We hadden lol ja, en ik dacht dat ik klaar was met slikkenquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waarom schiet jij tijden het slikken cq pijpen in de lach?
Nee, daar zou ik niet om hoeven te lachenquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als MM ineens een scheet zou laten ofzo?
Is erg relevantquote:
Niet?quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, daar zou ik niet om hoeven te lachen
Oh... *meldt*quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:33 schreef Goodbye het volgende:
Ben je een preuts tutje als je nog nooit sperma in je neus hebt gehad? *Meldt!
No probquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:24 schreef oh-oh het volgende:
Mss kan Elies dat voor je painten mop!
Guessed wrongquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
We hadden lol ja, en ik dacht dat ik klaar was met slikken
quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh my..... Ik krijg last van plaatsvervangende schaamte![]()
Voel me een enorm preuts tutje ineens
Plaatsvervangende schaamte heeftquote:
Hier ookquote:
Vrouwen 'pissen' niet, die plassenquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh echt he, een vriendin van me had es bij iemand geslapen bij zijn ouders thuis en toen moest ze 's nachts pissen maar ze wist niet waar de plee was en durfde niet van die kamer af, dus had ze in een glas geplast , dat ze 's morgens nog net op tijd uit zijn handen kon meppen ( over het bed heen )
Mij nou ook! Ik dacht dat greys wel een hardcore slettebakje wasquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat valt me een beetje tegen van je!
Tof... leerzame paints zijn okayquote:
Of je afvragen waarom je de lichtgevende cijfers op je wekker nog maar zo slecht kan lezen en pas na een week of zo zien wat daar over heen plaktquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Guessed wrong
Wat ook kut is, is je in je giechel laten spuiten en je later afvragen wtf er toch op het behang zit aangekoekt
quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Of je afvragen waarom je de lichtgevende cijfers op je wekker nog maar zo slecht kan lezen en pas na een week of zo zien wat daar over heen plakt
Het was niet echt een vriendje, het was een scharrel, en die sliep, en dat durfde ze niet want ze is zo een muts.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Vrouwen 'pissen' niet, die plassen
En kon ze niet aan haar vriendje vragen waar de wc was dan?
[..]
Of je afvragen waarom je de lichtgevende cijfers op je wekker nog maar zo slecht kan lezen en pas na een week of zo zien wat daar over heen plakt
En dan denk je dat je niet meer geshockeerd zult raken... en dan TOCH weer hequote:Op zondag 11 oktober 2009 22:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Guessed wrong
Wat ook kut is, is je in je giechel laten spuiten en je later afvragen wtf er toch op het behang zit aangekoekt
[..]
Ik kwoot mezelf ff in de hoop dat het niveau hier weer een beetje wordt opgekriktquote:
Ik moet het gewoon afzetten... dit kan nietquote:
Sperma op je bril?quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat was psies mijn gedachte ja!quote:
In dat geval:quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:33 schreef Goodbye het volgende:
Ben je een preuts tutje als je nog nooit sperma in je neus hebt gehad? *Meldt!
Jawel toch?quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:37 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik moet het gewoon afzetten... dit kan niet
quote:
Ouders hebben geen sexquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:38 schreef Greys het volgende:
Oh-oh en Q, wat gaf jullie OOIT dat idee dan?
Grapje toch zeker?
Wat was er op Ned. 3?
En was op zondag dat Genante Aandoeningen programma niet?
Ik zie het dus al helemaal voor me hequote:
Een jongen die met z'n moeder condooms om komkommers, bananen enz enz aan het rollen was.quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:38 schreef Greys het volgende:
Oh-oh en Q, wat gaf jullie OOIT dat idee dan?
Grapje toch zeker?
Wat was er op Ned. 3?
En was op zondag dat Genante Aandoeningen programma niet?
Ja dagquote:
Maar ze durfde wel in een glas te plassen?quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het was niet echt een vriendje, het was een scharrel, en die sliep, en dat durfde ze niet want ze is zo een muts.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:39 schreef oh-oh het volgende:
( ok , ik zie dus heel slecht zonder lenzen en mijn wekker staat daarom altijd naast mijn kussen in mijn bed omdat ik m anders niet kon lezen, tis niet dat ie een meter verder op een nachtkastje stond of zo, en das ook de reden waarom ik het pas een week later zag, toen was ik mijn bed aan het opmaken met mijn lenzen in)
T blijft een leuk verhaal jaquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zie het dus al helemaal voor me he
Geniaal gewoon
Ze moest wel, ze moest zo nodig!quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dag
[..]
Maar ze durfde wel in een glas te plassen?
Ik heb zo wel es achter de kassa gestaan in de winkelquote:Op zondag 11 oktober 2009 22:40 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
Ik heb ook wel eens gehad dat ik vrolijk naar de winkel ben gegaan met klonten cum in mn haar
quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dag
[..]
Maar ze durfde wel in een glas te plassen?
...quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:40 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
Ik heb ook wel eens gehad dat ik vrolijk naar de winkel ben gegaan met klonten cum in mn haar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |