaardig is voor als je ouders vanmiddag op de koffie komen en vragen waarom de bank zo muf ruikt![]()
![]()
Joah, wel lekker warm zo'n laptop, zeurt niet om dekens, gaat niet klagen als je niet meer wil knuffelen
Er is alleen één ding wat je niet kunt doen met zo'n laptop, weegt niet op tegen de voordelen hoorquote:Op zondag 18 oktober 2009 12:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Heb je niks in huis om iets anders mee te bakken?quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Daarvoor heb ik de spullen niet in huis
En MrSubtle woont te ver weg
Najah hij praat idd niet terug, maar goed de meeste vrouwen kramen ook 90% onzin uit, dus ja..quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Er is alleen één ding wat je niet kunt doen met zo'n laptop, weegt niet op tegen de voordelen hoor
Hij is gecastreerd jaquote:Op zondag 18 oktober 2009 13:05 schreef Greys het volgende:
Ing, hoe zat het nou, is ie gecastreerd?
Want het kan toch gewoon dat ie het reuze naar zijn zin had en toen eh....
Gewoon de klep goed aandrukkenquote:Op zondag 18 oktober 2009 13:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Er is alleen één ding wat je niet kunt doen met zo'n laptop, weegt niet op tegen de voordelen hoor
Dat bedoelde ik nietquote:Op zondag 18 oktober 2009 13:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Najah hij praat idd niet terug, maar goed de meeste vrouwen kramen ook 90% onzin uit, dus ja..
Het was ook niet supernat......maar volgens mij is 1druppel van dit nog vocht voldoende om alles te laten meuren.quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:07 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja anaalklierenstank, dat meurt echt![]()
Maar dat kan toch nooit zooooooo veel zijn dat alles nat is?
Maar Nok...hebben de anaalklieren te maken met "genot" dan?quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:09 schreef nokwanda het volgende:
Ik weet niet hoe nat het was. Helemaal nat, of wat natigs.
Als het heel sterk ruikt is er maar een beetje van nodig. Een stinkdier hoeft ook niet veel te produceren voor een optimaal effect.
Neequote:Op zondag 18 oktober 2009 13:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heb je niks in huis om iets anders mee te bakken?
Mss dat je eindelijk es een stoomcake kan maken???
Ik heb altijd wel iets in huis voor een stoomcake / gewone cake, stel je voor dat er onverwacht visite komt?
Wat ben je toch romantisch. Menselijke sex is ook vies en stinkt als het je het zo gaat bekijkenquote:Op zondag 18 oktober 2009 13:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hij is gecastreerd ja![]()
Maar als mensenmannen zo zouden stinken als je weetwel doen, dan zou ik ze vriendelijk met hun rechter of linkerhand en een handdoek naar buiten verwijzen![]()
[..]
Gewoon de klep goed aandrukken
Vind je?quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat ben je toch romantisch. Menselijke sex is ook vies en stinkt als het je het zo gaat bekijken![]()
Ja maar het stinkt niet zó dat je er de volgende dag bijna stijl van achterover slaat als je weer in die ruimte komt toch? Bij mensen? Of bij jou wel?quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat ben je toch romantisch. Menselijke sex is ook vies en stinkt als het je het zo gaat bekijken![]()
Ik durfde het niet te vragenquote:Op zondag 18 oktober 2009 13:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar het stinkt niet zó dat je er de volgende dag bijna stijl van achterover slaat als je weer in die ruimte komt toch? Bij mensen? Of bij jou wel?
Nou nee, maar als je het puur platonisch gaat bekijken wel.quote:
All byyyyy myseeeeeeeeelfquote:Op zondag 18 oktober 2009 13:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hehe nee sorry. Je hebt gelijk...
Koken en poetsen moet ik nog steeds zelf doen
Oooh, ik ook.quote:
quote:Op zondag 18 oktober 2009 13:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar het stinkt niet zó dat je er de volgende dag bijna stijl van achterover slaat als je weer in die ruimte komt toch? Bij mensen? Of bij jou wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |