Jij ging slapen naar bed en het barstte los daarquote:Op zondag 18 oktober 2009 16:29 schreef nokwanda het volgende:
Ik had trouwens wel goed in dat topic gepast
Maak je wel foto's van je stijve taart?????quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:30 schreef Goodbye het volgende:
De hele keuken zit onder te toffee![]()
Maar de taart staat nu wel op te stijven hihi, ze zei stijven in de koelkast. Ben benieuwd!
Het werd ranziger en ranziger. Seriouslyquote:Op zondag 18 oktober 2009 16:29 schreef nokwanda het volgende:
Ik had trouwens wel goed in dat topic gepast
Is dat zo, joh?quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Het werd ranziger en ranziger. Seriously
Er zijn ook nog 40 posts weggehaaldHet ging een tikkie (
) over the top.
De daarop volgende TT is ook geëdit
De rukhuttenmeet?quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:36 schreef nokwanda het volgende:
Ik zie opeens zo'n meet heel erg zitten
quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:35 schreef oh-oh het volgende:
Anyhow, ik ga de stofzuiger es opzoeken en Prince heel hard aanzetten hiero
quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:37 schreef Greys het volgende:
[..]
De rukhuttenmeet?
Mogen we wel wat van die plastic afdekzeilen/schilderszeilen meenemen
Nee joh, dan durft niemand meerquote:Op zondag 18 oktober 2009 16:36 schreef nokwanda het volgende:Ik zie opeens zo'n meet heel erg zitten
Owquote:Op zondag 18 oktober 2009 16:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]Kijk nou... en dat noemt zich preuts.
Ik doelde eigenlijk meer op de VERHALEN!!!!
quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:40 schreef Greys het volgende:
Nok en Goodbye, kijk... dit topic is wel 'vol' maar heeft nog maar 266 posts
[SC] 223 in onze ogen, haren en navel
En de TT is ook ietwat genuanceerd
Terecht, overigens.
Ik was aanwezig die avond.quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Trust me; dat wil je niet weten. Echt niet
Als ik dan vertel lachen jullie me uitquote:Op zondag 18 oktober 2009 16:49 schreef Greys het volgende:
Ll, poessies!Hoe ben je eigenlijk ooit op de naam Mips gekomen?
You're scarred foreverquote:Op zondag 18 oktober 2009 16:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Trust me; dat wil je niet weten. Echt niet
Please, do tell.quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als ik dan vertel lachen jullie me uit
Ik vind het origineel beter, die stemmen samen kleuren zo mooiquote:Op zondag 18 oktober 2009 16:44 schreef Greys het volgende:
Even kijken/luisteren en doorzappen naar 0.45 ongeveer.
Kippenvel
Ja, ik vind het origineel ook mooi(er). Maar het verbaast me steeds dat Nick en Simon zoveel méér kunnen dan die stomme palingsound en ik snap dan ook niet dat ze daar niet eens van af stappen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik vind het origineel beter, die stemmen samen kleuren zo mooiTerwijl bij Nick en Simon de één de ander overstemt eigenlijk.
Maf filmpje btw
Het brengt geld in het laatje, I reckonquote:Op zondag 18 oktober 2009 16:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, ik vind het origineel ook mooi(er). Maar het verbaast me steeds dat Nick en Simon zoveel méér kunnen dan die stomme palingsound en ik snap dan ook niet dat ze daar niet eens van af stappen.
Hier ga je toch haast van janken, zo mooi:
quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, ik vind het origineel ook mooi(er). Maar het verbaast me steeds dat Nick en Simon zoveel méér kunnen dan die stomme palingsound en ik snap dan ook niet dat ze daar niet eens van af stappen.
Hier ga je toch haast van janken, zo mooi:
*I bought this* OMGGG 8DDDD I loveee this song 83 especially the intro. ^______^ This is one of my fav concert tracks!!! :B Paramore is just amazingg.... :] :] :] :]!!! I have other concert tracks and the links are down below!quote:
Dat heet 'vooroordelen'quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:01 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga hoe dan ook echt niet naar Nik en Simon luisteren
![]()
Ja sorry , ik weet het, ik beperk mezelf.quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat heet 'vooroordelen'
@Goodbye, hoor deze
Hihihihi.quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja sorry , ik weet het, ik beperk mezelf.
Nét klaar met die vorige. Ook het origineel weer beter (waarom zetten ze er zo'n lullige synthesizer onder oid, klinkt niet mooi. Die twee zingen wel beter in het Engels volgensmij)quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:08 schreef Greys het volgende:
Goodbye, dit vind ik dus ook gewoon een goede uitvoering, het verbaast me gewoon écht!
whut!quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:05 schreef Goodbye het volgende:
Oh, ik ben ergens achter.
Loveless vindt alleen iets leuk als er een flinke portie gitaren onder zit![]()
Beste versie van Hallelujah:
Jajajaja, ik vond het ook goed hoor. Maar de constatering was juist, of niet soms?quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
whut!
Het is toch een mooie versie, al is het maar 30 seconden en daarna hun eigen nummer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |