Geek!quote:
cht... ik BRAND nu va nieuwsgierigheid naar jouw wekkerverhaalquote:Op zondag 18 oktober 2009 14:58 schreef oh-oh het volgende:
Volgens mij is dat kant en klaar citroenrasp![]()
Ja en idd onbespoten nemen.
Itt tot een bepaalde bank en mijn wekker
Trust me; je wilt het niet wetenquote:Op zondag 18 oktober 2009 16:02 schreef nokwanda het volgende:
cht... ik BRAND nu va nieuwsgierigheid naar jouw wekkerverhaal
Nu NOG meer. Ik ben wel van de gekke verhalen, you know.quote:
Oh ja doe es snelquote:Op zondag 18 oktober 2009 16:14 schreef Greys het volgende:
Zal ik het eens terugzoeken voor je Nok?
Wacht ff...
Ik heb echt geen idee wanneer dat wasquote:Op zondag 18 oktober 2009 16:15 schreef Greys het volgende:
Ik zit al te zoeken, wanneer was nou die enorm ranzige avond hier?![]()
Mwah, viel wel mee, alleen Qwea en ik hadden daadwerkelijk iets te melden enigszinsquote:Op zondag 18 oktober 2009 16:16 schreef nokwanda het volgende:Ja graaaaag. Ik heb toen nogal wat gemist, geloof ik.
Ja alle TT's waren ge-edit en er was een post of 40 gedelete, dus succesquote:Op zondag 18 oktober 2009 16:15 schreef Greys het volgende:
Ik zit al te zoeken, wanneer was nou die enorm ranzige avond hier?![]()
Die post ging over de wekkert, maar er ging een hoop aan vooraf en er kwam vast ook nog wel wat naquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Of je afvragen waarom je de lichtgevende cijfers op je wekker nog maar zo slecht kan lezen en pas na een week of zo zien wat daar over heen plakt
quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:22 schreef Greys het volgende:
[SC] 222 - Met gele hoedjes
Nok, wel iets er boven beginnen te lezen.
Het onderwerp was op dat moment waar 'het' allemaal terecht kon komen. In je navel, in je oog, in je neus... en dus ook op je wekker
Weet je het zeker? Plakt er niks over je klok?quote:Op zondag 18 oktober 2009 16:24 schreef oh-oh het volgende:
Hoe kan het nu ineens alweer half 5 zijn????????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |