Oh, mijn kat kan heel elegant langs vazen op de vensterbank lopen hoor. Diezelfde vazen eraf mieteren gaat ook altijd heel elegant met één pootjequote:Op zondag 18 oktober 2009 18:00 schreef Greys het volgende:
Een 'normale' kat schijnt heel lichtvoetig langs glazen vazen op een vensterbank te kunnen trippelen.
Elegant, enzo. Hier hebben we de vensterbanken maar leeg gehaald
En ja, dat is DE doos
Je kunt hier ook niets los op tafel laten liggen. Sleutels, usbstickjes, mobieltjes... alles wordt van tafel gevoetbaldquote:Op zondag 18 oktober 2009 18:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, mijn kat kan heel elegant langs vazen op de vensterbank lopen hoor. Diezelfde vazen eraf mieteren gaat ook altijd heel elegant met één pootje
quote:
Quali was kletsnat, Hamilton heeft een droge afstelling naar ik begrepen had (dat moeten we snel gaan zien dan want een hoop staan op natte afstelling). Eerste ronde was boeiend, knallen een paar op elkaar, safetycar eruit en bij de pitstops rijdt Kovalainen weg met de benzineslang, vlak voor Raikkonen en sproeit hem onder. Iceman werd geflambeerd maar rijdt nog. Zal je nog wel beelden van zien denk ik zoquote:Op zondag 18 oktober 2009 18:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar ik heb het begin gemist en gister de training ook.
Hoe kwam Hamilton zo ver naar achter?
quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:20 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Quali was kletsnat, Hamilton heeft een droge afstelling naar ik begrepen had (dat moeten we snel gaan zien dan want een hoop staan op natte afstelling). Eerste ronde was boeiend, knallen een paar op elkaar, safetycar eruit en bij de pitstops rijdt Kovalainen weg met de benzineslang, vlak voor Raikkonen en sproeit hem onder. Iceman werd geflambeerd maar rijdt nog. Zal je nog wel beelden van zien denk ik zo
redelijk, slaap veel, alleen dat stomme hoesten doet zo'n pijnquote:
quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:44 schreef Greys het volgende:
Dit is echt zo'n enorm sexy liedje
Weet niet waarom. Oh wacht, omdat ie als achtergrondmuziek werd gespeeld bij de MrArmy kus scene denk ik
Hij doet 't niet. Maar ik heb ooit op MTV ofzo al eens iets van die Lenka gezien, en dat was volgens mij vreselijkquote:Op zondag 18 oktober 2009 18:44 schreef Greys het volgende:
Dit is echt zo'n enorm sexy liedje
Weet niet waarom. Oh wacht, omdat ie als achtergrondmuziek werd gespeeld bij de MrArmy kus scene denk ik
quote:Op zondag 18 oktober 2009 18:48 schreef Ml-etje het volgende:
Hmm je lijkt dan wel breed qua schouders met zo'n taille hoor
Loop je achter met Greys Anatomy of kijk je het nooit? Want het is al een vrij oude scene uit het vorige seizoen. Als je hem wilt zien staat ie hieronder en anders niet klikkenquote:Op zondag 18 oktober 2009 18:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]ben het me je eens hoor en ik heb die scene (nog) niet gezien.
Klik dan even op de titel ipv op het plaatjequote:Op zondag 18 oktober 2009 18:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij doet 't niet. Maar ik heb ooit op MTV ofzo al eens iets van die Lenka gezien, en dat was volgens mij vreselijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |