Ja, ik vind het origineel ook mooi(er). Maar het verbaast me steeds dat Nick en Simon zoveel méér kunnen dan die stomme palingsound en ik snap dan ook niet dat ze daar niet eens van af stappen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik vind het origineel beter, die stemmen samen kleuren zo mooiTerwijl bij Nick en Simon de één de ander overstemt eigenlijk.
Maf filmpje btw
Het brengt geld in het laatje, I reckonquote:Op zondag 18 oktober 2009 16:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, ik vind het origineel ook mooi(er). Maar het verbaast me steeds dat Nick en Simon zoveel méér kunnen dan die stomme palingsound en ik snap dan ook niet dat ze daar niet eens van af stappen.
Hier ga je toch haast van janken, zo mooi:
quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, ik vind het origineel ook mooi(er). Maar het verbaast me steeds dat Nick en Simon zoveel méér kunnen dan die stomme palingsound en ik snap dan ook niet dat ze daar niet eens van af stappen.
Hier ga je toch haast van janken, zo mooi:
*I bought this* OMGGG 8DDDD I loveee this song 83 especially the intro. ^______^ This is one of my fav concert tracks!!! :B Paramore is just amazingg.... :] :] :] :]!!! I have other concert tracks and the links are down below!quote:
Dat heet 'vooroordelen'quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:01 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga hoe dan ook echt niet naar Nik en Simon luisteren
![]()
Ja sorry , ik weet het, ik beperk mezelf.quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat heet 'vooroordelen'
@Goodbye, hoor deze
Hihihihi.quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja sorry , ik weet het, ik beperk mezelf.
Nét klaar met die vorige. Ook het origineel weer beter (waarom zetten ze er zo'n lullige synthesizer onder oid, klinkt niet mooi. Die twee zingen wel beter in het Engels volgensmij)quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:08 schreef Greys het volgende:
Goodbye, dit vind ik dus ook gewoon een goede uitvoering, het verbaast me gewoon écht!
whut!quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:05 schreef Goodbye het volgende:
Oh, ik ben ergens achter.
Loveless vindt alleen iets leuk als er een flinke portie gitaren onder zit![]()
Beste versie van Hallelujah:
Jajajaja, ik vond het ook goed hoor. Maar de constatering was juist, of niet soms?quote:Op zondag 18 oktober 2009 17:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
whut!
Het is toch een mooie versie, al is het maar 30 seconden en daarna hun eigen nummer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |